home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 921 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204052 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nye spillere) Ajax --> HSV
« Svar #630: 08 Apr 2008, 21:03 »

FEBRUAR 2011

Sami greb chancen i dag

3. runde i DFB-Pokal fra BayArena, Leverkusen
Bayer Leverkusen - HSV     0-6    (0-3)
0-1 Jeremy Mathieu (straffe, 31)
0-2 Sami Allagui (40)
0-3 Nicolae Mitea (45+1)
0-4 Arturo Vidal (54)
0-5 Nuri Sahin (59)
0-6 Etienne Didot (61)

MOM: Etienne Didot, HSV (9)
Tilskuere: 16.471

Efter vinterpause i hele januar måned får vi med en klar sejr over Leverkusen, en optimal start på den sidste halvdel af sæsonen.
Leverkusen starter ellers kampen som fyr og flamme og har i de første 15-20 minutter flere gode muligheder for at bringe sig foran i kampen. Vi er til gengæld på hælene i starten af kampen, men det ændrer sig efter Mathieu scorer til 1-0 på straffespark for os. Vi scorer yderligere to gange inden pausen og i anden halvleg går det helt galt for hjemmeholdet, da vi ligesom i første halvleg også scorer tre gange i de sidste 45 minutter, så kampen ender med tenniscifrene 6-0 til os efter en fremragende sidste time på BayArena.
I kvartfinalen får vi desværre den værste lodtrækning. Vi skal til Allianz-Arena og møde det suveræne tophold fra FC Bayern.




19. kamp i Bundesligaen fra Olympiastadion, Berlin
Hertha Berlin (4) - HSV     1-0    (1-0)
1-0 Lukasz Piszczek (27)

MOM: Lukasz Piszczek, Hertha Berlin (8)
Tilskuere: 65.623

Ligeså fantastisk resultatet og spillet var i kampen mod Leverkusen, ligeså frustrerende er dagens nederlag mod en af vores nærmeste rivaler i Bundesligaen, Hertha Berlin.
Det, der gør nederlaget så frustrerende er, at Hertha kun har en afslutning indenfor målrammen i hele kampen, mens vi har flere gode muligheder, men vi mangler den skarphed, som vi ellers viste rigtig godt i vores første kamp efter vinterpausen mod Leverkusen.
Nederlaget betyder, at vi falder tilbage på 4. pladsen, mens Hertha rykker op som nummer 2 og Dortmund er på 3. pladsen. FC Bayern er nok væk, men der venter en hård kamp for 2. pladsen.



Aogo leverede flot præstation

20. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Bielefeld (13)    5-0    (3-0)
1-0 Vagner Love (8)
2-0 Nicolae Mitea (10)
3-0 Dennis Aogo (23)
4-0 Nuri Sahin (56)
5-0 Matthias Langkamp (selvmål, 83)

MOM: Dennis Aogo, HSV (8)
Tilskuere: 53.740

Efter det ærgerlige nederlag mod Hertha i forrige spillerunde, er vi tilbage i den form, der kan sikrer os mesterskabet, hvis vi altså kan holde fast i den.
Vi blæser Bielefeld ud af HSH-Nordbank-Arena med en 5-0 sejr, hvilket ikke var et mål for meget. Det er rart for en manager at se, at der er så mange målscorere på holdet i øjeblikket. Vi scorede seks mod Leverkusen, de blev alle sat ind af forskellige spillere og i dag er det også 4 forskellige spillere, der scorer for os.
Jeg håber, at vi kan bygge videre på vores flotte kamp i dag, nu hvor den sidste halvdel af sæsonen for alvor er i gang og Champions League også venter forude.



Love startede massakren

21. kamp i Bundesligaen fra VELTINS-Arena, Gelsenkirchen
Schalke 04 (10) - HSV     0-4    (0-3)
0-1 Vagner Love (12)
0-2 Nuri Sahin (14)
0-3 Camilo Perez (selvmål. 22)
0-4 Vagner Love (73)

MOM: Vagner Love, HSV (9)
Tilskuere: 61.483

Vi fortsætter de gode takter og henter en vigtig og rigtig flot udebanesejr på VELTINS-Arena i Gelsenkirchen.
Jeg havde ellers forventet en meget tæt kamp mod Schalke, men efter 22 minutter er kampen mere eller mindre afgjort. Vi er på det tidspunkt foran med 3-0 og Schalke holdet er i opløsning.
Spillerne fra Schalke er igennem hele kampen helt ved siden af sig selv og de finder aldrig formlen til at lukke vores forsvar op. Vagner Love øger til 4-0 med et kvarters tid igen til stor utilfredshed for de mange trofaste Schalke fans.





1. kamp i 1. knockoutrunde af Champions League
fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg

HSV – Arsenal     3-1   (0-1)
0-1 Carlos Vela (13)
1-1 Romeo Castelen (51)
2-1 Vagner Love (58)
3-1 Etienne Didot (85)

MOM: Romeo Castelen, HSV (8)
Tilskuere: 55.487

Vi leverer en rigtig flot præstation mod Arsenal og især de sidste 45 minutter er nogen af de bedste, jeg har overværet i min tid som HSV manager.
Vi vidste fra kampens start, at det ville blive svært mod Arsenal og det blev bestemt ikke nemmere for os, da Carlos Vela scorer et flot hovedstødsmål efter bare 13 minutter. Vi kunne slet ikke få noget til at fungere i første halvleg og jeg var rasende nede i omklædningsrummet i pausen. Jeg forlangte kort og godt mere fight af spillerne, vi skulle ud og vise, at det var os, der havde hjemmebane.
Om det var peptalken, der virkede ved jeg ikke, men vi får hurtig udlignet til 1-1 og Vagner Love bringer os endda foran med 2-1 bare 13 minutter inde i anden halvleg. Havde der været tag på Arenaen, så ville det have løftet sig med fem minutter igen, da Didot scorede til 3-1. Med den scoring sikrer vi os et udmærket udgangspunkt til returopgøret på Emirates om 14 dage.



Vagner bliver ved med at score mål


22. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Karlsruhe (12)    2-0    (0-0)
1-0 Vagner Love (79)
2-0 Vagner Love (90+3)

MOM: Vagner Love, HSV (8)
Tilskuere: 53.095

Efter den flotte sejr over Arsenal bestemte jeg mig for, at skåne nogle af de faste kræfter på vores hold til dagens opgave mod Karlsruhe.
Det viser sig hurtigt, at være en rigtig dårlig beslutning, da vi slet ikke kan få noget til at fungere. Det er så galt, at vi kun have en afslutning i den første time, men det ændrer sig heldigvis, da jeg sender Vagner Love på banen i de sidste 25 minutter. Han viser, hvorfor han bliver betegnet som en af de farligste angribere i Europa i øjeblikket, da han afgør kampen til vores fordel med to scoringer i de sidste ti minutter.




Bundesligaen efter 22 kampe


Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (Feb. 2011) Ajax --> HSV
« Svar #631: 08 Apr 2008, 21:10 »

Du har fundet nogle gode billeder ! Wink

Er du blevet inspireret af min blog ang. køb af Dennis Aogo ?
- Det er helt fint, har ikke ikke noget imod det hvis det er...
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2011) Ajax --> HSV
« Svar #632: 08 Apr 2008, 21:14 »

Du har fundet nogle gode billeder ! Wink

Er du blevet inspireret af min blog ang. køb af Dennis Aogo ?
- Det er helt fint, har ikke ikke noget imod det hvis det er...

Tak for det, AMRDK  Wink

Jeg købte Aogo som en af de første forstærkninger, da jeg startede i HSV, så inspirationen har jeg ikke fundet i din blog, selvom det er en rigtig god blog om HSV.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (Feb. 2011) Ajax --> HSV
« Svar #633: 08 Apr 2008, 21:17 »

Tak for det, AMRDK  Wink

Jeg købte Aogo som en af de første forstærkninger, da jeg startede i HSV, så inspirationen har jeg ikke fundet i din blog, selvom det er en rigtig god blog om HSV.
Hehe, okay...
Man vil kunne følge hans fremtid i de næste update's

Og tak for kommentaren om min blog Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2011) Ajax --> HSV
« Svar #634: 08 Apr 2008, 21:18 »

Hold da kæft nogen storsejre.. Thumbs Up. Stemmen gik til England Smiley

Dejligt, at se Werder oppe i toppen igen! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2011) Ajax --> HSV
« Svar #635: 08 Apr 2008, 21:23 »

Jeg er simpelthen helt vild med denne her blog Metsu.. Den er så god overskuelig, og updatesene har den helt rigtige længde og interesante at læse(FOLK SOM ER I TVIVL OM HVORDAN MAN SKRIVER EN BLOG... LÆR AF DENNE MAND!!!).

Super opstart du har fået efter vinterpausen. En målscore på 20-2 efter 6 kampe, hvor bl.a. Schalke og Arsenal var modstandere, må siges at være godkendt Thumbs Up Nu ser det ligepludseligt også rimelig lyst ud i CL Wink

Angående hvor du skal fortsætte karrieren, hvis du ikke fortsætter i HSV, vil jeg stemme England eller Spanien... Er ikke den store fan af italiensk fodbold, meeen mon ikke jeg stadig vil følge bloggen, hvis valget falder på støvlelandet Wink

KIU Metsu
-Gabe
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2011) Ajax --> HSV
« Svar #636: 08 Apr 2008, 21:25 »

Rigtig rigtig god blog. Smiley vil følge mere med fremover Smiley

Jeg stemte på Spanien Grin
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2011) Ajax --> HSV
« Svar #637: 08 Apr 2008, 21:29 »

Hehe, okay...
Man vil kunne følge hans fremtid i de næste update's

Og tak for kommentaren om min blog Smiley

Det vil jeg se frem til, han er rigtig god for mig på den centrale midtbane  Thumbs Up

Det var så lidt mht. din blog, jeg ville have svaret i eftermiddags, men jeg kom fra det  Peace

Hold da kæft nogen storsejre.. Thumbs Up. Stemmen gik til England Smiley

Dejligt, at se Werder oppe i toppen igen! Thumbs Up

Ja, vi røg ind i lidt af en rutsjetur med store sejre og smalle nederlag, men det lader til, at vi kan holde ved den gode form.

Det kunne heller ikke blive meget værre med Werder  Peace

Jeg er simpelthen helt vild med denne her blog Metsu.. Den er så god overskuelig, og updatesene har den helt rigtige længde og interesante at læse(FOLK SOM ER I TVIVL OM HVORDAN MAN SKRIVER EN BLOG... LÆR AF DENNE MAND!!!).

Super opstart du har fået efter vinterpausen. En målscore på 20-2 efter 6 kampe, hvor bl.a. Schalke og Arsenal var modstandere, må siges at være godkendt Thumbs Up Nu ser det ligepludseligt også rimelig lyst ud i CL Wink

Angående hvor du skal fortsætte karrieren, hvis du ikke fortsætter i HSV, vil jeg stemme England eller Spanien... Er ikke den store fan af italiensk fodbold, meeen mon ikke jeg stadig vil følge bloggen, hvis valget falder på støvlelandet Wink

KIU Metsu
-Gabe

Tusind tak for de flotte ord, Gabe - Dine ord varmer utrolig meget og jeg bliver jo helt forlegen med alt den ros Wink

Ja, vi har ramt en god stime, men det er mega irriterende, at vi taber til at tandløst Hertha hold. Det nederlag kan blive meget dyrt i sidste ende.
Hvem ved, det kan være, det er i denne sæson, jeg skal opleve succes i CL  Opstemt

Jeg er også selv mest til Spanien eller England, men skulle der kommer bud fra Juventus, som jeg har fået et særlig forhold til efter min blog i FM07, så kan det godt være, at jeg tager et par sæsoner hos Den Gamle Dame.

Jeg glæder mig til at se, hvor folk gerne vil se mig i næste sæson og håber den rigtige klub dukker op, så jeg får mulighed for, at følge "folkets" ønske  Opstemt

Rigtig rigtig god blog. Smiley vil følge mere med fremover Smiley

Jeg stemte på Spanien Grin

Er glad for, jeg har fået "fanget" din opmærksomhed  Opstemt
« Seneste Redigering: 08 Apr 2008, 21:31 af Metsu1 » Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2011) Ajax --> HSV
« Svar #638: 11 Apr 2008, 10:41 »

MARTS 2011

Frustrerende dag på Allianz-Arena


Kvartfinale i DFB-Pokal fra Allianz-Arena, München
FC Bayern - HSV     1-0    (1-0)
1-0 Dmitry Torbinskiy (45)

MOM: Dmitry Torbinskiy, FC Bayern (8)
Tilskuere: 65.975

Vores pokaldrøm bliver knust på Allianz-Arena i München og kampen forløber præcis, som jeg frygtede, den ville gøre.
Vi taber nemlig til Bayern efter en kamp, som vi burde og sagtens kunne have vundet. Vi er mere eller mindre overlegne i alle 90 minutter, både hvad angår spil og chancer, men den skarphed vi ellers er startet med efter vinterpausen, er ikke eksisterende i dagens kamp, så det ender med, at blive en meget frustrerende dag på Allianz-Arena

Med dette nederlag er vi jo desværre ude af DFB-Pokalturneringen i denne omgang, hvilket betyder, at vi nu kan koncentrerer os fuldt ud om sæsonens to store mål, det tyske mesterskab og at komme blandt de sidste fire hold i Champions League.



Cacau endte desværre som matchvinder


23. kamp i Bundesligaen fra Gottlieb-Daimler Stadion, Stuttgart
Stuttgart (7) - HSV     1-0    (1-0)
1-0 Cacau (26)
Rødt kort til Edson, Stuttgart (79)

MOM: Cacau, Stuttgart (8)
Tilskuere: 55.844

Som om det ikke var nok, at vi tabte knebent i pokalkampen mod Bayern, så taber vi desværre også denne meget vigtige ligakamp mod Stuttgart med mindst mulig margin.
Vi har store problemer i kampens start og det ender også galt for os midtvejs i første halvleg, da Cacau løber fra vores forsvar og sender bolden i kassen til en fortjent Stuttgart føring. Efter pausen får vi meget bedre fat og producerer flere store chancer, men skarpheden mangler i den grad oppe foran og så er heldet også med Stuttgart, men med 10 minutter igen ryger Edson ud med hans andet gule kort. Vi skifter til en ultra offensiv taktik i de sidste minutter, så vi har 3 mand helt fremme og kun 3 mand i forsvaret, hvilket også gør, at vi får lagt et godt pres på hjemmeholdet og vi er utrolig tæt på en udligning, men ligesom mod Bayern, så vil bolden ikke det sidste stykke indover stregen.
Mesterskabet er nu meget langt væk, så lige pludselig har vi faktisk en chance for at hente et trofæ i denne sæson og det er pokalen med de store ører.



Vela -  Adebayor
v. Persie - Rosicky - Fabregas - Maxi
Chiellini - Kompany - Toure - Sagna
Foster
Love - Gigliotti
Mitea - Sahin - Didot - Castellen
Mathieu - Sinkiewicz - Huth - Boateng
Akinfeev


2. kamp i 1. knockoutrunde af Champions League
fra Emirates Stadium, London

Arsenal (1) - HSV (3)     1-3   (0-2)
0-1 Vagner Love (2)
0-2 David Gigliotti (37)
0-3 Vagner Love (46)
1-3 Maxi Rodriguez (79)

MOM: Vagner Love, HSV (9)
Tilskuere: 60.144

Det ender med at blive en fantastisk aften på Emirates for os og for mig personlig, var denne kamp en af de bedste oplevelse, jeg har haft i min managerkarriere.
Udgangspunktet var godt før kampen, men alligevel kunne jeg ikke lade være med at tænke på, at 2-0 ville være nok for The Gunners. Heldigvis går der ikke mere end 2 minutter, før Vagner Love bringer os foran og skaber balance i regnskabet omkring udebanemålene.
Kampen er meget intens og holdene giver ikke meget plads at spille på, men i løbet af første halvleg svinger kampen mere og mere over til Arsenal og de skaber flere gode chancer. Heldigvis er vi farlige på kontra og pludselig er vi foran 2-0 og meget tæt på videre avancement i Europas fornemste klubturnering.
I pausen er der naturligvis en rigtig god stemning i omklædningsrummet, men samtidig ved vi også, at Arsenal vil komme med alt, hvad de har fra starten af anden halvleg. Det gør de også, men endnu en gang overrumpler vi dem og Vagner Love sender os i kvartfinalen med sin scoring til 3-0. Maxi Rodriguez får senere i kampen "lov til" at pynte på resultatet, et resultat jeg ikke havde turde drømme om, før kampen blev sat i gang.



Vagner Love er en målmaskine


24. kamp i Bundesligaen fra EnBW-Arena, Sinsheim
Hoffenheim (15) - HSV     1-2    (0-1)
0-1 Vagner Love (27)
0-2 Vagner Love (49)
1-2 Mauro Zarate (straffe, 90+4)

MOM: Vagner Love, HSV (9)
Tilskuere: 11.318

Efter den flotte sejr over Arsenal, finder vi heldigvis også tilbage på sporet i Bundesligaen med en sejr over oprykkerne fra Hoffenheim.
Vi er heldige med, at den tidligere HSV-angriber Mauro Zarate først scorer i det allersidste minut, da vi er presset og en scoring med mere tid igen, kunne have sat os under et gevaldigt pres fra oprykkerholdet. De spiller rigtig godt og kommer frem til mange chancer i løbet af kampen, men for en gang skyld er det os, der er skarpest foran mål og det lader heldigvis til, at Vagner Love endnu engang har fundet formen med to scoringer i dag og to mod Arsenal i vores forrige kamp.



Romeo slukkede lyset for ærkerivalerne


25. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Werder Bremen (7)    2-0    (1-0)
1-0 Vagner Love (14)
2-0 Romeo Castelen (53)

MOM: Romeo Castelen (8)
Tilskuere: 55.486

Vi fortsætter de gode takter og spillerne leverer en yderst professionel indsats mod vores ærkerivaler fra Bremen.
Det har naturligvis stor indflydelse på kampens forløb, at Vagner Love allerede efter et kvarters tid bringer os foran med 1-0. Det giver os ro og selvom Werder Bremen spillerne kommer til nogle afslutninger, så er de ikke rigtig farlige.
Romeo Castelen bringer os yderligere efter pausen og kampen bliver reelt afgjort med den scoring. Werder formår slet ikke at skabe et pres efter vores anden scoring og efter kampen afslører statistikken da også, at de ikke har ramt vores mål på en eneste af deres otte afslutninger i løbet af kampen.
Med sejren hænger vi stadig på, men vi har brug for hjælp fra de øvrige hold, hvis vi skal gør os forhåbninger om, at forsvare vores tyske mesterskab.




Bundesligaen efter 25 kampe
« Seneste Redigering: 11 Apr 2008, 10:43 af Metsu1 » Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2011) Ajax --> HSV
« Svar #639: 11 Apr 2008, 10:55 »

Endnu en fantastisk update!

Men ægeligt med pokal-exit'en Skuffet og nederlaget til Stuttgart Skuffet

Men så må du jo vinde CHL i stedet Wink

Jeg har stemt på "Et helt andet sted"  Jeg kunne godt ønske mig at du fortsatte i f.eks. Portugal?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2011) Ajax --> HSV
« Svar #640: 11 Apr 2008, 11:11 »

Flot flot update og ærgeligt med pokalen..  Skuffet Men jeg glæder mig til at se hvor du ender (har i øvrigt stemt Spanien, da jeg ikke kan mindes at du har været i en spansk klub før)..

KUTGW

EDIT: får vi dig og se i blogkonkurrencen??
« Seneste Redigering: 11 Apr 2008, 11:17 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2011) Ajax --> HSV
« Svar #641: 11 Apr 2008, 11:23 »

Endnu en fantastisk update!

Men ægeligt med pokal-exit'en Skuffet og nederlaget til Stuttgart Skuffet

Men så må du jo vinde CHL i stedet Wink

Jeg har stemt på "Et helt andet sted"  Jeg kunne godt ønske mig at du fortsatte i f.eks. Portugal?

Tak, Brodtgaard og ja, det var to rigtig dumme nederlag. Især kampen mod Bayern, hvor vi er klart bedre.

Mht. CL så vil jeg da gør alt for at hive den pokal til HSV, men det bliver meget svært.

Portugal er et interessant sted, men jeg har måske allerede fundet mit næste sted. Det bliver ikke en storklub, men en klub, der kan være med i toppen, men som i de seneste sæsoner har været helt nede og vende i den næstbedste række, men mere får du/I ikke at vide i denne omgang  Forseglede Læber  Wink

Flot flot update og ærgeligt med pokalen..  Skuffet Men jeg glæder mig til at se hvor du ender (har i øvrigt stemt Spanien, da jeg ikke kan mindes at du har været i en spansk klub før)..

KUTGW

EDIT: får vi dig og se i blogkonkurrencen??

Tak, JimmyGP  Thumbs Up

I min 07 blog var jeg et par sæsoner i Spanien, men ellers er det rigtig, det er ikke den liga, jeg har gjort mest i  Wink

Jeg har desværre ikke tiden til blogkonkurrencen og så er jeg nok lidt for "old-school" til at vinde den konkurrence, da jeg ikke har nogle programmer til det grafiske og ikke kreativiteten til at lav eom på mine updates, så jeg holder mig til denne ene blog  Peace

Tak for kommentarerne, jeg håber, at jeg kan nå at lave en lille update omkring Champions League i løbet af dagen/aftenen.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2011) Ajax --> HSV
« Svar #642: 11 Apr 2008, 11:25 »

Oki.. Jeg ville også bare lige høre..  Wink Jeg er nu heller ikke den store grafiker.. Wink Oki.. Jeg glæder mig til at se den nye klub..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2011) Ajax --> HSV
« Svar #643: 11 Apr 2008, 11:33 »

Hey Metsu... Ærgeligt at du kommer lidt skævt ind i Marts måned. Nederlaget til Stuttgart kan desværre godt gå hen og blive afgørende i mesterskabsræset. Virker dog som om, at du kommer meget godt efter det Peace Tillykke med succesen i champions league... fristes næsten til at sige "I told you so" crazy Peace. Bliver spændende at se, hvem du skal sende ud næste gang Wink

Ser frem til næste update.
-Gabe
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2011) Ajax --> HSV
« Svar #644: 11 Apr 2008, 12:10 »

Må man få et ss af din taktik, ikke indstillinger bare hvordan du stillet op i den 4-4-2
Logged

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010