home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1109 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204006 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #705: 26 Apr 2008, 13:49 »

Jeg tror at mit indlæg nummer 6000, skal bruges i din blog, da jeg virkelig er imponeret over dine evner.

Alle dine blogs, pånær én har været troværdige. De er meget lange, og jeg er sikker på at denne også vil få en lang længde. Alt skal dog ikke være fryd og gammen, så lad mig starte med det sure først. Jeg får ofte at vide mit bliver for ensformet, den vil jeg gerne sende videre til dig. Der er ikke ret meget variation i dit layout, hvilket jeg synes du skal have. Dine billederne er ikke i den bedste kvalitet, og med lidt længere søgning kan du finde meget bedre billeder til din blog. Billedet af Diego Lopez, i den seneste update er jo en skændsel for en god blog.

Ny skabning savner jeg meget af, hvilket du sikkert også kan give os. Bare brug noget tid på at udtænke et nyt layout, måske med større billeder, færre billeder osv. Jeg vil gerne give dig links til et par sider, hvorpå alle billeder nærmest er i perfekt kvalitet.

Nå, men skal vi ikke også have alt det gode af vide? Som sagt før, holder alle dine blogs i lang tid. Og til jer som ikke vidste det, så har Metsu kun havde 3 blogs på siden. Imponerende ikke? Sproget er godt, men der kan stadig ske forbedringer. Ikke at du er for ens i din tekst, men synes der mangler spændende ord. Måske skal du have noget historie indblandet, da det vil gå op i en højere enhed med dine fingre.

Jeg gider ikke sige, du har en god blog. For det skal de andre nok gøre, men jeg vil påpege at du kan gøre det langt bedre. Selvom dit arbejde er meget flot, så stram lige an en ekstra gang og giv os både lækkert design og lækker tekst på én gang!

KIU!
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #706: 26 Apr 2008, 14:03 »

Fantastisk blog en af de bedste pt
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #707: 26 Apr 2008, 18:08 »

En 4. plads efter 5 kampe i ligaen er rigtigt flot. Især med det hold du har. Jeg er nu spændt at se om du stadig vil købe en angriber i jul eller om Prudnikov har bombet nok til at det ikke er nødvendigt.

Tusind tak, jeg er også selv overrasket over den første måned, men det skal også siges, at vi var heldige mod Sevilla og Bilbao  Wink

Prudnokov ligner en rigtig god angriber og det kan være du får ret. Jeg går og pønser lidt på, at vende tilbage til min foretrukne 4-2-3-1 opstilling, men nu må vi se, hvordan det hele udvikler sig i ligaen.

Jeg tror at mit indlæg nummer 6000, skal bruges i din blog, da jeg virkelig er imponeret over dine evner.

Alle dine blogs, pånær én har været troværdige. De er meget lange, og jeg er sikker på at denne også vil få en lang længde. Alt skal dog ikke være fryd og gammen, så lad mig starte med det sure først. Jeg får ofte at vide mit bliver for ensformet, den vil jeg gerne sende videre til dig. Der er ikke ret meget variation i dit layout, hvilket jeg synes du skal have. Dine billederne er ikke i den bedste kvalitet, og med lidt længere søgning kan du finde meget bedre billeder til din blog. Billedet af Diego Lopez, i den seneste update er jo en skændsel for en god blog.

Ny skabning savner jeg meget af, hvilket du sikkert også kan give os. Bare brug noget tid på at udtænke et nyt layout, måske med større billeder, færre billeder osv. Jeg vil gerne give dig links til et par sider, hvorpå alle billeder nærmest er i perfekt kvalitet.

Nå, men skal vi ikke også have alt det gode af vide? Som sagt før, holder alle dine blogs i lang tid. Og til jer som ikke vidste det, så har Metsu kun havde 3 blogs på siden. Imponerende ikke? Sproget er godt, men der kan stadig ske forbedringer. Ikke at du er for ens i din tekst, men synes der mangler spændende ord. Måske skal du have noget historie indblandet, da det vil gå op i en højere enhed med dine fingre.

Jeg gider ikke sige, du har en god blog. For det skal de andre nok gøre, men jeg vil påpege at du kan gøre det langt bedre. Selvom dit arbejde er meget flot, så stram lige an en ekstra gang og giv os både lækkert design og lækker tekst på én gang!

KIU!

Jeg er beæret over, at du bruger dit indlæg nummer 6000 på min blog - Tak for kommentaren

Det er også dejligt med en kommentar med lidt "kød" en gang imellem som i dette tilfælde. Mht. layoutet har jeg lidt svært ved at lave om på mig selv, da jeg ikke er så kreativ anlagt. Jeg har dog prøvet med et par artikler i ny og næ, men jeg ved ikke rigtig, om det var noget, der fald i læsernes smag  Ubeslutsom

Du har helt ret med billedet af Diego Lopez, men tiden var meget knap i går, så jeg var nødt til at bruge dette billede, da jeg ikke rigtig kunne finde andre. Derfor er jeg meget interersseret i nogle links til hjemmesider med flotte billeder, der kan bruges til bloggen.

Tekstmæssig bliver det nok ikke så meget anderledes, da jeg overhovedet ikke bryder mig om de blogs, hvor der bliver smidt om sig med alle mulige flotte ord, så det til sidst er svært at finde hoved eller hale i, hvad forfatteren egentlig mener, Jeg vil dog prøve at skabe lidt afveksling, så man ikke føler, at det er det samme og det samme, at jeg skriver hele tiden.

Endnu en gang tak for den dejlige kommentar  Thumbs Up

Fantastisk blog en af de bedste pt

Dette er bestemt også en dejlig kommentar og jeg er utrolig glad for, at du placere min blog blandt de bedste på siden.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #708: 26 Apr 2008, 18:16 »

Det er meget imponerende, hvad du får ud af holdet. Banega og Mata er virkelig virkelig gode, og jeg tror de bliver nogle store gevinster for dig. Taktisk ser det også meget godt ud. Jeg havde selv en skidt periode i mit Villarreal spil, men jeg har ladet mig inspirere af dine kontra og offensive taktikker, og ja nu er 3. pladsen så sikret, mens jeg skal møde Getafe i UEFA Cup finalen.

Det eneste negative med denne blog er som Cesc siger: layoutet. Men teknisk set er et flot layout bare en bonus, hvis sproget er godt, og det synes jeg dit er. Egenligt ret fedt, at selvom du startede med at blogge i oktober 06, så har du kun lavet 3 blogge ( Opstemt ).

Fortsæt det meget flotte arbejde for dette er en af mine yndlingsblogge, og jeg håber du vil køre den meget længe! Thumbs Up
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #709: 26 Apr 2008, 18:38 »

Din blog er sammen med Søren91's den blog her på sitet, der efter min smag er den bedste. Ad helvede til med om din grafik og layout ikke er det bedste, det er jo ikke det en blog skal handle om. Syntes i det hele taget alle er blevet for grafik fikserede. Jeg er helt vild med den måde du skriver på, og du formår at fange mig hver gang, noget som kun få har gjort.
Og så er det jo helt fantastisk at du formår at holde dine blogge så lange men samtidig interessante hele vejen i gennem, det er utrolig beundringsværdigt.
Jeg håber du bliver ved med at blogge, og at du holder dit fremragende niveau Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #710: 28 Apr 2008, 22:22 »

Hey Metsu.. Et stykke tid siden jeg har smidt en kommentar, så følte det var på tide. Spændende valg du har taget i Villareal. Havde egentlig sat mine penge på Atl. Madrid, men det andet kan vel også gå an Wink Spændende indkøb du har fået gjort dig. Specielt Banega synes jeg er noget af en fangst Thumbs Up Godt at se at du har fået en god start på sæsonen. Du skal sgu nok blive oppe..!! Held og lykke med den.

-Gabe
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #711: 29 Apr 2008, 08:50 »

Det er meget imponerende, hvad du får ud af holdet. Banega og Mata er virkelig virkelig gode, og jeg tror de bliver nogle store gevinster for dig. Taktisk ser det også meget godt ud. Jeg havde selv en skidt periode i mit Villarreal spil, men jeg har ladet mig inspirere af dine kontra og offensive taktikker, og ja nu er 3. pladsen så sikret, mens jeg skal møde Getafe i UEFA Cup finalen.

Det eneste negative med denne blog er som Cesc siger: layoutet. Men teknisk set er et flot layout bare en bonus, hvis sproget er godt, og det synes jeg dit er. Egenligt ret fedt, at selvom du startede med at blogge i oktober 06, så har du kun lavet 3 blogge ( Opstemt ).

Fortsæt det meget flotte arbejde for dette er en af mine yndlingsblogge, og jeg håber du vil køre den meget længe! Thumbs Up

Jeg er glad for at kunne inspirere dig mht. taktikken og flot med en 3. plads  Thumbs Up

Jeg har bestemt mig for, at jeg fortsætter som hidtil, så det vil blive med det samme layout og et par enkelt "reportager" om en bestemt kamp, transfers osv.

Jeg lover, at jeg vil holde bloggen kørende i lang tid, da jeg synes, det er et sjovt spil, men som nævnt tidligere, er det lidt en skidt periode rent tidsmæssigt og derfor vil der være lidt langt imellem de forskellige updates i de næste uger  Skuffet

Din blog er sammen med Søren91's den blog her på sitet, der efter min smag er den bedste. Ad helvede til med om din grafik og layout ikke er det bedste, det er jo ikke det en blog skal handle om. Syntes i det hele taget alle er blevet for grafik fikserede. Jeg er helt vild med den måde du skriver på, og du formår at fange mig hver gang, noget som kun få har gjort.
Og så er det jo helt fantastisk at du formår at holde dine blogge så lange men samtidig interessante hele vejen i gennem, det er utrolig beundringsværdigt.
Jeg håber du bliver ved med at blogge, og at du holder dit fremragende niveau Smiley

Tusind tak for den flotte kommentar, det er rigtig godt for motivationen, når man får sådan en kommentar  Thumbs Up

Jeg synes, det er sjovere, "at holde liv" i en blog så lang tid som muligt, da der er en masse udfordringer i spillet, når man kommer længere frem i det.

Hey Metsu.. Et stykke tid siden jeg har smidt en kommentar, så følte det var på tide. Spændende valg du har taget i Villareal. Havde egentlig sat mine penge på Atl. Madrid, men det andet kan vel også gå an Wink Spændende indkøb du har fået gjort dig. Specielt Banega synes jeg er noget af en fangst Thumbs Up Godt at se at du har fået en god start på sæsonen. Du skal sgu nok blive oppe..!! Held og lykke med den.

-Gabe

Det var faktisk også lige før det blev Atletico, men da de fyrede træneren, var jeg ikke sikker på, at jeg ville forlade HSV, så jeg valgte ikke at søge jobbet, selvom jeg blev nævnt som en af kandidaterne  Opstemt

Banega skal lige spilles ind, men en spiller som Bruno gør det fremragende og de spiller begge på samme position, så selvom Banega er et stort navn, så er han ikke selvskrevet til startopstillingen.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #712: 04 Maj 2008, 11:55 »

OKTOBER 2011

Lopez viste endnu en gang sit værd

6. kamp i Primera Division fra Nuevo Condomina, Murcia
Murcia (6) - Villarreal       1-1  (1-1)
0-1 Nihat (13)
1-1 Inigo (45)


MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 26.437

De forsvarende mestre fra Murcia har ikke fået den bedste start på den nye sæson, men det udvikler sig alligevel til en meget svær kamp for os i dag.
Vi kommer som sædvanlig foran, hvilket vi har været i de seneste 5 kampe., denne gang er det Nihat, der bringer os foran. Murcia er ikke særlig farlige og kommer ikke rigtig frem til noget, men det lykkes dem alligevel at udligne i det sidste minut af første halvleg.
I pausen er vi enige om at holde fast i defensive spillestil i anden halvleg og håber på nogle kontrachancer, men Murcia spillerne er som forvandlede efter pauseteen. Vi kommer under et voldsomt pres i de sidste 45 minutter og var det ikke for vores målmand Diego Lopez, så kunne vi nemt have endt som tabere af denne kamp. Det hele ender dog med, at vi får et point med hjem fra denne svære udekamp mod de forsvarende mestre.



Foggia tryllede i overtiden

7. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Atletico Madrid (1)     2-1  (1-0)
1-0 Nihat (24)
1-1 Angel Di Maria (88)
2-1 Pasquale Foggia (90+5)

MOM: Pasquale Foggia, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.733

Fantastisk, fantastisk, fantastisk.
Atletico er ligesom os nyoprykkere til Primera Division, men de har i forhold til os haft en helt fantastisk sæson indtil videre, hvilket betød, at de før dagens kamp var placeret på en førsteplads.
Vi starter kampen rigtig flot og igen bringer vi os foran og igen er det den rutinerede Nihat, der finder vej til netmaskerne. Efterfølgende har vi fin kontrol over kampen, men vi kan ikke få scoret det vigtige mål til 2-0 og som kampen skrider frem, lykkes det for Atletico at overtage styringen i kampen. Det giver desværre pote for dem med bare 2 minutter igen, hvor Di Maria helt fortjent bringer dem på 1-1. Jeg har forberedt mig på, at vi endnu en gang må nøjes med uafgjort, men Foggia vil det anderledes og dybt inde i overtiden lykkes det ham at afdrible hans direkte modstander og scorer til slutresultatet 2-1.



Banega scorede sit første mål for klubben

2. runde af Copa Del Rey fra Municipal Escribano Castilla, Motril
Pontevedra (NL) - Villarreal       0-3  (0-1)
0-1 Alexandr Prudnikov (27)
Pasquale Foggia, Villarreal brænder straffe (47)
0-2 Sylvain Marveaux (50)
0-3 Ever Banega (straffe, 78)

MOM: Sylvain Marveaux, Villarreal (8)
Tilskuere: 16.436

Vi er efter en overbevisende udesejr over Pontevedra videre til 3. runde af den spanske pokalturnering.
Vi tillader os endda at brænde et straffespark ved Foggia i starten af anden halvleg, men der var alligevel aldrig tvivl om udfaldet, det eneste der var tvivl om, var hvor meget sejrscifrene skulle lyde på.
Pokalturneringen er en turnering, jeg har sat højt på listen over denne sæsons prioriteter og derfor valgte jeg også at stille med mere eller mindre den stærkeste opstilling til dagens opgør.




8. kamp i Primera Division fra Ciutat de Valencia, Valencia
Levante (13) - Villarreal     1-0    (0-0)
1-0 Javi Fuego (72)

MOM: Javi Fuego, Levante (8)
Tilskuere: 25.332

Nederlagt mod Levante kan vi ikke klage over, da de var bedre end os gennem hele kampen.
Vi havde svært ved at få sammenhæng i vores spil i dag og derfor kom vi heller ikke rigtig til nogen rigtige chancer i løbet af kampen.
Vores modstander var derimod i hopla og spillede meget direkte og hurtigt, hvilket gav dem flere gode muligheder. Jeg havde dog håbet på, at vi kunne holde fast i det ene point, men med små 20 minutter igen scorede Fuego på et flot langskud, hvilket vi aldrig formåede at svare igen på.



Iaquinta er en rigtig targetman

9. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Osasuna (17)    2-0  (2-0)
1-0 Vincenzo Iaquinta (3)
2-0 Vincenzo Iaquinta (6)
Vincenzo Iaquinta skadet (13)
Rødt kort til Mauricio Romero, Villarreal (86)

MOM: Vincenzo Iaquinta, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.733

Op til dagens opgør mod Osasuna havde jeg leget lidt med tanken om, at give Iaquinta chancen fra start og bruge ham som targetman, mens Nihat skulle være den anden angriber. Taktikken må siges at lykkes perfekt i de første 13 minutter, hvor Iaquinta må forlade banen skadet, men heldigvis med to mål i bagagen. Målene sker efter, at han modtager bolden og fordeler den videre til en af de andre offensive spillere for derefter at modtage den igen og scorer. Skaden, han udgår med, er ikke alvorlig og vil kun holde ham ude i et par uger.
Ellers er der ikke meget at sige til en kamp, hvor vi kontrollerer begivenhederne fra start til slut, på nær lige det dumme røde kort som Romero får. Det er hans andet røde kort i denne sæson og hvis han ikke tager sig sammen, så vil det ende med, at han bliver sat på bænken indtil, han lærer at styre sig på banen.




La Liga efter 9 kampe

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #713: 04 Maj 2008, 12:40 »

Klasseupdate, men er Murcia forsvarende mestre? Shockeret
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #714: 04 Maj 2008, 20:35 »

Klasseupdate, men er Murcia forsvarende mestre? Shockeret

Mange tak  Peace

Ja, Murcia snød åbenbart de store og løb af med mesterskabet i sidste sæson  Opstemt
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #715: 05 Maj 2008, 14:41 »

Sindsygt med Murcia!!

Men igen, en rigtig fed blog, jeg læser med stor begejstring Thumbs Up
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #716: 06 Maj 2008, 07:26 »

Endnu en kanon-update, og gode resultater for Villarreal. Det er tæt i toppen.
Det tegner til en spændende sæson.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #717: 06 Maj 2008, 20:21 »

Sindsygt med Murcia!!

Men igen, en rigtig fed blog, jeg læser med stor begejstring Thumbs Up

Endnu en kanon-update, og gode resultater for Villarreal. Det er tæt i toppen.
Det tegner til en spændende sæson.

Mange tak skal I ha'   Wink

Som altid er jeg glad for, at jeg kan levere lidt underholdning til siden, selvom det har været sløvt på det sidste, men med en have, en halvmarathon osv. der skal passes, så har tiden været knap, men nu lysner det heldigvis  Thumbs Up

Jeg tror også, det bliver en meget tæt sæson, Brodtgaard, men jeg tror desværre også, at vi får svært ved at holde niveauet  Ubeslutsom
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #718: 08 Maj 2008, 23:38 »


NOVEMBER 2011
- Nedtur i det spanske


Det er mandag d. 28 november, jeg sidder ved morgenbordet og læser sportsavisen Marca. Det er en fremragende sportsavis, som dækker La Liga meget tæt og indtil videre har de kun skrevet flotte ting om os og vores resultater i sæsonen. Det har desværre ændret sig, efter vi er havnet i en skidt situation med en stime på 5 kampe uden en eneste sejr.

2-2 Mallorca (H)   1-2 Deportivo (U)   1-2 Ejido (U)   0-2 Gimnastic (H)   2-2 Almeria (H)

Villarreal på "herrens mark"

- ”Villarreal uden fantasi og vilje”

- ”Er en dansker virkelig svaret for El Submarino?”

- ”310 millioner er brugt, men ingenting hjælper det”

De tre ovenstående citater er bare nogle få udpluk af de ubehagelige linier, der er blevet trykt i dagens avis.
Ser man tilbage på vores kampe i løbet af november, så har det heller ikke været prangede, det vi har præsteret og kritikken er ved at være berettiget. Vi har spillet mod flere af bundholdene, men alligevel er vi uden sejr i 5 kampe.

Nedturen startede uden tvivl mod Mallorca, hvor vi desværre endnu en gang smider en sikker føring væk.
Vi er foran 2-0 ved halvleg og styrer kampen og spillet totalt mod rækkens næstdårligste hold, men spillerne fra ferieøen giver ikke op og med bare to minutter igen, lykkes det for Caio at udligne til 2-2 og vi må nøjes med det ene point efter en kamp, som vi skulle have vundet sikkert.
Moralen er lav efter kampen mod Mallorca og den er bestemt ikke bedre efter vores opgør mod Deportivo La Coruna . Vi bliver mere eller mindre blæst ud af banen af Super Depor i første halvleg og er ikke i nærheden af at skabe chancer. Taktikken bliver justeret i pausen og vi får bedre fat i de sidste 45 minutter, men reduceringen ved Bruno kommer for sent og vi taber fuldt fortjent kampen.

Efter lektionen mod Deportivo ventede La Liga’s bundprop Ejido på udebane og dermed ventede også en god mulighed for oprejsning efter de seneste dårlige præstationer. Det skulle vise sig at blive endnu værr mod Ejido og ved pausen er vi nede med 2-0 efter en effektiv præstation af bundholdet blandet med en ringe indsats af os. Vi kan slet ikke få spillet til at hænge sammen og jeg må indrømme, at jeg var helt oppe i det røde felt i pausen efter den dårligste halvleg i min tid som Villarreal træner.
Spillerne giver den en skalle i de sidste 45 minutter, men vi har ikke længere marginalerne på vores side og vi taber også denne kamp med 2-1. Alexander Prudnikov scorer vores reduceringsmål efter 75 minutter.

Bedst som jeg troede, at det ikke kunne gå værre, så går det helt galt. Pokalturneringen er en turnering, jeg har valgt at satse meget på i denne sæson og indtil vores møde med Gimnastic så det da også rigtig godt ud. Desværre slukkede Gimnastic’s stærke spanske angriber Braulio højst sandsynligt lyset for os i pokalturneringen, da han med to sene scoringer i det første opgør på El Madrigal sørgede for et fremragende udgangspunkt for Gimnastic inden returen om et par måneder.
Alt er naturligvis muligt i fodbold, men at vi kan sikrer os videre avancement i Copa Del Rey er desværre mere end tvivlsomt.
Er Nihat en færdig mand i Villarreal?

I vores sidste kamp i november får vi heldigvis lidt oprejsning i form af et point. Igen er det mod en modstander, som vi bør vinde over, men ikke gør det. Det er Almeria, der kommer på besøg hos os og det starter endnu en gang skidt for os, da de allerede efter 10 minutter kommer foran 1-0. Det er også stillingen ved pausen og jeg er igen helt oppe og kører i omklædningsrummet. Vi har haft vores chancer i første halvleg, men det har Almeria så sandelig også. Jeg siger til spillerne, at jeg forventer meget mere af dem, mens jeg samtidig skifter begge kantspillere ud i form af Nihat og Marcos og ind med Foggia og Castillo. Det er især Nihat, jeg er meget utilfreds med, da han intet har vist i de seneste kampe.
Udskiftningerne viser sig at give pote, da Foggia med 20 minutter igen bringer os foran med 2-1. Føringen holder desværre ikke lang tid, for Almeria angriberen Hornos bringer balance i regnskabet bare fem minutter senere efter et frispark, der bliver rettet af og fuldstændig snyder Roberto i vores mål.

Hvis vi kigger på de enkelte spilleres præstationer i kampene i november, så har Nihat som sagt været den helt store skuffelse, sammen med spillere som Ever Banega og vores målmand Diego Lopez, der slet ikke kan leve op til de gode præstationer fra tidligere i sæsonen.
I modsætning til ovenstående spillere, synes jeg, at Prudnikov og Marveaux har vist god karakter og de har virkelig forsøgt at vende vores nedtur.

Efter morgenmaden gør jeg klar til den lette træning, vi skal igennem efter gårsdagens kamp mod Almeria, men jeg bliver forstyrret i forberedelserne af bestyrelsesformand Fernando Roig. Han har også læst Marca og han vil blot berolige mig og fortæller mig, at den dansker de har fået fat i, er den helt rigtige i jobbet som Villarreal manager, så indtil videre lader det til, at jeg har arbejdsro.




Stillingen i La Liga efter 13 kampe



Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (November 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #719: 09 Maj 2008, 11:58 »

Hvad siger I til forskellen i de to seneste updates?

Hvis I altså stadig læser med, selvom der har været langt imellem de seneste opdateringer  Forlegen  Peace
Logged

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010