home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1014 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203917 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #750: 19 Maj 2008, 09:04 »

Det er stadig en fremragende blog.

Men jeg synes at I lukker lige rigeligt med mål ind. Måske er der lidt forstærkninger på vej til forsvaret?

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #751: 19 Maj 2008, 10:45 »

Det er stadig en fremragende blog.

Men jeg synes at I lukker lige rigeligt med mål ind. Måske er der lidt forstærkninger på vej til forsvaret?


Mange tak og ja, vi lukker alt for mange mål ind, men om det er spillerne eller indstillingerne, det er galt med, ved jeg ikke rigtig.

Jeg synes også generelt, at vores modstandere scorer på mange flere af deres chancer end vi gør  Peace
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #752: 19 Maj 2008, 10:52 »

Mange tak og ja, vi lukker alt for mange mål ind, men om det er spillerne eller indstillingerne, det er galt med, ved jeg ikke rigtig.

Jeg synes også generelt, at vores modstandere scorer på mange flere af deres chancer end vi gør Peace

Ja, det er typisk for FM08  Wink
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #753: 19 Maj 2008, 10:59 »

Ja, det er typisk for FM08  Wink

Ja, desværre

En ting er dog rettet, det er ikke kun modstanderne, der scorer i overtiden længere, det er jeg også begyndt med  Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #754: 19 Maj 2008, 15:47 »

Nogen svingene resultater, hvilket kan ses på stillingen.. Forhåbenlig sættes der en god slutspurt ind Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #755: 19 Maj 2008, 17:50 »

Nogen svingene resultater, hvilket kan ses på stillingen.. Forhåbenlig sættes der en god slutspurt ind Thumbs Up

Jeg tror aldrig, jeg har spillet med et hold, der svinger så meget i præstationerne som Villarreal.

Den ene dag spiller vi drømmebold og vinder klart, mens vi tre dage efter kan spille som en flok Serie 6 spillere og få klø.

Så jeg går til tider rundt og er pænt frustreret i min "FM verden"
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #756: 20 Maj 2008, 09:30 »

Kommer der ikke snart en update så vi kan se om du får rettet op på tingene??*G*
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #757: 20 Maj 2008, 09:38 »

Jeg tror aldrig, jeg har spillet med et hold, der svinger så meget i præstationerne som Villarreal.

Den ene dag spiller vi drømmebold og vinder klart, mens vi tre dage efter kan spille som en flok Serie 6 spillere og få klø.

Så jeg går til tider rundt og er pænt frustreret i min "FM verden"

Jeg havde det på samme måde med Reading.. Jeg håber du kan få styr på spillet i din FM verden så vi kan få en update, hvor stabilitet er blevet et nøgleord for Villarreal.. Opstemt Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #758: 20 Maj 2008, 10:57 »

Kommer der ikke snart en update så vi kan se om du får rettet op på tingene??*G*

Der går desværre et par dage, da jeg skal til fødselsdag efter arbejde i dag og så er der dømt CL-finale i morgen aften, så det bliver først torsdag, hvis alt får godt  Peace

Jeg havde det på samme måde med Reading.. Jeg håber du kan få styr på spillet i din FM verden så vi kan få en update, hvor stabilitet er blevet et nøgleord for Villarreal.. Opstemt Wink

Ja, stabilitet er en dejlig ting i FM, men det er så svært at opnå  Thumbs Up

Tak for kommentaren begge to  Wink

Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Februar 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #759: 21 Maj 2008, 19:33 »

MARTS 2012

Fansene var meget tilfredse
 med indsatsen mod Murcia

26. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Murcia (15)    3-0  (1-0)
1-0 Henrique (10)
2-0 Carlos Cuellar (73)
3-0 Alexandr Prudnikov (86)

MOM: Federico Agliardi, Murcia (9)
Tilskuere: 22.971

Vi fortsætter de gode takter og udraderer de forsvarende mestre fra Murcia efter en rigtig flot indsats.
De seneste to storsejre har åbenbart givet spillerne troen på, at de kan være med i den sjove ende i tabellen. De viser i hvert fald en stor spilleglæde i opgøret mod Murcia og havde det ikke været for Federico Agliardi i Murcia målet, så kunne det nemt være gået helt galt for et Murcia hold, der har været helt ved siden af sig selv i denne sæson.

Det eneste negative ved dagens kamp er, at vi er alt for længe om at lukke opgøret. Vi skal helt frem til et kvarter før tid, inden vi får scoret mål nummer to og dermed får lukket for spændingen i opgøret og dette på trods af et massivt overtag i både spil og chancer gennem hele opgøret.



Barazite sikrede sejren

27. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Levante (15)    1-0  (0-0)
1-0 Nacer Barazite (90+3)

MOM: Pasquale Foggia, Villarreal (7)
Tilskuere: 22.977

Vi fortsætter sejrsrækken, men det lykkes også kun lige efter en smal sejr over Levante.
Spillerne formår desværre slet ikke at ramme det samme niveau som i forrige rundes kamp mod Murcia, hvor alt lykkes og hvor vi fik os spillet til rigtig mange chancer. Levantes indstilling er også langt mere defensiv til dagens kamp og vi har det svært mod det kompakte forsvar. Det ender da også med, at vi skal helt frem til dommerens overtid, før vi får scoret.

Det bliver den indskiftede midtbanespiller Nacer Barazite, der bliver helten med sin scoring til 1-0 i overtiden, hvilket betyder, at vi som sagt fortsætter sejrsstimen og dermed fortsætter turen mod topplaceringer i tabellen indtil videre.



28. kamp i Primera Division fra ONO Estadi, Palma di Mallorca
Mallorca (17) - Villarreal      2-2  (1-0)
1-0 Abdoulaye Baldé (41)
1-1 Alexandr Prudnikov (71)
2-1 Ángel (78)
2-2 Carlos Cuellar (89)

MOM: Francisco Casilla, Mallorca (9)
Tilskuere: 16.846

Det er opad bakke for os gennem hele kampen mod holdet fra ferieøen, men vi får heldigvis også en belønning for anstrengelserne.
Vi har det meget svært mod Mallorca i de første 45 minutter og det bliver bestemt ikke bedre af, at Baldé scorer sent i halvlegen. Spørgsmålet er, om det er min peptalk i pausen eller det er Baldé’s scoring, der vækker spillerne, for i de sidste 45 minutter spiller vi en helt anden slags fodbold.
Vi spiller hurtigere og komme til rigtig mange chancer, men det er først 20 minutter før tid, at vi får udlignet ved Prudnikov og derefter går vores spil desværre i stå igen. Det er noget, der er sket et par gange tidligere i denne sæson og bare 7 minutter senere er vi bagud igen. Jeg ændrer derefter lidt på formationen og sender en mand mere frem i angrebet, men det er først ved et hjørnespark, at vi får gevinst. Det er endnu en gang Cuellar, der når højest ved et hjørnespark og header bolden ind til 2-2 og sikrer os dermed et point.



Har Nihat for alvor
fået gang i målscoringen igen?

29. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Deportivo (10)    4-3  (3-0)
1-0 Nihat (1)
2-0 Vincenzo Iaquinta (3)
3-0 Pasquale Foggia (43)
4-0 Vincenzo Iaquinta (47)
4-1 Nicklas Bendtner (53)
4-2 Nicklas Bendtner (68)
4-3 Andrey Arshavin (71)

MOM: Nicklas Bendtner, Deportivo (9)
Tilskuere: 22.988

Endnu en gang spiller vi et af disse vanvittige opgør, som kun er underholdende for den neutrale tilskuer.
Vi er totalt overlegne i 52 minutter og er på det tidspunkt foran 4-0 bl.a. efter to lynhurtige mål af Nihat og Iaquinta. Ved pausen er vi kommet yderligere foran og alt ser mere end godt ud, da Iaquinta sender os på sejrskurs med sin anden scoring til 4-0, men så begynder alt at gå galt.  Deportivos danske angriber Nicklas Bendtner tager sagen i egen hånd og reducerer i løbet af et kvarter vores føring til 4-2 og i det 71. minut scorer Arshavin til 4-3 og pludselig er Deportivo tilbage i kampen, selvom de var helt væk i de første 52 minutter.
Heldigvis holder vi stand resten af kampen og sikrer os sejren, men stemningen i omklædningsrummet var alligevel noget trykket efter sejren. Vi lukker simpelthen for mange mål ind og det skal der sættes en stopper for, da det langt fra er sikkert, at vi bliver ved med at score så mange i den anden ende af banen, som vi gør i øjeblikket.




Primera Division efter 29 kampe





Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #760: 22 Maj 2008, 10:58 »

Flotte resultater Metsu1. Det ser ud til at der er kommet en lille smule stabilitet ind på holdet, og nu er I også begyndt at få point i de kampe hvor I ikke dominerer.
Men det er ikke god stil at føre 4-0 mod Deportivo og kampen ender 4-3*G*....fik spillerne ikke en skideballe efter kampen?
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Marts 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #761: 22 Maj 2008, 11:33 »

Godt at se du har fået lidt "tur" i den igen, og den magiske 7. plads - intertotocuppen - er inden for rækkevidde Peace

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #762: 22 Maj 2008, 11:40 »

Flotte resultater Metsu1. Det ser ud til at der er kommet en lille smule stabilitet ind på holdet, og nu er I også begyndt at få point i de kampe hvor I ikke dominerer.
Men det er ikke god stil at føre 4-0 mod Deportivo og kampen ender 4-3*G*....fik spillerne ikke en skideballe efter kampen?

Mange tak - det lader til, at 4-4-2 er løsningen på stabilitetsprobleme Thumbs Up

Efter Deportivo kampen, fik spillerne at vide, at indsatsen var forfærdelig på trods af sejren, for du har helt ret - det må bare ikke ske!!  Wink

Godt at se du har fået lidt "tur" i den igen, og den magiske 7. plads - intertotocuppen - er inden for rækkevidde Peace

KIU

Ja, det ser endelig ud til at lysne, men det bliver svært med 7. pladsen, da Zaragoza, Barca, Real og Valencia venter i mine 4 sidste kampe

Der skal spilles over evne for at hente Atletico, men så længe bolden er rund er alt jo muligt - Tak for kommentaren   Opstemt


« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 22:42 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #763: 23 Maj 2008, 00:47 »

APRIL 2012

Iaquinta lukkede kampen

30. kamp i Primera Division fra Reyno de Navarro, Pamplona
Osasuna (20) - Villarreal      0-2  (0-0)
0-1 Nihat (49)
0-2 Vincenzo Iaquinta (89)

MOM: Pasquale Foggia, Villarreal (8)
Tilskuere: 9.154

Bundholdet Osasuna bliver også besejret og det begynder at se rigtig lovende ud for os forud for den sidste del af sæsonen.
Vi kan ikke ligefrem prale med godt spil i dag og ser man på chancefordelingen i kampen, så er Osasuna farlige end os, men de er et typisk bundhold og mangler bådet heldet, men i den grad også effektivitet foran målet.
Det ser endelig ud som om, Nihat er vågnet op til dåd her sidst på sæsonen og har fundet vej til netmaskerne i de seneste to kampe. Han er en rigtig god spiller, men samtidig er han også ved at nærme sig pensionsalderen, så hvis han skal være en del af førsteholdet i næste sæson, er han nødt til at fortsætte den gode form, han viser i øjeblikket.




Nihat var i overdådigt spillehumør

31. kamp i Primera Division fra Estadio Meditarráneo, Almeria
Almeria (14) - Villarreal      1-3  (0-2)
0-1 Nihat (22)
0-2 Nihat (44)
0-3 Alexandr Prudnikov (52)
1-3 Marc Valiente (56)

MOM: Nihat, Villarreal (8)
Tilskuere: 13.230

Med vores lille tyrkiske hurtigløber i front vinder vi vores anden udekamp i træk og holder fast i vores stime som ubesejret, der nu er op på otte kampe, men så stopper det positive også.
Vi er slet ikke klar i dag og det er mere eller mindre et mirakel, at vi kan forlade Estadio Meditarráneo med tre points i bagagen. Almeria er total spilstyrende og har den ene afslutning efter den anden, men bolden vil heldigvis ikke gå ind bag Artur Boruc. De manglende scoringer er til dels pga. godt spil fra Boruc, men derudover har de det samme problem som Osasuna med den manglende effektivitet foran mål.
Det har ofte været os, der har været i Almeria spillernes støvler i denne sæson, så det er måske fair nok, at vi har vundet de seneste to opgør, selvom vi ikke har fortjent det, men jeg er stadig urolig over vores dårlige spil, da det bliver mere end svært at hente points mod de store hold, hvis der ikke sker en drastisk ændring i vores spil.



32. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Getafe (5)    2-1  (1-1)
1-0 Alexandr Prudnikov (19)
1-1 Ruben Ramos (31)
2-1 Alexandr Prudnikov (86)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.373

Vi kæmper os til endnu en sejr og denne gang over en af rivalerne til de europæiske pladser, hvilket gør sejrens sødme endnu sødere.
Til en afveksling er vi rigtig godt med i kampen og selvom Getafe skaber en del muligheder, så er det fuldt fortjent, at Prudnikov sikrer os sejren i de sidste minutter. Denne kamp er den første af tre hjemmekampe, som vi skal vinde, hvis vi skal gør os forhåbninger om at ende i det fine selskab.
De øvrige modstandere er Ejido og Racing, som begge på papiret er svagere end Getafe, men især Ejido kan blive farlige at møde, da de kæmper hårdt for overlevelse i den bedste række.
 


Cuellar dummede sig

33. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Ejido (18)    1-1  (1-0)
1-0 Henrique (36)
Rødt kort til Carlos Cuellar, Villarreal (42)
1-1 Gabriel Ferrari (70)

MOM: Gabriel Ferrari, Ejido (8)
Tilskuere: 22.313

Nu gik det ellers lige så godt!
Vi dummer os i den grad i dagens kamp mod Ejido, men det er især en spiller, der må tage den manglende sejr på sin kappe. Carlos Cuellar bliver smidt ud sidst i første halvleg, hvilket får katastrofale følger for os i anden halvleg.
Vi sidder ellers fuldstændig på opgøret og man kan tydeligt se forskellen i placeringerne på de to hold i tabellen og jeg er da også rimelig sikker på, at vi kører en sikker sejr hjem, efter Henrique bringer os foran, men som sagt vender Cuellars røde kort fuldstændig op og ned på hele kampen.
Ejido spillerne kommer ud med en helt anden gejst i de sidste 45 minutter, mens vi pludselig spiller usikkert og total ideforladt. Ejido overtaget ender med, at kampens bedste spiller Gabriel Ferrari udligner til 1-1 og dermed sikrer Ejido et yderst vigtigt point, mens vi taber et meget vigtigt skridt i kampen om de europæiske pladser.




Magiske Mata

34. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Racing (12)    4-1  (2-0)
1-0 Juan Manuel Mata (14)
2-0 Stephane Sessegnon (selvmål, 33)
3-0 Alexandr Prudnikov (49)
Rødt kort til Mauricio Romero, Villarreal (50)
4-0 Juan Manuel Mata (71)
4-1 Matias Vuoso (90+4)

MOM: Juan Manuel Mata, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.737

Spillerne lader sig heldigvis ikke slå ud af det dårlige resultat og spil mod Ejido og vi leverer varen i form af en sejr og godt spil mod Racing.
Det er især en spiller, der viser sig fra sin allerbedste side i dag. Det er den unge offensive midtbanespiller Juan Manue Mata, der virkelig er i sprudlende spillerhumør i dag, hvor han kroner en rigtig flot indsats med både vores første scoring til 1-0 og den sidste til 4-0.
Med sejren er spændingen om de europæiske pladser blevet endnu mere intens, men desværre for os har vi et utrolig svært program i de sidste 4 kampe. Vi skal spille mod Zaragoza (u), Real Madrid (h), Valencia (u) og Barcelona (h), så chancen for, at vi kan sikrer os adgang til næste års Intertoto Cup er desværre ikke særlig stor.




La Liga efter 34 kampe


Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (April 2012) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #764: 23 Maj 2008, 12:16 »

Hey Metsu...
Imporende april måned må man sige. Den bliver vidst ikke meget bedre. Man må sige det er et vigtigt tidspunkt på sæsonen, at holdet vælger at toppe. Hvis du kan holde den gode stime, så er Intertoto-cuppen ikke urealistisk. Ellers må du jo bare erobre Europa til næste sæson.. Wink Jeg synes godt nok, at der er lidt disciplinære problemer?! Hvad sker der for alle de røde kort??

Stadig super godt arbejde..
-Gabe
Logged

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010