home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1183 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203847 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Det er alligevel ikke slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #810: 16 Jun 2008, 00:14 »

Hey Metsu... Så først lige nu, at du havde tænkt dig at stoppe bloggen(har haft travlt med eksamen osv.), og er sgu glad for, at du har ombestemt dig. Har fulgt med siden starten, og synes det ville være synd, hvis bloggen skulle ende på den måde!! Men som Dalle75 sagde, så er det bare op på hesten igen..!! Jeg følger ihvertfald stadig med. Udbrud eller ej Wink

-Gabe

Tak for tilliden, Gabe  Thumbs Up
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Det er alligevel ikke slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #811: 17 Jun 2008, 19:46 »

Nåeh Metsu1...........ko mmer der snart en update? Cool

Jeg glæder mig til at se om du kan få vendt skuden
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Det er alligevel ikke slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #812: 17 Jun 2008, 19:49 »

Vi er flere der venter i spænding Peace
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Det er alligevel ikke slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #813: 17 Jun 2008, 21:37 »

Vi er flere der venter i spænding Peace
Nåeh Metsu1...........ko mmer der snart en update? Cool

Jeg glæder mig til at se om du kan få vendt skuden

Der kommer en update inden EM-fodbold er slut Peace
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Det er alligevel ikke slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #814: 17 Jun 2008, 21:39 »

What Shockeret Du arbejder ikke når der er bold på skærmen Shockeret Ja Ja, det kommer jo os til gode Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Det er alligevel ikke slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #815: 17 Jun 2008, 21:43 »

What Shockeret Du arbejder ikke når der er bold på skærmen Shockeret Ja Ja, det kommer jo os til gode Smiley

Det er jo bare Frankrig-Italien, to hold jeg ikke bryder mig synderligt om  Peace
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Det er alligevel ikke slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #816: 17 Jun 2008, 21:48 »

Det er jo bare Frankrig-Italien, to hold jeg ikke bryder mig synderligt om  Peace

Så tjek Zulu Wink Holland-Rumænien. Nå, nu må jeg hellere stoppe mit off-topic Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Det er alligevel ikke slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #817: 17 Jun 2008, 22:09 »

OKTOBER 2012

Murcia startede som lyn og torden

7. kamp i Primera Division fra Nuevo Condomina, Murcia
Murcia (7) - Villarreal       3-2  (3-1)
1-0 Inigo (12)
2-0 Juanjo (29)
3-0 Inigo (32)
3-1 Nihat (35)
3-2 Kwabena Agouda (57)

MOM: Inigo, Murcia (8)
Tilskuere: 33.019

Kampen mod Murcia kan man dele op i to faser.
Den første fase kan man også kalde en farce. Den strækker sig fra kampens start til det 32. minut. I det tidsrum scorer Murcia intet mindre end tre gange og vi spiller mildest talt elendigt.
Næste fase starter umiddelbart efter Murcia’s tredje scoring, hvor det lykkes Nihar at reducere til 1-3. Fra det tidspunkt og mere eller mindre resten af kampen, er det os, der styrer kampen og presser på for at vende kampen. Vores ghanesiske angriber Agouda får også reduceret endnu en gang efter en lille times tid, men selvom vi forsøger alt, så ender det med et nederlag efter en tæt kamp mod mesterholdet fra forrige sæson.



Bruno indledte vores comeback

8. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Real Madrid (2)     3-3  (0-3)
0-1 Robinho (10)
0-2 Gonzalo Higuain (25)
0-3 Carlos Cuellar (selvmål, 43)
1-3 Bruno (52)
2-3 Kwabena Agouda (56)
3-3 Alexandr Prudnikov (90)

MOM: Kwabena Agouda, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.948

Man skulle tro, at spillerne ville være vågne fra starten af kampen efter vores blamage mod Murcia i den første halve time og det faktum taget i betragtning, at vi møder mesterholdet fra Madrid, men det var de bestemt ikke.
Vi spiller endnu en forfærdelig omgang foldbold, denne gang er det de første 45 minutter og jeg taler med meget store bogstaver i pausen, hvor vi er bagud med 0-3 som mod Murcia.
Om det er min skideballe eller spillernes egen samvittighed, der træder i karakter i de sidste 45 minutter, ved jeg ikke, men spillerne er som forvandlet. Vi får hurtigt reduceret til 2-3 og i allersidste minut det lykkes for Prudnikov at fuldende comebacket med scoringe til 3-3.
Jeg håber, at denne præstation vil give spillerne noget selvtillid og så håber jeg naturligvis, at de til næste kamp vil være klar fra start, så vi ikke skal bagud med 3-0 igen, før de gider og spille fodbold.



Prudnikov med mål i støvlerne

9. kamp i Primera Division fra Nuevo Jose Zorrilla, Valladolid
Valladolid (13) - Villarreal       0-3  (0-1)
0-1 Alexandr Prudnikov (25)
0-2 Alexandr Prudnikov (51)
0-3 Marc Valiente (88)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (8)
Tilskuere: 14.944

Efter de seneste kampes mange scoringer i mod os, valgte jeg til dagens opgør at ændre en del på det taktiske koncept.
Det vigtigste for os lige nu er, at vi får lukket af og får stoppet de mange mål og chancer i mod os, så jeg valgte at gå tilbage til en forholdsvis defensiv 4-2-3-1 taktik, en taktik der til forveksling ligner den, jeg startede med at bruge i Ajax og den ende med at give fuld valuta for pengene.
Valladolid slutter kampen uden en eneste afslutning inde for målrammen og vi scorer samtidig på flere af vores målchancer. Det betyder, at vi kan tage hjem med en sikker sejr i bagagen og det vigtigste af alt, en kamp uden mål scoret imod os.



Molo’s femte sæsonscoring
var ikke nok til sejren

10. kamp i Primera Division fra Ciutat de Valencia, Valencia
Levante (18) - Villarreal     1-1    (1-1)
0-1 Molo (7)
1-1 Yassine Chikhaoui (39)

MOM: Yassine Chikhaoui, Levante (8)
Tilskuere: 19.731

Vi formår ikke at følge op på den flotte sejr over Valladolid og må desværre nøjes med det ene point på udebane mod Levante. Kampen er lige så jævnbyrdigt, som resultatet antyder med mange chancer til begge mandskaber.
Jeg var ellers forholdsvis sikker på, at vi kunne tage alle tre points i dag mod et Levante hold i stor krise, de spiller en flot kamp og gør det svært for os. Det lykkedes aldrig for os, at få lagt det pres og få lukket af, som vi gjorde mod Valladolig og især efter Molo’s føringsmål, bliver vi udsat for et heftigt bombardement af Levante holdet.
Vi er nu ubesejret i 3 kampe og det lader til, at vi er ved at finde det rigtige gear, det gear som kan holde os inde i kampen om de europæiske billetter til næste sæson.



Valiente var stærk i centerforsvaret

11. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Barcelona (3)    0-0  (0-0)

MOM: Marc Valiente, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.973

Vi spiller en flot kamp mod en af de helt store favoritter til mesterskabet og får et fortjent point, selvom vi til tider er presset meget langt på banen.
Barcelona spiller ikke deres vante stil med meget boldbesiddelse, men derimod en mere direkte stil, som giver dem rigtig mange afslutninger, men især spillere som Andres Iniesta og Lionel Messi er meget uskarpe i dag og misbruger rigtig mange chancer.
Dette resultat giver endnu mere tro på tilværelsen efter et par kampe i starten af denne måned, hvor vi var meget sårbar i den bagerste kæde, men taktikskiftet, hvor vi nu spiller med 2 defensive midtbanespillere, lader til at hjælpe på problemet med de mange scoringer i mod os.




La Liga efter 11 kampe



Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #818: 17 Jun 2008, 22:51 »

Det ser ud til at skiftet til Ajax-taktikken virker. Man må imponeres over dine resultaterne må Barca og Real.
Så mon ikke stabiliteten kommer nu?

Kunne man få et SS af din start 11´er?

Ligger Prudnikov i toppen?

Hvordan er dine sommerindkøb kommet ind på holdet efterhånden?

Hvad med et SS af truppen?
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #819: 17 Jun 2008, 23:43 »

Det ser ud til at skiftet til Ajax-taktikken virker. Man må imponeres over dine resultaterne må Barca og Real.
Så mon ikke stabiliteten kommer nu?

Kunne man få et SS af din start 11´er?

Ligger Prudnikov i toppen?

Hvordan er dine sommerindkøb kommet ind på holdet efterhånden?

Hvad med et SS af truppen?

Jeg håber virkelig, at vi kan få endnu mere stabilitet banket ind i de bagerste række, da vi ofte er for nemme at score mål imod.

Her er truppen og de 11 foretrukne:


Spillere som Sanchez Prette og Goldstein begynder at vise godt spil, mens en spiller som Valiente allerede er en vigtig del af forsvaret.

Derimod er en spiller som De la Red allerede på vej væk igen efter flere skuffende præstationer. W.B.A har budt 35 mill. for ham og jeg har sagt ja tak.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #820: 17 Jun 2008, 23:50 »

Endnu en god update og jeg er glad for at du har genoptaget bloggen.. som sagt ser det ud til at Ajax-taktikken virker og jeg glæder mig over at du har fundet spilleglæden tilbage.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #821: 18 Jun 2008, 23:46 »

NOVEMBER 2012

Bruno bankede bolden ind på frispark

12. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Celta Vigo (10)    3-2  (1-1)
1-0 Molo (9)
1-1 Borja Oubina (13)
1-2 Anthony Vanden Borre (straffe, 65)
2-2 Yoel Goldstein (77)
3-2 Bruno (85)

MOM: Yoel Goldstein, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.889

Opgøret mod Celta udvikler sig til lidt af en gyser og det er der egentlig ingen grund til.
Vi er nemlig meget bedre end Celta i dag, men vi får bare ikke scoret på vores chancer og det er for alvor det, der lukker dem ind i kampen.
Vi kommer ellers hurtigt foran ved Molo, som er utrolig dygtig ved dødbolde (tak til vondracek), men Celta får hurtigt udlignet ved Oubina. Det ser ud til, at gå helt galt for os, da Celta får et straffe,spark som Vanden Borre sikkert eksekverer. Det betyder en væsentlig mere offensiv indstilling fra vores side i de sidste 25 minutter og heldigvis er unge Goldstein på den offensive midtbane i overdådigt spillehumør og han kroner en stor indsats med en flot scoring til 2-2. Bedst som jeg tror, at vi skal nøjes med uafgjort efter en rigtig flot præstation, får vi et frispark lige udenfor feltet og det er lige guf for Bruno. Han banker bolden op i krogen og vi er foran 3-2, hvilket også bliver resultatet af en særdeles velspillet foldboldkamp.
 


Barazite er begyndt at bide fra sig

1. kamp i 4. runde af Copa Del Rey fra Lluis Companys, Barcelona
Espanyol - Villarreal     1-2    (0-1)
0-1 Nacer Barazite (9)
0-2 Molo (52)
1-2 Valmir (68)

MOM: Valmir, Espanyol (8)
Tilskuere: 12.217

Mens en række af topholdene i Primera Division havde været heldig med lodtrækningen til denne runde af Copa del Rey, havde vi fået en svær lodtrækning.
Espanyol er ikke et hold med den samme styrke, som for bare et par sæsoner siden. De er lige nu i krise og ligger på grænsen til at rykke ned, men det ændrer ikke ved, at Lluis Company er et svært sted at spille.
Vi får endnu en gang en drømmestart. Denne gang efter en hurtig scoring af Barazite, der er startet inde på den offensive midtbane, da Goldstein er ude med en skade de næste 4 uger. Vi fortsætter stilen efter scoringen og styrer kampen og vi udbygger også føringen i starten af anden halvleg ved Molo. Valmirs reduceringsmål giver os lidt problemer til sidst, hvor Espanyol har chancerne til at udligne, men det lykkes ikke for dem og vi kan rejse hjem med et rigtig godt og velfortjent resultat til returopgøret.



Güiza var som sædvanlig effektiv

13. kamp i Primera Division fra ONO Estadi, Palma de Mallorca
Mallorca (9) - Villarreal     3-3    (3-0)
1-0 Güiza (8)
2-0 Güiza (18)
3-0 Abdoulaye Baldé (44)
3-1 Juan Manuel Mata (46)
3-2 Alexandr Prudnikov (62)
3-3 Kwabena Agouda (90)

MOM: Güiza, Mallorca (8)
Tilskuere: 21.170

Nu gik det ellers lige så godt!
Jeg havde håbet på, at vi med den form vi har vist i de seneste opgør, kunne slippe for disse irriterende kampe, hvor vi glemmer alt om at forsvare os og hvor vi skal kæmpe utrolig hårdt for at komme tilbage i kampene.
Det er naturligvis rigtig flot, at spillerne kan komme tilbage i denne kamp mod et godtspillende Mallorca mandskab på udebane, men hvor er det dog drønirriterende, at vi ofte ikke er klar fra kampens start, hvilket betyder, at vi ofte er håbløst bagud i pausen.
Det er denne store forskel i top- og bundniveau, vi meget gerne skulle have gjort mindre, så vi ikke skal spille så mange minutter med ryggen mod muren. Til gengæld er moralen helt i top i truppen og det håber jeg, at den fortsætter med at være gennem hele sæsonen, så vi kan nå det store mål om europæisk kvalifikation i denne sæson.




La Liga efter 13 kampe


Logged

sebman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #822: 18 Jun 2008, 23:56 »

Dette er godt nok min første kommentar til din blog, selvom jeg har læst det hele osv. Men er sgu glad for at du fortsætter, selvom det ikke går så godt Thumbs Up
Logged

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #823: 19 Jun 2008, 11:17 »

Dette er godt nok min første kommentar til din blog, selvom jeg har læst det hele osv. Men er sgu glad for at du fortsætter, selvom det ikke går så godt Thumbs Up

Jeg er glad, bare du læser med  Wink

At du skrive en kommentar en gang imellem gør mig bare endnu mere glad  Opstemt

Du har ret i, at det ikke går så godt og misser jeg kvalifikationen til de europæiske turneringer i denne sæson, så ender det med, at jeg smutter til en klub.

Jeg kunne godt tænke mig, at komme til en klub med noget kapital, så man kan udfordre topholdene for alvor sæson efter sæson. Jeg kunne godt tænke mig en engelsk klub eller måske Italien, hvor bl.a. Sampdoria er i dyb krise og ligger i bunden af Serie B  Shockeret
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: (Nov. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #824: 19 Jun 2008, 11:32 »

Jeg er glad, bare du læser med  Wink

At du skrive en kommentar en gang imellem gør mig bare endnu mere glad  Opstemt

Du har ret i, at det ikke går så godt og misser jeg kvalifikationen til de europæiske turneringer i denne sæson, så ender det med, at jeg smutter til en klub.

Jeg kunne godt tænke mig, at komme til en klub med noget kapital, så man kan udfordre topholdene for alvor sæson efter sæson. Jeg kunne godt tænke mig en engelsk klub eller måske Italien, hvor bl.a. Sampdoria er i dyb krise og ligger i bunden af Serie B  Shockeret



haha , ligger sampdoria så skidt til ?

Hvad med AFC Ajax, hvordan klarer de sig efter du smuttede ?  Hævet Øjenbryn
Logged

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010