home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 347 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Artikel: "Tilbage til skriveriet"
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Artikel: "Tilbage til skriveriet"  (Læst 38217 gange)
wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #150: 05 Dec 2007, 00:23 »

Bare se hvor mange gode indlæg der er kommet i den her tråd, der jo netop tager udganspunkt i en velskrevet artikel Smiley
En velskrevet FM artikel ja..
Det med flere gode skribenter = gode kvalificerede artikler = bedre og mere debat, den holder ikke. Det er ganske enkelt prøvet før på siden.
at i fra crewets side total lukker ned i forhold til artikler omhandlende ikke fm relaterede ting..
Red Love, grunden til (det er ihvertfald min opfattelse - correct me if I'm wrong.), at crewet ikke vil have flere fodbold-relaterede artikler længere er ganske simpel. Som jeg har skrevet tidligere, dette er en FM-side, ønsker du noget fodbolddebat, så er du så velkommen til at hive en fin artikel frem fra bold.dk, indkast.dk eller en anden, poste den i fodbold-forumet, også er den debat igang. Nemmere er det ikke. Skribenterne på siden skal fokusere på FM, og ikke fodbold IRL, da der er andre og langt mere proffe (no offence) sider til det arbejde, skribenterne vil ganske enkelt ikke kunne hamle op med dem.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #151: 05 Dec 2007, 00:41 »

En velskrevet FM artikel ja..
Det med flere gode skribenter = gode kvalificerede artikler = bedre og mere debat, den holder ikke. Det er ganske enkelt prøvet før på siden.Red Love, grunden til (det er ihvertfald min opfattelse - correct me if I'm wrong.), at crewet ikke vil have flere fodbold-relaterede artikler længere er ganske simpel. Som jeg har skrevet tidligere, dette er en FM-side, ønsker du noget fodbolddebat, så er du så velkommen til at hive en fin artikel frem fra bold.dk, indkast.dk eller en anden, poste den i fodbold-forumet, også er den debat igang. Nemmere er det ikke. Skribenterne på siden skal fokusere på FM, og ikke fodbold IRL, da der er andre og langt mere proffe (no offence) sider til det arbejde, skribenterne vil ganske enkelt ikke kunne hamle op med dem.
Jo men wirenfeldt, jeg kan da godt svare..

Om dette er en artikel der decideret fokuser på elemterne i spillet FM, der er jeg egentlig ikke helt enig. Men lad det nu ligge.

  Nu er skribenterne på indkast.dk godt nok ikke de skarpeste, så dem kunne KF og drengene da helt sikkert godt hamle op med... Men ja, som nævnt et utal af gange før er jeg ikke enig. Jeg synes ikke det skader FM delen, hvis man også har fodbold indover. Synes slet ikke det ene, udelukker det andet...

 Derudover så ja bringer jeg nok engang det forhadte niveau op.

    Altså, og det her står helt for egen regning. Hvis jeg i længden skal synes det er spændende at besøge jeres side regelmæssigt, så er niveauet i de forskellige forums nød til at komme højere op..

  Og det er jo oplagt at crew folk, går forrest i den kamp...

EDIT Skal du så ikke også svare wirenfeldt? Hehe....
 
« Seneste Redigering: 05 Dec 2007, 00:48 af Red love » Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #152: 05 Dec 2007, 01:07 »

Det kan du tro jeg skal, havde lige lidt der skulle læses op på til imorgen.

En artikel om et FM-community, dens historie og udviklen set fra en erfaren herre vil jeg mene er ganske relevant for denne side. Siden her er en stor del af FM-scenen idag, og har været det længe. Dette giver også en chance til de brugere der ikke aner hvad FM-scenen er, til at få et indblik i det. - Hvilket jeg finder ganske fint.
Indkast.dk's kvalitet er nok ikke det bedste, nej. Men der findes et hav af fodboldsites, med geniale artikler. Et hold med skoledrenge og arbejdsnarkomaner kan derfor, på ingen måde, have en chance for at lave noget på deres plan.

Jeg er ganske enig i, at crewet har sin del af ansvaret for niveauet på forumet, helt sikkert. Der skal dog også være plads til tant og fjas. Dog ikke i de seriøse tråde, det er bl.a. det crewet er til for og holde styr på. Siden her er endda så heldige, at der sidder nogle kloge hoveder i crewet, der kan bidrage med en hel del til debatter. Men hvordan skal vi få niveauet højere op? Jeg mente også engang, at alt ansvaret lå ved crewet. Men det gør det ikke bare. Gode debatoplæg er før bragt på banen af crewmemebers, men er bare ikke blevet taget alt for godt imod af brugerne. Hermed siger jeg ikke, at brugerne slet ikke var klar på en debat, jo vidst var de det, men debatten døde hurtigt hen. Det var bl.a. forårsaget af useriøse oneliners eller lignende. Her vil jeg så mene, at ikke alt ansvaret ligger hos crewet, men også ved os selv som brugere. Kan du følge mig?

Jeg selv har fundet siden her meget uinteressant i lang tid, hvilket forklarer min store inaktivitet. Siden blev for kedelig for mig, netop som du beskriver den er ved at blive/bliver for dig. Men med nogle gode "ansættelser" af crewmembers, nye som gamle, og nogle dejlige nye brugere med et vidst seriøsitet-niveau i forummet, synes jeg nu sidens forum er på rette vej.

Men ærlig talt Red Love, hvis du er utilfreds med forumet, hvorfor disker du så ikke op med et debatoplæg eller lignende, det kan jo ikke passe det er crewets ansvar? Hvis du gør det, så skal du nok få kvalificerede og respektable svar. Din tråd med "Meningen med livet" var/er jo slet ikke dårlig. Bliv ved med det, det kan skabe motivation hos andre brugere, de får øjnene op for, at alt det debat-værk faktisk er meget sjovt. Hvilket højest sandsynligt vil føre til, at de selv laver debatoplæg. - Det er her brugernes ansvar ligger.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #153: 05 Dec 2007, 01:18 »

Det kan du tro jeg skal, havde lige lidt der skulle læses op på til imorgen.

En artikel om et FM-community, dens historie og udviklen set fra en erfaren herre vil jeg mene er ganske relevant for denne side. Siden her er en stor del af FM-scenen idag, og har været det længe. Dette giver også en chance til de brugere der ikke aner hvad FM-scenen er, til at få et indblik i det. - Hvilket jeg finder ganske fint.
Indkast.dk's kvalitet er nok ikke det bedste, nej. Men der findes et hav af fodboldsites, med geniale artikler. Et hold med skoledrenge og arbejdsnarkomaner kan derfor, på ingen måde, have en chance for at lave noget på deres plan.

Jeg er ganske enig i, at crewet har sin del af ansvaret for niveauet på forumet, helt sikkert. Der skal dog også være plads til tant og fjas. Dog ikke i de seriøse tråde, det er bl.a. det crewet er til for og holde styr på. Siden her er endda så heldige, at der sidder nogle kloge hoveder i crewet, der kan bidrage med en hel del til debatter. Men hvordan skal vi få niveauet højere op? Jeg mente også engang, at alt ansvaret lå ved crewet. Men det gør det ikke bare. Gode debatoplæg er før bragt på banen af crewmemebers, men er bare ikke blevet taget alt for godt imod af brugerne. Hermed siger jeg ikke, at brugerne slet ikke var klar på en debat, jo vidst var de det, men debatten døde hurtigt hen. Det var bl.a. forårsaget af useriøse oneliners eller lignende. Her vil jeg så mene, at ikke alt ansvaret ligger hos crewet, men også ved os selv som brugere. Kan du følge mig?

Jeg selv har fundet siden her meget uinteressant i lang tid, hvilket forklarer min store inaktivitet. Siden blev for kedelig for mig, netop som du beskriver den er ved at blive/bliver for dig. Men med nogle gode "ansættelser" af crewmembers, nye som gamle, og nogle dejlige nye brugere med et vidst seriøsitet-niveau i forummet, synes jeg nu sidens forum er på rette vej.

Men ærlig talt Red Love, hvis du er utilfreds med forumet, hvorfor disker du så ikke op med et debatoplæg eller lignende, det kan jo ikke passe det er crewets ansvar? Hvis du gør det, så skal du nok få kvalificerede og respektable svar. Din tråd med "Meningen med livet" var/er jo slet ikke dårlig. Bliv ved med det, det kan skabe motivation hos andre brugere, de får øjnene op for, at alt det debat-værk faktisk er meget sjovt. Hvilket højest sandsynligt vil føre til, at de selv laver debatoplæg. - Det er her brugernes ansvar ligger.
Kan sagtens følge dig i hvad du skriver. Og ja jeg forsøger da også at oprette gode og lidt dybere tråde, hvilket f.eks. også er tilfældet med Politik tråden, vi havde en del gang i igår..

  Det er klart ikke crewets ansvar alene, men som jeg også hører dig sige, passende at det er dem der går forrest.

   Jeg er meget enig med dig i det er en god, og relevant artikel. Og ja igen er efterspørger jeg alsidighed, hvis det stod til mig kunne man også sagtens komme med artikler om f.eks. politik, men det står jo som bekendt ikke til mig..

   Og til sidst, ja må sige jeg er ved at miste lysten, som du fortæller du også har prøvet.  Jeg synes der er for langt mellem de fede tråde herinde, det må jeg indrømme....

 Også derfor den her debat har været interessant at deltage i, fordi aktørerne rent faktisk har noget at komme med...
« Seneste Redigering: 05 Dec 2007, 01:21 af Red love » Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #154: 05 Dec 2007, 01:24 »

En artikel om politik? Nu har jeg da aldrig.
Siden er om Football Manager, der findes andre steder til politik, fodbold, mormors kager eller hvad man nu vil læse om.
Der er forskel på forum og artikler. Artiklerne er til det som brugerne kommer efter, nemlig FM. Forummet er til fri afbenyttelse, du kan altså lave din oplæg/artikler her om politik, hvis du ønsker det. Hvis du vil debatere politik, er det jo ikke Football Manager du googler. Vil du have tips og råd til FM, er det jo ikke Venstre's hjemmeside du leder efter? Folk kan også sagtens komme med artikler om f.eks politik, bare post det i forummet, det er til for debat og ikke-fm-relaterede diskussioner/artikler/oplæg/etc.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #155: 05 Dec 2007, 01:27 »

En artikel om politik? Nu har jeg da aldrig.
Siden er om Football Manager, der findes andre steder til politik, fodbold, mormors kager eller hvad man nu vil læse om.
Der er forskel på forum og artikler. Artiklerne er til det som brugerne kommer efter, nemlig FM. Forummet er til fri afbenyttelse, du kan altså lave din oplæg/artikler her om politik, hvis du ønsker det. Hvis du vil debatere politik, er det jo ikke Football Manager du googler. Vil du have tips og råd til FM, er det jo ikke Venstre's hjemmeside du leder efter? Folk kan også sagtens komme med artikler om f.eks politik, bare post det i forummet, det er til for debat og ikke-fm-relaterede diskussioner/artikler/oplæg/etc.
Jeg ved det godt.. sagde også bare hvis det stod til mig.. Udfra den simple tese at jo mere spændene stof du bringer, jo flere brugere vil du få, og jo mere vil du opfylde sidens formål. at udbrede kendskaben til FM.. Så hvis en fantastisk politisk artikel gjorde at 30 folk flere kom til at kende til siden, jamen så vil artiklen jo være berettiget nok.

  Ved godt det formodentlig aldrig bliver virkelighed på denne side, og også en rent subjektiv vurdering fra min side...
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #156: 05 Dec 2007, 01:29 »

Faktum er, at siden ikke har haft brug for sådanne artikler, for at lokke for til siden. Sidens formål er ikke at lokke folk til siden under falske forudsætninger.. Der er noget du har misforstået helt.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2007, 01:31 af wirenfeldt » Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #157: 05 Dec 2007, 01:32 »

Faktum er, at siden ikke har haft brug for sådanne artikler, for at lokke for til siden. Siden formål er ikke at lokke folk til siden under falske forudsætninger.. Der er noget du har misforstået helt.
Det er jo ikke falsk, når man som du selv skriver også kan debattere det i et forum her på siden. Men formålet er vel at udbrede kendskabet til FM, og give flest mulig en fed oplevelse med det? Er vi ikke enige så langt?
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #158: 05 Dec 2007, 01:36 »

Det vil jeg mene det er, hvis du klikker dig ind på siden under de forudsætninger.
Om det lige præcis er formålet ved jeg ikke, det må vi få Sune eller et crewmedlem til at svare på. Men i såfald, så skal det ikke gøres gennem politiske artikler, men med FM-artikler. Emner som ikke hører til på siden, skal holdes i forummet, hvor man kan snakke om alt mellem himmel og jord. Og sådan er det bare.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #159: 05 Dec 2007, 01:42 »

Det vil jeg mene det er, hvis du klikker dig ind på siden under de forudsætninger.
Om det lige præcis er formålet ved jeg ikke, det må vi få Sune eller et crewmedlem til at svare på. Men i såfald, så skal det ikke gøres gennem politiske artikler, men med FM-artikler. Emner som ikke hører til på siden, skal holdes i forummet, hvor man kan snakke om alt mellem himmel og jord. Og sådan er det bare.
Ja okay, ville også have kommet bag på mig hvis du havde erklæret dig enig..

   Men da det jo som du siger er Sunbao der sammen med Saviola har skabt siden. Og dem der ligger alt det hårde arbejde, og betaler når det er nødvendig, i samarbejde med crew. Ja så er det jo selvfølelig også yderst rimeligt, at det er dem der former en FM side, som lige præcis som de vil have den

    Men derfor er diskussionen nu god alligevel, og en tråd som denne er jo også netop en mulighed for at menige brugere som vi to gør nu, kan komme med deres indspark til debatten.. Og gør ikke noget man ikke er enig, hvis alle var det, ja så ville det da først blive kedeligt...
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #160: 05 Dec 2007, 08:07 »

    Men derfor er diskussionen nu god alligevel, og en tråd som denne er jo også netop en mulighed for at menige brugere som vi to gør nu, kan komme med deres indspark til debatten.. Og gør ikke noget man ikke er enig, hvis alle var det, ja så ville det da først blive kedeligt...
Sådan Red Love! Du sagde dig enig med mig. Diskussionen er god alligevel, og du bruger denne tråd som eksempel (Hvilket jeg er ganske enig i). Denne diskussion er kommet ud fra en FM-relateret artikel, det kan jo godt lade sig gøre? Tråden her er startet med et oplæg, et såkaldt debatoplæg. Kan du se, man kan skabe diskussion via et debatoplæg, det kan lade sig gøre. Du snakker lidt mod det der faktisk sker, når du skriver min ven.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #161: 05 Dec 2007, 10:18 »


Dette har vi valgt af flere grunde, men den helt centrale grund er, at vi altså er FmFreaks - som vores navn ganske fint siger. Siden hedder ikke footballfreaks, hvorfor vi har valgt at lave den vurdering, at FM minimum bør vægtes med ca. 75% i artikler og lignende, og at vi ikke gider rene fodboldartikler, idet vi altså ikke er et fodboldsite. Der er en meget klar adskillelse i mine øjne. Bold.dk er et fodboldsite - vi er et Football Manager site.


75% lyder fint og hvis det var 80% så er det også fint, men det betyder så også at der er 20-25% der IKKE behøver at omhandle FM, så hvorfor ikke lade det omhandle feks om fodbold??

Lige meget hvordan vi end vender og drejer det så har spillet FM altså også noget med fodbolden irl at gøre, hvor mange har feks ikke købt eller solgt en spiller efter de ting han feks har vist i CL eller på landsholdet, eller prøvet at få fat i et eller andet talent når vi har hørt at en storklub er ude efter vedkommende...

Men jeg har helt sikker forståelse for at der skal være en eller anden slags begrænsning, men det skader vel ikke med en artikel om fodbold i ny og næ...

Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #162: 05 Dec 2007, 11:05 »

Det skal da også omhandle fx fodbold, JKJ. Det er da ganske oplagt? Vi gider bare ikke se rene fodboldartikler, idet det ikke er det denne side er skabt for. Fodboldartikler kan være nok så fine, og hånden på hjertet - så er de sgu også 8 gange lettere at skrive end FM-artikler er det, men men men.... Denne side er ikke skabt for, at vi kan rose et enkelt crewmedlem, fordi han skriver åh så god en fodboldartikel. Den er skabt, så vi kan få noget FM på banen, noget fordybelse og noget engagement i og omkring spillet.

Red love:
Fodboldartikler skaber sgu da ikke debat. Et spillerportræt eksempelvis - hvad skaber det af debat? Du kan jo eksempelvis ikke diskutere en spillers fødested, vel? Sådanne diskussioner vil da blot få niveauet til at dale... Dette gælder i øvrigt også artikler om ture på stadion eller klubportrætter. Hvad vil du diskutere omkring det? "Nøøj, det lyder som en fed tur på Wembley. Det vil jeg også" <-- Hvilket niveau, vi
kunne få...

Angående politiske artikler, og hvad du ellers nævner Red love, så ja. Det kunne da helt sikkert tiltrække flere brugere, men med den forkerte indstilling og med de forkerte forudsætningerne. Ud af disse 30 interesserede politiske brugere, så vil 1 måske spille FM - resten vil blot bidrage til at sætte alt mulig andet end FM i fokus... og hvad hjælper det så? Denne side er altså ikke et forsøg på blot at få flest mulige hits...

Fodboldartikler hører hjemme på bold.dk, hvilket også er begrundet. FM-artikler hører til på FmFreaks.dk.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #163: 05 Dec 2007, 11:14 »

Tror du har misforstået det med 75%. Det er ikke 75 % af artiklerne, der skal omhandle fm. Men 75% af stoffet hver eneste artikle skal handle om FM eller FM scenen, som i denne artikel.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #164: 05 Dec 2007, 11:17 »

Tror du har misforstået det med 75%. Det er ikke 75 % af artiklerne, der skal omhandle fm. Men 75% af stoffet hver eneste artikle skal handle om FM eller FM scenen, som i denne artikel.

Hvis der menes det du nævner, ja så misforstod jeg nok lidt Wink

Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010