home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Hani Zaid's dagbog.
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Hani Zaid's dagbog.  (Læst 40846 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #165: 18 Dec 2007, 07:34 »

Hehe..... Super update..... Godt klub skifte, gode muligheder for at få spilletid der.....
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

xhougaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #166: 18 Dec 2007, 08:08 »

siger jeg også Grin
meget god dagbog Grin
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #167: 18 Dec 2007, 08:33 »

Hehe..... Super update..... Godt klub skifte, gode muligheder for at få spilletid der.....

Helt enig, tror det er godt og komme til en "lille" klub inden han helt sikkert kommer til en storklub,dahan kan få lidt hår på brystet...
Logged

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #168: 18 Dec 2007, 08:54 »

godt skifte..Smiley spændende blog Wink
Logged

GF <3

xhougaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #169: 18 Dec 2007, 09:02 »

ja, meget godt skifte Grin
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #170: 18 Dec 2007, 12:33 »

Månedsrapport.



STATUS FOR HANI

Jah, der er vist ikke så meget at sige. Godt skifte. Jeg kan fortælle at der var en del svenske klubber + Parma, Frankfurt, Köln, Perugia, Reggiana og Sunderland der bød på Hani. Alle bød på d. 3,75 mio. dkr. som åbenbart (jeg havde ikke set det) udløste hans frikøbsklausul.
Jeg er sikker på Hani skal bruges som angriber i Frankfurt, da midtbanen er tykt besat, mens der er 3 angribere.



STATUS FOR FRANKFURT

Frankfurt sluttede nr. 14 sidste sæson med 4 point til nedrykning. Deres offensiv var der hvor det alvorligt haltede. Så mon lille Hani kan hjælpe til der.

Det bilver spændende at se!
« Seneste Redigering: 18 Dec 2007, 12:48 af Spezialized » Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #171: 18 Dec 2007, 12:35 »

Godt skifte + godt skrevet, men hvorfor står der "STATUS FOR SønderjyskE"? Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #172: 18 Dec 2007, 12:36 »

Er det ikke, status for Frankfurt nu ? Smiley, nå men et spændende skifte, med gode udviklingsmulighede r, og flot blog Opstemt.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #173: 18 Dec 2007, 12:47 »

2. Juli 2008

Endnu en lang dag. Jeg har endnu ikke trænet med resten af truppen, da mange af dem først er på vej tilbage fra ferie.

Jeg blev vist rundt af vores bestyrelsesformand Heribert Bruckhagen og den iranske spiller Mehdi Mahdavikia. Mahdavikia snakkede også arabisk som jeg, så derfor fungerede han som tolk. Selv om han var det man kaldte en stjerne på holdet, så var han helt nede på jorden og rigtig flink. Han oversatte alt hvad Bruckhagen sagde. Lidt om at vi hvordan vi mødtes før træning, og hvor vigtig kosten var. Det havde vi ikke tilbage i SønderjyskE. Der kunne jeg spise pizza og McD hver dag hvis jeg ville.

Det fedeste var da vi trådte ind på Commerzbank-Arena. Et stadion med plads til 53.300 tilskuere. Jeg glæder mig meget til at spille foran så mange folk. Mahdavikia og jeg trillede et par bolde, og jeg fik vist lidt teknik over for pressekorpset. Jeg har lagt et par billeder med.



Mahdavikia tager et par med foden.


Her skal jeg spille indtil 2013 - eller indtil jeg bliver solgt.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #174: 18 Dec 2007, 12:48 »

Godt skifte + godt skrevet, men hvorfor står der "STATUS FOR SønderjyskE"? Smiley

Vane! Smiley
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #175: 18 Dec 2007, 12:49 »

Vane! Smiley

Kender jeg sku' godt.
Endnu en flot update, og kan ikke vente til at se, hvordan Hani klarer sig i det tyske. Forhåbenligt godt.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #176: 18 Dec 2007, 13:20 »

7. Juli 2008

Så fik vi endelig spillet den første træningskamp. Vi havde kun trænet sammen i går, inden vi blev kastet ud mod Wilhelmshaven. Vi vandt 4-0 og jeg sad desværre på bænken hele kampen og så en der hedder Sebastian Freis score alle fire mål.

Jeg er blevet beordret et sprogkursus af Manageren, da jeg ikke fatter noget som helst tysk. Mahdavikia har prøvet at hjælpe mig med de mere simple gloser, men jeg glemmer den hurtigt igen.

Jeg snakkede i telefon med min far og mor i går. Jeg tilbød dem at jeg ville betale for en lejlighed uden for Varberg-parken, men det afslog min far. "Du lever dit liv, vi lever vores liv" sagde han. Han lød ikke sur, så jeg er ikke sikker på hvad han mente. Jeg havde dog gerne set dem flytte ud fra det hul af en lejlighed de bor i nu.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #177: 18 Dec 2007, 13:33 »

10. Juli 2008

Endnu en tur på bænken. Denne gang mod Hoffenheim. Holdet spillede 1-1 i en kamp hvor vi manglede skarphed.

Jeg kunne godt have tænkt mig at spille. Optræde i den sort-røde trøje. Vise hvad kan, og så lov til at spille sammen med nogle fremragende fodboldspillere.

Jeg keder mig meget i min hverdag. Jeg skriver dog tit med Fuglsang, og han fortæller at han vist er ved at blive fast man hos SønderjyskE. Han har i hvert fald spillet alle kampene i træningskampe. Så det er fedt nok. Jeg var til mit første grundkursus i tysk i går. Det er svært, men jeg skal nok få det lært. Det er jeg overbevist om.
Logged


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #178: 18 Dec 2007, 13:46 »

Super updates.

Dejligt at hører lidt om hvordan det går ham uden for fodbolden. Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hani Zaid's dagbog.
« Svar #179: 18 Dec 2007, 13:47 »

Tillykke med skiftet!  Thumbs Up

Glæder mig til at høre omhan kan komme på holdet!  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010