home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 925 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203863 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #765: 23 Maj 2008, 13:11 »

Nu kører det sgu! Forhåbenlig er heldet med Villarreal til sidst, så du får en top 5 placering Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #766: 23 Maj 2008, 17:37 »

Hey Metsu...
Imporende april måned må man sige. Den bliver vidst ikke meget bedre. Man må sige det er et vigtigt tidspunkt på sæsonen, at holdet vælger at toppe. Hvis du kan holde den gode stime, så er Intertoto-cuppen ikke urealistisk. Ellers må du jo bare erobre Europa til næste sæson.. Wink Jeg synes godt nok, at der er lidt disciplinære problemer?! Hvad sker der for alle de røde kort??

Stadig super godt arbejde..
-Gabe

Mange tak og nej det var en rigtig god måned, men også nogle overkommelige modstandere.

De næste fire er værre og jeg må indrømme, at jeg frygter det værste, da spillet ikke har hængt for godt sammen.

Med hensyn til de discpinære problemer, så kommer der til at ske udskiftning i forsvaret i sommerpausen, da det er for dyrt med de aggressive folk, vi har løbende rundt dernede  Wink

Nu kører det sgu! Forhåbenlig er heldet med Villarreal til sidst, så du får en top 5 placering Thumbs Up

Tak Zone, det ville være fantastisk med en top 5 placering, men det kræver mirakler i de sidste 5 kampe  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #767: 23 Maj 2008, 18:06 »


Store interne problemer hos Villarreal


Krisen kradser tilsyneladende hos El Submarino Amarillo. Klubben har eller overgået forventningerne indtil videre i denne sæson, hvor de med 4 kampe igen ligger på en respektabel 9. plads med de europæiske pladser indenfor rækkevidde.

Problemet i klubben er åbenbart, at spillertruppen er meget delt, når det kommer til deres danske manager Jesper Nissen, mens den økonomiske situation i klubben også er meget dårlig og kun er med til at gøre tingene værre.
Enkelte af spillerne i Villarreal er åbenbart så trætte af situationen, at de vil væk fra klubben hurtigst muligt. De mener simpelthen, at de bliver overset af Jesper Nissen og at hans mandskabsbehandling er direkte elendig.

Vi har forsøgt at få nogle kommentarer fra de enkelte spillere, men det lader til, at de har fået ordre på ikke at udtale sig til pressen i øjeblikket. Vi har i mellemtiden talt med en enkelt spiller, som er meget utilfreds med Jesper Nissens måde at styre holdet på. Han ønsker naturligvis at være anonym pga. problemerne i klubben og forbuddet mod at tale med pressen.

Jeg spurgte om hans forhold til den danske succestræner:
- ”Jeg bryder mig overhovedet ikke om ham og det gælder både på det personlige plan og rent træningsmæssigt.” var den hårde kommentar fra Villarreal spilleren.
- ”Han mangler meget på det menneskelige plan, da han slår meget hårdt ned på spillere, der begår fejl på banen.” ”Det er måske den rigtige metode i tysk fodbold, hvor disciplinen er i top, men man er nødt til at tage andre metoder i brug, når det kommer til spansk fodbold.”

Vi konfronterede Jesper Nissen med dette angreb og her er hans kommentar til problemerne.
- ”Jeg må indrømme, at jeg godt er klar over, at enkelte spillere har svært ved at acceptere mine metoder, men man er nødt til at yde noget til træning og vise en ordentlig indstilling for at blive udtaget til holdet.”
Er Madrid næste stop?

- ”Det er ikke nok, at have en god teknik og kunne jonglere med bolde 800 gange i træk, man er simpelthen nødt til at være disciplineret både taktisk og teknisk, hvis vi skal være med i toppen af Primera Division og det er der for mange spillere, der har haft problemer med i denne sæson” .

Jeg spurgte ham til sidst om planerne for næste sæson og her er hans lettere kryptiske svar:
- ”Vi skal helt sikkert have trimmet truppen i Villarreal, hvis vi skal gøre os forhåbninger om, at bide os fast i toppen, men hvem ved hvad der sker, når den sidste ligakamp er spillet.”

Der har været historier fremme i medierne om, at Bernd Schuster ikke får sin kontrakt forlænget hos Real Madrid, selvom de både er godt med i kampen om mesterskabet og mere eller mindre også er sikre på, at avancere til Champions League finalen efter sejr i den første semifinale mod Galatasaray.
Som ny manager for Real Madrid er navnet på Jesper Nissen flere gange blevet nævnt og han anses af mange eksperter som det varmeste emne til at overtage trænerposten, hvis den tyske legende bliver kasseret hos Kongeklubben.

Vi holder selvfølgelig øje med situationen og så snart der er nyt om krisen, vender vi tilbage.




Antonio Soler

Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Krisen kradser!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #768: 23 Maj 2008, 20:07 »

2 fantastiske updates inden for 24 timer i min yndlingsblog...kan det blive ret meget bedre? Hævet Øjenbryn

Det er fine resultater du har opnået med holdet.Endelig en smule stabilitet. Godt at se at Nihat og Prudnikov er i gang foran målet.
Har du nogen ideer til hvordan du vil trimme truppen? Hvad med at hente David Gigliotti fra HSV? Ham har jeg hentet til Liverpool og han er supersub for tiden.
Hvis du kan få fingrene i Valon Behrami fra Schweiz(F/WB/M H) er du godt hjulpet.
Hvad med en Kasper Schmeichel på mål?? Peace

Det var et par forslag, brug dem eller lad være Thumbs Up.

Jeg glæder mig til at se din næste update, og glæder mig især til at se om Villareal kan holde på deres træner eller om Real Madrid napper ham Cool
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Krisen kradser!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #769: 23 Maj 2008, 20:08 »

Uha, du må tale lidt bedre til dem. Peace

Klasseupdate i klasseblog! Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Krisen kradser!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #770: 23 Maj 2008, 23:10 »

2 fantastiske updates inden for 24 timer i min yndlingsblog...kan det blive ret meget bedre? Hævet Øjenbryn

Det er fine resultater du har opnået med holdet.Endelig en smule stabilitet. Godt at se at Nihat og Prudnikov er i gang foran målet.
Har du nogen ideer til hvordan du vil trimme truppen? Hvad med at hente David Gigliotti fra HSV? Ham har jeg hentet til Liverpool og han er supersub for tiden.
Hvis du kan få fingrene i Valon Behrami fra Schweiz(F/WB/M H) er du godt hjulpet.
Hvad med en Kasper Schmeichel på mål?? Peace

Det var et par forslag, brug dem eller lad være Thumbs Up.

Jeg glæder mig til at se din næste update, og glæder mig især til at se om Villareal kan holde på deres træner eller om Real Madrid napper ham Cool


Tusind tak for de flotte ord. Det betyder meget for motivationen at få så flotte kommentarer  Thumbs Up

Mht. salg så har jeg et par defensive folk klar på en fri transfer, så det kan være store navne, der ryger til sommer  Peace

Jeg har planer om at sige farvel til bl.a. Nihat pga. hans kæmpe hyre, Iaquinta pga. hans alder, Romero pga. de røde kort og til sidst Banega pga. den ene dårlig præstation efter den anden  Smiley

Jeg har skrevet kontrakt med et par nye målmænd, men kunne jeg få fingre i Schmeichel, så var han helt sikkert et emne, men økonomien er som sagt ikke god i øjeblikket. Behrami er fremragende i højreside, men koster kassen, mens Gigliotti er et meget interessant emne.

Uha, du må tale lidt bedre til dem. Peace

Klasseupdate i klasseblog! Peace

Tak for de pæne ord, -LFC- Jeg håber ikke, du tager det ilde op, hvis jeg falder for fristelsen fra Madrid (hvis de altså spørger mig)

Mit temperament er løbet af med mig et par gange pga. de mange røde kort, så der er nogle stykker i truppen, der ikke mener, at jeg har en ret god mandskabspleje  Wink

Endnu en gang tak for de fine kommentarer  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Krisen kradser!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #771: 24 Maj 2008, 10:30 »

Jeg har smidt en afstemning op, da jeg er en smule i tvivl omkring fremtiden.

Jeg håber I vil smide en stemme og dermed hjælpe mig på vej i den rigtige retning  Wink
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Afstemning!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #772: 24 Maj 2008, 14:39 »

Gør selvfølgelig hvad du har lyst til, men jeg vil sige Villareal. Du vil ikke få nok udfordring i Real, med mindre du lavede nogle "regler". F.eks. kun at købe spansk eller et eller andet, men det er heller ikke rigtigt sjovt. Synes du skal blive i Villareal og bygge et storhold op Peace

Med det sagt, så vil jeg da også lige takke for 2 fantastiske updates Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #773: 24 Maj 2008, 16:15 »

Jeg vil blive yderst skuffet, hvis du forlader Villarreal. Først of frennest fordi det er Villarreal, men så også fordi du har gang i et fint projekt derude. Jeg håber ikke du tager til Real Madrid for så bliver det nok for kedeligt så bliv i Villarreal nogle år og gør mig glad. Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #774: 24 Maj 2008, 16:55 »

Du skal self. gøre det du har lyst til Rullende Øjne  Thumbs Up Jeg er med hele vejen.. Smiley
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #775: 24 Maj 2008, 21:21 »

Tak for alle stemmerne  Thumbs Up

Jeg er glad for tilbagemeldingerne og det ender nok med, at jeg tager en sæson mere i Villarreal som minimum  Peace

Jeg regner med, at der er en opdatering klar om de sidste kampe i sæsonen om cirka 15 minutter.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Afstemning!) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #776: 24 Maj 2008, 21:33 »

MAJ 2012

Ewerthon gav os store problemer

35. kamp i Primera Division fra La Romereda, Zaragoza
Zaragoza (6) - Villarreal      1-0  (1-0)
1-0 Ewerthon (39)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (9)
Tilskuere: 33.887

Farvel, Europa
Efter dagens nederlag mod Zaragoza, skal vi være mere end heldige, hvis vi skal sikrer os den 7. plads, der giver adgang til Intertoto Cuppen i næste sæson.

Jeg kan ikke klandre spillerne for noget i dag, da de giver sig 100 procent i alle 90 minutter og især Diego Lopez viser fremragende målmandsspil med flere spektakulære redninger på forsøg fra en særdeles potent Zaragoza offensiv. Lopez er desværre chanceløs ved Ewerthons scoring og selvom vi forsøger at stable en storoffensiv på benene til sidst, så kan vi ikke svarer igen mod et velspillende Zaragoza mandskab, der fortjent vinder dagens kamp og samtidig mere eller mindre sikrer sig europæisk fodbold til næste sæson.



Robinho sendte Real på vinderkurs


36. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Real Madrid (1)    0-2  (0-2)
0-1 Robinho (27)
0-2 Lucho Gonzalez (39)

MOM: Robinho (8)
Tilskuere: 22.921

Op til dagens kamp har jeg store problemer med holdopstillingen, da flere af de normale startere enten er ude med karantæne eller skader.
Værst ser det ud i det centrale forsvar, hvor både Carlos Cuellar og Henrique er ude med skader, hvilket betyder, at vi skal spille med den ustabile Mauricio Romero i centerforsvaret fra start.
Det går egentlig over forventning i dag, selvom vi taber til de kommende mestre fra Madrid. Vi er nemlig rigtig godt med i det meste af kampen og får både underkendt en scoring og vi rammer også træværket undervejs i kampen, så alt i alt er det en godkendt præstation mod et topmotiveret Real Madrid mandskab.
I teorien kan vi stadig sikre os 7. pladsen, men det kræver sejr over Valencia og Barcelona i de næste to kampe og samtidig må Getafe ikke få points i deres sidste to kampe, så løbet ser ud til at være kørt.



Silva scorede endnu en gang mod os

37. kamp i Primera Division fra Nuevo Mestalla, Valencia
Valencia (2) - Villarreal      2-0  (1-0)
1-0 Nikola Zigic (4)
2-0 Silva (78)

MOM: Silva, Valencia (8)
Tilskuere: 74.970

De sidste fire kampe udvikler sig præcis, som jeg havde frygtet allermest.
Vi taber vores tredje kamp på stribe og pludselig bliver vores placering som nummer ni truet voldsomt af flere hold og i værste fald risikerer vi, at ryge ud af den øverste halvdel af tabellen.
Kampen på Nuevo Mestalla udvikler sig heller ikke ligefrem, som jeg havde håbet. Vi kommer hurtigt bagud, da Valencias store centerforward Nikola Zigic header dem i front efter bare 4 minutter. Vores taktik fra kampens start var defensiv og jeg havde lagt op til, at vi skulle gå efter at holde nullet og håbe på en kontra eller to, men den taktik blev altså punkteret efter bare fire minutter.
Fra anden halvlegs start kommer vi mere frem på banen, hvilket også kaster nogle afslutninger af sig, men det brænder til gengæld også på i den anden ende og med et lille kvarter igen af kampen, afgør den spanske superstjerne Silva opgøret med sin scoring til slutresultatet 2-0.
Nu skal vi vinde hjemme over Barcelona for både at redde lidt af æren og forsvarer vores niendeplads, der trods alt er en godkendt placering som oprykker.



Romero scorede og så
rødt for 4. gang i denne sæson

38. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Barcelona (3)    2-0  (2-0)
1-0 Mauricio Romero (8)
Rødt kort til Jose Carlos Terron, Barcelona (36)
2-0 Pasquale Foggia (45+1)
Rødt kort til Mauricio Romero, Villarreal (66)

MOM: Artur Boruc, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.973

Vi slutter sæsonen af med maner og sender den catalanske storklub på sommerferie med et nederlag i bagagen.
Vi får en perfekt start på kampen, da den udskældte Romero bringer os foran med 1-0 efter bare otte minutter på et hovedstød efter et hjørnespark. Vi fortsætter det gode spil og får lagt et rigtig godt pres på Barcelona, der giver flere gode muligheder til os. Efter 36 minutter er der dramatik på banen, da Barcas unge midterforsvarer Terron bliver udvist efter en nødbremse på Nihat. Balladen ved udvisningen giver nogle tillægsminutter i første halvleg, hvilket Foggia udnytter til at bringe os yderligere foran.
I de 45 minutter overlader vi initiativet til Barcelona og de har også flere nærgående forsøg, men den polske landsholdskeeper Boruc viser format og det lader til, at han endelig er ved at falde til i klubben.
Barcelona får ikke scoret mod os og selvom de ikke stiller i stærkeste opstilling, så er sejren trods alt en succesoplevelse og en god måde at slutte sæsonen på. Vi sidder desværre også tilbage med skuffelsen og ærgrelsen over, at det ikke lykkedes os at kvalificere os til næste års UEFA Cup.




Slutstillingen i La Liga 2011/12


Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #777: 24 Maj 2008, 21:59 »

Real & Valencia har da været vanvittige..  Opstemt Jeg synes at du kan være tilfreds med en 8. plads og en flot 2-0 sejr til at slutte sæsonen af på.. Jeg ser frem til at høre om den står på Villarreal til næste sæson eller om du finder på noget andet.. du ved jo jeg er med hele vejen.. Thumbs Up KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #778: 24 Maj 2008, 22:02 »

Fin fin sæson. Der er jo ikke noget at stille op mod suveræne Real og Valéncia og Zaragoza ude er også svær. 2-0 sejren over Barca vamer dog. Jeg elsker stadig denne blog og jeg håber du vil vinde La Liga før du tager videre, men jeg er med uanset hvad. (Jeg håber bare ikke du skifter til Real Madrid Rullende Øjne)
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #779: 24 Maj 2008, 22:02 »

Skuffende afslutning på sæsonen, men flot sejr mod Barca Thumbs Up

Jeg har stemt, at du skal blive, så du skal skubbe holdet tilbage i Europa Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010