home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1200 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203851 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #825: 19 Jun 2008, 11:36 »

haha , ligger sampdoria så skidt til ?

Hvad med AFC Ajax, hvordan klarer de sig efter du smuttede ?  Hævet Øjenbryn

Jeg har ikke rigtig fulgt med Ajax, men HSV havde en rigtig dårlig sæson, efter jeg smuttede, men de er med i toppen igen.

Jeg savner lidt den dejlige HSV tid  Wink
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: (Nov. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #826: 19 Jun 2008, 11:37 »

Jeg har ikke rigtig fulgt med Ajax, men HSV havde en rigtig dårlig sæson, efter jeg smuttede, men de er med i toppen igen.

Jeg savner lidt den dejlige HSV tid  Wink

Hehe så skift tilbage til Hamburg Opstemt
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #827: 25 Jun 2008, 09:32 »

Nu har der været 2 hviledage ved EM og jeg havde da håbet at der var kommet et par updates fra dig Rullende Øjne Thumbs Up

Spøg til side. Jeg ved godt at det kan være svært at finde tid til det hele.
Men nu ved du at din blog ikke er glemt Smiley
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #828: 25 Jun 2008, 10:53 »

Nu har der været 2 hviledage ved EM og jeg havde da håbet at der var kommet et par updates fra dig Rullende Øjne Thumbs Up

Spøg til side. Jeg ved godt at det kan være svært at finde tid til det hele.
Men nu ved du at din blog ikke er glemt Smiley

Jeg ved det godt  Forlegen - Det er ringe, at jeg ikke får den opdateret lidt oftere, men juni og juli er ikke den bedste tid rent tidsmæssigt for mig, men jeg regner stadig med, at have en lille update klar i aften  Peace

Det er altid rart at vide, ens blog ikke er helt glemt på trods af den manglende aktivitet, der har hersket den seneste tid  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #829: 26 Jun 2008, 22:56 »

DECEMBER 2012


Ny spiller til El Madrigal!


Der er fortsat en måned til åbningen af transfervinduet, men vi har alligevel forstærket os med en enkelt spiller, som er hentet på en fri transfer.

Det er et ret usædvanligt indkøb for et hold i den bedste spanske række, men vi har hentet en engelsk angriber til klubben. Det drejer sig om den 25–årige Fraizer Campbell. Han har fået sin fodboldopdragelse hos mægtige Manchester United, der har valgt at lade ham gå på en fri transfer.

Campbell er en lynhurtig angriber og en fornuftig afslutter. Han er den perfekte erstatning for Nihat, der har kontraktudløb til sommer og som ikke vil blive forlænget medmindre, Nihat vil gå med til en betragtelig lønnedgang.



Målmager Prudnikov med endnu to scoringer

14. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Gimnastic (10)    2-2  (1-1)
0-1 Braulio (25)
1-1 Alexandr Prudnikov (35)
2-1 Alexandr Prudnikov (65)
2-2 Matteo Paro (80)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.770

Vi er tæt på at vinde over en af mine skrækmodstandere, men det lykkes ikke for os at forsvare vores føring i den sidste del af kampen.
Braulio bringer Gimnastic foran midt i første halvleg og selvom Gimnastic frister en tilværelse midt i tabellen, så har vi altid haft problemer med dem og det blev bestemt ikke nemmere efter 1-0 scoringen.
Heldigvis har vi Prudnikov i front og han er i høj grad med til at vende kampen med sine scoringer til henholdsvis 1-1 og 2-1. Jeg beslutter mig for at gå i defensiven i det sidste kvarter og håbe på en kontra, som kunne give os det vigtige tredje mål, men det giver den modsatte effekt og da Paro banker bolden i kassen fra 25 meter, sørger han for, at Gimnastic endnu en gang kan tage points med hjem fra El Madrigal.



Diego Lopez var sikkerheden selv

15. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Racing (20)    4-0  (3-0)
1-0 Nacer Barazite (10)
2-0 Marc Valiente (19)
3-0 Alexandr Prudnikov (27)
4-0 Pasquale Foggia (57)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (9)
Tilskuere: 19.844

Resultatmæssigt vinder vi en komfortabel sejr over det absolutte bundhold fra Racing i dag, men vi er faktisk hårdt presset i det meste af kampen.
Det er kun flere fremragende aktioner fra Diego Lopez i målet, der gør, at vi vinder kampen og så naturligvis det held eller mangel på held, som er så typisk for en klub i Racing’s situation som bundhold.
Det er dejligt, at Lopez endelig viser god form, men jeg er lidt nervøs for de næste opgaver, hvis vi ikke en gang kan lukke af for det dårligste hold i Primera Division. Det er som sagt kun Lopez og dårlige afslutninger, der gør, at vi holder nullet i dag.
 


Lopez var på ny redningsmanden

16. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Atletico Madrid (7)    3-2  (2-0)
1-0 Marc Valiente (16)
2-0 Alexandr Prudnikov (29)
2-1 Juan Pablo Pino (74)
2-2 Juan Pablo Pino (83)
3-2 Fraizer Campbell (89)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.980

Vi fortsætter den gode stime, men igen er vi heldige i kampen mod Atletico.
Det hele starter ellers efter planen og vi fører 2-0 efter en halv time på scoringer af Valiente og Prudnikov. Vi holder føringen til pausen og bliver i pausen enige om, at vi skal holde presset på Atletico, men det lykkes slet ikke for os i de sidste 45 minutter.
Vi skal igen være lykkelige for Diego Lopez i målet, der ligesom i vores seneste kamp redder os igen og igen. Han kan dog ikke gør noget ved Atleticos to scoringer sidst i kampen.
Bedst som jeg havde vænnet mig til tanken om et uafgjort resultat og to tabte points, viser spillerne endnu en gang deres store vilje. Det er vores nye engelske angriber Fraizer Campbell, der løber fra Atletico forsvaret i sidste minut og han udnytter sikkert sin friløber og sikrer os dermed de tre points.
Vi er igen begyndt at have marginalerne på vores side. Marginaler, der skal sikrer os plads i europæisk foldbold til næste sæson.



Molo er farlig ved hjørnespark

17. kamp i Primera Division fra Nuevo Colombino, Huelva
Recreativo (15) - Villarreal     0-2    (0-1)
0-1 Molo (35)
0-2 Alexandr Prudnikov (67)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (8)
Tilskuere: 19.595

I 2 af de 3 seneste kampe har vi nu holdt målet rent og i dag er det ikke kun pga. godt målmandsspil, men i den grad også pga. en flot holdpræstation.
Vi spiller rigtig godt mod Recreativo og holder dem til ganske få afslutninger, hvilket jeg er meget tilfreds med efter de mange vanvittige kampe, vi har spillet i sæsonens løb.
Festen starter, da Molo endnu en gang finder vej til netmaskerne, efter han kommer højest ved et hjørnespark. Efter scoringen holder vi fast i vores spil og Prudnikov øger til 2-0 midtvejs i anden halvleg og på det tidspunkt, er jeg ikke længere i tvivl om kampens udfald.
 



La Liga efter 17 kampe


Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #830: 26 Jun 2008, 22:59 »

Det begynder, at se fornemt ud. Surt, at du ikke kan slå Gimnastic, men vi har jo alle en skrækmodstander. I mit tilfælde er det dog Racing! Tunge

KIU! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #831: 26 Jun 2008, 23:12 »

Ja du har da fået styr på tingene.. dejligt.. KIU metsu..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #832: 27 Jun 2008, 09:33 »

Det begynder, at se fornemt ud. Surt, at du ikke kan slå Gimnastic, men vi har jo alle en skrækmodstander. I mit tilfælde er det dog Racing! Tunge

KIU! Thumbs Up

Jeg har flere skrækmodstandere, men Gimnastic og især Braulio har ofte irriteret mig  Wink

Ja du har da fået styr på tingene.. dejligt.. KIU metsu..

Ja, det går bedre efter vi er blevet lidt mere kompakte på midtbanen  Thumbs Up

Tak for kommentarerne, begge to

Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #833: 27 Jun 2008, 09:43 »

Dejligt med endnu en fremragende update Thumbs Up

Villarreal er jo godt med i toppen - håber at du kan holde fast i 5. pladsen.

KIU Mester-Metsu
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (Dec. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #834: 29 Jun 2008, 12:24 »

Vildt fed blog!

Bliv endelig ved med at opdatere Grin
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #835: 10 Jul 2008, 08:27 »

Kommer der snart en update i denne dejlige blog ??
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #836: 10 Jul 2008, 10:38 »

Kommer der snart en update i denne dejlige blog ??

Jeg ved det ikke, da jeg stort set ikke har spillet FM i de seneste uger.

Jeg har dog spillet kampene i januar, men der er rigtig mange, så det bliver en stor update, som tager tid og tiden er meget knap i øjeblikket  Peace
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #837: 10 Jul 2008, 13:07 »

Ok - så må vi jo bare vente med (længsel og) tålmodighed Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #838: 11 Jul 2008, 00:16 »

JANUAR 2013


Endnu en målmand på El Madrigal!


Villarreal har haft nogle problemer på målmandsposten i den første del af sæsonen og det prøver de nu at ændre på, ved at hente en ny en af slagsen til klubben.
De har været på indkøb hos ærkerivalerne fra Valencia, hvor de har købt den 30-årige franske keeper
Yohann Pele for 26.000.000 kr.

"Pele er en rigtig god målmand og med købet af ham, har vi nu to rigtig gode målmænd i klubben" sagde manager Jesper Nissen efter offentliggørelsen af den nye spiller. "Efter sommerferien når Adan er spilleberettiget for os, bliver der endnu mere konkurrence om pladserne, en konkurrence der meget gerne skulle betyde, at den målmand der får chancen fra start skal levere en ekstraordinære præstation hver gang, han vogter kassen" sluttede den danske manager.



Det røde kort til Bruno
var lige ved at blive dyrt

2. kamp i 4. runde af Copa del Rey fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal (2) – Espanyol (1)    0-1  (0-0)
Rødt kort til Bruno, Villarreal (67)
0-1 Luis Garcia (69)
Rødt kort til Iriney, Espanyol (72)

MOM: Albert Josquera, Espanyol (8)
Tilskuere: 8.948

Sammenlagt 2-2, Villarreal videre til 5. runde på reglen om udebanemål

Udgangspunktet var fremragende efter vores 2-1 sejr i Espanyol, men spillet i dag var langt fra af samme standard.
Espanyol var nødt til at komme frem på banen, hvilket de også gør fra kampens start. Vi er heldige og holder stand til pausen, så efter de første 45 minutter er vi stadig godt på vej mod næste runde på trods af en dårlig kamp indtil videre. Jeg skælder spillerne ud i pausen pga. den manglende kampgejst, men det bliver ikke meget bedre og det går helt galt midtvejs i anden halvleg. Vores central midtbanespiller Bruno viser desværre lidt for meget kampgejst og laver endnu et frispark, der udløser hans andet gule kort, hvilket betyder, at vi er 10 mod 11 i resten af kampen.
Humøret bliver bestemt ikke bedre efter 69 minutter, hvor Luis Garcia får scoret og dermed udlignet til 2-2 i den samlede stilling. Vi får dog lige præcis den hjælp, vi skal bruge bare tre minutter senere, hvor det er Epanyol’s tur til at blive reduceret til 10 mand. Den udvisning viser sig at blive kostbar for Espanyol, idet de ikke formår at lægge yderligere pres på os i det sidste kvarter og vi kan efter en meget sløj indsats trods alt glæder os over avancement til næste runde i Copa del Rey, hvor vi skal møde Celta Vigo.



Fyrtårnet Zigic nettede to gange

18. kamp i Primera Division fra Nuevo Mestalla, Valencia
Valencia (3) - Villarreal     4-2    (2-2)
0-1 Alexandr Prudnikov (4)
1-1 Nikola Zigic (8)
1-2 Nacer Barazite (40)
2-2 Manuel Fernandes (44)
3-2 Nikola Zigic (65)
4-2 Eddie Johnson (87)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (9)
Tilskuere: 74.987

Ser man på resultatet af dagens kamp, ser det ud som om, vi er godt med i det meste af kampen, men faktum er, at vi var under et kolossalt pres hele kampen igennem.
Det eneste, der holdte os inde i kampen, var fremragende målmandsspil fra Diego Lopez og det er helt sikkert hans fortjeneste, at vi ikke tabte med både 6 og 7-2 i stedet for.

Vi må bare erkende, at vi ikke kan være med i Top 4 selskabet, der består af Real Madrid, Barcelona, Sevilla og Valencia. De viser sig gang på gang meget bedre end os både taktisk og spillemæssigt, mens de også har en helt utrolig stabilitet i deres spil, en stabilitet der gør, at de også får point de gange, hvor de spiller en dårlig fodboldkamp.



Anthony Vanden Borre
var både helt og skurk for Celta

1. kamp i 5. runde af Copa del Rey fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Celta Vigo       3-2  (2-1)
1-0 Nacer Barazite (13)
2-0 Alexandr Prudnikov (23)
2-1 Anthony Vanden Borre (32)
3-1 Molo (50)
3-2 Clint Dempsey (62)
Rødt kort til Anthony Vanden Borre, Celta (78)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (9)
Tilskuere: 9.287

Det er ved at udvikle sig til en kliché i denne sæson, at vi alt for nemt lader os presse på hjemmebane og igen er det kun mirakelredninger fra Diego Lopez, der sørger for, at vi vinder kampen og har en nogenlunde udgangspunkt til returopgøret på Balaidos om en uges tid.
Jeg tør slet ikke tænke på den dag, hvor Diego Lopez står en dårlig kamp. Når det sker, så kan vi nemt løbe ind i en alvorlig øretæve.
Ser man på dagens kamp, så kommer vi rigtig godt fra start og fører allerede 2-0 midtvejs i første halvleg. Efter pausen er det som om, at Celta får justeret deres taktik helt perfekt i forhold til vores og stille og roligt vælter det ene angreb efter det andet ned over os. Vanden Borre bliver heldigvis udvist, hvilket slår deres koncept helt i stykker, men samtidig har vi slet ikke kræfterne og overskuddet til at udnytte overtalssituationen, så vi har kun en meget spinkel føring med til Viggo til returopgøret.



Igen en flot præstation
af Alexandr "The Great"

19. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Espanyol (19)    3-1  (2-0)
1-0 Marc Valiente (14)
2-0 Molo (44)
3-0 Alexandr Prudnikov (63)
3-1 Pedro Luis Beltran (83)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (8)
Tilskuere: 18.478

Efter et par spillemæssige svage kampe fra vores side, får vi endelig noget oprejsning igen mod bundproppen fra Espanyol.
Vi holder desværre ikke nullet, men det lykkes næsten, men vi holder dem fra alt for mange og store chancer, hvilket ellers har været et stort problem for os i vores seneste kampe, hvor hjemmekampen mod Celta især var katastrofal.
Starten på dagens kamp med Valientes hurtige scoring minder meget om pokalkampen mod Celta, men forskellen på den kamp og kampen i dag er, at vi ikke mister koncentrationen, hvilket nemt kunne have lukket Espanyol ind i kampen. Spillerne fortsætter hele kampen igennem med at levere en koncentreret indsats og de bliver heldigvis belønnet for det hårde stykke arbejde.



"Fræseren" Fraizer
er faldet godt til i det spanske

2. kamp i 5. runde af Copa del Rey fra Balaidos, Vigo
Celta (2) - Villarreal (3)    1-3    (0-2)
0-1 Juan Manuel Mata (straffe, 44)
0-2 Fraizer Campbell (45+2)
1-2 Victor (59)
1-3 Elder Granja (selvmål, 68)

MOM: Juan Manuel Mata, Villarreal (8)
Tilskuere: 14.658

Villarreal går videre til kvartfinalen med en samlet sejr på 6-3.

Jeg må tilstå, at jeg havde forventet et noget sværere returopgør på Balaidos end det dagens kamp udvikler sig til.
Vi styrer begivenhederne fuldstændig i de første 45 minutter og bringer os fortjent foran ved Mata i sidste minut af første halvleg på et klokkeklart straffespark. Celta når kun lige at give bolden op, inden de igen skal pille bolden ud af netmaskerne. Denne gang er det Fraizer Campbell, der har scoret, efter han først er løbet fra alt og alle i forsvaret og derefter sikkert udplacere Francisco Casilla i Celta målet.
Anden halvleg er mere jævnbyrdig og efter reduceringen fra Victor kommer vi under et større pres, men et selvmål fra Granja med 20 minutter igen lukker definitivt kampen til vores fordel.
Nu venter Real Zaragoza i kvartfinalen.



"Kun" Aguero gjorde forskellen i dag

20. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Sevilla (2)    1-3  (1-2)
0-1 Falcao (2)
1-1 Sylvain Marveaux (25)
1-2 Sergio Aguero (42)
1-3 Falcao (69)

MOM: Falcao, Sevilla (8)
Tilskuere: 22.992

Jeg er meget skuffet over forløbet af dagens kamp mod Sevilla. Jeg havde virkelig forventet, at vi kunne yde bedre modstand, end det vi formår at gøre.
Det udvikler sig lidt som i kampen mod Valencia på Nuovo Mestalla. Her blev vi som bekendt udspillet af deres forrygende offensiv og det er det samme, der sker for os i dag.
Sevilla angriberen Falcao bliver kåret til banens bedste, men det er kun pga. de to scoringer, der gør ham til matchvinder, da den lille argentiner Aguero spiller en helt forrygende kamp, hvor han flere gange driver gæk med vores forsvarsspillere. Heldigvis mangler skarpheden i mange situationer, hvilket redder os fra at indkassere et stort nederlag.



Mata sikrede os
et godt udgangspunkt

1. Kvartfinaleopgør i Copa del Rey fra La Romareda, Zaragoza
Zaragoza - Villarreal     2-2    (0-0)
1-0 Andres D’Alessandro (71)
2-0 Alberto De la Bella (selvmål, 78)
2-1 Carlos Cuellar (84)
2-2 Juan Manuel Mata (87)

MOM: Juan Manuel Mata, Villarreal (8)
Tilskuere: 13.622

Vi får tilkæmpet os et fornuftigt udgangspunkt til returopgøret, men vi må virkelig kæmpe hårdt for det på La Romareda.
Det er ellers os, der styrer begivenhederne på La Romareda i den første time, men så kommer Andres D’Alessandro på banen. Andres har altid voldt os problemer og det gør han igen, da han hurtigt får bragt Zaragoza foran med 1-0. Bare syv minutter senere går det helt galt i vores forsvar, De la Bella sender en aflevering tilbage Diego Lopez i målet, som laver et kæmpe kiks, da bolden passerer under hans fod og ind i nettet. Med de to scoringer er Zaragoza pludselig var på vej til at få skabt et rigtig godt udgangspunkt til returkampen på El Madrigal, selvom de har været presset i det meste af kampen.
Vi viser heldigvis endnu en gang en flot gejst og især Juan Manuel Mata træder i karakter på det tidspunkt, hvor vi er allermest nede. Han sender hjørnesparket ind i pandebrasken på Cuellar ved reduceringen og det er også ham, der sørger for udligningen til sidst i kampen og så er det pludselig os, der har sikret sikrer os et rigtig godt udgangspunkt til returopgøret.




To scoringer mere til kontoen for Prudnikov

21. kamp i Primera Division fra Riazor, A Coruna
Deportivo (19) - Villarreal     3-3    (1-1)
0-1 Alexandr Prudnikov (10)
1-1 Blazej Vascak (41)
1-2 Alexandr Prudnikov (55)
2-2 Badara Sené (68)
3-2 Matias Delgado (84)
3-3 Kwabena Agouda (88)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (9)
Tilskuere: 17.801

Man kan ikke undgå at sidde tilbage med en lidt bitter smag i munden efter dagens opgør mod bundholdet fra Deportivo. Vi er foran to gange efter to scoringer af Prudnikov, men Deportivo får udlignet begge gange. Det lykkes dem endda at komme foran med 5-6 minutter igen ved Delgado og på det tidspunkt ser det pludselig sort ud for os.
Jeg får sendt alle mand frem i de sidste fem minutter, så vi nærmest spiller en form for 3-3-4 og det forvirrer Deportivo spillerne tilpas meget, så det ender med en scoring til os af Kwabena Agouda, der har vist god form indtil videre i denne sæson.
Set over hele kampen, så skulle vi nok have vundet, men set over de sidste 10 minutter skal vi være glade for, at vi overhovedet får noget med hjem fra Riazor.



Fraizer's to scoringer sender os i semifinalen

2. Kvartfinaleopgør i Copa del Rey fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal (2) – Zaragoza (2)     2-1    (2-1)
1-0 Fraizer Campbell (4)
2-0 Fraizer Campbell (6)
2-1 Oleg Husyev (45+1)
Rødt kort til Bruno, Villarreal (75)

MOM: Fraizer Campbell (8)
Tilskuere: 10.648

Villarreal går videre til semifinalen med en samlet sejr på 4-3.

Vi starter som lyn og torden i returopgøret i kvartfinalen af den spanske pokalturnering mod Zaragoza. Det er vores nye engelske hurtigløber Fraizer Campbell, der sørger for vores gode start med to scoringer i de første seks minutter.
Selvom vi kommer hurtigt foran med 2-0 holder vi fokus og kontrollerer kampen fuldstændig, men i første halvlegs tillægstid vender kampen. Den russiske højrekant Oleg Husyev får meget ufortjent reduceret til 2-1 og selvom jeg prøver at piske noget gejst ind i spillerne under pauseteen, så har scoringen gjort dem nervøse og vi overlader alt for meget spil til Zaragoza fra anden halvlegs start.
Jeg må også erkende, at det flere gange brænder gevaldigt på foran vores mål i de sidste 45 minutter, men vi holder stand og sikrer os dermed en plads i semifinalerne, hvor vi skal op mod det suveræne tophold fra Real Madrid.




La Liga efter 21 kampe





Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2013) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #839: 11 Jul 2008, 00:30 »

Fedt du ikke har droppet bloggen!
God update'


Thumbs Up Thumbs Up Peace Peace Wink
Logged


Arsenal Football Club


Sider: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010