home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 938 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 203990 gange)
Rossonero
Gæst
 
Indkøb
« Svar #690: 21 Apr 2008, 14:54 »

Er vild med dit køb af Banega og Barragán – to af mine absolut yndlingstalenter i FM nogensinde.

De øvrige køb er der bestemt heller ikke noget galt med, og det må generelt siges at være en succesfuld transferperiode, du har været igennem. Nu glæder jeg mig ekstremt meget til at se, om du kan få det hele til at fungere.

Held og lykke i VillaLoco!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #691: 21 Apr 2008, 17:37 »

Tusind tak for de mange kommentarer. Jeg er meget stolt og glad for, at I gider at følge med i min blog  Thumbs Up

Superspændende start på den nye klub, og rigtig gode indkøb.
Jeg har selv haft Banega i mit gamle Corinthiansspil, og jeg er spændt på hvordan han klarer det i Villareal.
Han fik en del gule (læs MANGE) kort i mit spil...

Thumbs Up

Tak Brodtgaard og mht. Banega så er jeg også spændt på, hvordan han vil "opføre" sig på den defensive midtbane. Skulle han få mange advarsler og dermed karantæne, har vi heldigvis en god erstatning i Bruno, men ham kan du læse mere om i updaten om 5 minutter  Wink

Jeg har ikke været inde og læse din blog i et stykke tid så jeg fik da et chock da jeg så at du havde fået Villareal med i din overskrift.
Men efter at have sundet mig og fået læst op på din blog syntes jeg at det lyder spændende.
Det er nogle superlækre indkøb du har fået lavet.

Jeg glæder mig meget til at følge med i din blog igen

Jeg trængte til nye udfordringer og det får jeg helt sikkert med Villarreal.

Jeg er glad for, at have dig tilbage som læser af bloggen, som sagt er der update om små 5 minutter.

Er vild med dit køb af Banega og Barragán – to af mine absolut yndlingstalenter i FM nogensinde.

De øvrige køb er der bestemt heller ikke noget galt med, og det må generelt siges at være en succesfuld transferperiode, du har været igennem. Nu glæder jeg mig ekstremt meget til at se, om du kan få det hele til at fungere.

Held og lykke i VillaLoco!

Tak for det , Rossonero og du har helt ret i, at det var en succesfuld transferperiode. Det er faktisk længe siden, at jeg har været så godt tilfreds med mine indkøb, så nu bliver det spændende om, jeg kan følge op på dette med nogle gode resultater  Opstemt

Endnu en gang tak for alle kommentarerne.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #692: 21 Apr 2008, 17:40 »


Truppen – sæson 2011/2012



Målmænd
Diego Lopez
Roberto


Karakter:

Kommentar:
Vi har en ganske habil målmand i Diego Lopez, men det er en position, hvor der er plads til forbedring. Roberto er andenmålmand og også han er en ganske stabil keeper, men begge målmænd mangler lige det sidste, der gør dem til fremragende målmænd.
Jeg overvejer, om jeg skal sende et bud af sted på Vincent Degre fra min gamle klub HSV, når transfervinduet åbner igen i januar. Han har potentialet til at blive en rigtig god keeper og HSV har jo allerede Akinfeev i målet, så der er lange udsigter til spilletid for Degre.


Backs
Angel
Antonio Barragan
Mikel Balenziaga
Alberto De la Bella
Josemi


Karakter:

Kommentar:
Med købet af Barragan er vi rigtig godt dækket ind på de to backpladser. Selvom Angel er en god højreback, så bliver det Barragan, der bliver førstevalg i højreside. Dette bliver han hovedsagelig fordi, han har mere speed i støvlerne og så er han samtidig mere fremadrettet i sit spil.
I venstre side er det Balenziago, der kommer til at starte sæsonen som fast mand, men De la Bella er ikke langt fra ham og vil naturligvis også få nogle kampe. Josemi er taget med i denne gruppe, da han kan spille højreback, men jeg regner ikke med, at få ret meget brug for ham i denne position.

Centrale forsvarsspillere
Mauricio Romero
Henrique
Carlos Cuellar
Josemi


Karakter:

Kommentar:
Jeg er rigtig godt tilfreds med materialet til de to pladser i det centrale forsvar. Romero, Henrique og Cuellar kommer til at kæmpe hårdt om de to pladser, mens Josemi er udset til at være back-up. Jeg har endnu ikke besluttet mig for, hvem der skal starte ind i den første kamp i sæsonen, men det ligger til, at jeg vil afprøve den sydamerikanske konstellation med Mauricio Romero og Henrique, men som sagt er det ikke sikkert endnu, da Carlos Cuellar også er en rigtig god spiller.


Centrale midtbanespillere
Bruno
Ever Banega
Juan Manuel Mata
Nacer Barazite


Karakter:

Kommentar:
På den centrale midtbane er der hentet tre nye spillere, hvilket kan betyde, at vi får det lidt svært i starten, indtil de er blevet spillet sammen. Der er kun to pladser, men der er fire rigtig gode spillere til rådighed og især på den defensive position bliver det svært at vælge mellem Banega og Bruno. Jeg hælder nok mest til Bruno her i opstarten, da det er voldsomt, at starte med to helt nye spillere i maskinrummet på midtbanen. Den offensive plads er der ikke så meget tvivl om, det vil blive Mata, der starter på denne position. Jeg glæder mig meget til at se disse fire spillere i aktion, da det alle er spillere, jeg har store forventninger til.


Fløjspillere
Sylvain Marveaux
Marcos
Pasquale Foggia
Nihat


Karakter:

Kommentar:
På fløjene er vi meget sårbare overfor skader til Marveaux og Foggia, som er førstevalg på disse positioner. Marcos er reserven til Marveaux og er en ganske fornuftig fløjspiller, mens jeg i højreside kun har Nihat som back-up, hvis Foggia går i stykker. Nihat er en rigtig god spiller, men jeg vil hellere bruge ham i angrebet, da jeg tror, han er bedre for os helt fremme i angrebet end ude på fløjen. Der er også den mulighed, at sætte en af vores højrebacks frem på midtbanen, hvis vi skulle være uheldige og Foggia løber ind i en skade eller noget karantæne.


Angribere
Nihat
Nery Castillo
Alexandr Prudnikov
Xisco Nadal
Vincenzo Iaquinta
Inigo Diaz de Cerio


Karakter:

Kommentar:
 Vi har ikke mindre end seks kompetente spillere til de to angrebspladser. Det skal dog siges, at Inigo Diaz de Cerio er tæt på at blive degraderet til reserveholdet, da han brokker sig konstant over enten en dårlig trup eller manglende spilletid.
Jeg regner med, at jeg vil bruge Nihat og Prudnikov som startere, når sæsonen går i gang, men skulle en af disse ikke slå til, så står både Castillo og Iaqunita klar i kulissen. Især Castillo er en interessant spiller, han har lige været af sted med det mexicanske landshold og gjort det rigtig godt, men desværre har han pådraget sig en skade, der holder ham ude i de første kampe af sæsonen.





Taktikken


Der er mange overvejelser, når man skifte klub som manager og noget af det, man har flest spekulationer omkring, er hvilket taktisk koncept, man skal forsøge sig med i sin nye klub.
Jeg har tifligere haft store succes med en 4-3-2-1 opstilling i både Ajax og HSV, men jeg har besluttet mig for at prøve noget nyt.
Den nye taktik, jeg vil prøve at indføre i Villarreal, er en klassisk 4-4-2 taktik. Den væsentligste årsag til, at jeg går væk fra min foretrukne taktik er, at spillerne i Villarreal simpelthen passer bedre til en klassisk 4-4-2

Den forventede startopstilling sæsonpremieren hjemme mod Gimnastic


Jeg har valgt at lave tre taktikker, som alle tager udgangspunkt i 4-4-2 opstillingen, men mentaliteten på holdet er forskellig fra taktik til taktik.


Control
Den kontrollerende taktik er den taktik, der vil blive brugt mod langt de fleste modstandere. Det er en taktik, jeg vil bruge mod hold, der ligner os, altså midterhold og så vil jeg også bruge denne mod topholdene på hjemmebane og bundholdene, når vi møder disse på udebane.


Counter
Som navnet siger, så er denne taktik til, når vi møder de rigtig gode hold på udebane og hvor vi ikke skal regne med, at kunne være det boldbesiddende hold. Med det spillermateriale, der er til rådighed i Villarreal, vil jeg ikke gå ind til nogen som helst kamp med den indstilling, at vi skal ”grave os selv ned”, vi vil stadig prøve at spille bolden, men satse mere på kontraangreb, når chancen byder sig.
Denne taktik vil hyppigst blive brugt, når vi besøger Camp Nou, Bernabeu osv., hvor vi skal udnytte de få chancer, vi får i løbet af en kamp mod disse storhold.


Attack
Den tredje og sidste taktik, jeg vil bruge er den offensive af slagsen. Denne taktik vil kun blive brugt mod de dårlige hold i La Liga og når vi spiller på hjemmebane mod dem. Et andet sted, jeg også kan finde på at bruge disse indstillinger vil være i Copa Del Ray, hvor man typisk i starten af turneringen møder nogle overkommelige modstander.




« Seneste Redigering: 21 Apr 2008, 17:47 af Metsu1 » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Trup & Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #693: 21 Apr 2008, 18:43 »

Fremragende, intet mindre! Faktisk et rigtig habilt hold du har, og et rigtig dejlig afsnit om din taktikker Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup & Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #694: 21 Apr 2008, 21:00 »

Kanon update! Glæder mig til at høre mere om den succesfulde sæson i det spanske!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Trup & Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #695: 22 Apr 2008, 10:18 »

Endnu en god update.... Men hold da op du har mange angribere?!?!? Skal du ikke have solgt en enkelt eller to?
Men det ser jo spændende ud og så håber jeg vi får Villarreal tilbage i toppen af spansk fodbold inden alt for længe Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup & Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #696: 24 Apr 2008, 10:54 »

Får vi snart en lile update ?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup & Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #697: 24 Apr 2008, 13:37 »

Fremragende, intet mindre! Faktisk et rigtig habilt hold du har, og et rigtig dejlig afsnit om din taktikker Smiley

Kanon update! Glæder mig til at høre mere om den succesfulde sæson i det spanske!

Endnu en god update.... Men hold da op du har mange angribere?!?!? Skal du ikke have solgt en enkelt eller to?
Men det ser jo spændende ud og så håber jeg vi får Villarreal tilbage i toppen af spansk fodbold inden alt for længe Smiley

Tak for jeres dejlige kommentarer  Thumbs Up

Cencur: Jeg håber, du får ret, men det er en stærk liga, så nu må vi se Wink

Får vi snart en lile update ?

Det er for dårligt, at jeg ikke har fået opdateret, men jeg har simpelthen for lidt tid i øjeblikket.
Jeg håber dog på, at jeg kan skrive updaten i aften og finpudser den i morgen og smide den op i løbet af eftermiddagen i morgen  Peace

Undskyld de lange opdateringstider  Forlegen
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup & Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #698: 24 Apr 2008, 13:40 »

Super - jeg er tilfreds så længe bloggen fortsætter  Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup & Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #699: 24 Apr 2008, 13:46 »

Super - jeg er tilfreds så længe bloggen fortsætter  Thumbs Up

Som sagt tidligere, så vil den fortsætte til FM09 udkommer, men der kan komme tidspunkter (som nu), hvor jeg ikke har så meget tid til at opdatere  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Trup & Taktik) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #700: 25 Apr 2008, 17:47 »

SEPTEMBER 2011 - Starten på et nyt eventyr

Henrique fik en forrygende debut

1. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Gimnastic     2-0   (2-0)
1-0 Henrique (4)
2-0 Alexandr Prudnikov (10)

MOM: Henrique, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.759

Vi får en perfekt start på den nye sæson efter en sikker sejr over Gimnastic.
Dagens helt store oplevelse er vores brasilianske forsvarsspiller Henrique, der får en drømmedebut med både en scoring og en præstation, der giver ham prisen som banens bedste. Der skulle ikke gå mere 4 minutter, før Henrique allerede havde vundet Villarreal fansenes hjerter, da han med et kraftfuldt hovedstød bragte os på vinderkurs.

Vi kommer lynhurtigt på 2-0 ved vores russiske angriber Alexandr Prudnikov, men desværre lykkes det os ikke, at udnytte flere af de mange chancer vi får skabt. På trods af den manglende skarphed, er jeg naturligvis rigtig godt tilfreds med sejren og indsatsen, hvilket lover godt for fremtiden




Diego Lopez sørgede for point til os

2. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Celta    0-0  (0-0)
Rødt kort til Mauricio Romero, Villarreal (22)

MOM: Diego Lopez, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.899
 
Vi havde muligheden for at få en perfekt sæsonstart med to hjemmesejre over to hold, vi skal være bedre end, men vi dummer os i den grad mod Celta.

Spilleren, der dummer sig allermest, er vores argentinske anfører Mauricio Romero, der helt unødvendigt kaster sig ned i en alt for voldsom tackling midt på banen efter bare 22 minutter, hvilket dommeren takserer til et rødt kort. Jeg er ikke helt enig i kendelsen, men faktum er, at vi smider to points i dag pga. denne fejl og Romero kan derudover se frem til 3 spilledags karantæne for sit direkte røde kort.



Iaquinta viste målinstinktet

2. runde af Copa Del Rey fra Municipal Escribano Castilla, Motril
Granada (NL) - Villarreal       1-3  (1-1)
0-1 Pasquale Foggia (straffe, 14)
1-1 Pablo Garcia (38)
1-2 Vincenzo Iaquinta (69)
1-3 Nihat (72)

MOM: Nihat, Villarreal (8)
Tilskuere: 11.873

Når man kigger på de forskellige statistikker, der altid bliver lavet i forbindelse med alle fodboldkampe, så kan man se, hvor overlegne vi var i dagens pokalkamp, selvom vi er lidt længe om at afgør kampen.
Vi får et straffespark efter et kvarters tid, som Pasquale Foggia sikker omsætter til 1-0. Efter scoringen fortsætter vi med at lægge pres på Granada, men pludselig får de noget ufortjent udlignet sidst i første havleg.
I de sidste 45 minutter presser vi hårdt på og med tyve minutter igen, afgør vi opgøret med to hurtige scoringer. Det er rigtig godt at se Iaqunita allerede i sin anden kamp for os, finder vej til netmaskerne.



Nacer kom ind fra bænken
og blev helten i overtiden

3. kamp i Primera Division fra Ramon Sanchez Pizjuan, Sevilla
Sevilla - Villarreal       2-2  (0-1)
0-1 Bruno (3)
1-1 Sergio Aguero (67)
2-1 Alexandr Kerzhakov (79)
2-2 Nacer Barazite (90+4)

MOM: Bruno, Villarreal (8)
Tilskuere: 43.940

Sikke et drama, det udvikler sig til på Ramon Sanchez Pizjuan.
Vi får en perfekt start på kampen efter et langskudsdrøn af Bruno. der i den grad ryster Sevilla mandskabet. De kan ikke finde rytmen efter vores chokstart og vi har et par rigtig gode chancer til at score til 2-0, men det ender med, at det er den lille argentiner Sergio Aguero, der får udlignet for Sevilla midtvejs i anden halvleg. Helt galt går det for os, da Kerzhakov kommer på banen og hurtigt bringer Sevilla på sejrskurs med sin scoring til 2-1.
Efter Kerzhakovs scoring, går vi over til en mere offensiv taktik og det lykkes os at presse Sevilla langt tilbage på banen og til allersidst får vi også belønning for vores anstrengelser. Det er Nacer Barazite, der sørger for, at vi kan tage det ene point med hjem til Villarreal og selvom vi scorer i allersidste minut, så kan Sevilla ikke beklage sig over pointdelingen, de vi i den grad er med til at skabe kampen.



Prudnikov vendte kampen,
da han kom på banen

4. kamp i Primera Division fra San Mames, Bilbao
Athletic Bilbao - Villarreal       2-3  (0-1)
0-1 Nihat (36)
1-1 Fernando Llorente (71)
2-1 David Lopez (73)
2-2 Alexandr Prudnikov (78)
2-3 Alexandr Prudnikov (90+1)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (8)
Tilskuere: 38.915

Hvis vores foregående kamp mod Sevilla var en stor oplevelse, så var dagens kamp mod Athletic Bilbao intet mindre end fantastisk.
Vi har i den grad marginalerne med os i øjeblikket og spillerne udviser en helt fantastisk tro og vilje på tilværelsen. Kampforløbet ligner til forveksling vores opgør mod Sevilla, da vi også i denne kamp kommer foran med 1-0, men i anden halvleg smider vi på bare to minutter føringen på gulvet. Indskiftningen af Prudnikov viser sig i mellemtiden at være det helt rigtige træk, da han løber fra Athletic Bilbao forsvaret to gange i løbet af de sidste fem minutter og sikrer os sejren med to scoringer. Om sejren er fortjent kan diskuteres, men jeg håber, vi kan bevarer denne tro på tingene og derved holde fast i den gode stime, som vi oplever i øjeblikket.



Stemningen på El Madrigal,
fik et knæk pga. Elches sene scoring

5. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Elche     2-2  (2-0)
1-0 Bruno (4)
Rød kort til Henrique, Villarreal (9)
2-0 Alexandr Prudnikov (45+1)
2-1 Iago (82)
2-2 Jan Jönsson (90+2)

MOM: Jan Jönsson, Elche (8)
Tilskuere: 22.981

Nu gik det ellers lige så godt, men i dag kommer vi ned på jorden igen efter vores flotte kampe mod Sevilla og Bilbao.
Det starter ellers efter planen, da Bruno endnu en gang bringer os foran kort inde i kampen, men desværre dummer vores brasilianske forsvarer Henrique sig gevaldigt, da han bliver udvist efter bare 10 minutter. Vi bliver nødt til at skifte til en mere defensiv taktik, men alligevel formår vi at være det spilstyrende hold og Prudnikov øger endda vores føring til 2-0 kort før pausen.
Det ligner endnu en sejr til os, selvom vi har været tvunget til at spille med 10 mand i det meste af kampen, men Elche får etableret et pres til sidst, hvor vi løber tør for energi. Først er det Iago, der får reduceret og det går helt galt dybt inde i dommerens overtid, da Jan Jönsson når højst ved et hjørnespark og header udligningen i nettet til store skuffelse for spillerne og fansene..
Vi har selv været heldige på det seneste i slutminutterne, men derfor er det stadig bittert, at vi ikke kan holde en 2-0 føring mod et forholdsvis tamt Elche mandskab.







Primera Division efter 5 kampe





« Seneste Redigering: 26 Apr 2008, 18:24 af Metsu1 » Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #701: 25 Apr 2008, 18:02 »

Har slet ikke set at du er kommet til Villarreal, men spændende klub. Du har virkelig formået at forstærke din trup yderlige. Super flot gennemang af truppen, synes det er fedt når der bliver givet karakter af hver kæde. Men der er ikke nogen af kæderne som har fået fem stjerner, så du er ikke helt tilfreds med din trup kan jeg forstå. Det skrivemæssige styrer du jo rigtigt godt, det er super læsning og der er ikke så meget andet end og sige fantastisk.  Det er også godt at du stadig har en stor spillelyst for dette spil.
Du har også gjort det godt i starten af sæsonen, flot sejr over Bilbao, alle ved hvor svært det er at tage til baskerlandet og vinde. Så stor ros fra mig af, man må sige at du lavede en god indskifting i Prudnikov, to vigtige mål. Dog et lidt skidt resultat mod Elche, foran 2-0 i pausen og spiller 2-2 på El Madrigal. Men en dum tidlig udvisning til Henrique efter blot 9 minutter.
Men fantastisk blog, håber du kan klistre dig fast i toppen. Thumbs Up
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #702: 25 Apr 2008, 18:05 »

Hvor lang tid bruger du på at lave en update?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #703: 25 Apr 2008, 18:17 »

Har slet ikke set at du er kommet til Villarreal, men spændende klub. Du har virkelig formået at forstærke din trup yderlige. Super flot gennemang af truppen, synes det er fedt når der bliver givet karakter af hver kæde. Men der er ikke nogen af kæderne som har fået fem stjerner, så du er ikke helt tilfreds med din trup kan jeg forstå. Det skrivemæssige styrer du jo rigtigt godt, det er super læsning og der er ikke så meget andet end og sige fantastisk.  Det er også godt at du stadig har en stor spillelyst for dette spil.
Du har også gjort det godt i starten af sæsonen, flot sejr over Bilbao, alle ved hvor svært det er at tage til baskerlandet og vinde. Så stor ros fra mig af, man må sige at du lavede en god indskifting i Prudnikov, to vigtige mål. Dog et lidt skidt resultat mod Elche, foran 2-0 i pausen og spiller 2-2 på El Madrigal. Men en dum tidlig udvisning til Henrique efter blot 9 minutter.
Men fantastisk blog, håber du kan klistre dig fast i toppen. Thumbs Up

Mange tak for den flotte kommentar, -Benja- og du har helt ret, jeg er ikke helt tilfreds med truppen, men pengene var brugt, så jeg må have tålmodighed  Wink

Selvom jeg har en del angribere, føler jeg faktisk at der mangler en rigtig top striker. Nihat er ved at være for gammel og leverer ikke varen som tidligere, så hvis der bliver penge til rådighed i januar, så tror jeg, at jeg går efter en ny angriber.

Hvor lang tid bruger du på at lave en update?

Laaaaannnnnng tid, synes jeg selv  Peace

Jeg tror, at jeg bruger en time eller to, alt efter hvor svært det er, at finde nogle ordentlige billeder, der passer til updaten.
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Sept 2011) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #704: 26 Apr 2008, 09:19 »

En 4. plads efter 5 kampe i ligaen er rigtigt flot. Især med det hold du har. Jeg er nu spændt at se om du stadig vil købe en angriber i jul eller om Prudnikov har bombet nok til at det ikke er nødvendigt.
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010