Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1150 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Artikel: "Tilbage til skriveriet"
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
13
Forfatter
Emne: Artikel: "Tilbage til skriveriet" (Læst 40538 gange)
Marchang
Landsholdsspiller
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
«
Svar #120:
04 Dec 2007, 19:30 »
Men så vil jeg da foreslå at hawk og redlove skriver artikler. de er jo så vilde med det
Maradona good; Pelé better; George Best
Green and Gold..
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #121:
04 Dec 2007, 22:58 »
Sikke en herlig drejning denne tråd har taget. Det er sgu lækkert.
Anyway, Hawk1nZ og Red love (nok primært Red love, Hawk1nZ, du har sgu været den her diskussion igennem
):
Vores side hedder FmFreaks.dk. Football Manager Freaks. Det centrale ord her er manager. Vi er en side omhandlende spillet Football Manager, hvorfor vi også vil centrere siden om dette spil. Vi vil forsøge at rådgive, vejlede og fortælle om spillet. Bidrage med guides og artikler omkring det, og ellers holde fodbold- og off-topic-snakken i forummet. Hvor det hører til.
Dette har vi valgt af flere grunde, men den helt centrale grund er, at vi altså er FmFreaks - som vores navn ganske fint siger. Siden hedder ikke footballfreaks, hvorfor vi har valgt at lave den vurdering, at FM minimum bør vægtes med ca. 75% i artikler og lignende, og at vi ikke gider rene fodboldartikler, idet vi altså ikke er et fodboldsite. Der er en meget klar adskillelse i mine øjne. Bold.dk er et fodboldsite - vi er et Football Manager site.
Hawk1nZ: Du har og vil altid være imod FM-vinklingen, og det er sgu fair nok. Du søger vel blot et sted at skrive, nu når du ikke kan bruges på bold.dk (
), og du skal da være hjertelig velkommen til at bidrage endnu. Det foregår bare i forummet så
.
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #122:
04 Dec 2007, 23:00 »
Citat
Hvad havde i skrevet 2 artikler siden maj? Altså hvis der havde været intellektuelle folk på siden, der havde lyst til virkelig at involvere sig. Ja så er de da væk for længst..
Vil folk ikke have gode artikler og fremragende og fordybende projekter? Altså hvis dette alternativ eksisterede, så kunne man jo finde ud af det..
Helt ærligt, så finder jeg sgu dette indlæg en smule fornærmende. Først og fremmest, så findes der ganske intellektuelle folk på siden, og dernæst så har vi forsøgt os med artikler etc., som Guardiola nævner.
De gode og fremragende artikler og projekter har været der, og ja - der sker da en vis aktivitet, men slet, slet ikke noget, der fanger folks interesse i samme grad som tidligere. Folk har ikke tid/lyst til dette længere - alting skal gerne tage under 2½ minut at forstå og under 30 sekunder at være med i. Så gider folk!
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
Red love
Gæst
«
Svar #123:
04 Dec 2007, 23:10 »
Citat af: KF 04 Dec 2007, 23:00
Helt ærligt, så finder jeg sgu dette indlæg en smule fornærmende. Først og fremmest, så findes der ganske intellektuelle folk på siden, og dernæst så har vi forsøgt os med artikler etc., som Guardiola nævner.
De gode og fremragende artikler og projekter har været der, og ja - der sker da en vis aktivitet, men slet, slet ikke noget, der fanger folks interesse i samme grad som tidligere. Folk har ikke tid/lyst til dette længere - alting skal gerne tage under 2½ minut at forstå og under 30 sekunder at være med i. Så gider folk!
Først synes jeg det det rigtig ærgeligt i holder så stædigt fast i at være så ensidigt koncentrede om FM, men den er blevet gennem diskuteret. Så vil nøjes med endnu engang at ærge mig, på brugernes vegne...
Altså KF du siger det jo selv, de folk i har tiltrukket ved at køre siden sådan her, de vil have en halv overfladisk artikel, og gider ikke noget ordentligt...
Min formulering forekom måske lidt hård, og der er da også intellektuelle folk på siden. Ikke så mange man kunne ønske sig, hvilket kommer til udtryk i de forskellige forums, men dog nogen...
Min pointe er blot, at hvis i så endsigt bringer det overfladiske, og fravælger fordybelsen. Så bliver den type brugere i får på siden, jo også derefter.. Hvis nu der kom noget mere dybegående fra jeres side, jamen måske der så dukkede nogen brugere op, der rent faktisk gad at læse det?
«
Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 23:12 af Red love
»
-KNM-
Manager
«
Svar #124:
04 Dec 2007, 23:13 »
Jamen vi vil VIRKELIG gerne fordybe os. Det skal bare være i FM. Artikler og Guides som fx. Taktiske teorier er den retning vi gerne vil bevæge os i.
Men det er bare virkelig svært at finde gode skribenter, der gider. Så hvis I mener i kan bidrage med noget, så vær endelig ikke bleg for at sende en ansøgning til crewet.
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #125:
04 Dec 2007, 23:13 »
Citat af: Red love 04 Dec 2007, 23:10
Først synes jeg det det rigtig ærgeligt i holder så stædigt fast i at være så ensidigt koncentrede om FM, men den er blevet gennem diskuteret. Så vil nøjes med endnu engang at ærge mig, på brugernes vegne...
Altså KF du siger det jo selv, de folk i har tiltrukket ved at køre siden sådan her, de vil have en halv overfladisk artikel, og gider ikke noget ordentligt...
Min formulering forekom måske lidt hård, og der er da også intellektuelle folk på siden. Ikke så mange man kunne ønske sig, hvilket kommer til udtryk i de forskellige forums, men dog nogen...
Min pointe er blot, at hvis i så endsigt bringer det overfladiske, og fravælger fordybelsen. Så bliver den type brugere i får på siden, jo også derefter.. Hvis nu der kom noget mere dybegående fra jeres side, jamen måske der så dukkede nogen brugere op, der rent faktisk gad at læse det?
KNM has spoken.
Red love
Gæst
«
Svar #126:
04 Dec 2007, 23:19 »
Citat af: -KNM- 04 Dec 2007, 23:13
Jamen vi vil VIRKELIG gerne fordybe os. Det skal bare være i FM. Artikler og Guides som fx. Taktiske teorier er den retning vi gerne vil bevæge os i.
Men det er bare virkelig svært at finde gode skribenter, der gider. Så hvis I mener i kan bidrage med noget, så vær endelig ikke bleg for at sende en ansøgning til crewet.
Synes det er meget interessant at gribe fat i hvad tturbo der ellers er en glimrende skribent siger...
Citat af: tturbo1 04 Dec 2007, 17:17
Har skrevet et par artikler tidligere om fodbold i den virkelige verden. FM spiller jeg bare, men kan som så ikke skrive ret meget om det.
Så da vores artikler skal omhandle FM har jeg intet at byde på.
Tidligere fik vi også ind imellem tilsendt nogle fremragende artikler af Niels, som kom op på siden.
Men da de som regel heller omfatter FM fik det jo desværre også en ende igen.
Altså ja, jeg ved godt i er FM site, og alt det der. Men altså så kan man jo også se her, at i på den måde gør det vanskeligere for jer selv at få fat i gode i skribenter, som i skriger på...
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #127:
04 Dec 2007, 23:20 »
Red love:
Selvfølgelig gør det, det vanskeligere at finde skribenter, når vi indsnævrer det område, der skal skrives om? Det er jo logik for burhøns... Skrev vi om fodbold, kaffefløde og Eritrea, så ville vi få lettere ved at finde flere skribenter... men hvor vil du hen med det?
-KNM-
Manager
«
Svar #128:
04 Dec 2007, 23:23 »
Ja selvfølgelig gør det det. Det SKAL også være svært. Ellers stiller vi ikke store nok krav.
Men som sagt så kan vi godt finde mange gode skribenter. Men de skal kunne skrive noget relevant. Klubportrætter er også ok, men der skal bare være en FM-del. Så bliver artiklen også brugbar.
Red love
Gæst
«
Svar #129:
04 Dec 2007, 23:25 »
Citat af: KF 04 Dec 2007, 23:20
Red love:
Selvfølgelig gør det, det vanskeligere at finde skribenter, når vi indsnævrer det område, der skal skrives om? Det er jo logik for burhøns... Skrev vi om fodbold, kaffefløde og Eritrea, så ville vi få lettere ved at finde flere skribenter... men hvor vil du hen med det?
At jeg synes den helt store kvalitet ved FM freaks er alsidigheden, og den lukker i ret så kraftigt ned for, ved at indtage så snævert et synspunkt som i gør her.. Og ja igen, igen, igen, er det rigtig ærgeligt..
Og vi snakker jo ikke kaffefløde, tturbo for eksempel har skrevet nogen meget vedkommende artikler omhandlende spillet fodbold, der vel trods alt ikke er milevidt fra FOOTBALL Manager...
N17
Manager
«
Svar #130:
04 Dec 2007, 23:28 »
Helt personligt, så har jeg også
meget
svært ved at se mig selv skrive en artikel der absolut skal have noget om FM med i sig. Det kan jeg ikke finde lysten til.
Ja jeg skriver mange blogs, men det er nu ikke noget som på den måde har noget med spillet at gøre. Andet end at det selvfølgelig omhandler mit spil
Men nu er jeg jo også
kun
moderator
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
hedengran
Reserveholdsspiller
«
Svar #131:
04 Dec 2007, 23:31 »
Citat af: Red love 04 Dec 2007, 23:25
At jeg synes den helt store kvalitet ved FM freaks er alsidigheden, og den lukker i ret så kraftigt ned for, ved at indtage så snævert et synspunkt som i gør her.. Og ja igen, igen, igen, er det rigtig ærgeligt..
Og vi snakker jo ikke kaffefløde, tturbo for eksempel har skrevet nogen meget vedkommende artikler omhandlende spillet fodbold, der vel trods alt ikke er milevidt fra FOOTBALL Manager...
Red - Synes nu det er blevet gjort meget klart hvorfor Fmfreaks hedder og er som den er. Er meget enige i at der skal være forskel på en fodbold side som bold. og en manager side. Det er klart nemmere at skrive artikler om fodbold da der er sindsygt mange vinkler til det, dette er et kæmpe emne. Som at lave problemformulering i folkeskolen blir man nød til at tage stilling til nogle konkrete problemer og dermed indsnævre sit område det har fmfreaks så gjort hvilket jeg nærer god respekt for.
“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew
Cencur
Manager
«
Svar #132:
Jeg synes også Red_Love har fat i noget når han siger FOOTBALL manager - Selvfølgelig omhandler siden her spillet football manager, men hvis der kom en rigtig fed artikel om noget der relaterer til fodbold, så ville folk ikke ligefrem springe af og lade være med at læse den! Jeg ville ihvertfald ikke! Det er jeg sikker på.
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #133:
til red love: Du mener derfor at vi censurerer hvad vi vil have på vores side? Der er absolut ingen der stopper nogen som helst fra at oprette fodboldtråde på forummet. Du kan skrive et knaldgodt indlæg om fodbold om forummet uden at vi vil gribe ind.
Jeg finder det meget unødvendigt at bruge crewets tid på fodboldartikler.
Hvem siger at man skal have en forsidenyhed før man kan skabe en fin debat omkring fodbold. Eller er man blot ude i opmærksomheden omkring ens person?
Jeg forstår slet ikke hvor du kommer fra, det må jeg ærlig talt indrømme. Jeg føler blot at du fortsætter diskussionen for diskussionens skyld, men det er selvfølgelig også fint tidsspilde.
hedengran
Reserveholdsspiller
«
Svar #134:
04 Dec 2007, 23:34 »
Citat af: Saviola 04 Dec 2007, 23:31
til red love: Du mener derfor at vi censurerer hvad vi vil have på vores side? Der er absolut ingen der stopper nogen som helst fra at oprette fodboldtråde på forummet. Du kan skrive et knaldgodt indlæg om fodbold om forummet uden at vi vil gribe ind.
Jeg finder det meget unødvendigt at bruge crewets tid på fodboldartikler.
Hvem siger at man skal have en forsidenyhed før man kan skabe en fin debat omkring fodbold. Eller er man blot ude i opmærksomheden omkring ens person?
Jeg forstår slet ikke hvor du kommer fra, det må jeg ærlig talt indrømme. Jeg føler blot at du fortsætter diskussionen for diskussionens skyld, men det er selvfølgelig også fint tidsspilde.
Og så er den ikk længere. Saviola har talt.
“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew
Sider:
1
...
7
8
[
9
]
10
11
...
13
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »