home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1067 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204355 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #390: 06 Feb 2008, 11:39 »

Ærgeligt at du stopper i Ajax, altså for dem... jeg syntes HSV er et super valg, måske Van der Vaart følger sin træner?

Ps. Det blev vel Månedens Blog December 2007, ikke 2008  Peace Og tillykke med det! Fuldt fortjent!

EDIT: INDLÆG NUMMER 101!  Thumbs Up

Mange tak og du har helt ret mht. månedens blog, godt du er vågen, når jeg ikke selv er det  Wink

Trist valg imo, ja, værre end Ajax. Græder

Men spænende bliver det da Smiley

Jeg er godt klar over, at det ikke er alle, der kan li' skiftet, da det også var en meget tæt afstemning.

Jeg håber dog, at alle ligesom dig Zone, stadig vil følge med  Thumbs Up
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #391: 06 Feb 2008, 21:35 »

hvis det er, så er der en god bundesliga "cut out" facepack, på sortitoutsi.net...

det kunne være det var interresant, nu hvor du er i Bundesligaen.

bare et forslag Smiley
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #392: 06 Feb 2008, 21:37 »

Hold kæft et godt valg af hold !

Det er jo lige mit hold man !

Jeg er på !
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #393: 06 Feb 2008, 21:37 »

Jeg er godt klar over, at det ikke er alle, der kan li' skiftet, da det også var en meget tæt afstemning.

Nemlig, men jeg er stadig lidt skuffet, da det er rivalen. Smiley

Jeg håber dog, at alle ligesom dig Zone, stadig vil følge med Thumbs Up

De får ihf. en anbefaling herfra Thumbs Up

Og kom med en update Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AMRDK
Gæst
 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #394: 06 Feb 2008, 21:43 »

Ja .. Update ! Smiley


Måske følger Van Der Vaart med tilbage til hans gamle klub ?
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #395: 06 Feb 2008, 21:45 »

Rigtigt godt klubvalg! Smiley Kunne være sjovt med Van Der Vaart i HSV igen Wink
Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #396: 06 Feb 2008, 21:48 »

Hehe, jeg er glad for den store opbakning og jeg er i fuld gang med at lægge sidst hånd på en update.

Den gælder frem til 15.07.2009, hvor der er købt lidt spillere og samtidig gennemgår jeg førsteholdstruppen.

Derudover viser jeg den taktik, jeg gerne vil spille med.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #397: 06 Feb 2008, 21:51 »

Kanon man !

Jeg er seriøst vildt glad for dit valg. Det er en god klub HSV med masser af potientale .

JEG ER FAN AF HSV, SÅ VED I DET  ! Smiley
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #398: 06 Feb 2008, 22:06 »

Hvornår kan vi forvente updaten ?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Ny klub fundet!) Ajax --> ??????
« Svar #399: 06 Feb 2008, 22:11 »

HSV – Transfers og førsteholdstruppen pr. 15.07.2009


Transfers pr. 15.07.2009


Transfers ind  <<<<<<

Nuri Sahin fra Dortmund – Fri transfer
Joel Huiqui fra Hannover – 45.000.000 kr.
Arturo Vidal fra Leverkusen – 75.000.000 kr.
Mauro Zarate fra Al-Sadd – 13.000.000 kr.
Nuri Sahin er en spændende spiller

Indtil videre er der hentet 4 forstærkninger til klubben, men jeg regner med, at der i hvert fald kommer et par stykker mere til i løbet af transfervinduet.
Indkøbet af Sahin eller røvkøbet vil jeg nærmere kalde det, er nok det bedste af disse indkøb, da det er til en position, hvor vi mangler et par spillere og samtidig er det helt forrygende, at vi kan hente ham uden at skulle betale en overgangssum til Dortmund. Han er en spiller, jeg forventer mig meget af i de næste sæsoner.

Det centrale forsvar er, uden at fornærme nogen, det sted hvor vi er dårligst besat. Vi har Mathijsen som er rigtig god, men sammen med ham, skal det enten være Berezutskiy eller Reinhardt, der skal danne makkerpar med hollænderen og det synes jeg er for tyndt. Derfor var det første jeg gjorde, da jeg startede i jobbet atgå på udkig efter en forstærkning til forsvaret.
Jeg behøvede ikke at lede længere end hos os et par af rivalerne fra Bundesligaen. Jeg fandt to spillere, som passer perfekt sammen med Joris i centerforsvaret. Den første, der skrev under med os, er den mexicanske centerforsvarer Joel Huiqui. Han kommer til os fra Hannover og er som sagt en rigtig dygtig centerforsvarer. Den anden forsvarsspiller, der er hentet til klubben, er den alsidige chilener, Arturo Vidal, der skifter fra Leverkusen. Vidal er en spiller, der kan spille mange pladser og han vil helt sikkert også blive brugt på såvel venstreback positionen og på den centrale midtbane. Jeg kaldte købet af Sahin for fantastisk, men det er købet af Vidal så sandelig også, han har potentialet til at blive en fremragende forsvarsspiller.

Det sidste indkøb for denne gang, er den argentinske angriber Mauro Zarate, som mest er hentet som back-up til Vagner Love og Ivica Olic. Hans største force er hans hurtighed, mens han også er en fornuftig afslutter og til den lave sum som vi har givet for ham, er det også en handel, jeg er meget tilfreds med.


Transfers ud  >>>>>>>
01.07 Juan Pablo Sorin - fritstillet
01.07 Guy Demel til Nürnberg – 33.000.000 kr.
01.07 Collin Benjamin til RW Essen – Fri transfer

Jeg har ikke haft den store indflydelse på de spillere, der har forladt klubben. Salget af Benjamin og Demel var allerede planlagt, mens jeg har valgt at fritstille den argentinske veterean Juan Pablo Sorin. Han kostede omkring 400.000 i ugen, hvilket er alt for meget for en spiller af hans kaliber.
Det eneste, jeg synes er ærgerligt er, at man i HSV valgte at acceptere Nürnberg’s bud på Demel, da han er en spiller, jeg godt kunne have brugt i truppen til den næste sæson.





Førsteholdstruppen pr. 20.07.2009



Rutinerede Rost er anfører
og en sikker sidste skanse for HSV

Målmænd

Frank Rost
Simon Jentzsch

8,5 ud af 10 stjerner
I HSV har vi to meget rutinerede målmænd. Vi har førstevalget Frank Rost, der er blevet 36 år, men som stadig er en af Tysklands bedste målmænd.
Som back-up til Rost, har vi den 33-årige Simon Jentzsch. Simon er den perfekte back-up, da han også er en meget dygtig målmand, jeg er bare lidt bange for, at han ikke vil nøjes med at være back-up i længden.
Jeg har kun givet de to 8,5 ud af 10 stjerner pga. alderen. Jeg vil gerne have tilknyttet en yngre målmand, der stille og roligt kan udvikle sig, mens han står i lære hos disse rutinerede kræfter.


Forsvar

Nelson – F/WB H
Jerome Boateng – F HVC
Alexey Berezutskiy – F VC
Joris Mathijsen – F VC
Bastian Reinhardt – F C
Joel Huiqui – F C
Arturo Vidal - F VC, DM, M VC

8,5 ud af 10 stjerner
Efter indkøbet af Huiqui og Vidal ser forsvaret rigtig fornuftigt ud.
Vi har en god bredde i den bagerste kæde, hvor flere af spillerne kan spille flere positioner, hvilket er meget vigtigt i tilfælde af skader og karantæner.
Førstevalget på højreback er portugisiske Nelson. Han er hurtig og har en god teknik, samtidig er han offensiv i sit spil, hvilket betyder, at han sørger meget med frem, når vi er i boldbesiddelse.
I venstreside har vi et mindre problem, da vi ikke har en decideret backtype til denne plads.  Det bliver nok Berezutskiy eller Vidal, der kommer til at spille denne plads for os.


Midtbane

Sergiy Nazarenko – M C
Nuri Sahin – M C
Jonathan De Guzman – OM HC
Miguel – OM HVC

8,5 ud af 10 stjerner
Vi har et problem med bredden på midtbanen. Heldigvis har vi den alsidige Vidal, der kan gå op og spille på den centrale midtbane, hvis det skulle blive nødvendigt.
Sahin og Nazarenko er pt. de to foretrukne til de to pladser på den centrale midtbane, men jeg vil meget gerne hente en spiller og gerne en tysk spiller til denne position, da det i længden ikke er holdbart med kun to spillere til disse pladser.
På den offensive midtbane er førstevalget Jonathan De Guzman, mens den unge spanier Miguel agere back-up og nok vil blive brugt mest på højrefløjen.
 
 
Wings

Pablo Barrientos – OM VC
Mark Gonzalez – OM V
Romeo Castelen – OM H
Piotr Trochowski - OM VC
Mohamed Zidan – OM HVC/A C

9 ud af 10 stjerner
På de to wingpladser er vi rigtig godt dækket ind. Til venstre side har vi den chilenske hvirvelvind Mark Gonzalez, der har alle egenskaberne til at blive en af sæsonens store oplevelser. Eneste problem er, at der er rigtig mange, der gerne vil have fingre i ham, men i øjeblikket er han HSV-spiller.
Love er skarpretteren

I højreside vil det enten blive spanske Miguel eller Romeo Castelen, der kommer til at spille fast, mens Mohamed Zidan er vores altmuligmand i angrebet, ligesom Arturo Vidal er det i det defensive.


Angreb

Ivica Olic – A C
Vagner Love – Bo
Mauro Zarate - Bo

8 ud af 10 stjerner
I angrebet er Zarate som bekendt blev købt ind som back-up for Love, der uden tvivl er vores førstevalg på denne position.
Jeg er dog lidt spændt på, om han har hvad der skal til for at spille som alene angriber i den formation, jeg gerne vil lave i HSV. Det er en plads, jeg også leder efter forstærkninger på, men det er vigtigst, at vi først får forstærket den centrale midtbane.





Den foretrukne taktik


Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (Truppen) Ajax --> HSV
« Svar #400: 06 Feb 2008, 22:15 »

Udemærket trup dog vil jeg sætte svaghedstegn på angrebet, der er du ikke helt oppe og ringe desværre. Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Truppen) Ajax --> HSV
« Svar #401: 06 Feb 2008, 22:23 »

Udemærket trup dog vil jeg sætte svaghedstegn på angrebet, der er du ikke helt oppe og ringe desværre. Smiley

Nej, der mangler lidt. Jeg håber bare, at Love er den rigtige mand, men jeg har da et par stykker i kikkerten, som jeg vil prøve at hente inden udgangen af august
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (Truppen) Ajax --> HSV
« Svar #402: 06 Feb 2008, 23:14 »

Fin update....

De har jo næsten solgt hele deres originale trup !
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: (Truppen) Ajax --> HSV
« Svar #403: 06 Feb 2008, 23:30 »

Jeg har været stille med kommentarer, men tænkte det var på tide. Fortsat en fornem blog, og som jeg har sagt tidligere, er det dejligt at du sætter meget arbejde i det. Dejligt med screenshots, flotte opstillinger, og variation fra hver opdatering. Egentlig er jeg lidt ligeglad med hvilket hold du skifter til, så længe, at det er af samme materiale, som det er nu. HSV's trup er jo også utrolig habil, og glæder mig til at høre mere om Zidan. Ham så man jo meget til live, i de regnvåde dage på Gladsaxe Stadion. Utrolig underholdende fætter...
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Truppen) Ajax --> HSV
« Svar #404: 07 Feb 2008, 08:35 »

Fin update....

De har jo næsten solgt hele deres originale trup !

Jeg har jo også selv været hård ved dem, da jeg var Ajax  Djævel

Det kan være, at jeg kan hente VDV eller de Jong "hjem" til HSV, men jeg tror ikke, det bliver i dette transfervindue.

Jeg har været stille med kommentarer, men tænkte det var på tide. Fortsat en fornem blog, og som jeg har sagt tidligere, er det dejligt at du sætter meget arbejde i det. Dejligt med screenshots, flotte opstillinger, og variation fra hver opdatering. Egentlig er jeg lidt ligeglad med hvilket hold du skifter til, så længe, at det er af samme materiale, som det er nu. HSV's trup er jo også utrolig habil, og glæder mig til at høre mere om Zidan. Ham så man jo meget til live, i de regnvåde dage på Gladsaxe Stadion. Utrolig underholdende fætter...

Det er altid rart med en kommentar og især en flot kommentar som denne  Thumbs Up

Zidan er min joker, ikke helt fast mand i opstillingen, men samtidig længe god nok til at være med på dette plan.

Eneste problem med truppen er, at der mangler noget tysk blod, men de tyskere jeg gerne vil have fingre i, er mega dyre og derfor er det enten en af dem eller 4 andre habile spillere.

Endnu en gang tak for kommentarerne, jeg håber at kunne smide en update i aften om et par nye spillere, træningskampe og Liga-Cuppen som vi er med i.
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010