home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  2 Brugere, 579 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hani Zaid's dagbog.
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Hani Zaid's dagbog.  (Læst 40854 gange)
Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #180: 18 Dec 2007, 18:36 »

Elsker din blog man! Opstemt For helvede det er interresant! Opstemt Opstemt
Logged


xhougaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #181: 18 Dec 2007, 22:08 »

spændende at følge Hana Zaid's fodboldliv og livet uden for fodbodbanen.
du er eminent til at skrive. følger selvfølgelig med Grin
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #182: 19 Dec 2007, 02:32 »

13. Juli 2008

I dag skulle vi møde Willebroek i en træningskamp. Jeg fik lov til at starte inde, men det var ikke nogen videre succes. Alle spillede som en sæk nødder, nok pga. vores dårlige form. Alligevel lykkedes det os at vinde 2-0.

Jeg bliver kostet rundt med. "Hani, der hen" siger de på tysk og peger. Jeg står åbenbart forkert i forhold til hvad de mener jeg skal. Det må jeg selvfølgelig lære.

Mit tysk er ved at blive bedre. Nogle enkelte gloser er der da begyndt at hænge fast, så jeg tror at inden for 2-3 måneder så kan jeg sproget.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #183: 19 Dec 2007, 02:45 »

21. Juli 2008

Så fik jeg vist Frankfurt-spillerne hvem Hani Zaid er! Vi slog Ancona 4-0 ude og jeg lavede et hattrick.

Manageren har arbejdet med med vores løbemønstre, og jeg må åbenbart have lært noget! Det første mål var en stikning som jeg timede perfekt med løbet, og scorede til 1-0. Målet til 3-0 var på et indlæg som jeg kom først på og nemt kunne score på. Målet til 4-0 var dog det flotteste. En stikning sender mig helt alene mod mål og jeg trækker målmanden til højre, mens jeg lobber den forbi på hans venstre side.

Jeg er glad. Mahdavikia fortalte mig at alle i omklædningsrummet snakkede om mig, og om at jeg lignede en med et særligt talent. Jeg blev helt forlegen over det. Tænk at de etablerede Bundesliga-spillere omtaler mig som noget særligt. Det giver mig kuldegysninger. Jeg kan ikke vente til at skulle spille mod hold som Bayern München, Schalke 04, Werder Bremen og ja, jeg kunne jo blive ved!

Jeg må hellere stoppe. Vi er på hotel ligenu, og i morgen går bussen til Frankrig hvor vi spiller den sidste træningskamp.
Logged


b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #184: 19 Dec 2007, 07:26 »

Fede fede updates, det er sgu dejligt at læse Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

xhougaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #185: 19 Dec 2007, 07:27 »

et par gode updates Grin
you are good
Logged


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #186: 19 Dec 2007, 14:26 »

Super Spez.

Dejligt med lidt Hani succes. Nu må det vidst nok snart være tid til et ss af Hani Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #187: 19 Dec 2007, 14:44 »

Super updates! Opstemt
Logged


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #188: 19 Dec 2007, 19:19 »

et par gode updates Grin
you are god
Så kunne det have været mit indlæg Thumbs Up ^^
Logged

I ain't playin', nigga

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #189: 19 Dec 2007, 23:55 »

26. Juli 2008

Så fik vi udleveret vores trøjer. Altså dem med vores navne og officiele numre for 08/09-sæsonen. Jeg blev udstyret med nr. 13. Heldigvis er jeg ikke særlig overtroisk, men Mahdavikia sendte mig de der øjne "Godt jeg ikke var dig."

Trøjen hjalp da heller ikke i kampen mod det lille franske hold vi mødte. Vi vandt 2-0, men selvom jeg startede inde, havde jeg absolut ikke noget der lignede indflydelse. Jeg er blevet rigtig imponeret af Mahdavikia som nu har lavet 7 assists i de 6 kampe vi har spillet. Han er virkelig holdets stjerne!
« Seneste Redigering: 20 Dec 2007, 00:36 af Spezialized » Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #190: 20 Dec 2007, 00:36 »

2. August 2008

Så fik vi spillet den første vigtige kamp ude mod Korbach. I den tyske pokal. Og hvem scorede? Det gjorde jeg da!

Vi kom ellers hurtigt bagud 1-0, men så slog klubbens andet nytindkøb Sebastian Freis til. Og målet til 2-1 stod jeg for. Vores anfører Alexander Meier sendte mig fri, og jeg udplacerede nemt målmanden. Freis gjorde det til 3-1, men japanske Naohiro Takahara lukkede og slukkede.

Det var fandeme fedt at score i sin debut. Selvom det var mod en lille hold. Nu ved fansene nok hvem jeg er. Nu venter jeg bare på at vi kommer til Frankfurt, så jeg kan komme hjem og sove.
Logged


Kovacs
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #191: 20 Dec 2007, 01:23 »

God blog, Spez! Jeg følger skam også med, så bliv endelig ved! Wink
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #192: 20 Dec 2007, 01:51 »

Månedsrapport.



STATUS FOR HANI

En blandet start for Hani. Han spillede ret skidt i træningskampene hvor det blev til rene 6-taller bortset fra den kamp hvor han scorede hattrick. I den tyske pokalturninger - som er den eneste kamp han officielt har spillet - gik det jo glimrende med et debutmål. Og han spillede også rigtig godt, selv om han spillede venstre wing de sidste 25 minuter.

Han kæmper om pladsen i angrebet med disse spillere;

- Sebastian Freis. 23 år, Tysk. Nyindkøbt (før jeg overtog klubben) som ligesom Hani strålede i sin debut med 2 mål og 1 assist.

- Michael Thurk. 32 år, Tysk. En ældre spiller der har mange år i Mainz bag sig. Har dog spillet i Frankfurt i 3 sæsoner, men jeg synes han ligner en mand der er på vej ud.

- Naohiro Takahara. 29 år, Japansk. Har været reserve i HSV i mange år, men slog aldrig til. Skiftede i Frankfurt, men her lader succesen også vente på sig.

STATUS FOR FRANKFURT

Nu kender jeg ikke holdes eksakte styrke, men jeg vil nok gætte på at en en 10.-15. plads er der hvor holdet ligger når sæsonen er slut. Jeg nægter at sige at holdet ryger ned. Men det kan måske være en risiko, selvom jeg ikke helt tror på det.
Logged


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #193: 20 Dec 2007, 08:15 »

Fed update Thumbs Up Du skriver dulme godt Smiley
Logged

I ain't playin', nigga

xhougaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #194: 20 Dec 2007, 08:54 »

du skriver så godt Spez.
fortsæt endelig med at skrive Grin
Logged


Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010