home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1037 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 204516 gange)
Robuni
Gæst
 
Sv: (CL-lodt.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #240: 30 Dec 2007, 16:07 »

Super blog, intet mindre  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodt.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #241: 30 Dec 2007, 16:40 »

Mange tak for alle de flotte kommentarer, jeg er utrolig glad for, at I følge med i bloggen  Thumbs Up

Jeg håber I får ret i, at jeg kan gå videre fra puljen, men som Gabe skriver, så kræver det at spillerne leverer en ekstraordinær præstation og at vi har heldet med os.
Jeg har netop færdigspillet september måned, men jeg tror ikke, jeg kan nå at lave en update før 1/1, men nu må vi lige se  Opstemt

Jeg vandt ligaen i sæson 2, et point foran PSV.
Jeg er også startet hårdt ud med 4 sejre ud af 4 mulige, i min tredje sæson Smiley

Desværre blev jeg nødt til at sælge både Huntelaar (182)og RVD(225) så jeg fik 400 mio. ind på kontoen til at handle for, har købt diogo og Thiago Neves, så det halve af mit hold er brassere Smiley

PSV er heldigvis startet meget svagt ud, og har 2 point for 4 kampe. Opstemt

Regner du med at blive i Ajax mange år? Eller vil du acceptere et lukrativt tilbud fra f.eks Bayern, Lyon, Chelsea osv? Smiley

ps. Hvordan gør man så ens spillere, får hinanden som favourite staff, er der en måde hvorpå man kan fremskynde dette?

Jeg har aldrig prøvet at have sådan en sæsonstart (i FM08) som den jeg har haft med Ajax, det kører helt fantastisk.

Jeg tror også, jeg får meget svært ved at holde på KJH, da både Inter og Juventus meget gerne vil have fingre i ham. Samtidig fedter Inter-boss Roberto Mancini helt vildt for ham, med den ene rosende kommentarer efter hinanden, men han er heldigvis meget tilfreds i klubben, så lad os håbe, at han ikke bliver fristet af de mange penge.

Jeg ved ikke, hvordan man fremskynder processen, så spillere får hinanden som favourite staff.

P.S.: Det er ikke PSV, jeg har problemer med, det er hold som Feyenoord og Heerenveen  Wink

EDIT: Jeg tager denne sæson og muligvis en mere, alt efter hvilke hold, der kommer tilbud fra  Wink
« Seneste Redigering: 30 Dec 2007, 16:46 af Metsu1 » Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (CL-lodt.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #242: 02 Jan 2008, 11:44 »

Hvornår kan man forvente en update???
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodt.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #243: 02 Jan 2008, 11:49 »

Forhåbentlig i løbet af i dag  Wink

Jeg har materiale til et par updates, så hvis alt går goddt, kommer der måske to, men det ved jeg først i eftermiddag
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodt.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #244: 02 Jan 2008, 13:28 »

Super updates....

For at fremme det med favorite personale, så skal du bare rose ham efter nogle gode præstationer i træk, så skulle det vidst hjælpe....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

SoAP
Gæst
 
Sv: (CL-lodt.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #245: 02 Jan 2008, 15:12 »

Fed blog ... Wink
Jeg kan bedre li denne her blog end din gamle om Juventus. Så håber på at du vil skrive på den i lige så lang tid Thumbs Up
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodt.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #246: 02 Jan 2008, 15:36 »

Så er jeg tilbage efter ferie. Har læst hele bloggen. Igen kvalitet fra din side. Dog vil jeg igen mene at det bliver for nemt for dig i Holland, de skal have større udfordringer :-)

Men følger helt sikkert med, du skal vel lige have et CHL trofæ til Ajax. Hvor lang tid vil du blive ved i Ajax, og har du planer om at skifte klub???
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodt.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #247: 02 Jan 2008, 18:30 »

Super updates....

For at fremme det med favorite personale, så skal du bare rose ham efter nogle gode præstationer i træk, så skulle det vidst hjælpe....

Tak for det, det vil jeg da prøve  Wink

Fed blog ... Wink
 Jeg kan bedre li denne her blog end din gamle om Juventus. Så håber på at du vil skrive på den i lige så lang tid Thumbs Up

Tak, jeg kan dog bedre selv li' min Juve blog lidt bedre, men det er nok fordi, det er den første  Opstemt

Så er jeg tilbage efter ferie. Har læst hele bloggen. Igen kvalitet fra din side. Dog vil jeg igen mene at det bliver for nemt for dig i Holland, de skal have større udfordringer :-)

Men følger helt sikkert med, du skal vel lige have et CHL trofæ til Ajax. Hvor lang tid vil du blive ved i Ajax, og har du planer om at skifte klub???

Velkommen hjem og tak for rosen  Wink

Jeg har været nødt til at starte et "nemt" sted, da jeg ikke har kunnet få noget som helst til at fungere i FM08 frem til min blog med Ajax. Det gik hæderligt i Rovers, men så heller ikke mere.

Champions League trofæ til Ajax, tror jeg ikke helt på, men jeg vil gøre et forsøg.

Jeg ved ikke, hvor jeg bliver i Ajax, de har jo en ekstrem spændende ungdomsafdeling, jeg godt kunne tænke mig at følge lidt.

Der kommer en update inde for en times tid  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodt.) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #248: 02 Jan 2008, 19:27 »

SEPTEMBER 2008

Anita scorede et af sine sjældne mål

5. kamp i Æresdivisionen fra de Vijverberg, Doetinchem
De Graafschap (14) – Ajax Amsterdam   0-3   (0-1)
0-1 Nicolae Mitea (4)
0-2 Vurnon Anita (47)
0-3 Klaas-Jan Huntelaar (71)

MOM: Nicolae Mitea (8)

Vi fortsætter det gode spil, som har givet os sejre i de fire første turneringskampe i dagens udekamp mod De Graafschap, hvilket indbringer os 5 sejre på stribe og en klar føring i Æredivisionen.

For en gangs skyld er det ikke Van Der Vaart, der får prisen for kampens bedste spiller, men derimod vores rumænske venstrefløj Nicolae Mitea, der virkelig driver gæk med De Graafschap forsvaret i dag.
Mitea var en af vores allerbedste spillere i sidste sæson og indtil videre lader det til, at han også i den nye sæson kan holde sit imponerende niveau.



Stefan Postma
gjorde det meget svært for os

6. kamp i Æresdivisionen fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – ADO Den Haag (13)   1-0   (1-0)
1-0 Klaas-Jan Huntelaar (37)

MOM: Stefan Postma, målmand, ADO Den Haag (8)

Vi vinder i dag kamp nummer seks ud af seks mulige mod oprykkeren fra Den Haag, men vi gør det meget svært for os selv.

Det er ikke fordi, ADO Den Haag spillerne på nogen måde formår at presse os, det er mere os selv, det søger for, at vi kommer under pres, da vi ikke scorer på vores chancer.

Heldigvis prikkede Klaas-Jan Huntelaar en enkelt af hans mange friløbere ind bag Stefan Postma. Den gamle Aston Villa målmand stod ellers en rigtig flot kamp og blev ganske fortjent kåret til banens bedste.
Næste kamp er mod Roma og selvom vi spiller godt for tiden, så skal vi væk fra alle de brændte chancer, hvis vi vil have noget med hjem fra Rom.





1. kamp i Champions League Gruppe H fra Olimpico, Rom

AS Roma - Ajax Amsterdam   1-3   (1-1)
0-1 Nicolae Mitea (7)
1-1 Francesco Totti (straffe, 37)
1-2 Rafael Van Der Vaart (65)
1-3 Nicolae Mitea (69)

MOM: Nicolae Mitea (9)

Vi gør det umulige og vinder på Olimpico over Roma i vores første Champions League gruppekamp i denne sæson.
Før kampen ser det ellers sort ud, da vi har rigtig mange spillere ude med skader. Af spillere der bliver brugt på førsteholdet er det Felipe, Ogararu, Belluschi og Leonardo som alle er skadet, mens Vurnon Anita på den defensive midtbane er ude med karantæne.
Det betyder åbenbart ikke noget, at vi er uden disse spillere, da vi spiller det samme flydende fodbold, som vi har gjort i hele sæsonen. Det skal også siges, at vi har heldet med os i dag, da romerne er meget ineffektive foran mål, hvilket vi udnytter fuldt ud, da vi for en gang skyld får scoret på en del af vores chancer.
Alt andet lige en fantastisk start på Champions League gruppespillet, som giver en god portion optimisme i forhold til, at vi kan kvalificerer os knockoutfasen.



Thomas blev matchvinder
med sin scoring til 2-0

7. kamp i Æresdivisionen fra Arke Stadion, Entschede
Twente (5) – Ajax Amsterdam   1-2   (0-1)
0-1 Kiran Bechan (35)
0-2 Thomas Vermaelen (71)
1-2 Joffre David Guerron (90+2)

MOM: Kiran Bechan, Ajax (8)

Jeg er meget glad for den syvende sejr i træk i denne sæson, men vi er for alvor ved at komme i problemer med hensyn til skader. Vi har som nævnt George Ogararu, Felipe, Fernando Belluschi og Leonardo ude med skader op til kampen, men som om det ikke er nok, så går både Vurnon Anita og Rafael Van Der Vaart i stykker mod Utrecht. Især sidstnævnte er et kæmpetab for os og der går op til en måned før, han er nogenlunde klar igen.

Nu håber jeg bare, at Daniel Carvalho har de kvaliteter, der skal til for at skabe spillet på den offensive midtbane, men det bliver svært at hamle op med det niveau, som Rafael har vist i de første kampe i denne sæson.



Poepon fightede flot
 og fik også fortjent scoret et mål

2. runde i den hollandske pokalturnering fra Haaglandia Stadion, Haaglandia
Haaglandia – Ajax Amsterdam   0-3 e.f.s.   (0-0)
Rødt kort til Thomas Vermaelen, Ajax (38)
0-1 Klaas-Jan Huntelaar (98)
0-2 Klaas-Jan Huntelaar (113)
0-3 Rydell Poepon (120)
Rødt kort til John Vertonghen, Ajax (120+1)

MOM: Klaas-Jan Huntelaar (9)

Vi stiller op med en del reserver på banen i dag, men derfor er det stadigvæk pinligt, at vi ikke formår at vinde kampen i den ordinære spilletid. Jeg vælger at stille med de mange reserver, fordi pokalturneringen er nedprioriteret ligesom sidste sæson og samtdig for at undgå flere skader op til topopgøret i weekenden mod vores ærkerivaler fra Feyenoord.
Vi har det svært i starten af kampen og kommer ikke rigtig til nogle chancer og det bliver bestemt ikke ligefrem lettere, da Thomas Vermaelen bliver udvist sidst i første halvleg ved stillingen 0-0
Efter pausen får vi bedre fat og det hjælper for alvor, da jeg skifter Huntelaar ind efter en times tid. Vi spiller os til nogle rigtig store chancer, men vi får ikke scoret i de første 90 minutter. Amatørerne fra Haaglandia går helt ned i den forlængede spilletid, hvor vi sætter tingene på plads med tre scoringer, hvoraf det ene er af et af vores største talenter, Rydell Poepon.



Collins sørgede med hans scoring for,
at vi stadig er ubesejret i denne sæson

8. kamp i Æresdivisionen fra Amsterdam ArenA
Ajax Amsterdam – Feyenoord (4)   2-2   (1-2)
1-0 Klaas-Jan Huntelaar (7)
1-1 Danilinho (34)
1-2 Danilinho (38)
2-2 Collins John (71)

MOM: Danilinho (9)

Vi redder det ene point mod Feyenoord efter en medrivende kamp, som kunne være blevet vundet af begge mandskaber. Det er helt vanvittig, det antal skader vi er løbet ind i her bare 8 kampe inde i sæsonen. Vi er til dagens opgør uden nogen af de faste spillere på den defensive midtbane, da Anita, Motta, Maduro, De Jong og Davids alle er ude med enten skader eller karantæne.

Ser vi på selve kampen, så får vi en rigtig god start efter bare 7 minutter ved en scoring af Huntelaar, men sidst i første halvleg går det galt og med to hurtige scoringer af Danilinho ændrer kampen fuldstændig karakter.
Jeg beslutter mig for, at tage det roligt i pausen, da der er mange i startopstillingen, der ikke er vant til at spille fast, så jeg beder dem om, at gå ud og vende kampen for fansenes skyld. Spillerne går ud og kæmper med alt hvad de har lært og efter en ændring i taktikken, så vi kommer til at spille med både Collins og Huntelaar på toppen, så lykkes det den indskiftede Collins John at udligne til 2-2 med 20 minutter igen. Efter scoringen trækker vi os lidt længere tilbage på banen, hvilket måske lyder lidt defensivt, men med to forholdsvis urutinerede defensive midtbanespillere, så var et point i dagens kamp et godt resultat.




Stillingen i Æresdivisionen efter 7-8 spillerunder

Logged

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #249: 02 Jan 2008, 19:30 »

Det går sku da bare NICE, hva?? Hehe, lækkert at læse Smiley
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #250: 02 Jan 2008, 19:44 »

Det går sku godt .Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #251: 03 Jan 2008, 01:07 »


Braget på ArenA’en
-Arsenal kommer på besøg i Champions League!


Ligesom Ajax vandt Arsenal deres første Champions League opgør mod deres tyske modstandere fra HSV. Vinderen af aftenens kamp vil derfor bliver førerholdet i Gruppe H og vil samtidig sidde med gode kort på hånden i forhold til videre deltagelse i turneringen.

Jeg vil som altid følge slagets gang live fra stadion og sørger for at holde jer opdateret løbende om kampen. Der er stadig lidt tid inden kick-off, så jeg vil lige kort gennemgå de to holdopstillinger og ligeledes bringe en kort kommentar, jeg fik tidligere på aftenen af Ajax’s danske manager, Jesper Nissen.

OPTAKT
Det er langtfra den stærkeste opstilling, Ajax stiller i til aftenens opgør


Efter den flotte sejr over Roma i den første gruppekamp håber alle fansene selvfølgelig på endnu en sejr over den engelske storklub fra Arsenal. Til kampen i Rom var der også problemer med skader i truppen, men denne gang står det endnu værre til, da man i Ajax må se bort fra følgende spillere på grund af skader eller karantæner:
Rafael Van Der Vaart, Hedwiges Maduro, Nigel De Jong, Edgar Davids, Vurnon Anita, Donovan Slijngard, Fernando Belluschi og Leonardo
Jeg talte med manageren om den svære situation og han havde følgende kommentar:
”Ja, det er fuldstændig rigtigt, at vi er inde i en rigtig skidt periode med mange skader og det er især et problem på den defensive midtbane, men samtidig vil jeg også benytte lejligheden til at rose de spillere, der har spillet i fraværet af vores stamspillere. De har gjort det helt igennem fantastisk og det er jeg også sikker på, de vil gøre i aften”, var managerens kommentar til skadessituationen og det vigtige opgør mod Arsenal.

Ajax’s startformation kan ses på billedet til højre.
Arsenal’s startformation er en klassisk 4-4-2 med Luis Fabianski i målet, den bagerste forsvarskæde er med Chiellini, Toure, Gallas og Sagna, Midtbanen består af Maxi Rodriguez, Gilberto, Fabregas og Rosicky, mens de to frontløbere til aftenens opgør er Robin Van Persie og Emmanuel Adebayor.

KICK-OFF
Tilskuerne er klar til kamp

Så er vi ved at være klar til kick-off, ArenA'en er selvfølgelig mere eller mindre udsolgt til aftenens opgør. Dommeren fløjter og opgøret er nu sat i gang.

6. min: Kampen har været præget af nervøsitet fra begge sider, men værst så det ud for et par minutter siden, da Fabianski løb ud af sit mål og helt udenfor feltet for at afværge et kontraangreb, han mistede bolden til Carvalho, men Kolo Toure fik tacklet i sidste øjeblik. Lige nu er det igen Ajax ,der har bolden, Ogararu skifter over til Mitea, der spiller kort til Huntelaar, som hurtigt spiller  bolden videre til Collins John, der løber fra venstrebacken Chiellini, han er alene med målmanden, men vinklen er skarp, han skyder efter det lange hjørne........... OG SCORER TIL 1-0, en drømmestart for Collins John og Ajax Amsterdam, ArenA'en ryster af begejstring, et flot gennemspillet angreb af Ajax.

20. min: Efter scoringen til 1-0 er der faldet lidt ro over kampen, Arsenal kontrollerer som ventet spillet, men det er Ajax, der har været tættest på endnu en scoring efter et boldtab af Van Persie midt på banen og en kontramulighed til Collins John, men han skød desværre i sidenettet.

23. min: Mitea sendes afsted på venstrekanten, han sender bolden ind mod Huntelaar, men Huntelaar bliver holdt i trøjen af Gallas, dommeren har også set forseelsen og har dømt straffespark til Ajax, nu koger det for alvor på ArenA'en. Mitea lægger bolden til rette, han skyder......... MEN FABIANSKI REDDER, bolden er dog stadig i spil, Mitea er først over den og Fabianski når ikke op, MITEA SCORER TIL 2-0 på riposten fra sit brændte straffespark, rumæneren er ikke uheldig der.

30. min: Arsenal kontrollerer stadig spillet. Fabregas spiller Gilberto på midten, der sender Adabayor afsted med en dyb stikning, han sætter Felipe af og prøver at placere bolden, HAN SCORER OG REDUCERER TIL 1-2 med et velplaceret skud snyder han Stekelenburg i Ajax målet. Det var ærgeligt, at de allerede skulle reducere så kort efter Mitea's scoring til 2-1.

34. min: Fremragende tredobbelt redning af Stekelenburg! Adebayor bliver spillet helt fri af Fabregas, men det lykkedes ikke at passere den hollandske klassemålmand, selvom han får tre forsøg til det. Fantastisk præstation af den hollandske keeper.
Collins har været 1. halvlegs helt store spiller

38. min: Efter reduceringen har der kun stået Arsenal på kampen, senest var Toure tæt på efter et hjørnespark, men nu har Ajax endelig fået flyttet spillet lidt længere frem igen. De har fået tilkæmpet sig et frispark omkring 30-35 meter udefra. Huntelaar ligner en, der meget gerne vil forsøge at skyde direkte. Han går til bolden og får sendt den fint afsted, Fabianski kan kun parerer, hvem når først frem til returbolden........ det gør Collins John OG HAN PASSERER FABIANSKI, 3-1 til Ajax, det var ikke ligefrem prangende målmandsspil, vi var vidner til der. Uha, det var en vigtig scoring, det giver igen lidt ro til Ajax spillerne.

45+1. min: Pausen nærmer sig med hastige skridt, mens Arsenal desperat forsøger at få reduceret før pausen, det kan være der sker noget her, Fabregas sender i hvert fald Adebayor afsted med en fantastisk aflevering, Adebayor er igen alene med Stekeleburg og igen brænder han, han er over returen, men også den afslutning redder Stekelenburg, Felipe får efterfølgende sendt bolden ud af farezonen, alt imens dommeren fløjter første halveg af.
Hvilke fantastiske 45 minutter som begge mandskaber har leveret, lad os håbe på en lige så spændende anden halvleg.

60. min: Det har været et meget stille første kvarter af anden halvleg. Der er ingen af de to hold, der for alvor har fået spillet til at flyde, som det gjorde i de første 45 minutter. Dommeren har netop dømt frispark til Ajax på et meget farligt sted. Det er Ogararu, der sender bolden indover, Carvalho har bolden, der er klumpspil inde foran mål, dommeren har fløjtet, DER ER DØMT STRAFFESPARK TIL AJAX, det er åbenbart Kolo Toure, der har begået en forseelse mod Carvalho, det var umuligt for mig at se hændelsen, men straffe er der dømt og endnu en gang er det Nicolae Mitea, der går til bolden. DENNE GANG SVIGTER HAN IKKE, 4-1 til Ajax på en sikker scoring af Mitea, nu tror jeg, Arsenal er færdige, de kan ikke rejse sig efter dette.

75. min: Som forudset er gassen for alvor gået af ballon hos Arsenal. Det er kun blevet til et par enkelte langskud men ellers har de været harmløse. Ajax har sørget for at holde bolden i egne. Der er hjørnespark til Ajax. Bolden bliver sendt indover, men ogs clearet af Toure, der sender bolden ud af straffesparksfeltet, den havner hos Adebayor som sætter en kontra igang med en lang aflevering til Rosicky, der pludselig er alene med Stekelenburg, han forsøger at udplacere ham et stykke udefra, men Stekelenburg får pareret til hjørnespark. Det var tæt på, at den misforståelde der tydeligvis skete ved hjørnesparket, havde kostet en reducering til Arsenal.

90+4. min: Tilskuerne får ArenA'en til at gynge, de jubler over den flotte præstation af deres spillere. Rosicky's forsøg er det tætteste Arsenal er kommet på en scoring i anden halvleg, siden det forsøg har der kun været et par langskudsforsøg fra begge mandskaber. Mitea har bolden ude på venstrekanten, han får sendt et godt indlæg indover til Huntelaar, der kommer foran Toure og får afsluttet tæt inde under mål, MEN Fabianski hiver en feberredning ud af ærmet og sparer de engelske gæster for den totale ydmygelse.
Det var opgørets sidste chance, Ajax har overraskende vundet en klar 4-1 sejr over Arsenal og topper dermed Gruppe H efter to kampe.

Jeg vil takke af for i aften, det glæder mig, at I har fulgt med her på Amsterdam Posten's hjemmeside. Godnat og sov godt!


Johan Waterreus, Amsterdam Post
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: (Arsenal-CL) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #252: 03 Jan 2008, 01:10 »

En smule langtrukken, men så længe det er underholdende, er det helt fint.
Imponerende sejr du får hevet hjem dér - lad os håbe du fortsætter i samme stil.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Arsenal-CL) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #253: 03 Jan 2008, 01:14 »

En smule langtrukken, men så længe det er underholdende, er det helt fint.
Imponerende sejr du får hevet hjem dér - lad os håbe du fortsætter i samme stil.

Mange tak og ja updaten blev lige lovlig lang, selvom jeg har skåret mange af højdepunkterne fra, så blev updaten alligevel længere end jeg havde håbet/forventet  Wink
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Arsenal-CL) Ajax Amsterdam - Talenterne skal fastholdes!
« Svar #254: 03 Jan 2008, 10:09 »

Fantastiske updates her på det sidste. Især den sidste med sejren over Gunners var superspændende!

Flotte resultater i en ellers svær svær pulje. 

KUTGW Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010