home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1015 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204134 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Siden sidst!) Ajax --> HSV
« Svar #555: 12 Mar 2008, 18:03 »

Ærgeligt hvis du sælger Olic...

Men på den anden side... Hvis han ikke spiller godt så er der ingen grund til at
holde på ham !

Fedt hvis du henter Rafael tilbage hvor han hører til !

Jeg tror, at jeg holder på Olic, han er bare en anelse ukonstant i hans præstationer.

Van Der Vaart er meget svær at lokke fra Man U, men jeg bliver ved med at prøve, indtil vinduet lukker eller han skifter til en anden klub.

Det er jo høj K-L-A-S-S-E som det plejer.. KIU Thumbs Up

Tusind tak, Jimmy og tak for den flotte reklame i din blog, jeg er meget beæret  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Siden sidst!) Ajax --> HSV
« Svar #556: 13 Mar 2008, 12:42 »


Transfers
- Nye ansigter til HSH-Nordbank Arena



Indkøb <<<<<<



Igor Akinfeev fra CSKA Moskva
Position: Mm
Pris: 120.000.000 kr. + 10% videresalg

Rygterne har svirret længe og nu er det officielt, den russiske verdensklasse keeper Igor Akinfeev er skiftet til HSV for 120.000.000 kr.
 
Akinfeev har underskrevet en 3-årig aftale med os og bliver samtidig en af de bedst betalte spillere i klubben. Han havde kontraktudløb i CSKA pr. 15.12.2010, men for at undgå for meget konkurrence om hans underskrift, valgte jeg at smide den pose penge på bordet som CSKA forlangte. Derudover gik jeg med til, at de vil modtage 10% af et eventuelt videresalg. Man kan diskutere, om vi skulle have ventet og prøvet at signe ham på en fri transfer, men nu har vi i hvert fald sikret os på målmandsposten langt ud i fremtiden, hvilket er det vigtigste.

Frank Rost vil ikke kun være reservekeeper, han vil stadig være en vigtig del af truppen, da han stadig er en rigtig god keeper. Han fortsætter dog ikke som anfører men derimod som viceanfører.




Etienne Didot fra Rennes
Position: DM, M HC
Pris: Fri transfer

Endnu en franskmand kommer til HSH-Nordbank-Arena, når transfervinduet åbner igen.
Det er den 26–årige midtbanespiller Etienne Didot, der skifter på en fri transfer fra Rennes. Etienne gjorde allerede opmærksom på, at han ville forlade Rennes på en fri transfer i januar måned, men det er først nu, han har besluttet sig for sin nye klub.

Den centrale midtbaneposition er det sted på banen, hvor vi var nødt til at se os om efter forstærkninger, idet vi kun har Sahin, Nazarenko og Aogo som deciderede centrale midtbanespiller.
Jeg håbede på Didot som er den perfekte spiller til denne position, men på et tidspunkt var forhandlingerne gået i hårdknude, da vi allerede tidligt forsøgte at overtale ham til at skifte til os ved kontraktudløb. Vendepunktet kom, efter vi vandt det tyske mesterskab og vi kunne garantere ham Champions League fodbold i næste sæson, så var han heldigvis ikke længere i tvivl om, at HSV er den rigtige klub for ham.




Daniel Wass fra Brøndby IF
Position: F H, DM
Pris: 10.000.000 kr.

Daniel Wass bliver den første danske spiller i HSV, siden jeg overtog roret for et års tid siden.

Han er et stort talent og helt sikkert en spiller, der har en fremtid på det danske landshold og naturligvis på HSVs førstehold, men det kræver, at han fortsætter den udvikling,  han er inde i som fodboldspiller.
Han vil i første omgang spille på reserveholdet, men han kan også se frem til nogle kampe på førsteholdet. Han vil helt sikkert få sin debut i den forestående pokalkamp mod Wirges, men det er endnu uvist, om han vil komme til at spille på højreback pladsen eller om han vil få en mere central rolle på den defensive midtbane.

Han er under alle omstændigheder en meget lovende spiller, som jeg forventer mig en hel del af i de næste sæsoner.




Robert Huth fra Middlesbrough
Position: F C
Pris: 110.000.000 kr. + 15% videresalg

Den første tyske forstærkning er også en realitet. Det er den stærke centerforsvarer Robert Huth, der kommer til HSV fra Middlesbrough, hvor han har ageret stopper i de seneste 4 sæsoner. Dette har han gjort med stor succes og har udviklet sig til en af Tysklands bedste på denne position.

Prisen som vi har givet for Huth kan virke en anelse voldsom, men han er ikke mere end 25 år og har derfor alle hans bedste år foran sig endnu. Han vil naturligvis gå direkte ind i startopstillingen, hvor hans makker enten vil blive Joris Mathijsen eller Arturo Vidal med en lille fordel til sidstnævnte i øjeblikket.

Med købet af Huth, kan det meget vel tænkes, at der vil blive sagt farvel til en forsvarsspiller i løbet af transfervinduet, med Joel Huiqui som det mest sandsynlige salgsemne.





Toni Kroos fra FC Bayern – skifter pr. 30.06.2011
Position: OM C
Pris: 48.000.000 kr. + 35% vidersalgsklausul

Det sidste indkøb der er foretaget i denne omgang, er indkøbet af det unge tyske midtbanetalent Toni Kroos.
Han skifter til os fra vores ærkerivaler FC Bayern München, men det bliver først fra næste sommer, da han i øjeblikket er udlejet til Energie Cottbus og har skrevet en 1-årig lejeaftale med dem.

Der er flere grunde til, at jeg har købt denne unge tysker til HSV. Den væsentligste grund er, at han nok er det største talent i tysk fodbold i øjeblikket og med den rette træning og vejledning kan han udvikle sig til en af de bedste offensive midtbanespillere i Europa om nogle år.

Med dette indkøb råder vi nu over to af de bedste tyske midtbanetalenter i Kroos og Marin, hvilket er en udvikling, jeg håber på, at kunne bygge videre på i de næste sæsoner, da jeg synes et tysk mesterhold, skal være bygget op omkring spillere fra Tyskland.





Salg >>>>>>



Joel Huiqui til Boca – pr. 13.12.2010
Position: F C
Pris: 33.000.000 kr.

Salget af Joel Huiqui var nærmest uundgåeligt efter vores køb af den stærke tyske forsvarsspiller Robert Huth fra Middlesbrough.

Huiqui har kun spillet en enkelt sæson for os og den har været præget af en del svingende præstationer og han har aldrig formået for alvor at bide sig fast i startopstillingen. Det var ikke blevet lettere i den nye sæson, hvor spillere som Arturo Vidal, Joris Mathijsen, Robert Huth og Gerald Cid alle er foran ham i kampen om de centrale forsvarspladser.

Der er ingen tvivl om, at Joel Huiqui har egenskaberne til at blive en god centerforsvarer, derfor ønskede jeg heller ikke sælge ham til en af vores rivaliserende klubber, så da Boca kom med et bud på ham, valgte jeg at acceptere det, selvom jeg mener, han er mere værd end 33.000.000 kr.





Pablo Barrientos til FC Bayern
Position: OM VC
Pris: 195.000.000 kr.

Pablo Barrientos var en af de bedste spillere for os i den forgangne sæson, så da salget af ham til FC Bayern blev offentliggjort var der en del af vores fans, der fik et alvorligt chok.

Der er dog flere grunde til, at Pablo Barrientos var nødt til at forlade vores klub. Den væsentligste af disse grunde var, at han efter Bayern i første omgang meldte deres interesse, hurtigt var ude i medierne og ytrer ønske om et skifte til rivalerne. Vi var netop blevet tysk mestre og havde slået dem sikkert på Allianz-Arena, men alligevel ville han skifte, et ønske jeg intet forstod af, men jeg var samtidig klar over, at han hurtigt kunne ødelægge harmonien på holdet, hvis han hellere ville spille for en af vores værste fjender.
Det var derfor ikke svært at sige ja, da Bayern bød næsten 200.000.000 kr., hvilket er ca. fire gange så meget, som Barrientos reelle markedsværdi var på dette tidspunkt. Jeg håber, at vi kommer styrket ud af denne farce, selvom Barrientos uden tvivl har været en af vores vigtigste spillere i sidste sæson.





Mauro Zarate til Hoffenheim
Position: Bo
Pris: 25.000.000 kr. + 25% videresalgsklausul

Mauro Zarate formåede desværre aldrig rigtig at slå igennem for os i den tid, han var i klubben
Han scorede et par enkelte vigtige mål, men de fleste gange han fik chancen, leverede han ikke varen.

Forholdet mellem ham og mig blev ikke bedre, da han offentligt kritiserede Lukas Podolski. Ved samme lejlighed kom det frem, at han faktisk ikke kun udstå hans tyske holdkammerat og ikke ønskede at spille på hold med ham længere.
Ligesom i tilfældet med Barrientos, så er man som manager nødt til at reagere og jeg kunne kun se en løsning på problemet og det var at sælge den unge argentiner. Lukas Podolski har for længst vist hans vigtighed for os, men som nævnt har Zarate haft det svært, så jeg valgte at tilbyde ham til forskellige klubber og da oprykkerne fra Hoffenheim kom med et bud på 25.000.000 og 25% af et videresalg, valgte jeg at acceptere dette.





Jonathan De Guzman til Manchester City
Position: OM HC
Pris: 260.000.000 kr. + 20% videresalgsklausul

Det mest overraskende af de spillersalg, vi har foretaget i dette transfervindue kom uden tvivl på den sidste dag.

Ligesom Barrientos har De Guzman været en vigtig spiller for os i sidste sæson, men desværre for Jonathan har han gentagne gange haft problemer med diverse skader. Han er derfor ofte skadet, hvilket til tider har gjort det svært, at få ham spillet ordentlig ind på holdet, som den styrende midtbanespiller, jeg gerne ville have ham til at være.

Salget af De Guzman ligner til forveksling salget af Barrientos, da det hele også starter med, at der kommer et bud på hollænderen på 175.000.000 kr. fra Man City. Jeg vælger blank at afvise dette bud, men kan i avisen dagen efter læse, at De Guzman er sur på mig over denne afvisning. Jeg tager en snak med ham og det viser sig, at han gerne vil spille i en bedre liga og han mener, at han er klar til en større udfordring.

Man City melder sig igen på banen med et forbedret bud. Denne gang en fordobling af Jonathans reelle værdi og samtidig smider de en klausul i buddet, der gør, at vi står til et større millionbeløb, hvis han skulle blive solgt videre på et tidspunkt. Buddet kunne ikke fås bedre med den korte tid, der var tilbage af transfervinduet, så jeg valgte derfor at sige ja til buddet, hvilket betød, at endnu en af vores markante spillere forlod klubben.




Opsummering af tranfervinduet!


Vi fik sikret os på de pladser, hvor vi virkelig havde brug for det. Her tænker jeg især på den centrale midtbaneplads, hvor vi manglede bredde i tilfælde af en skade til Sahin. Derudover har vi fundet vores fremtidige målmand i Akinfeev, som jeg er sikker på, nok skal vise sig som en værdig afløser til den aldrende Frank Rost.

Det eneste, jeg fortryder er, at jeg efter salget af både Pablo Barrientos og Jonathan De Guzman ikke formåede at hente en rigtig stjernespiller til pladsen på den offensive midtbane.
Desværre ville hverken Werder Bremen eller Man Utd sælger hhv. Diego eller Rafael Van Der Vaart for mindre end 425.000.000 kr., hvilket er en for stor pris, selv for så gode spillere.

Jeg har derfor valgt at satse på de spillere, jeg allerede har til rådighed og hvem ved, dette kan betyde det store gennembrud for vores to unge tyske spillere Änis Ben Hatira og Marko Marin .





Til sidst vil jeg takker de forskellige Freaks, der har lavet de facepacks, hvor jeg har lånt nogle af billederne
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #557: 13 Mar 2008, 12:55 »

Gode indkøb.. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #558: 13 Mar 2008, 12:57 »

Stadig fremragende update...
Men ærgeligt at du ikke fik forstærket den offensive midtbane med en klassespiller.

KUTGW
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #559: 13 Mar 2008, 13:29 »

Tak skal I ha'

og ja, det er meget ærgerligt, at jeg ikke fik købt ind til den offensive midtbaneplads, men jeg tror, at jeg satser på en kombination af Sahin og Marin, mens Zidan måske også vil blive prøvet af i den position.

Jeg havde muligheden for at købe Luis Jimenez fra Werder, men de ville have knap 200 mill. for ham, hvilket jeg synes er for meget  Wink
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #560: 13 Mar 2008, 15:05 »

God update igen Metsu1. Altid spændende med transfers! Dejligt at se at du har fået et dansk talent til klubben. Han bliver spændende at følge. Og så ROBERT HUTH!!!11 Han er jo ALT for nice..!! KÆMPE tysker!! Tror ikke din offensive midtbane bliver noget problem, når man ser på de talenter, du råder over netop til den position. Tror på, at både Marin og Kroos nok skal holde skansen. Husk at alle stjernespillere skal starte et sted.

God update endnu en gang

-Gabe
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #561: 13 Mar 2008, 15:10 »

Fantastiske indkøb du har gjort dig i Robert Huth og Toni Kroos!

Dejligt du ikke kun går efter udlændinge, da mange lider af dette symptom. Jeg glæder mig til at se, om du kan forsvare mesterskabet, og hvad du kan opnå i det europæiske. Jeg glæder mig allerede!!! Held og lykke...
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #562: 13 Mar 2008, 15:16 »

Virkelig nogle klasseindkøb! Og hold kæft du skriver godt, jeg håber på denne blog fra nu af Shockeret
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #563: 13 Mar 2008, 22:02 »

Mange tak for alle jeres tilbagemeldinger. Jeg håber, at jeg kan leve op til jeres forventninger  Wink

Gabe @ Jeg håber, at Sahin og Marin er gode nok, da Kroos jo desværre først kommer til næste sommer  Skuffet

Rossonero @ Jeg synes, det er sjovest, at hente så mange indenlandske spillere som muligt, det giver lidt udfordring.  Wink

Gerrarden @ Mange tak, jeg er glad for du følger med og bloggen stopper ikke før 09 udgaven udkommer  Opstemt

Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #564: 13 Mar 2008, 22:27 »

Gerrarden @ Mange tak, jeg er glad for du følger med og bloggen stopper ikke før 09 udgaven udkommer  Opstemt




Det er vi da vist en del der er ret glade for at høre.  Cool

Din transferupdate sad bare lige i skabet rent opsætningsmæssigt. Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #565: 13 Mar 2008, 23:18 »

Det her kunne godt være Årets blog.. Og jeg tror sku at du får den.. KUTGW.. Fantastisk update i øvrigt.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #566: 13 Mar 2008, 23:28 »

Jeg er glad for, at I kunne li' updaten (den tog også lidt tid at lave) og jeg håber, at have en update klar i morgen, hvor sæsonen for alvor bliver skudt i gang.

Det her kunne godt være Årets blog.. Og jeg tror sku at du får den.. KUTGW.. Fantastisk update i øvrigt.. Peace

Jeg bliver helt forlegen over de flotte ord, men årets blog er store ord med alle de fantastiske blogs, der kører herinde inklusiv din egen med Werder, Spurs og Madrid  Peace
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #567: 13 Mar 2008, 23:28 »

Genial blog Metsu! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfers) Ajax --> HSV
« Svar #568: 13 Mar 2008, 23:52 »

Tak for kommentaren om min egen blog, men den når i mine øjne ikke din(e) til sokkerholderne.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Juli-Aug. 2010) Ajax --> HSV
« Svar #569: 14 Mar 2008, 09:54 »

JULI-AUGUST 2010

Som altid i Tyskland starter man med at dyste om Liga-Cuppen efter sommerferien.
Vi er som forsvarende mestre automatisk videre til semifinalen i denne opvarmningsturnerin g til Bundesligaen, hvor vi skal møde sidste sæsons nummer to fra Bayern München på hjemmebane.


Er Hatira på vej mod sit gennembrud?

Semifinale i Liga-Cup fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
Hamburg – FC Bayern    2-1    (1-0)
1-0 Änis Ben Hatira (17)
2-0 Änis Ben Hatira (55)
2-1 Jan Schlaudraff (82)

MOM: Änis Ben Hatira, HSV (9)

Vi går videre til finalen i Liga-Cuppen efter en overbevisende sejr mod FC Bayern.
Resultatet på 2-1 lyder måske ikke så overbevisende, men spillet på banen er meget opmuntrende og det lover rigtig godt for både finalen og sæsonen generelt, hvis vi formår at holde dette niveau i de fleste af vores kampe.

Den helt store positive oplevelse er den unge højrefløj Änis Ben Hatira, der er en spiller af HSVs egen avl. Han var udlejet i hele sidste sæson og det lader til, at det har givet ham en god portion erfaring. Han virker i hvert fald klar til at tage udfordringen op med Castelen på højrekanten.



Det første trofæ er sikret

Liga-Cup finale fra Zentralstadion, Leipzig
Stuttgart – HSV       1-3   (0-3)
0-1 Dennis Aogo (14)
0-2 Lukas Podolski (17)
0-3 Nuri Sahin (27)
1-3 Kevin Kuranyi (51)
Rødt kort til Ricardo Osorio, Stuttgart (73)

MOM: Lukas Podolski, HSV (8)

Vi fortsætter de rigtig gode takter fra Bayern kampen og vinder sæsonens første trofæ.
Det er mere eller mindre kun en træningsturnering, men det betyder stadig meget for selvtilliden, at vi vinder Liga-Cuppen.
Bedst som jeg troede, at vi havde fået rigtig godt gang i Ben Hatira på højrekanten, så kommer han til skade under træningen op til denne kamp, hvor han er så uheldig at brække anklen. Dette betyde desværre, at han vil være ude i de næste par måneder. Det er virkelig en bitter pille at sluge for den unge tysker og for os, nu hvor han var startet så godt i kampen mod Bayern.



Romeo gik amok i målrus

1. runde af DFB-Pokal fra Theodor-Heuss Stadion, Wirges
Wirges – HSV      0-9   (0-4)
0-1 Romeo Castelen (1)
0-2 Lukas Podolski (7)
0-3 Nicolae Mitea (10)
0-4 Romeo Castelen (15)
0-5 Romeo Castelen (48)
0-6 Romeo Castelen (51)
0-7 Arturo Vidal (55)
0-8 Romeo Castelen (63)
0-9 Christian Daub (selvmål, 77)

MOM: Romeo Castelen, HSV (10)

”Kanter-Sieg” som man siger i Tyskland. Wirges er selvfølgelig ikke den sværeste modstander, men at vi skulle vinde med 9-0 havde jeg nu ikke forventet og jeg havde heller ikke forventet, at vores hollandske højrefløj Romeo Castelen ville gå amok og scorer 5 mål i denne kamp.
De 5 scoringer i samme kamp er samtidig en ny klubrekord. Indehaveren af den gamle rekord var David Gigliotti, der i sidste sæson scorede 4 gange i en tureringskamp.
Sejren i Liga-Cuppen og denne storsejr over Wirges må alt andet lige give en masse selvtillid til den nye sæson i Bundesligaen, hvor vi naturligvis meget gerne skulle med i titelkampen igen.



Skuffende udligning i overtiden

1. kamp i Bundesligaen fra Fritz-Walter-Stadion, Kaiserslautern
Kaiserslautern – HSV    1-1   (0-0)
0-1 Vagner Love (84)
1-1 Joseph Enakarhire (90+3)

MOM: Etienne Didot (8)

Titelforsvaret får desværre ikke den bedste start, da vi kun formår at hente det ene point på ”Betze”.
Jeg er ellers helt overbevist om, at vi vinder kampen, da Vagner Love scorer til 1-0 med bare 6 minutter igen af den ordinære tid. Kaiserslautern har indtil det tidspunkt ikke gjort meget væsen af sig, men desværre slår de til i dommerens tillægstid, faktisk i kampens allersidste minut. Målet bliver selvfølgelig scoret efter en standardsituation, for som sagt kunne de ikke spille sig igennem til nogle farlige afslutninger. De scorer efter et hjørnespark, hvor den nigerianske forsvarsspiller Enakarhire når højest og header den ufortjente udligning i nettet. Spillerne var naturligvis meget skuffede efter kampen, men jeg håber ikke, at det går for meget ud over moralen i truppen efter den gode sæsonindledning.



Fansene kunne juble over en sikker hjemmesejr

2. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Hertha BSC     3-1    (1-0)
1-0 Nicolae Mitea (8)
2-0 Lukas Podolski (54)
2-1 Luis Suarez (71)
3-1 David Gigliotti (86)

MOM: Nicolae Mitea, HSV (8)

Efter det skuffende resultat mod Kaiserslautern, hvor vi går glip af sejren i allersidste minut, viser vi heldigvis klassen hjemme på Arenaen, hvor vi vinder sikkert over Hertha BSC.
Det er rart at se både Podolski og Gigliotti på scoringslisten, for jeg må indrømme, at jeg har lidt et luksusproblem, når det kommer til angribere. Lukas Podolski er førstevalget, men spillere som David Gigliotti og Vagner Love har også gjort det godt og er svære at se bort fra, når der skal sættes hold.



Mijatovic "snød" os

3. kamp i Bundesligaen fra SchücoArena, Bielefeld
Arminia Bielefeld (16) – HSV    2-1   (0-1)
0-1 Lukas Podolski (45)
1-1 Andre Mijatovic (48)
2-1 Andre Mijatovic (66)

MOM: Andre Mijatovic (9)

I de første to kampe på udebane i denne sæson, kan man ikke ligefrem beskylde os for, at have været heldige. Vi mangler i den grad de berømte marginaler på vores side.
I Kaiserslautern blev vi snydt af en forsvarsspiller i sidste sekund. I dag er det igen en forsvarsspiller, der spolerer kampen for os. Det er den kroatiske centerforsvarer Andre Mijatovic, der kommer ind i pausen og scorer to mål mod os i anden halvleg, hvilket gør ham til matchvinder og dagens helt i Bielefeld. Vi var ellers kommet foran 1-0 på et helt perfekt tidspunkt, men det går alligevel galt og det betyder, at vi har fået en alt andet end god start på vores titelforsvar.




Bundesligaen efter 3 kampe

Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010