home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1083 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203788 gange)
Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #840: 12 Jul 2008, 21:29 »

Dejligt at se at du stadig holder fanen højt i sommervarmen....for tsæt endelig med det Thumbs Up.

Flotte resultater du har lavet....og en udemærket placering.

Citat
Vi må bare erkende, at vi ikke kan være med i Top 4 selskabet, der består af Real Madrid, Barcelona, Sevilla og Valencia.


De 4 hold du nævner er jo også i en helt anden liga rent økonomisk og spillemæssigt, så det skal du ikke lade dig gå på af.

Hvor mange sæsonscoringer er Prudnikov oppe på nu?

Fraizer ser ud til at være faldet godt til og skal nok blive en god investering.

Din nye målmand ser ud til at være et rent røverkøb....hvis man ser på hans stats er hans pris ret billig. Jeg glæder mig til at høre om ikke han bliver en succes

Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (Jan. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #841: 12 Jul 2008, 21:37 »

Det er nu altså - efter min mening - den bedste blog der er herinde.
Elsker din opsætning, suværen grafik og opsætning på grafikken.

Alt i alt, fantastisk blog.
Du SKAL blive ved med at opdatere WinkPeace
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #842: 12 Jul 2008, 21:45 »

Det er nu altså - efter min mening - den bedste blog der er herinde.
Elsker din opsætning, suværen grafik og opsætning på grafikken.

Alt i alt, fantastisk blog.
Du SKAL blive ved med at opdatere WinkPeace

Hamrer løs på "Enig-knappen" Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (Jan. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #843: 12 Jul 2008, 21:50 »

Hamrer løs på "Enig-knappen" Thumbs Up

Det er Metsu1 nok glad for at høre.  Thumbs Up
Logged

Möllnitz
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #844: 12 Jul 2008, 21:50 »

fed blog ^^ måske skulle du finde dig et bedte forsvar du lukker da mange mål ind synes jeg Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #845: 13 Jul 2008, 16:44 »

Dejligt at se at du stadig holder fanen højt i sommervarmen....for tsæt endelig med det Thumbs Up.

Flotte resultater du har lavet....og en udemærket placering.

De 4 hold du nævner er jo også i en helt anden liga rent økonomisk og spillemæssigt, så det skal du ikke lade dig gå på af.

Hvor mange sæsonscoringer er Prudnikov oppe på nu?

Fraizer ser ud til at være faldet godt til og skal nok blive en god investering.

Din nye målmand ser ud til at være et rent røverkøb....hvis man ser på hans stats er hans pris ret billig. Jeg glæder mig til at høre om ikke han bliver en succes


Mange tak for den flotte kommentar  Wink

Jeg har ikke haft spillet åben i noget tid, men jeg mener Prudnikov er omkring 15 mål indtil videre i denne sæson.

Yohann Pele er en rigtig god anden målmand og en målmand, der godt kan komme på tale som førstevalg næste sæson, sammen med Antonio Adan.

Det er nu altså - efter min mening - den bedste blog der er herinde.
Elsker din opsætning, suværen grafik og opsætning på grafikken.

Alt i alt, fantastisk blog.
Du SKAL blive ved med at opdatere WinkPeace

Hamrer løs på "Enig-knappen" Thumbs Up

Tusind tak for det flotte kompliment og jeg lover, at jeg nok skal blive ved med at opdatere, men tiden er, som sagt tidligere, knap i øjeblikket  Peace

fed blog ^^ måske skulle du finde dig et bedte forsvar du lukker da mange mål ind synes jeg Opstemt


Det kan du have ret i, men det er svært at finde nogle bedre forsvarsspillere uden de koster en rumraket og det er desværre ikke lige penge, der er mest af i øjeblikket.

Endnu en gang tak for de mange flotte kommentarer.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #846: 14 Jul 2008, 10:00 »

Dejlig update Thumbs Up

Flot med semifinalepladsen - men det bliver sikkert svært mod Real
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #847: 14 Jul 2008, 20:43 »


Stjernespiller skifter til Villarreal!
- Hollandsk kreatør på vej til El Madrigal

Sneijder skifter den hvide Real trøje
ud med den gule fra Villarreal


Et højest overraskende klubskifte er en realitet, da Real Madrid har valgt at sælge deres hollandske midtbanespiller Wesley Sneijder til ligarivalerne fra Villarreal.

Skiftet kommer dog først til at gælde fra næste sæson, idet klubberne ikke kunne blive enige, inden transfervinduet lukkede, men derfor var der stadig stor glæde blandt fansene fra Villarreal, da transferen blev officiel.

Den 28-årige Wesley Sneijder har haft det svært i Kongeklubben i denne sæson, men i de kampe han har spillet, har han til gengæld spillet rigtig godt, så forundringen var stor i den spanske sportspresse, da det kom frem, at han var tabt for Real Madrid til sommer.
Prisen er eftersigende på beskedne 41 millioner kr. og det var naturligvis en meget glad manager for Villarreal, vi fangede til en kommentar efter offentliggørelsen af det opsigtsvækkende indkøb.

- ”Det er intet mindre end et fantastisk køb for os og jeg er utrolig glad på vores fans vegne, som har tørstet efter succes og anerkendelse lige siden nedrykningen fra Primera Division og med købet af Sneijder signalerer vi for alvor til resten af de spanske klubber, at Villarreal igen vil tilbage til toppen af spansk fodbold”  sagde den stolte manager.

Wesley Sneijder selv var også meget glad for skiftet, selvom det må betegnes som et skridt ned af rangstigen, når man ser på den nuværende stilling i Primera Division.

- ”Jeg er utrolig glad for at få muligheden for at hjælpe Villarreal tilbage til toppen af spansk fodbold og samtidig er jeg meget glad for udsigten til flere førsteholdskampe i næste sæson.”
”Det er naturligvis også vemodigt at sige farvel til en klub som Real Madrid, hvor jeg har spillet i seks sæsoner og som jeg har fejret mange triumfer med, men sådan er det i fodbold og jeg glæder mig som sagt rigtig meget til udfordringen i Villarreal og til samarbejdet med manager Jesper Nissen.”


Udover købet ad Sneijder kunne man også fortælle, at man har tegnet kontrakt med den hollandske back Donovan Slijngard, der skifter til Villarreal på en fri transfer fra Jesper Nissen's tidligere klub Ajax Amsterdam.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #848: 14 Jul 2008, 20:46 »

hold kæft et indkøb af Sneijder, det er helt fantastisk!! KIU!!!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #849: 14 Jul 2008, 20:48 »

2 lækre køb af min ynglingsblogger.. KUTGW!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #850: 14 Jul 2008, 20:55 »

Dejlige handler.. Villarreal tilbage i toppen! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #851: 14 Jul 2008, 20:59 »

hold kæft et indkøb af Sneijder, det er helt fantastisk!! KIU!!!

Tusind tak, Yoggidk.

Endelig lykkedes det at hente Sneijder. Jeg har forsøgt lige siden, jeg kom til Villarreal og nu kommer han endelig til klubben og forhåbentlig leverer han nogle fremragende præstationer for os på den offensive midtbane  Wink

2 lækre køb af min ynglingsblogger.. KUTGW!!!

Blogmesterens yndlingsblogger, så bliver det vist ikke meget større - Tak for de flotte ord, Jimmy GP  Wink

Slijngard kan blive rigtig god for os, en ung mand med et kæmpe potentiale.

Dejlige handler.. Villarreal tilbage i toppen! Thumbs Up

Tak, Zone og forhåbentlig får du ret, vi tørster efter succes i Villarreal  Opstemt
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #852: 14 Jul 2008, 21:05 »

glemte helt at sige hvad jeg syntes om selve bloggen, så her kommer det:

Denne blog har været oppe i et stykke tid efter hånden, og den forbliver fantastisk, har selv fulgt meget med i din udvikling som FM manager, og syntes virkelig denne blog fortjener at blive klappet af banen, når det endag bliver tid til at stoppe eller prøve noget nyt... Dog skal det ikke forstås at jeg håber den stopper, da jeg virkelig nyder at læse med. Dine indkøb har altid været fantastiske og dine skriftlige evner er også helt unikke, mens man nærmest ikke kan sætte en finger på dit grafiske.

//Yoggidk
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #853: 14 Jul 2008, 21:22 »

Denne blog har været oppe i et stykke tid efter hånden, og den forbliver fantastisk, har selv fulgt meget med i din udvikling som FM manager, og syntes virkelig denne blog fortjener at blive klappet af banen, når det endag bliver tid til at stoppe eller prøve noget nyt... Dog skal det ikke forstås at jeg håber den stopper, da jeg virkelig nyder at læse med. Dine indkøb har altid været fantastiske og dine skriftlige evner er også helt unikke, mens man nærmest ikke kan sætte en finger på dit grafiske.

//Yoggidk

Jeg er utrolig glad for alt den respons, som bloggen får, men en kommentar som denne her, er noget helt specielt  Thumbs Up

Tusind tak, Yoggidk og jeg kan berolige dig og andre trofaste læsere med, at jeg ingen planer har om at stoppe denne blog, men som tidligere nævnt, kan der nogle gange gå lidt tid i mellem opdateringerne.

Med købet af Sneijder, er jeg jo nødt til at tage minimum en sæson mere som manager for "El Submarino Amarillo"  Wink

Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Stjerne på vej) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #854: 14 Jul 2008, 23:09 »

Wauw......det må jeg nok sige. 2 super indkøb der kan forstærke næsten ethvert hold Thumbs Up.
Jeg glæder mig til at se hvad du kan få ud af din nye venstre back. Jeg gik straks ind for at søge på ham i mit Milan spil, men jeg kan desværre ikke finde ham Græder

Med købet af Sneijder, er jeg jo nødt til at tage minimum en sæson mere som manager for "El Submarino Amarillo"  Wink

Jeg tror at vi er mange der glæder os til at følge din næste sæson med de forstærkninger du har fået. Cool

Hvordan ser Wesley Sneijders lillebror Rodney ud i år 2013?
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010