home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 177 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hani Zaid's dagbog.
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Hani Zaid's dagbog.  (Læst 40982 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #150: 17 Dec 2007, 02:28 »

11. Maj 2008

Nedturen fortsætter. Mod lille HIK satte vi hjemme point til. Først kommer de foran 1-0 lige inden halvleg på deres første skud i hele kampen. Vi havde vist haft 7-8 stykker.  Jeg kom først ind i 2. halvleg og gjorde det fint. Vi pressede og pressede og fik endelig udlignet i det 88. min. Og så 2 minuter inden i overtiden laver Anders Egholm straffe i en total ufarlig position. Fucking idiot. Det var helt unødvendigt! Men heldigt for ham brændte HIK og kampen endte 1-1. Jeg havde sgu smadret ham hvis vi havde tabt.

Lige nu er det altså ikke særlig sjovt at spille. Vi spiller som en sæk kartofler. Uden ide. Jeg går i seng!
« Seneste Redigering: 17 Dec 2007, 02:36 af Spezialized » Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #151: 17 Dec 2007, 12:24 »

17. Maj 2008

Så er vi netop hjemvendt fra Kolding med en 5-3-sejr i rygsækken. Lasse Qvist var den store helt med et hattrick i 1. halvleg. Og i 2. kom Casper Grønn ind og lavede 2. Jeg fik selv spillet en godt kamp. Flere af mine stikninger splittede Kolding-forsvaret af og 3 gange resulterede det i mål, selvom jeg ikke fik den officiele assist. Men jeg er glad for min præstation alligevel.

Lasse Qvist er en dygtig spiller. Jeg har aldrig set en mere træfsikker spiller. Han er iskold foran mål, og har nogle løbemønstre som de færreste kan efterligne. Jeg prøver dog.
Jeg jokede med at han skulle sige til ledelsen i FCK at de skulle købe mig. Det ville være fedt at ende i en større klub som enten FCK eller Brøndby. Eller måske FCM, som jo satser på de unge. Og specielt unge "udlændinge" som mig.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #152: 17 Dec 2007, 12:48 »

24. maj 2008

Det er så vildt!! Vi vandt 2-0 ude over Fremad Amager. Så er det sagt. Det er ikke det som er vildt.

Efter kampen kom Søren Fuglsang (som var bænket hele kampen) hen til mig. Han fortalte mig at han havde set selveste Sir Alex Ferguson sidde i VIP-logen. Og alle havde talt om at han var der for at se mig an! For at se lille mig an! Det er sgu da for vildt! Jeg spillede en okay kamp, uden dog at skinne igennem. Nøj jeg drømmer lige nu. Danne angrebsduo med Wayne Rooney, mens Cristiano Ronaldo fodrer os med bolde.

Hani Zaid - Topscorer i Premier League. Det lyder sgu da godt!

Jeg fortalte min far om Sir Alex's besøg og han var ikke særlig imponeret. Han mente jeg var for ung til evt. at flytte, og jeg nok slet ikke var god nok til en storklub (selvom han ikke kender noget til fodboldklubber). Men jeg er ligeglad. Jeg er for glad!

Jeg går i seng nu, men jeg kan sikkert ikke sove. Er helt oppe og køre...
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #153: 17 Dec 2007, 12:53 »

24. maj 2008

Det er så vildt!! Vi vandt 2-0 ude over Fremad Amager. Så er det sagt. Det er ikke det som er vildt.

Efter kampen kom Søren Fuglsang (som var bænket hele kampen) hen til mig. Han fortalte mig at han havde set selveste Sir Alex Ferguson sidde i VIP-logen. Og alle havde talt om at han var der for at se mig an! For at se lille mig an! Det er sgu da for vildt! Jeg spillede en okay kamp, uden dog at skinne igennem. Nøj jeg drømmer lige nu. Danne angrebsduo med Wayne Rooney, mens Cristiano Ronaldo fodrer os med bolde.

Hani Zaid - Topscorer i Premier League. Det lyder sgu da godt!

Jeg fortalte min far om Sir Alex's besøg og han var ikke særlig imponeret. Han mente jeg var for ung til evt. at flytte, og jeg nok slet ikke var god nok til en storklub (selvom han ikke kender noget til fodboldklubber). Men jeg er ligeglad. Jeg er for glad!

Jeg går i seng nu, men jeg kan sikkert ikke sove. Er helt oppe og køre...


Mon ikke det lige er en stor nok mundfuld til at starte med Wink En klub i superligaen bør vel være første stop for denne unge knægt Wink

Men som sagt før, måske den bedste blog jeg har set skrevet herinde...
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #154: 17 Dec 2007, 13:06 »

Super updates.
Kunne dog godt hører lidt hvordan det går på hjemmefronten Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #155: 17 Dec 2007, 13:27 »


Mon ikke det lige er en stor nok mundfuld til at starte med Wink En klub i superligaen bør vel være første stop for denne unge knægt Wink

Men som sagt før, måske den bedste blog jeg har set skrevet herinde...

Joh det er det måske nok, men hey, det skader vel ikke bloggen at høre hvordan det går med at spille for United-Reserves  Cool

Under Hani's profil står der at 13 klubber er interesseret, så jeg tror sæsonen her bliver den sidste i SønderjyskE. Nu hvor vi snakker om transfer så lovede jeg jo at jeg ville gøre det så realistisk som muligt er. Så en pris på 1,5 mio. dkr. eller derover vil blive accepteret. Så vil jeg dog se om jeg ikke kan redde et par procenter i videresalg til SønderjyskE.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #156: 17 Dec 2007, 14:16 »

Månedsrapport.



STATUS FOR HANI

Ja, selvom der har været fint besøg af Man Utd's Alex Ferguson, så har Hani spillet meget svingende. Men det har hele holdet som sådan. Nogle kampe falder han helt ud, mens han i andre splitter forsvaret af, men dræbende gode afleveringer. Dog tror jeg hans reputation er steget en smule og derfor tiltrækker han nu opmærksomhed fra større klubber. Jeg kan ikke gætte på om han ryger til en større dansk klub, eller om han ryger til udlandet. Det må tiden vise. Men jeg tror han forlader SønderjyskE til sæsonafslutning.

STATUS FOR SønderjyskE

Som sagt, så har hele holdet spillet meget svingende. Det ene øjeblik tæsker de alle med brilliant spil, mens de så falder helt sammen kampen efter. Oprykningen er forpasset, så det hedder 1. division for SønderjyskE næste sæson. 3. pladsen er det eneste der kan nås.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #157: 17 Dec 2007, 14:22 »

1. Juni 2008

Så tabte vi igen! 2-1 ude mod AB. De var allerede inden kampen sikret oprykning og 1. pladsen. Men de spillede med gejst, og det gjorde vi slet ikke og derfor blev kampen som den gjorde.

Min gode ven Søren Fuglsang scorede dog vores mål til 2-1 med et fremragende hovedstød.

Personligt løb jeg rundt kiggede på tribuner i stedet for at spille fodbold. Kunne slet ikke koncentrere mig. Mon jeg ville se Wenger eller Rijkaard? Jeg så ingen af dem, og jeg så intet på banen. Min dårligste præstation til dato!

Jeg vil lige tilføje at SAS-ligaen er slut og endte:

1. FC København
-------
2. FC Midtjylland
3. AGF
4. Brøndby
5. Randers FC
6. Viborg
7. Esbjerg
8. OB
9. AaB
10. AC Horsens
---------
11. Lyngby
12. FC Nordsjælland
Logged


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #158: 17 Dec 2007, 14:34 »

Ærgeligt med resultaterne i superligaen Wink og i 1 division
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #159: 18 Dec 2007, 01:13 »

4. Juni 2008

I dag spillede holdet hjemme mod Herfølge. Jeg sad ude pga. for mange gule kort. Så jeg så holdet vinde 2-1 af to Kenneth Fabricius-mål. Nu mangler vi kun kampen ude mod Frem og så er vi færdige med sæsonen.

Jeg ved ikke rigtig hvad der sker i fremtiden. På en måde vil jeg gerne blive i SønderjyskE, da jeg ikke for alvor mener jeg har slået mit navn fast, og så på den anden side ville det være stort at prøve en større klub.

Jeg skal ned til Fuglsang og se DVD.
Logged


2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #160: 18 Dec 2007, 01:20 »

Hehe.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #161: 18 Dec 2007, 01:21 »

4. Juni 2008

Jeg skal ned til Fuglsang og se DVD.

 funny
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #162: 18 Dec 2007, 01:34 »

8. Juni 2008

Så er sæsonen endelig slut. Og vi bankede Frem 1-4 ude! Endda efter at være kommet bagud 1-0. Jeg spillede godt og havde et par afleveringer der flækkede Frem forsvaret.

Efter kampen kom Wael hen til mig, og sagde han havde hørt at Liverpool's Rafa Benitez skulle have været et sted i VIP-logen. Og han havde vist været ret imponeret med mig! Det er jo pisse vildt! Jeg kunne godt se mig selv i Liverpool! Jeg får helt kuldegysninger når jeg forestiller mig, at skulle prøve at spille sammen med Steven Gerrard på Liverpools midtbane! Det kunne være vildt!

Jacob Stolberg holder et stor afslutningsgilde for at "fejre" at sæsonen er slut. Jeg har sagt til min far, at jeg skulle ned til nogle venner, da han ikke må vide at jeg drikker lidt i aften.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #163: 18 Dec 2007, 01:51 »

22. Juni 2008

Så kom den første reele interesse. Engelske Sunderland har forhørt sig på mig. Manageren svarede at han ville overveje det, hvis buddet var godt nok.

Personligt er jeg meget åben overfor Sunderland. Deres trup er ikke kæmpe stor, så muligheden for spille tid vil være der, og jeg kommer samtidigt over at spille i verdens bedste liga!

Så jeg krydser fingre for at der snart kommer et bud. Ken Ilsø meldes også på vej til FCM, så det ser ud til at SønderjyskE bliver svagere næste år.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #164: 18 Dec 2007, 02:05 »

1. Juli 2008

Så er det sgu officielt. Jeg har haft rigtig travlt med at flytte de sidste par dage. Og min far har ikke talt til mig, da han var sur over jeg flyttede. Men han gav mig alligevel lov, så mon ikke han bliver god igen.

Min nye klub er tysk og det er Eintracht Frankfurt. Jeg kostede 3,75 mio. dkr. Lars Mikkelsen ordnede kontrakten og han fik hevet en ugeløn ind til mig på hele 77.500,- Det er satme nice.

Lige nu sidder jeg i min lejlighed i Frankfurt. Det er meget underligt at være her. Manageren hernede fortalte mig (jeg fik det oversat da jeg ikke kan tysk) at han mener jeg vil få en del spilletid i sæsonen, da han mener jeg har stort potentiale. Jeg glæder mig i hvert fald.

Jeg vil gå i seng, da jeg er meget træt ovenpå denne lange dag.
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010