home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1067 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203873 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #795: 11 Jun 2008, 09:47 »

Endnu en dejlig update.

Forståeligt at det er småt med tiden - men vi (trofaste) læsere venter jo gladeligt Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #796: 11 Jun 2008, 09:52 »

Endnu en dejlig update.

Forståeligt at det er småt med tiden - men vi (trofaste) læsere venter jo gladeligt Smiley

Meget stor "ENIG-KNAP"..  Thumbs Up Det er bare helt i orden Metsu; bare du ikke stopper.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #797: 11 Jun 2008, 10:00 »

Endnu en dejlig update.

Forståeligt at det er småt med tiden - men vi (trofaste) læsere venter jo gladeligt Smiley

Meget stor "ENIG-KNAP".. Thumbs Up Det er bare helt i orden Metsu; bare du ikke stopper.. Peace

Tak skal I ha' og det er helt sikkert, at jeg ikke er færdig med dette spil, jeg trænger bare til en lille sommerferie fra blog-skriveriet  Wink





Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #798: 13 Jun 2008, 19:38 »

Jeg er bange for at det er slut alligevel med denne blog og FM08 generelt for mig  Sur

Jeg har spillet lidt videre med Villarreal, men det er simpelthen for urealistisk, det der sker i spillet.

Uanset hvad jeg gør har modstanderne ALTID flere afslutninger end mig og de scorer efter velbehag. Dråben, der fik bægeret til at flyde over, var en kamp mod Valencia, hvor vi efter 70 minutter var bagud med 8-2, hvor de havde 10 skud på mål på det tidspunkt  ticked off

Jeg blev så hidsig at jeg slukkede midt i kampen, hvilket jeg aldrig har gjort tidligere og det kostede omkring 2 måneder i spillet og det gider jeg ikke at spille igen, så jeg tror, det må betegnes som enden af denne blog og FM08 for mig.

LÆNGE LEVE FM07!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Det er slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #799: 13 Jun 2008, 19:41 »

Det var ligegodt satans... har du fået 8.0.2 installeret? Græder
Logged

Schleidt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Det er slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #800: 13 Jun 2008, 19:41 »

R.I.P  Græder

Hvilken skam.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Det er slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #801: 13 Jun 2008, 19:45 »

Det var ligegodt satans... har du fået 8.0.2 installeret? Græder

Ja, det har jeg og jeg fatter det simpelthen ikke  Sur

Jeg må være en elendig taktik'er, da jeg slet ikke kan få noget som helst til at lykkes og alle de sejre, jeg har fået indtil videre, har mere eller mindre været heldigere og kun pga. vondracek's hjørnesparkstaktik.

R.I.P Græder

Hvilken skam.

Jeg er virkelig også træt af det og jeg synes selv, det er pisse ærgerligt  Græder

Jeg gemmer spillet og det kan være, jeg gider at kaste mig ud i det igen, men jeg tror det næppe.

Håber ikke, I er alt for skuffet over mit pludselige farvel  Peace
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Det er slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #802: 15 Jun 2008, 23:01 »

Det var godt nok et pludseligt farvel til bloggen. Men jeg håber da ikke at du helt har mistet lysten til at skrive FM 08 blogs. Du skriver for spændede og opsætter for flot til bare at droppe det helt. Græder

Hvis du beslutter dig for at skrive en blog om FM 07 må du meget gerne sende mig en privat besked.

Citat
Jeg må være en elendig taktik'er, da jeg slet ikke kan få noget som helst til at lykkes og alle de sejre, jeg har fået indtil videre, har mere eller mindre været heldigere og kun pga. vondracek's hjørnesparkstaktik.

Hvad er nu det for noget vrøvl. Du har klaret det så godt med Ajax og HSV så den køber jeg ikke! ticked off

Hold modet oppe min ven og kom op på hesten igen.....om det så bliver Villareal-hesten må vi se til den tid Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Det er slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #803: 15 Jun 2008, 23:22 »

Det var godt nok et pludseligt farvel til bloggen. Men jeg håber da ikke at du helt har mistet lysten til at skrive FM 08 blogs. Du skriver for spændede og opsætter for flot til bare at droppe det helt. Græder

Hvis du beslutter dig for at skrive en blog om FM 07 må du meget gerne sende mig en privat besked.

Hvad er nu det for noget vrøvl. Du har klaret det så godt med Ajax og HSV så den køber jeg ikke! ticked off

Hold modet oppe min ven og kom op på hesten igen.....om det så bliver Villareal-hesten må vi se til den tid Thumbs Up

Mange tak for de rosende ord, Dalle75 Thumbs Up

Jeg har faktisk overvejet denne blog de seneste dage og det var måske et lidt for pludseligt farvel. Jeg har derfor valgt, at starte igen og nu er jeg gået helt tilbage til de gode, gamle Ajax dage og hentet den taktik ind igen.

Så giver jeg det en chance mere og så må vi se. Jeg håber, at folk stadig vil læse med, selvom jeg i arrigskab slukkede for min PC og dermed FM, da jeg var bagud med 8-2 til Valencia efter en times spil, hvilket betød at jeg mistede ca. 2 måneders resultater, både gode men også dårlige. De tre kampe jeg har spillet igen har givet 5 points, men de gav 6 points i første omgang, men det er prisen jeg må betaler for mit hidsige temperament  Wink

Jeg håber som sagt, at folk vil se bort fra mine seneste udbrud og læse med i bloggen igen, når jeg forhåbentligt for lavet en update i løbet af i morgen omkring oktober måned  Peace

Logged

Lohse
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: (Det er slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #804: 15 Jun 2008, 23:25 »

fantastisk blog den her... virkelig godt arbejde..
Logged

Newcastle United Supporter 4Ever Smiley

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Det er slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #805: 15 Jun 2008, 23:33 »

Super lækkert at du fortsætter.

Hvem har ikke prøvet at slukke midt i en kamp i bare arrigskab. Jeg kender ihvertfald en crazy

Jeg glæder mig til at se hvad din Ajax-taktik kan gøre for Villareal. Når dine sommerindkøb engang er spillet ind på holdet, skal resultaterne og stabiliteten nok komme. Min erfaring siger mig at det tager ca. en sæson inden resultaterne er stabile efter et klubskifte eller en udrensning som din.

« Seneste Redigering: 15 Jun 2008, 23:37 af Dalle75 » Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Det er slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #806: 15 Jun 2008, 23:45 »

Super lækkert at du fortsætter.

Hvem har ikke prøvet at slukke midt i en kamp i bare arrigskab. Jeg kender ihvertfald en crazy

Jeg glæder mig til at se hvad din Ajax-taktik kan gøre for Villareal. Når dine sommerindkøb engang er spillet ind på holdet, skal resultaterne og stabiliteten nok komme. Min erfaring siger mig at det tager ca. en sæson inden resultaterne er stabile efter et klubskifte eller en udrensning som din.


Jeg håber, du får ret. Jeg kan sige så meget, at vi ikke lukke så mange mål ind mere, men vi scorer heller ikke så meget som tidligere.

Jeg kan se, at jeg ikke har været dygtig nok på transfermarkedet i sommer, så der ryger et par spillere igen til januar, men fra nu af, bliver der for så vidt muligt kun købt etableret stjerner til Villarreal  Wink
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Det er alligevel ikke slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #807: 15 Jun 2008, 23:56 »

Vil det sige at vi snart kan forvente en update??? Hævet Øjenbryn Peace
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Det er alligevel ikke slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #808: 15 Jun 2008, 23:58 »

Vil det sige at vi snart kan forvente en update??? Hævet Øjenbryn Peace

Ja, den skulle meget gerne lande i løbet af i morgen aften, hvis alt går godt. Kampene er spillet, så nu skal der findes billeder og skrives lidt om kampene.
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Det er alligevel ikke slut!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #809: 16 Jun 2008, 00:00 »

Hey Metsu... Så først lige nu, at du havde tænkt dig at stoppe bloggen(har haft travlt med eksamen osv.), og er sgu glad for, at du har ombestemt dig. Har fulgt med siden starten, og synes det ville være synd, hvis bloggen skulle ende på den måde!! Men som Dalle75 sagde, så er det bare op på hesten igen..!! Jeg følger ihvertfald stadig med. Udbrud eller ej Wink

-Gabe
Logged

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010