home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1060 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204067 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Nov. 2010) Ajax --> HSV
« Svar #600: 27 Mar 2008, 17:43 »


15. spillerunde af Bundesligaen
Hamburger SV – FC Bayern München
fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg


Det er igen blevet tid til stormøde i Bundesligaen mellem de seneste to års mestre. Sidste sæsons mestre HSV tager imod denne sæsons suveræne førerhold fra FC Bayern i en kamp, der kan få stor betydning for, hvem der skal hæve mesterskabstrofæet efter denne sæson.
Ser vi lidt nærmere på de seneste opgør, er det HSV, der har størst grund til optimisme forud for dagens kamp. De har nemlig vundet fem af de seneste otte opgør, mens FC Bayern har taget sig af de sidste tre kampe. Det seneste opgør mellem disse to mandskaber endte i en reel massakre af FC Bayern hjemme på Allianz Arena, da HSV udspillede dem og
besejrede dem med 5-1.

OPTAKT


Taktik og styrkeforhold - Hvem er stærkest?
Akinfeev er en af nøglespillerne for HSV

HSV (4-4-2)   -   FC Bayern (3-5-2)

Målmænd:
HSV:  Igor Akinfeev
Vurdering: *****

Bayern:  Michael Rensing
Vurdering: *****

Igor Akinfeev er uden tvivl blandt de fem bedste målmænd i verden og han er en klasse bedre end Rensing. Det eneste minus ved Akinfeev er, at han stadig mangler at slå rigtig igennem i den tyske bundesliga efter skiftet til HSV i sommers, men jeg ser stadig en fordel til HSV på målmandsposten.


Forsvar
HSV:  Mathieu – Mathijsen – Huth – Boateng
Vurdering: *****

Bayern:  Lucio – Naldo – Beretzutskiy
Vurdering: *****

Ser man på de to holds forsvar, så er fordelen her hos Bayern. De vælger til dagens kamp kun at spille med et tremands forsvar, men det er med 3 rigtig gode centrale forsvarsspillere. Lucio har i flere sæsoner været blandt de allerbedste i Bundesligaen, det samme har Naldo, mens den tidligere HSV-spiller Beretzutskiy også må betegnes, som en af de bedre på denne position.
HSV derimod mangler for det første deres normale vicekaptajn og forsvarskrumtap Arturo Vidal til dagens kamp, hvilket er en klar svækkelse og samtidig mangler den unge Boateng på højrebackpositionen også lidt klasse, hvilket giver Bayern fordelen i denne kæde.

Ribery er dynamoen på midtbanen

Midtbane
HSV:  Mitea – Sahin – Didot – Castelen
Vurdering: *****

Bayern:  Ribery – Torbinskiy – Montolivo – Schweinsteiger – Lahm
Vurdering: *****

Styrkeforholdet på midtbanen er stort set lige. Bayern vælger dog at starte med 5 mand på midtbanen, hvilket kan give dem et lille overtag i selve kampen, men ser man på de forskellige spillere, er der ikke den store forskel på de to hold.
Eneste minus hos hjemmeholdet er, at man har Sahin på den offensive midtbaneplads, som er en plads han først er begyndt at spille i denne sæson, ellers er der en rigtig fin balance på HSV midtbanen.
Hos Bayern mangler der en defensiv midtbanespiller for at skabe den helt rigtige balance. Man spiller med de offensive midtbanespillere Torbinskiy, Montolivo og Schweinsteiger centralt, mens man efterlader den defensive midtbanespiller Martin Demechelis på bænken fra kampens start. Derudover har man til højrekanten valgt at starte med den tyske wingback Philipp Lahm, spørgsmålet er om han er stærk nok ren offensiv til denne position.
Jeg synes, det er en speciel sammesætning af spillere, men samtidig er det spiller for spiller, fem rigtig stærke af slagsen.


Angreb:
HSV: Podolski – Love
Vurdering: *****

Bayern: Toni - Sobis
Vurdering: *****

Det er i angrebet, at vi finder den største forskel på de to mandskaber. HSV råder i Podolski og Vagner Love over en af de to stærkeste duoer i Bundesligaen pt. Den anden duo er Klose og Schlaudraff fra Bayern, men da de begge er skadet, er det den aldrende italiener Luca Toni og brasilianeren Rafael Sobis, der skal prøve at score målene for sydtyskerne.
Toni og Sobis er så stor en svækkelse i forhold til Klose og Schlaudraff, at jeg tror, det kan ende med at koste FC Bayern sejren i dag, men nu må vi se, det er ved at være tid til kick-off på HSH-Nordbank-Arena.

Samlet vurdering
HSV: 17 af 20 *  -  FC Bayern: 15 af 20 *






KICK-OFF

Luca Toni var banens bedste
inden han blev skadet

15 min.:
Kampen er startet i et lavt tempo og det er tydeligt, at begge mandskaber ser hinanden an. Samtidig kan man også fornemme, at HSV har mest at tabe. De har ikke vist den samme energi, de plejer på hjemmebane, men et nederlag i dag vil også sætte dem langt tilbage i topstriden.
Det kan være, der sker lidt nu. Mitea forsøg at bryde igennem på venstrekanten, men Lahm tackler ham med det samme, dette kan give en kontrachance til FC Bayern. Montolivo har den midt på banen, han spiller bolden frem til Toni, som ser Sobis i dybden... Sobis skyder....... men Akinfeev redder forsøget. Uden tvivl kampens største mulighed indtil videre.

20 min.:
Luca Toni ligger skadet på banen og må lade sige udskifte med den unge Mats Hummels. Dette sker bare minuttet efter, at Toni endnu en gang spillede Sobis fri til en stor chance, men Akinfeev var igen på plads i målet. Et stort slag for Bayern, men heldigt for HSV, da Toni har været kampens bedste spiller frem til dette tidspunkt.

30. min.:
Så har vi rundet den halve time og det har været et skuffende topopgør indtil videre. HSV virker lamslået og har ikke fået rigig gang i det fremadrettede spil endnu. Hver gang de har forsøgt, har Bayern spillerne siddet tæt i markeringerne og fået stoppet et muligt angreb. Det er et meget disciplineret Bayern hold, vi ser i dag og de har indtil nu holdt HSV til nogle enkelte langskudsforsøg.

45. min.:
Dommer Michael Kempter fløjter til halvleg og med det samme udbryder der en kæmpe pibekoncert. Det er ikke kønt, det HSV har budt på indtil videre og det kan kun blive bedre i de sidste 45 minutter. De har fået sendt nogle få afslutninger af sted mod Michael Rensing i Bayern målet, men de har været alt for harmløse til at kunne true det sydtyske mål.
Bayern har været mere nærgående i deres forsøg, men de er heller ikke kommet frem til meget. De sidste 45 minutter kan vist kun blive bedre!

PAUSE


48 min.:
HSV er kommet ud til anden halvleg med mere energi. De har hjørnespark nu og vi ved, at spillere som Huth og Mathijsen er farlige i disse standardsituationer . Castelen sender bolden indover, men det bliver fladt til forreste stolpe, bolden lander for fødderne af Love, han er helt fri foran Rensing....... men Rensing får pareret afslutningen af HSVs brasilianske topscorer, endelig et godt forsøg fra hjemmeholdet og temperaturen stiger med det samme blandt publikummet på Arenaen.
Kan det være startskuddet til en offensiv fra HSV, nu hvor de er gået tilbage i deres foretrukne 4-2-3-1 formation?
HSV var bedst i anden halvleg

60 min.:
Offensiven er ikke slået igennem fra HSV og kampen er stille og rolig faldet tilbage i det jævne tempo som kendetegnede første halvleg. Jerome Boateng tager indkast i højreside. Han kaster bolden frem til Castelen, der sætter Hummels af og skyder mod mål...., men afslutningen volder igen ikke Rensing problemer.

70 min.:
Dobbelt udskiftning hos HSV, Det unge tyske midtbanetalent Marko Marin kommer ind for Podolski, mens Aogo skal ind for Sahin, der løber rundt med en advarsel. Bayern bruger samtidig deres sidste udskiftning. Her er det Altintop, der kommer ind i stedet for Ribery. Det bliver spændende at se, om de friske kræfter kan sørge for en afgørelse af denne tætte kamp.

80 min.:
Sidste udskiftning hos HSV. En skuffende Vagner Love bliver pillet ud til fordel for franske David Gigliotti. Mens der bliver skiftet ud kan man se HSVs danske manager Jesper Nissen stå og råbe fremad, fremad til hans spillere. Han vil tydeligvis have de tre points og forsøger, at sende hans folk endnu længere frem på banen.

90. min.:
Vi har så småt taget hul på de 4 minutters overtid som dommer Kempter har beordret. Der er ikke rigtig nogen tegn på, at der kommer en scoring inden slutfløjtet. HSV har frispark nede ved deres eget felt. Huth spiller Aogo, der spiller tilbage til Mathijsen, som kigger op og sender en lang bold frem mod Castelen i højre side, Castelen har plads, han er fri..... han lægger an til skud....., men skuddet bliver sendt over mål. Det kan meget vel være kampens sidste afslutning og dermed sidste mulighed for en scoring i dette opgør.

94 min.:
Kampen er færdig og pibekoncerten starter op igen. Hjemmepublikummet er tydeligvis skuffet over, at det ikke lykkedes for HSV, at påføre FC Bayern holdet sæsonens første nederlag i Bundesligaen, men det skal siges, at HSV spillerne forsøgte mere i anden halvleg.
Med dette resultat er der status quo i toppen af Budesligaen og sydtyskerne ser nu for alvor ud til at styre mod endnu et tysk mesterskab.

Skulle kampen have haft et vinderhold, så vil jeg pege på HSV. Set over især de sidste 45 minutter, så får de presset Bayern længere tilbage på banen og kommer også til flere afslutninger, som desværre mangler den sidste skarphed til at blive rigtig farlige.
Samtidig skal det nævnes, at Bayern spillerne især i første halvleg var rigtig gode til at ødelægge HSV opspillet, så slutresultatet på 0-0 kan udmærket forsvares som et fair resultat efter et forholdsvis tamt topopgør på HSH-Nordbank-Arena i Hamburg.





Christian Müller, Hamburger Zeitung
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FC Bayern) Ajax --> HSV
« Svar #601: 27 Mar 2008, 17:47 »

Det var da en rigtig skodkamp, hva'? Wink, nå men selve updaten er som vanligt fremragende, keep it up! Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FC Bayern) Ajax --> HSV
« Svar #602: 27 Mar 2008, 17:50 »

Det var da en rigtig skodkamp, hva'? Wink, nå men selve updaten er som vanligt fremragende, keep it up! Thumbs Up
Ja, jeg havde håbet på et festfyrværkeri, så der var noget at skrive om, men det var virkelig en tam omgang.

Og mange tak for de rosende ord  Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FC Bayern) Ajax --> HSV
« Svar #603: 27 Mar 2008, 17:51 »

Er det muligt at se et ss af Jerome Boateng?

Konon update, lortekamp Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FC Bayern) Ajax --> HSV
« Svar #604: 27 Mar 2008, 18:33 »

Er det muligt at se et ss af Jerome Boateng?

Konon update, lortekamp Thumbs Up

Ja selvfølgelig, SS af Boateng kommer lige her:


og tak for kommentaren  Thumbs Up
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (FC Bayern) Ajax --> HSV
« Svar #605: 27 Mar 2008, 18:55 »

DÉR KOM TILSKUERTALLENE!!! crazy Ej spøg til side.. Vanlig god update Metsu. Ærgeligt at du ikke fik alle tre point mod Bayern, men der er selvfølgelig over en halv sæson tilbage, så meget kan ske endnu!! Ellers er der jo altid CL Wink Fortsæt den gode stil..

-Gabe
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FC Bayern) Ajax --> HSV
« Svar #606: 27 Mar 2008, 19:12 »

DÉR KOM TILSKUERTALLENE!!! crazy Ej spøg til side.. Vanlig god update Metsu. Ærgeligt at du ikke fik alle tre point mod Bayern, men der er selvfølgelig over en halv sæson tilbage, så meget kan ske endnu!! Ellers er der jo altid CL Wink Fortsæt den gode stil..

-Gabe
Grin Det er nemlig rigtig Gabe og jeg tror, de er kommet for at blive  Wink

Ja, det var noget rigtig møg, at vi ikke kunne nakke Bayern, jeg er nemlig bange for, at vi er de eneste, der kan gør det.

Men nu må vi se, sæsonen er, som du selv siger, heldigvis "ung" endnu.

Og tak for de rosende ord  Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (FC Bayern) Ajax --> HSV
« Svar #607: 28 Mar 2008, 00:03 »

DECEMBER 2010



5. kamp i Champions League Gruppe C
fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg

HSV – FC København     3-1   (2-1)
1-0 Vagner Love (5)
2-0 Etienne Didot (18)
2-1 Ismaile (44)
3-1 Vagner Love (71)

MOM: Vagner Love, HSV (9)
Tilskuere: 53.951

Vi får vores pligtsejr over FCK og har dermed kvalificeret os til knockoutfasen i Champions League, hvilket har været et af sæsonens store mål for mig, efter vores tidlige exit i sidste sæson, hvor vi allerede blev sendt ud efter gruppespillet.
Der er ikke så meget at sige til selve kampen. Vi kontrollerer den fra start til slut og havde det ikke været for FCKs svenske målmand John Alvbåge, så kunne vi godt have vundet med et par mål mere, men alt i alt en godkendt præstation, hvor spillerne ikke gjorde det svære end højest nødvendigt.
 


Didots drømmehug gav os det ene point

16. kamp i Bundesligaen fra Tivoli-Stadion, Aachen
Aachen (7) - HSV     3-3    (2-1)
1-0 Martin Arzuaga (1)
1-1 Vagner Love (22)
2-1 Martin Arzuaga (27)
3-1 Baky Kone (73)
3-2 Nicolae Mitea (85)
3-3 Etienne Didot (88)

MOM: Martin Arzuaga, Aachen (8)
Tilskuere: 21.269

Det er en helt igennem vanvittig og højdramatisk kamp, vi spiller mod Aachen på Tivoli-Stadion i dag.
Jeg må indrømme, at jeg var sikker på, vi havde tabt kampen, da Kone bringer Aachen foran med 3-1 et kvarter før tid, men spillerne ville det heldigvis anderledes. En scoring af Mitea og et drømmehug direkte på frispark af Didot sender os på 3-3 og til allersidst bliver vi endda snydt for et straffespark efter Mendjanuan tager med hænder i feltet. Jeg flipper ud efter kampen og dagen efter er der bud efter mig, jeg skal stå skoleret for det tyske fodboldforbund, hvor jeg bliver idømt en spilledags karantæne for brok.



Marko bliver bare bedre og bedre

17. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Bochum (10)    2-1    (1-0)
1-0 Jeremy Mathieu (straffe, 38)
2-0 Marko Marin (72)
2-1 Stanislav Sestak (75)

MOM: Jeremy Mathieu, HSV (8)
Tilskuere: 54.016

Efter vores seneste hjemmekamp mod FC Bayern, som jo endte med en skuffende 0-0 og sidste spillerunde mod Aachen som også endte uafgjort, så kom vi heldigvis tilbage på vindersporet igen i dagens kamp mod Bochum.
Jeg er forvist til tilskuerpladserne og kan derfra se, at vi får tilkendt et billigt straffespark sidst i første halvleg, hvilket Mathieu sikkert omsætter til scoring. Marko Marin øger til 2-0 og der må jeg indrømme, at jeg var sikker på, vi ville kører sejren sikker hjem, men så slår Sestak til og det sidste kvarter er meget spændende. Bochum har deres chancer til at udligne, men vi har også vores muligheder til at lukke kampen. Det ender dog uden flere scoringer og vi kommer som sagt tilbage på vindersporet igen.





6. kamp i Champions League Gruppe C
fra Santiago Bernabeu, Madrid

Real Madrid - HSV     3-1   (2-0)
1-0 Javier Saviola (13)
2-0 Adriano (36)
3-0 Alberto Zapater (46)
3-1 Gerald Cid (53)

MOM: Alberto Zapater, Real Madrid (8)
Tilskuere: 74.580

Vi taber den sidste puljekamp i Madrid, men vi kunne og burde have fået noget med hjem fra denne kamp, da spillerne leverer en rigtig flot indsats.
Jeg valgte at give et par af reserverne chancen fra start i dag. Det betød blandt andet, at Frank Rost startede på mål, men han var nok den af alle spillerne i aften, der skuffede mig allermest.
To af de helt store lyspunkter var til gengæld den franske centerforsvarer Gerald Cid, der gjorde det godt i det centrale forsvar og så den unge danske komet Daniel Wass, der spillede en stor kamp på den centrale midtbane sammen med Dennis Aogo.
Der er nok nogle kritikere, der vil mene, vi skulle have gået mere efter gruppesejren for at få en på papiret lettere vej i knockoutfasen, men det er ikke hver dag, man kan give sine unge spillere noget europæisk erfaring uden den store risiko, som jeg kunne gør det i dag på Bernabeu.




Marin er klar til det rigtige landshold

18. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Kaiserslautern (15)    2-0    (2-0)
1-0 Nuri Sahin (28)
2-0 Marko Marin (44)

MOM: Marko Marin, HSV (8)
Tilskuere: 53.760

Vi har før haft det svært med Kaiserslautern på hjemmebane, men det har vi heldigvis ikke i dag. Holdet med Marko Marin i overdådigt spillehumør, spiller til tider ren opvisningsfodbold mod de stakkels Kaiserslautern spillere og kører en sikker 2-0 sejr hjem. En sejr, der som så ofte før, burde have været et par mål større efter 90 minutter.
Kampens helt store profil er endnu engang, den unge tyske midtbanestjerne Marko Marin, som fra nu af godt kan betegnes som en stjerne, da han for længst er vokset fra stadiet som talent. Han har udviklet sig helt utroligt indtil videre i denne sæson og Joachim Löw kan godt så småt skrive ham på listen til det rigtige landshold, hvor han kan gå hen og blive en vigtig brik for det tyske landshold fremover.




Bundesligaen efter 18 kampe

Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: (Dec. 2010) Ajax --> HSV
« Svar #608: 28 Mar 2008, 00:10 »

Gode updates og gode resultater, Metsu!

Dejlig overskuelig blog, du har gang i.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2010) Ajax --> HSV
« Svar #609: 29 Mar 2008, 13:22 »

Gode updates og gode resultater, Metsu!

Dejlig overskuelig blog, du har gang i.

Tak for kommentaren, Rosso.

Jeg er ikke helt tilfreds med resultaterne, da Bayern ikke kan tabe i øjeblikket, men vi må håbe det vender.

Til orientering regner jeg med at have et par updates klar i morgen eftermiddag.
Den ene vil være en kort gennemgang af min modstanderhold i Champions League, mens der også vil blive lavet en update omkring de forskellige spillere, jeg gerne vil have tilknyttet HSV i løbet af transfervinduet i januar  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2010) Ajax --> HSV
« Svar #610: 30 Mar 2008, 14:06 »


Champions League – Knockoutfasen!
- Spændende opgør og svær modstander til HSV

Lodtrækningen til 1. knockout runde i Champions League er nu foretaget og der venter flere rigtig spændende opgør mellem nogle af Europas største klubber.

Jeg glæder mig naturligvis mest til at se HSVs videre færden på den europæiske scene og håber, at de kan gøre en god figur mod engelske Arsenal, der blev deres modstandere.

Ottendedelsfinalern e  ser således ud:


Skal man fremhæve nogle bestemte opgør, så er de mest prestigefulde opgør uden tvivl, Juventus – Real Madrid og Man Utd – FC Bayern. Derudover bliver det uden tvivl også spændende at følge opgør som Chelsea-Lyon og Valencia – Roma.

Som altid har jeg kigget lidt nærmere på den næste modstander til mit favorithold HSV. Det blev desværre ikke den bedste lodtrækning, da det endte med at blive engelske Arsenal, der blev trukket som modstander i 1. knockoutrunde.


ARSENAL

Manager: Ottmar Hitzfeld

Taktik: 4-4-2

Profiler: Kolo Toure, Francesc Fabregas, Emmanuel Adebayor

Stærkeste opstilling:
Adebayor -  Van Persie
M. Fernandez - Fabregas - J. Martinez - Maxi Rodriguez
Chiellini - Kompany - Kolo Toure - Sagna
Ben Foster


Holdet fra London er et af de hold, som altid bliver nævnt blandt favoritterne til at vinde Champions League, når sæsonen starter.
Det er et rigtig godt hold og der er efterhånden kommet et godt mix af unge spillere og rutinerede kræfter. Holdets anfører og vel nok vigtigste spiller er centerforsvareren Kolo Toure. En karismatisk leder, der altid viser vejen for resten af holdet i både medgang og modgang.
På den centrale midtbane finder vi endnu en af holdets helt store profiler. Det er naturligvis den unge spanier Cesc Fabregas, jeg hentyder til. Fabregas er holdets store kreatør og manden bag mange af de afgørende afleveringer. Han danner makkerpar med en anden stærk spanier, Javi Martinez og det bliver en stor opgave at håndtere disse to spaniere for de centrale midtbanespillere som Dennis Aogo, Etienne Didot og Nuri Sahin fra HSV.
I angrebet har Arsenal fire gode angribere at rotere mellem. Skal man pege på den bedste af de fire, må det være Emmanuel Adabayor, selvom Robin Van Persie, Eduardo og Carlos Vela også har bidraget med en del scoringer indtil videre i denne sæson.
På trods af det på papiret skræmmende mandskab, så er Arsenal kun placeret på en 6. plads i Premier League på nuværende tidspunkt. De har vundet 12 kampe og tabte de resterende 9. På hjemmebane er de stærkest med 7 sejre og 3 nederlag, mens de kun har vundet 5 kampe på udebane og tabt 6 kampe.

Jeg ser frem til et par tætte kampe, men jeg må desværre indrømme, at jeg tror Arsenal vinder sammenlagt i de to kampe og dermed bliver første knockoutrunde endestationen for HSV.


Christian Müller


Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (Hvem møder vi?) Ajax --> HSV
« Svar #611: 30 Mar 2008, 21:07 »

Er er altså imponeret over at du holder denne blog op så længe Wink

- Kunne man forestille sig at du engang ville starte en blog op med HSV fra starten ?
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (Hvem møder vi?) Ajax --> HSV
« Svar #612: 30 Mar 2008, 21:08 »

Fed blog Smiley gode updates.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Hvem møder vi?) Ajax --> HSV
« Svar #613: 30 Mar 2008, 21:18 »

Er er altså imponeret over at du holder denne blog op så længe Wink

- Kunne man forestille sig at du engang ville starte en blog op med HSV fra starten ?

Mange tak, AMDRK.  Thumbs Up

Så længe der er noget udfordring i spillet og folk gider at læse med, så har jeg ikke problemer med at holde motivationen. Det eneste problem er bare, at jeg ikke har så meget tid til at spille FM, som jeg gerne ville have.  Peace

Da jeg startede denne blog, stod valget faktisk mellem Ajax og HSV. Det blev Ajax og nu hvor jeg har overtaget jobbet i HSV så tidligt i spillet, så tror jeg desværre ikke, at jeg starter en ny blog med HSV fra starten af, selvom holdet er for fedt  Wink

Fed blog Smiley gode updates.

Også mange tak til dig, Yoggidk  Wink
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Hvem møder vi?) Ajax --> HSV
« Svar #614: 01 Apr 2008, 14:17 »

Nu synes jeg du underspiller din rolle i CL igen.. Så vidt jeg husker slog du Arsenal da du mødte dem med Ajax, så det kan du selvfølgelig gøre igen! Du skriver de har det svært i PL, så i mine øjne er oddsene nærmere 50-50 end en fordel til Arsenal. Glæder mig til at læse hvordan det går!

-Gabe
Logged

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010