home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204182 gange)
Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Topkamp i Bayern) Ajax --> HSV
« Svar #525: 08 Mar 2008, 15:30 »

Fantastisk update. Man får jo helt klamme håndflader af al den spænding du har fået puttet ind i ovenstående kampreferat.
Desuden er det jo et fantastisk resultat. Det er ikke ret mange der slår Bayern München så eftertrykkeligt og så endda i deres egen hule.
Jeg håber du snart får updatet sæsonen færdig. Jeg er ret spændt på om ikke du kan holde hele vejen hjem.
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Topkamp i Bayern) Ajax --> HSV
« Svar #526: 08 Mar 2008, 17:09 »

Tusind tak for de flotte kommentarer, det er dejligt at vide, at I kan li' bloggen  Thumbs Up

Dalle75: Jeg regner med at have en update klar om resten af april måned i løbet af i eftermiddag/aften og så håber jeg, at jeg kan nå, at gøre sæsonen færdig i løbet af i morgen.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Topkamp i Bayern) Ajax --> HSV
« Svar #527: 08 Mar 2008, 18:03 »

APRIL 2010

De Guzman har fået gang i i målscoringen

28. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Bochum (4)    3-1    (0-0)
1-0 Jonathan De Guzman (47)
2-0 David Gigliotti (79)
2-1 Joel Epalle (86)
3-1 David Gigliotti (88)

MOM: David Gigliotti, HSV (8)   

Efter storsejren mod Bayern München på Allianz-Arena fortsætter vi med de gode takter.
Vi besejrer endnu en af vore nærmeste konkurrenter og mesterskabet er for alvor ved at være indefor rækkevidde.

Det eneste negative i dagens opgør er, at vi er alt for længe om, at få gang i scoringen. Derudover formår Podolski desværre slet ikke at leve op til hans seneste bedrifter i Bundesligaen, men heldigvis for os, viser David Gigliotti, at han stadig er en farlig herre oppe foran, selvom han ikke har fået så meget spilletid siden ankomsten af Lukas Podolski.



Frankfurt chokstartede ved Engel


29. kamp i Bundesligaen fra Commerzbank-Arena, Frankfurt/Main
Frankfurt (15) – HSV    2-2   (2-0)
1-0 Dominik Stroh-Engel (3)
2-0 Dominik Stroh-Engel (7)
2-1 Jonathan De Guzman (47)
2-2 Nicolae Mitea (63)
Rødt kort til Joris Mathijsen, HSV (75)

MOM: Dominik Stroh-Engel, Frankfurt (8)

Dagens kamp udvikler sig ikke ligefrem, som jeg havde håbet på.
Vi kommer i den grad i modvind fra kampens start, da Frankfurts unge tyske angriber Stroh-Engel scorer to gange imod os allerede i de første 7 minutter. Vi viser imidlertid hvorfor, vi ligger, som vi gør i tabellen. idet vi formår, at få stabiliseret os igen og efter et konstant pres mod Frankfurts mål, så lykkes det os endda at hente Frankfurts 2-0 føring.
Efter vores comeback er jeg sikker på, vi også kan vinde kampen, men det sætter det røde kort til Mathijsen desværre en stopper for. Efter udvisningen er vi nødt til at trække os længere tilbage på banen og det ender med, at vi må tage til takke med det ene point.



"The Double" ikke længere en mulighed

DFB-Pokal Finale fra AWD-Arena, Hannover
HSV – Bochum     2-3    (1-0)
1-0 Arturo Vidal (6)
1-1 Santiago Silva (straffe, 52)
2-1 Lukas Podolski (57)
2-2 Santiago Silva (straffe, 62)
2-3 Mark Pfertzel (straffe, 86)

MOM: Santiago Silva, Bochum (9)

At jeg ikke bliver idømt karantæne resten af sæsonen efter dagens kamp er intet mindre end et mirakel. Jeg er rasende både under og efter kampen. Det er jeg pga. de tre straffepark som Bochum får foræret. Det første kan muligvis forsvares, men de to sidste er direkte foræringer og især det sidste får katastrofale følger for os.
Vi kommer ellers planmæssigt foran ved Arturo Vidal, men så i anden halvleg starter farcen med to Bochum straffespark på 10 minutter. Det gør det ikke bedre, at vi må undvære vores anfører og målmand Frank Rost i dagens kamp, for selvom Degre er en ganske god målmand, så havde det været rart, at have haft en mand med Rosts erfaring i målet i dette vigtige og meget hektiske opgør.



Skuffende resultat mod Stuttgart

30. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena
HSV – Stuttgart (3)    0-0    (0-0)
 

MOM: Rapahel Schäfer, målmand, Stuttgart (8)

Vi gør det i den grad svært for os selv i øjeblikket. Det er især offensiven, der ikke fungerer optimalt, hvilket den faktisk ikke har gjort siden vores flotte sejr i Bayern.

Vi har ellers den ene store chance efter den anden, men enten er spillerne for uskarpe i afslutningerne eller også står Stuttgarts målmand Schäfer i vejen.
Stuttgart får heldigvis slet ikke gang i noget overhovedet og da de 90 minutter er gået, har de ikke ramt vores mål en eneste gang. Med det uafgjorte resultat er vi nu fem point foran Bayern med 4 kampe tilbage, så vi har alle chancer for selv at afgør mesterskabet til vores fordel.



Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (April 2010) Ajax --> HSV
« Svar #528: 08 Mar 2008, 18:09 »

Surt at ryge ud af pokalen på 3 staffespark.
Men KUTGW, virkelig god blog.
Glæder mig til at høre om transfers.
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (April 2010) Ajax --> HSV
« Svar #529: 09 Mar 2008, 15:10 »

Hold kæft det er spændende det her Metsu... Utrolig flot update mod Bayern. Selvom den var lang, formår du at fastholde interessen hele vejen igennem, så man ikke bliver træt af at læse. Ærgeligt i pokalen.. Du tager den bare næste sæson Wink Held og lykke med de sidste 4 kampe.. Du skal nok klare det!!

KIU
-Gabe
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (April 2010) Ajax --> HSV
« Svar #530: 09 Mar 2008, 15:19 »

Flot skrevet...

Du kunne dog godt arbejde lidt mere med dine billeder,
som virkelig ikke ser gode ud Wink

Eller fint !
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2010) Ajax --> HSV
« Svar #531: 09 Mar 2008, 15:31 »

Det er dejlig læsning som altid Metsu..  Wink Ærgeligt med Bochum, men op på hesten igen.. Der ligger et tysk mesterskab forude.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2010) Ajax --> HSV
« Svar #532: 09 Mar 2008, 17:37 »

Tak for det alle sammen.

Updaten omkring sæsonafslutningen er svær at få færdig, da det kniber med tiden, men jeg skal nok lave den så hurtigt som muligt  Peace

Du kunne dog godt arbejde lidt mere med dine billeder,
som virkelig ikke ser gode ud Wink

Kan du ikke uddybe lidt, da billederne ser fine nok ud hos mig  Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: (April 2010) Ajax --> HSV
« Svar #533: 09 Mar 2008, 17:38 »


Kan du ikke uddybe lidt, da billederne ser fine nok ud hos mig  Wink

Jeg går ud fra at han hentyder til opløsningen på billederne, som ikke er gevaldig høj. Men igen, det spiller ikke den store rolle, da indholdet er af høj, høj klasse, og jeg nyder at læse med.

Godt arbejde!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (April 2010) Ajax --> HSV
« Svar #534: 10 Mar 2008, 15:13 »

Jeg går ud fra at han hentyder til opløsningen på billederne, som ikke er gevaldig høj. Men igen, det spiller ikke den store rolle, da indholdet er af høj, høj klasse, og jeg nyder at læse med.

Godt arbejde!

Tak for de rosende ord, jeg er glad for en så erfaren "blogger" læser med  Thumbs Up

Mht. billederne er jeg desværre ikke den store grafiker, så jeg henter som regel bare billederne fra Google, klipper dem lidt til og smider en ramme omkring dem og så ind i bloggen.

Der er update om ca. 5 minutter  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2010) Ajax --> HSV
« Svar #535: 10 Mar 2008, 15:17 »

MAJ 2010


31. kamp i Bundesligaen fra Olympiastadion, Berlin
Hertha BSC (9) – HSV    1-1   (1-1)
0-1 David Gigliotti (9)
1-1 Christian Gentner (32)
Diagnose = Gummiben

MOM: Christian Gentner (8)

Olympiastadion i Berlin er ikke det nemmeste sted at spille, men derfor er jeg stadig skuffet over dagens resultat.
Vi kommer ellers hurtigt foran ved Gigliotti, der blev foretrukket i startopstillingen frem for Podolski, der har kæmpet lidt siden Bayern kampen. Hertha er desværre hurtige til at svare igen ved Gentner. Kampen ender uafgjort, hvilket betyder, at vi nu har spillet tre liga kampe på stribe uden sejr og det kan man vel godt begynde at kalde en krise, når man tænker på vores position i tabellen.
Jeg håber ikke, at spillerne er ved at udvikle gummiben, nu hvor vi er så snublende nær mesterskabet.




32. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena
HSV – Wolfsburg (8)    0-0    (0-0)

MOM: Sascha Riether, Wolfsburg (8)

Vi fortsætter vores dårlige form og vores angrebsspillere er i den grad inde i en scoringskrise.
Det er kun David Gigliotti, der har formået at score i de seneste tre kampe, hvilket naturligvis langt fra er godkendt. Vi har to kampe tilbage og vi kan stadig selv afgør mesterskabet til vores fordel med en sejr i en af de to sidste kampe. Vi bliver desværre nødt til at undvære både Lukas Podolski og David Gigliotti, der begge udgår med skader i dagens kamp, som vil holde dem ude resten af  de to resterende kampe af sæsonen.
Efter at resten af resultaterne i Bundesligaen er kommet ind, så kunne vi mere eller mindre have sikret os mesterskabet med en sejr i dag, hvilket bare gør det endnu mere ærgerligt, at vi ikke få scoret det ene mål, der ville have været nok i dag.



Vagner Love greb chancen mod Duisburg
og scorede hattrick

33. kamp i Bundesligaen fra MSV-Arena, Duisburg
Duisburg (16) – HSV    1-6   (0-4)
0-1 Dennis Aogo (2)
0-2 Vagner Love (17)
0-3 Vagner Love (28)
0-4 Nuri Sahin (37)
Jeremy Mathieu brænder straffe for HSV (47)
0-5 Romeo Castelen (51)
0-6 Vagner Love (56)
1-6 Francis Banecki (61)

MOM: Vagner Love, HSV (9)

Endelig vinder vi igen og hvilken sejr det ender med at blive over Duisburg.
Vi har ventet længe på forløsningen, men da vi endelig får hul på målscoringen igen, så gør vi det med manér. Ikke alene vinder vi dagens kamp, men sejren betyder også, at vi nu officielt kan kalde os for tyske mestre i sæsonen 2009/2010. Før sidste spillerunde har vi seks points ned til Bayern på andenpladsen, så efter 27 års ventetid kan HSV endelig fejre et nationalt mesterskab igen.



Frei grundlagde sejren til BVB i dag

34. kamp i Bundesligaen fra Signal Iduna Park, Dortmund
Dortmund (7) – HSV    4-3   (2-1)
1-0 Alexander Frei (straffe, 17)
2-0 Alexander Frei (25)
2-1 Nicolae Mitea (28)
3-1 Giovanni Federico (58)
3-2 Arturo Vidal (68)
3-3 Ivica Olic (78)
4-3 Graziano Pelle (81)

MOM: Alexander Frei, Dortmund (8)

Sikke en kamp at slutte sæsonen af på, men det er ærgerligt at det ikke lykkes for os at holde ved det uafgjorte resultat, så vi kunne have sluttet sæsonen af med et positivt resultat.
Vi ser alt andet end gode ud i starten af kampen, hvor Alexander Frei scorer to gange for BVB, hvilket betyder, at de fører 2-0 allerede midtvejs i første halvleg. Nicolae Mitea får heldigvis scoret til 2-1 hurtigt efter Frei’s anden scoring, så vi kun er bagud med en ved pausen.
Federico øger igen Dortmunds føring til to mål, men som vi har gjort en del gange tidligere i denne sæson, kommer vi tilbage med to scoringer og pludselig er stillingen igen helt lige. Glæden varede dog kort, da Graziano Pelle bare tre minutter efter udligningen scorer til 4-3 for Dortmund, hvilket ender med at blive sejrsmålet i en flot fodboldkamp.




Slutstillingen i Bundesligaen 2009/2010


Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2010) Ajax --> HSV
« Svar #536: 10 Mar 2008, 15:25 »

Tillykke med guldet.. Heldigt, at Bayern ikke fik udnyttet gummibenene Smiley

SCHAFF RAUS!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2010) Ajax --> HSV
« Svar #537: 10 Mar 2008, 15:35 »

Tillykke med mesterskabet Thumbs Up

Og stadig flotte og spændende updates du præsterer Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2010) Ajax --> HSV
« Svar #538: 10 Mar 2008, 15:46 »

Tillykke med guldet.. Heldigt, at Bayern ikke fik udnyttet gummibenene Smiley

SCHAFF RAUS!

Mange tak og ja, vi var heldige, Bayern tabte heldigvis også en enkelt af de sidste kampe, så tre points var det tætteste, de var på os.

Schaff er fløjet raus efter et mildest talt forfærdelig efterår for WB, de var dog i semifinalen af CL  Shockeret


Tillykke med mesterskabet Thumbs Up

Og stadig flotte og spændende updates du præsterer Smiley

Mange tak, Brodtgaard  Thumbs Up

Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: (Maj 2010) Ajax --> HSV
« Svar #539: 10 Mar 2008, 15:54 »

Tillykke med den flotte, flotte førsteplads! Dejligt at der var plads til lidt dramatik, og heldigvis landede du ovenpå. Nu kan  jo godt lide, at spille den nysgerrige presse, så jeg skal naturligvis spørge dig om visse ting, som du kan vælge at svare på eller ignorere. Hvad er dine planer for fremtiden? Skal du videre, eller bliver du i Hamburg et par år mere?
Logged

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010