home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1045 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204104 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Juli-Aug. 2010) Ajax --> HSV
« Svar #570: 14 Mar 2008, 10:04 »

Endnu en fremr..   Nej jeg kan ikke bruge ordet fremragende igen, for denne update har da lige det ekstra, som gør at den er mere end fremragende Smiley

Fabelagtig er vist det rigtige ord Smiley  - Billederne har lige fået det ekstra pift, der gør forskellen.

Men ærgeligt med nederlaget til Bielefeld
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Juli-Aug. 2010) Ajax --> HSV
« Svar #571: 14 Mar 2008, 10:13 »

Endnu en fremr..   Nej jeg kan ikke bruge ordet fremragende igen, for denne update har da lige det ekstra, som gør at den er mere end fremragende Smiley

Fabelagtig er vist det rigtige ord Smiley  - Billederne har lige fået det ekstra pift, der gør forskellen.

Men ærgeligt med nederlaget til Bielefeld
Tusind tak for de flotte ord.

Jeg er glad for, at du kan se en forskel i billederne. Jeg har prøvet at gemme billederne i png format og så er jeg gået tilbage til den klassiske hvide ramme  Wink

Nederlaget til Bielefeld var forfærdeligt at se på  Skuffet
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Juli-Aug. 2010) Ajax --> HSV
« Svar #572: 16 Mar 2008, 16:37 »


Champions League 2010/2011
- Gruppespillet


Holdene til årets Champions League gruppespil er alle fundet. Nu gælder det lodtrækningen til gruppespillet.
Vi er desværre ligesom i sidste sæson blevet placeret i 3. seedningslag. Grunden til, at vi som tyske mestre kan ende i dette lag, er HSVs manglende resultater i europæisk fodbold de seneste sæsoner.
Lodtrækningen sidste år var ikke god for os, så jeg håber naturligvis på lidt mere held i denne omgang.












Lodtrækningen sender os i Gruppe C, hvilket betyder, at vi ender i gruppe sammen med Real Madrid, Celtic og FC København. Det er en rimelig pulje, når man tager i betragtning, at vi var placeret i 3. seedningslag.
Jeg har kigget lidt nærmere på de tre hold og har samtidig givet mit bud på deres profiler og min forventning til en slutplacering i puljen for de 3 hold.






Real Madrid

Profiler:
Iker Casillas, Pepe, Robinho

Kommentar:
Real Madrid er uden tvivl et af de allerbedste hold i Europa og en af favoritterne til at vinde trofæet med de store ører.
Jeg har kigget lidt på deres imponerende trup og har valgt Iker Casillas, Pepe og Robinho som deres vigtigste profiler, da de på hver deres måde betyder utrolig meget for det spanske hold.
Iker Casillas er nok den spiller, der har størst betydning for Real klubben. Han er i gang med sin 12. sæson som målmand på førsteholdet og har igennem årene været en sikker sidste skanse på holdet.
Pepe er styrmanden i den bagerste kæde, hvor også Metzelder, Sergio Ramos og Gabriel Heinze spiller. Pepe er, hvad man kalde, en komplet forsvarsspiller. Han er god i luften, god til at markere og samtidig er hans fysik også helt i top.
Robinho er den vigtigste brik i Real offensiven, hvor han sammen med spillere som Adriano, Saviola, og Baptista skal sørge for at score målene for Real Madrid.
Alt i alt har Real Madrid en rigtig god trup og er også udråbt som favoritter til at vinde puljen.

Bud på slutplacering i Gruppe C: Puljevinder




FC København

Profiler:
Jesper Christiansen, Derek Boateng, Nadson

Kommentar:
FCK er jo et hold, vi i HSV kender en del til. De var meget tæt på at slå os ud af UEFA Cuppen i sidste sæson, men vi havde som bekendt heldet og gik videre efter forlænget spilletid.
Manager Peter Nielsen har fået samlet en fornuftig trup, hvor en af de absolut vigtigste spillere er anfører og målmand Jesper Christiansen. Han skal leverer nogle gode præstationer for at FCK skal have en chance i dette gruppespil.
En af de helt store profiler på det danske hold er også den ghanesiske midtbanespiller Derek Boateng. Han er kommet til FCK i starten af denne sæson, hvor han samtidig fik æren af, at blive klubbens dyreste indkøb nogensinde med en pris på 67,5 millioner kroner.
Den sidste spiller, jeg har valgt ud, er den brasilianske angriber Nadson. Han er ikke fast mand i startopstillingen, men han var den absolut farligste mand for FCK, da vi mødte dem i UEFA Cuppen. Han scorede blandt andet to af deres tre mål mod os i vores første opgør i Parken.

Bud på slutplacering i Gruppe C: Nummer 3 i puljen.





Glasgow Celtic

Profiler:
Stephen McManus, Jan Vennegoor of Hessellink, Igor Budan

Kommentar:
Celtic er forsvarende skotske mestre og et hold, som kan være meget svært at spille imod. Det er især på deres hjemmebane Celtic Park, hvor de til tider kan spille blændende fodbold. Det er dog stadigvæk et mandskab, jeg mener, vi i hvert fald på hjemmebane skal kunne vinde over, det er straks lidt sværere at spå om kampen på Celtic Park.
Der er ikke de helt store iøjnefaldende profiler hos Celtic, der mere er et homogent mandskab, hvor der ikke er de helt store stjerner. Jeg har valgt at fremhæve anfører McManus, der er en vigtig brik i den bagerste kæde, mens Budan er deres farligste angriber. Jeg har også peget på Jan Vennegoor som en af profilerne, da han med hans rutine i Champions League kan blive en vigtig brik i Celtic taktikken, der skal få dem videre til knockoutfasen.

Bud på slutplacering i Gruppe C: Nummer 4 i puljen.




Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: (CL Gruppe) Ajax --> HSV
« Svar #573: 16 Mar 2008, 17:29 »

Fantastisk update..  rigtig god gennemgang af din CHL Gruppe   Thumbs Up
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (CL Gruppe) Ajax --> HSV
« Svar #574: 16 Mar 2008, 20:19 »

God overskuelig gennemgang af CL-gruppen. Ligner en pulje, som du burde være i stand til at komme videre fra. Hvad sker der for Murcia i gruppe A?? Shockeret Og hvor er barca??

-Gabe
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: (CL Gruppe) Ajax --> HSV
« Svar #575: 16 Mar 2008, 20:21 »

Rigtig God mäde at vise hvem du der i gruppe med.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL Gruppe) Ajax --> HSV
« Svar #576: 16 Mar 2008, 22:30 »

Fantastisk update..  rigtig god gennemgang af din CHL Gruppe   Thumbs Up
Rigtig God mäde at vise hvem du der i gruppe med.

Tak skal I ha', nu håber jeg bare, at mine gæt er rigtige, så vi kan gå videre til næste runde  Wink

God overskuelig gennemgang af CL-gruppen. Ligner en pulje, som du burde være i stand til at komme videre fra. Hvad sker der for Murcia i gruppe A?? Shockeret Og hvor er barca??

-Gabe

Jeg satser på andenpladsen, men det bliver spændende.

Ja, Murcia har overrasket alle i sidste sæson og blev nummer 4, Barca derimod  skuffede fælt og endte på en 10. plads  Shockeret

Tak for kommentarerne alle sammen  Thumbs Up
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL Gruppe) Ajax --> HSV
« Svar #577: 17 Mar 2008, 11:01 »

Stadig en klasseblog Thumbs Up


EDIT:  Forresten.. Når du skal møde Celtic, så hold også et vågent øje med Derek Riordan. Han laver mange mål for Celtic i mit spil...

Wink
« Seneste Redigering: 17 Mar 2008, 11:05 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (CL Gruppe) Ajax --> HSV
« Svar #578: 17 Mar 2008, 11:12 »

Fantastisk blog:)

Rigtig flot gennemgang, og godt valg af profiler! Smiley Alt i alt, fantastisk.
Logged

Viva Ronaldo ! §

-Benja-
Gæst
 
Sv: (CL Gruppe) Ajax --> HSV
« Svar #579: 17 Mar 2008, 11:22 »

Flot update og en god pulje for dig. Vildt at Murcia er med Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL Gruppe) Ajax --> HSV
« Svar #580: 19 Mar 2008, 20:10 »

Stadig en klasseblog Thumbs Up


EDIT:  Forresten.. Når du skal møde Celtic, så hold også et vågent øje med Derek Riordan. Han laver mange mål for Celtic i mit spil...

 Wink

Takker for rådet, men Riordan bliver ikke et problem, han er sendt til Norwich Wink

Fantastisk blog:)

Rigtig flot gennemgang, og godt valg af profiler! Smiley Alt i alt, fantastisk.

Mange tak, er glad for du kan li' bloggen  Thumbs Up

Flot update og en god pulje for dig. Vildt at Murcia er med Smiley

Ja, Murcia må sigesat være en stor overraskelse. Det bliver spændende at se, om de kan holde trit i toppen igen.

Der er update om en halv times tid, jeg er lige ved at lægge sidste hånd på den  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL Gruppe) Ajax --> HSV
« Svar #581: 19 Mar 2008, 20:33 »

SEPTEMBER 2010

Love lynede mod Schalke

4. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Schalke 04 (9)    3-1    (0-0)
Anatoliy Tymoschuk brænder straffe for Schalke (10)
0-1 Søren Larsen (49)
1-1 Vagner Love (60)
2-1 Etienne Didot (84)
3-1 Vagner Love (90+3)

MOM: Vagner Love, HSV (8)

Vi har en del problemer med Schalke i dag og fiaskoen ligger og lurer, men med to sene scoringer sikrer vi os sejren.
Vi er desværre kommet under pres fra starten af sæsonen, da vi slet ikke har præsteret godt nok på udebane og samtidig er Bayern startede som lyn og torden, hvilket har betydet fire sejre i deres første fire kampe.
Vores sejr i dag er derfor utrolig vigtig og skulle meget gerne give os den optimisme og vilje tilbage, vi havde i store dele af sidste sæson, så vi ikke allerede midtvejs i sæsonen risikerer, at vi er sat af i mesterskabskampen.




5. kamp i Bundesligaen fra Wildparkstadion, Karlsruhe
Karlsruhe (15) – HSV    1-0   (0-0)
1-0 Jörg Wolf (63)

MOM: Markus Miller, målmand, Karlsruhe (8)

Intet mindre end et katastrofalt resultat efter en af de mest frustrerende kampe, jeg har været med i.
Karlsruhe havde før denne kamp ikke ligefrem haft den bedste sæsonoptakt og efter vores seneste sejr over Schalke hjemme var jeg overbevist om, at vi ville vinde dette opgør, men jeg tog desværre grueligt fejl.
I en meget lige kamp, hvor både Karlsruhe og vi har en del chancer, er det Karlsruhe, som har det ekstra, der skal til for at vinde kampen. Man kan sige, de havde den skarpeste angriber og den bedste målmand på dagen og det var nok til at vinde over os.
Efter dagens kamp ser det allerede skidt ud, da vi allerede er 7 points efter vores rivaler fra Bayern, som bare bliver ved med at vinde og vinde.

Som om de manglende resultater på udebane ikke er nok, så bliver Lukas Podolski skadet i en landskamp mod Nordirland. Skaden vil holde ham ude i de næste 2 måneder.



Marin grundlagde sejren mod Stuttgart

6. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Stuttgart (3)     3-0   (3-0)
1-0 Marko Marin (2)
2-0 Marko Marin (13)
Thomas Hitzlsperger brænder staffe for Stuttgart (20)
3-0 Vagner Love (30)

MOM: Marko Marin, HSV (9)

Stuttgart kommer til HSH-Nordbank-Arena med masser af selvtillid og de leverer da også en god indsats, men for en gang skyld er det os, der viser skarphed i afslutningerne. Det betyder, at vi vinder en klar sejr over Stuttgart, et resultat der ikke helt afspejler kampens forløb.
Vores unge tyske stortalent Marko Marko viser, at han er klar til at overtage pladsen på den offensive midtbane efter vi har sagt farvel til Barrientos og De Guzman. Han spiller forrygende og scorer to mål inden for det første kvarter, men han løber desværre ind i en skade i anden halvleg.
Udover Marin viser Akinfeev i målet også godt spil og han redder blandt andet endnu et straffespark ligesom i Schalke kampen. Havde Stuttgart scoret på det straffespark, så kunne kampen nemt være endt helt anderledes.





1. kamp i Champions League Gruppe C
fra Parken, København

FC København – HSV    3-5   (0-3)
0-1 Vagner Love (25)
0-2 Nuri Sahin (36)
0-3 Vagner Love (42)
1-3 Nadson (50)
2-3 Nadson (55)
3-3 Jose Devaca (straffe, 69)
3-4 Nuri Sahin (87)
3-5 Romeo Castelen (90+4)

MOM: Nuri Sahin, HSV (9)

Jeg ved ikke, hvad det er med FCK og os, men vi spiller endnu en vanvittig kamp med masser af dramatik og mange mål mod hinanden.
Det ligner ellers en ren walkover for os efter de første 45 minutter, hvor vi er foran 3-0 efter blandt andet to scoringer af en storspillende Vagner Love. Jeg beder spillerne om, at holde dampen oppe i anden halvleg, men det lykkes slet ikke for spillerne. Efter bare 10 minutter af anden halvleg har FCK reduceret til 2-3 efter to scoringer af den altid farlige Nadson. Helt galt går det, da Devaca omsætter et straffespark med 20 minutter igen og dermed fuldender FCKs fremragende comeback. Heldigvis har det danske hold åbenbart brugt alle deres kræfter på at hente vores store føring, så det lykkes os alligevel, at undgå en fiasko og slippe fra Parken med en sejr efter to sene scoringer af Sahin og Castelen.




7. kamp i Bundesligaen fra HSH-Nordbank-Arena, Hamburg
HSV – Hoffenheim (14)     2-0   (2-0)
Vagner Love har været vores
helt store spiller i september måned

1-0 Vagner Love (5)
2-0 Vagner Love (8)

MOM: Vagner Love, HSV (8)

Vi er på ny suveræne på hjemmebane, hvor vi vinder sikkert over oprykkerklubben fra Hoffenheim. Sejren burde have været langt større, men jeg er tilfreds, så længe vi vinder.
Det helt store lyspunkt for tiden er vores brasilianske angriber Vagner Love. Han havde det svært i sidste sæson, men efter han har fået chancen fra start pga. Podolskis skade, så har han scoret mål på samlebånd. Kan han holde den flotte stime, så kan det blive svært for Podolski, at komme tilbage som fast mand på holdet igen, når han er skadesfri.




8. kamp i Bundesligaen fra Weserstadion, Bremen
Werder Bremen (7) – HSV    0-1   (0-1)
0-1 Vagner Love (13)

MOM: Tim Wiese, Bremen (8)

Endelig lykkes det os at hente en sejr på udebane og at det så er mod en af vores største rivaler gør det bare endnu bedre.
Spillerne virker tændte fra start i dag og Vagner Love scorer endnu et mål og har dermed scoret 8 mål i 6 kampe og har været vores vigtigste spiller i september måned. Vores dominans bliver også understreget af, at Bremen målmand Tim Wiese bliver valgt som banens bedste.





Bundesligaen efter 8 kampe

Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: (Sept. 2010) Ajax --> HSV
« Svar #582: 20 Mar 2008, 11:12 »

Rigtig flot update, du må lige tage dig sammen og få hentet Bayern Smiley
Ellers ser det ganske godt ud, og flot sejr i Champions League . Thumbs Up
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: (Sept. 2010) Ajax --> HSV
« Svar #583: 20 Mar 2008, 11:14 »

Rigtig God Update

Holder Selv Med HSV



Sä jeg Fölger da Med Thumbs Up
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 2010) Ajax --> HSV
« Svar #584: 20 Mar 2008, 11:17 »

Rigtig flot update Smiley
Logged

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010