home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Artikel: "Tilbage til skriveriet"
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Artikel: "Tilbage til skriveriet"  (Læst 40477 gange)
N17
Manager

Sv: Artikel: "Tilbage til skriveriet"
« Svar #135: 04 Dec 2007, 23:35 »

til red love: Du mener derfor at vi censurerer hvad vi vil have på vores side? Der er absolut ingen der stopper nogen som helst fra at oprette fodboldtråde på forummet. Du kan skrive et knaldgodt indlæg om fodbold om forummet uden at vi vil gribe ind.

Jeg finder det meget unødvendigt at bruge crewets tid på fodboldartikler.

Hvem siger at man skal have en forsidenyhed før man kan skabe en fin debat omkring fodbold. Eller er man blot ude i opmærksomheden omkring ens person?

Jeg forstår slet ikke hvor du kommer fra, det må jeg ærlig talt indrømme. Jeg føler blot at du fortsætter diskussionen for diskussionens skyld, men det er selvfølgelig også fint tidsspilde.

Ahh Saviola, nu kan du vel ikke kalde det at bruge Crewets tid på fodboldartikler, hvis det er det Crewfolket har lyst til at skrive?

Jeg vil da sige, at det er begrænset hvor meget som Mifez artikel havde med football manager at gøre? Ja den fortæller da lidt om hvordan I holdt sammen tidligere, men hvad havde den som sådan med det at gøre?

Så skulle den vel heller ikke op?

Men kan godt se din mening med, at man kan oprette det i fodboldforummet. Jeg har bare svært ved at se hvad problemet skulle være i, at smide en fodboldartikel op engang imellem.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller

« Svar #136: 04 Dec 2007, 23:36 »

At jeg synes den helt store kvalitet ved FM freaks er alsidigheden, og den lukker i ret så kraftigt ned for, ved at indtage så snævert et synspunkt som i gør her.. Og ja igen, igen, igen, er det rigtig ærgeligt..

Og vi snakker jo ikke kaffefløde, tturbo for eksempel har skrevet nogen meget vedkommende artikler omhandlende spillet fodbold, der vel trods alt ikke er milevidt fra FOOTBALL Manager...

Heh, jeg er udmærket klar over, at vi ikke snakker kaffefløde, det var blot for at understrege, at jo bredere område, jo flere skribenter.

Desuden er vores FM-regel jo ikke nogen ny regel, hvilket også understreges af, at vores sidste fodboldartikel er fra 2006. Det er en GAMMEL regel, og ikke noget, som du kan mærke nu og her. Vi lukker ikke ned for nogen alsidighed. Hvis vi har gjort det, så er det længe, længe siden.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Red love
Gæst

« Svar #137: 04 Dec 2007, 23:37 »

til red love: Du mener derfor at vi censurerer hvad vi vil have på vores side? Der er absolut ingen der stopper nogen som helst fra at oprette fodboldtråde på forummet. Du kan skrive et knaldgodt indlæg om fodbold om forummet uden at vi vil gribe ind.

Jeg finder det meget unødvendigt at bruge crewets tid på fodboldartikler.

Hvem siger at man skal have en forsidenyhed før man kan skabe en fin debat omkring fodbold. Eller er man blot ude i opmærksomheden omkring ens person?

Jeg forstår slet ikke hvor du kommer fra, det må jeg ærlig talt indrømme. Jeg føler blot at du fortsætter diskussionen for diskussionens skyld, men det er selvfølgelig også fint tidsspilde.
Hvor jeg kommer fra?? Det er da vist en smule irrelevant...
Derudover har cencur nu aldrig været nævnt..

Men det er da logisk at man nemmere skaber mere opmærksomhed om en nyhed ved at smide den på forsiden, det er jeg overbevist om at du også er skarp nok til at kunne indse...

Det er en GAMMEL regel, og ikke noget, som du kan mærke nu og her. Vi lukker ikke ned for nogen alsidighed. Hvis vi har gjort det, så er det længe, længe siden.
Og Hvis jeg så skal være rigtig hård, og vildt urimelig overfor de frivillige, og Sunbao der gør et utrolig prisværdigt arbejde med den her side.

Ja så kunne jeg godt frembringe den påstand at det netop er derfor niveauet på debatten i dag, er som det er..
« Seneste Redigering: 04 Dec 2007, 23:44 af Red love » Logged

KF
Landsholdsspiller

« Svar #138: 04 Dec 2007, 23:40 »

Ahh Saviola, nu kan du vel ikke kalde det at bruge Crewets tid på fodboldartikler, hvis det er det Crewfolket har lyst til at skrive?

Jeg vil da sige, at det er begrænset hvor meget som Mifez artikel havde med football manager at gøre? Ja den fortæller da lidt om hvordan I holdt sammen tidligere, men hvad havde den som sådan med det at gøre?

Så skulle den vel heller ikke op?

Men kan godt se din mening med, at man kan oprette det i fodboldforummet. Jeg har bare svært ved at se hvad problemet skulle være i, at smide en fodboldartikel op engang imellem.

Hvis man vil skrive eller læse 100% fodboldartikler, så er bold.dk eller lignende stedet, hvor man skal hen. Vi har hverken lyst eller resurser til at måle os med sites som disse jo - vi er nødt til at adskille os.

Mifez' artikel handler jo i det store hele om FM-scenen, hvilket også har stor relevans for denne side og FM generelt.

Det er ikke et spørgsmål om det skader nogen jo... Det skader heller ikke noget, hvis vi ligger artikler om modetøj op, men selvom dette også bliver diskuteret i vores forum, så har det ingen relevans til FmFreaks.dk

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

N17
Manager

« Svar #139: 04 Dec 2007, 23:44 »

Hvis man vil skrive eller læse 100% fodboldartikler, så er bold.dk eller lignende stedet, hvor man skal hen. Vi har hverken lyst eller resurser til at måle os med sites som disse jo - vi er nødt til at adskille os.

Mifez' artikel handler jo i det store hele om FM-scenen, hvilket også har stor relevans for denne side og FM generelt.

Det er ikke et spørgsmål om det skader nogen jo... Det skader heller ikke noget, hvis vi ligger artikler om modetøj op, men selvom dette også bliver diskuteret i vores forum, så har det ingen relevans til FmFreaks.dk

Nu der forskel på fodboldartikler, og fodboldnyheder, som jeg ser det. Fodboldnyheder er hvad Bold.dk skriver. Fodboldartikler - klubportrætter osv. kunne vi efter min mening sagtens lave, også uden at det havde noget videre med FM at gøre, men for at give folk en idé om hvilket hold de kunne vælge. Jeg har da personligt før valgt udfra klubportrætterne! Det er sådanne artikler jeg mener, og dem burde man kunne skrive - UDEN at der var FM indover.

Jeg synes stadig ikke Mifez' artikel som sådan har noget videre med FM at gøre. Hvis der skal en FM vinkling indover, så skal det vel omhandle spillet. Og ikke hvorfor alt var bedre for år tilbage?
Jeg kan da godt se, at den omhandler tiden med FM, men synes mere den omhandler Mirc, og hvorfor folk skal komme derind og snakke osv. Og der bliver ikke kun snakket FM!

Den sidste ved jeg ikke lige hvor kommer ind. For mener da ikke på nogen måde, at du kan sammenligne Mode og Fodbold  Huh

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

wirenfeldt
Gæst

« Svar #140: 04 Dec 2007, 23:45 »

At jeg synes den helt store kvalitet ved FM freaks er alsidigheden, og den lukker i ret så kraftigt ned for, ved at indtage så snævert et synspunkt som i gør her.. Og ja igen, igen, igen, er det rigtig ærgeligt..

Og vi snakker jo ikke kaffefløde, tturbo for eksempel har skrevet nogen meget vedkommende artikler omhandlende spillet fodbold, der vel trods alt ikke er milevidt fra FOOTBALL Manager...
Jeg var selv af samme holdning som dig engang, Red Love. (Dit navn minder mig iøvrigt om en stripklub jeg besøgte i Bulgarien i sommers).
Men den holdning er dog ændret, efter nærmere eftertanke af nogle glimrende argumenter KNM postede, da jeg var i crewet.
Hvorfor klikke sig ind på en side om Football Manager, for at læse artikler udelukkende om fodbold? Siden har præsenteret glimrende artikler med fokus på fodbold, og ikke FM, det er slet ikke det jeg siger. Men det er det du har så mange andre sider til, indkast.dk etc. Skribenter på denne side, vil jo på ingen måde kunne måle sig med profferne, der skriver fodboldartikler, på trods af crewet består af folk med fantastiske skriveegenskaber. FMFreaks er til for at lave guides, artikler, grafik + andre gode sager om/til FM. - Tager jeg helt fejl crew? Smiley Derfor klikker du dig ind på denne side, for hovedsageligt at diskutere spillet, få hjælp, updates og andre godter fra posen.

hedengran
Reserveholdsspiller

« Svar #141: 04 Dec 2007, 23:45 »

Er ganske enige med dig KF. Forstår ikke helt meningen i det her. Vi har et forum hvor der kan diskuteres alt og snakkes om alt fra elefanter til kongehuset.

Hvis der skal skrives artikler om fodbold som kun er om fodbold så går det jo over i at skulle ligne noget bold. Og så skal da også være artikler når der sker noget i håndboldensverden og hvordan aktierne i DK ser ud.

Min pointe er en manager side er vel en manager side mere kort og enkel kan det vel ikke siges?

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

hedengran
Reserveholdsspiller

« Svar #142: 04 Dec 2007, 23:47 »

Jeg var selv af samme holdning som dig engang, Red Love. (Dit navn minder mig iøvrigt om en stripklub jeg besøgte i Bulgarien i sommers).
Men den holdning er dog ændret, efter nærmere eftertanke af nogle glimrende argumenter KNM postede, da jeg var i crewet.
Hvorfor klikke sig ind på en side om Football Manager, for at læse artikler udelukkende om fodbold? Siden har præsenteret glimrende artikler med fokus på fodbold, og ikke FM, det er slet ikke det jeg siger. Men det er det du har så mange andre sider til, indkast.dk etc. Skribenter på denne side, vil jo på ingen måde kunne måle sig med profferne, der skriver fodboldartikler, på trods af crewet består af folk med fantastiske skriveegenskaber. FMFreaks er til for at lave guides, artikler, grafik + andre gode sager om/til FM. - Tager jeg helt fejl crew? Smiley Derfor klikker du dig ind på denne side, for hovedsageligt at diskutere spillet, få hjælp, updates og andre godter fra posen.

Wirenfeldt har talt rigtige gode argumenter  Thumbs Up

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

KF
Landsholdsspiller

« Svar #143: 04 Dec 2007, 23:55 »

Og Hvis jeg så skal være rigtig hård, og vildt urimelig overfor de frivillige, og Sunbao der gør et utrolig prisværdigt arbejde med den her side.

Ja så kunne jeg godt frembringe den påstand at det netop er derfor niveauet på debatten i dag, er som det er..

Jeg modargumenterer blot, hvorfor du ikke kan mærke nogen forskel i alsidigheden? Vi har jo intet ændret for nylig, så den alsidighed vi lukker for, er jo ifølge dig ikke eksisterende... Det har den altså så ikke været i godt et år nu... Lidt sent tidspunkt at bemærke det på Smiley

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #144: 05 Dec 2007, 00:01 »

@JohnSpurs: Det er fair nok at crewet vil skrive om fodbold og det skal de da have lov til, men fodboldartikler i den reneste form vil høre til i det dertil oprettede forum. FmF siger heller ikke at crewet ikke må bruge tid og energi på at oprette lange og flotte tråde omkring fodbold.

I så fald at der kom mange fantastiske tråde i fodbold-forummet, så er jeg da sikker på at crewet vil gøre således at oprette et underforum til det eller lave trådene til fokus-emner.

@Red Love: Sætningen omkring jeg ikke forstod hvor du kom fra, var selvfølgelig i forbindelse med diskussionen og dette bekræfter jeg også, når jeg skriver at jeg mener at diskussionen fortsættes blot for diskussionens skyld.
I så fald at man begrænser alsigheden, som du påstår at FmF gør, så må vi også begrænse disse elementer, på at gøre det mere alsidigt ellers kan det selvfølgelig at der slet ikke er forsøg på at gøre det mere alsidigt? Men som jeg skriver til JohnSpurs, så er jeg da sikker på at FmF ville reagere på det, hvis det lige pludselig blomsterede op med fantastiske indlæg. Lidt ligesom det er sket med blog-sektionen, som i teorien sagtens kunne have været en del af "Omklædningsrummet" og man kan da rolig sige at der er kommet meget fokus på vores blogsektion uden at nævne så meget omkring det på forsiden?

Og til sidst omkring din kommentar til KF, så mener du at fordi at vi siger at fodboldartikler og andre fodboldrelaterede elementer hører forummet til, så sænker det niveauet på forummet? Hvis det er tilfældet, så har vi da ihvertfald ingen interesse i at gøre fodboldartikler til en fast del af vores arbejdsområder, da det så vil gøre sænke det generelle niveau af vores arbejde. :-)

Red love
Gæst

« Svar #145: 05 Dec 2007, 00:04 »

Jeg modargumenterer blot, hvorfor du ikke kan mærke nogen forskel i alsidigheden? Vi har jo intet ændret for nylig, så den alsidighed vi lukker for, er jo ifølge dig ikke eksisterende... Det har den altså så ikke været i godt et år nu... Lidt sent tidspunkt at bemærke det på Smiley
Well nu er det med hvilke brugere der søger hvorhen jo også en længervarende proces..

For et år siden var jeg stort set aldrig inde på jeres side, så at jeg ikke slog jer oven i hovedet dengang, har en ganske logisk forklaring...

Wirenfeldt har talt rigtige gode argumenter Thumbs Up
Så lige et surt opstød nu vi også snakker niveauet i forum. Hold kæft hvor er det træls at se på typer som dig, der blot peger på en fyr, og siger `det synes jeg også´ Bringer sgu dårlige minder fra min folkeskole tid frem..
« Seneste Redigering: 05 Dec 2007, 00:06 af Red love » Logged

wirenfeldt
Gæst

« Svar #146: 05 Dec 2007, 00:06 »

Så lige et surt opstød nu vi også snakker niveauet i forum. Hold kæft hvor er det træls at se på typer som dig, der blot peger på en fyr, og siger `det synes jeg også´ Bringer sgu dårlige minder fra minn folkeskole tid frem..
Ét er, at det han skriver ikke bidrager til debatten. Noget andet er, at sådan et surt opstød slet ikke bidrager til andet end ondt. Hvad er bedst? Hold niveauet oppe Rød Kærlighed.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #147: 05 Dec 2007, 00:07 »

Well nu er det med hvilke brugere der søger hvorhen jo også en længervarende proces..

For et år siden var jeg stort set aldrig inde på jeres side, så at jeg ikke slog jer oven i hovedet dengang, har en ganske logisk forklaring...

Så lige et surt opstød nu vi også snakker niveauet i forum. Hold kæft hvor er det træls at se på typer som dig, der blot peger på en fyr, og siger `det synes jeg også´ Bringer sgu dårlige minder fra minn folkeskole tid frem..

Hvis du stort set ikke var inde på vores side før vores FM-regel, hvordan kan du så påstå, at siden lukker for alsidigheden med sådan en regel her? Det aner du jo - undskyld mig udtrykket - jo ganske enkelt intet om så? Behøver jeg at nævne dit føromtalte niveau...?

Red love
Gæst

« Svar #148: 05 Dec 2007, 00:15 »

@JohnSpurs: Det er fair nok at crewet vil skrive om fodbold og det skal de da have lov til, men fodboldartikler i den reneste form vil høre til i det dertil oprettede forum. FmF siger heller ikke at crewet ikke må bruge tid og energi på at oprette lange og flotte tråde omkring fodbold.

I så fald at der kom mange fantastiske tråde i fodbold-forummet, så er jeg da sikker på at crewet vil gøre således at oprette et underforum til det eller lave trådene til fokus-emner.

@Red Love: Sætningen omkring jeg ikke forstod hvor du kom fra, var selvfølgelig i forbindelse med diskussionen og dette bekræfter jeg også, når jeg skriver at jeg mener at diskussionen fortsættes blot for diskussionens skyld.
I så fald at man begrænser alsigheden, som du påstår at FmF gør, så må vi også begrænse disse elementer, på at gøre det mere alsidigt ellers kan det selvfølgelig at der slet ikke er forsøg på at gøre det mere alsidigt? Men som jeg skriver til JohnSpurs, så er jeg da sikker på at FmF ville reagere på det, hvis det lige pludselig blomsterede op med fantastiske indlæg. Lidt ligesom det er sket med blog-sektionen, som i teorien sagtens kunne have været en del af "Omklædningsrummet" og man kan da rolig sige at der er kommet meget fokus på vores blogsektion uden at nævne så meget omkring det på forsiden?

Og til sidst omkring din kommentar til KF, så mener du at fordi at vi siger at fodboldartikler og andre fodboldrelaterede elementer hører forummet til, så sænker det niveauet på forummet? Hvis det er tilfældet, så har vi da ihvertfald ingen interesse i at gøre fodboldartikler til en fast del af vores arbejdsområder, da det så vil gøre sænke det generelle niveau af vores arbejde. :-)

Det med at jeres niveau i forummet bliver laver er i forhold til jeres mangel på dybdeborende artikler, vi har haft debat om. Så bliver der sagt der er ikke nogen der gider skrive de artikler. Men hvis man tog fodbold indover, så er der lige pludselig en masse der gerne ville skrive artikler, hvor man fordyber sig lidt.. Dette ville jo så medvirke til at siden gennerelt røg op på et højere  niveau...

I forhold til det andet, ja nu har vi godt nok tæsket en del rundt i det. Men hvis man nu havde nogen flere gode artikler folk kunne forholde sig til, jamen så ville det også automatisk indbyde til en bedre detbat..

Bare se hvor mange gode indlæg der er kommet i den her tråd, der jo netop tager udganspunkt i en velskrevet artikel Smiley

Red love
Gæst

« Svar #149: 05 Dec 2007, 00:18 »

Hvis du stort set ikke var inde på vores side før vores FM-regel, hvordan kan du så påstå, at siden lukker for alsidigheden med sådan en regel her? Det aner du jo - undskyld mig udtrykket - jo ganske enkelt intet om så? Behøver jeg at nævne dit føromtalte niveau...?
Først vil jeg da godt korrigere lidt, skrev stort set ikke herinde, jeg var herinde lidt, men nej så tit var jeg overhovedet ikke herinde...

Men dette ændrer jo overhovedet ikke ved at jeg sagtens kan forholde mig til hvad det gør ved alsidigheden, at i fra crewets side total lukker ned i forhold til artikler omhandlende ikke fm relaterede ting..
« Seneste Redigering: 05 Dec 2007, 00:33 af Red love » Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010