Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 690 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Politik Indland- Udland
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
58
Forfatter
Emne: Politik Indland- Udland (Læst 153431 gange)
ElGuapo
Landsholdsspiller
Sv: Politik Indland- Udland
«
Svar #210:
25 Jan 2011, 12:53 »
....som de aldrig løser tilfredsstillende.
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #211:
25 Jan 2011, 18:43 »
Citat af: KongFjong 25 Jan 2011, 12:06
Undskyld mig for min bramfrihed, men "de røde" får ALDRIG god nok indsigt i hvordan erhvervslivet fungerer, til at de for alvor kan, eller gider for den sags skyld, gøre nok for det danske erhversvliv
Og det er måske det største problem jeg har med en S/SF regering.
Nu skal jeg så hurtigt påpege, at jeg ikke har set deres udspil til en ny indkøbspolitik, men det kan self ikke blive meget værre end det er i dag.
Så at de kommer med et udspil der efter sigende skulle forbedre det, er ikke en positiv ting imo.
Men du nævner, at man vil få det offentlige og private erhvervsliv til at arbejde bedre sammen. Hvordan? For vi ser i dag, måske især i min branche, IT-branchen, at man har indgået fuldstændige tåbelige aftaler med bl.a. KMD som koster kommunerne ufattelige summer hvert år og jeg har svært ved at se hvordan man kan regulerer sig ud af de problemer. Jo, hvis man TVANG kommunerne til at de små og mellemstore opgaver der udbydes, kun måtte gå til et af de mange små og mellemstore IT-firmaer der er i DK, frem for det ALTID er de store aktører der får alle opgaver. Som de øvrigt rigtig rigtig sjældent løser tilfredsstillende..
.
Du modsiger dig selv. Hvis man vil ændre noget, der umuligt kan blive dårligere, er det så ikke positivt?
Og hvor kunne det være rart, hvis du valgte at læse deres udspil, for de siger netop at man ikke i fremtiden vil vælge store virksomheder, men mere fokuserer på lokalområdet, sådan at udkantsdanmark bliver attraktivt igen. At skyde en pil efter forslaget og SF's mulige samarbejde med erhvervslivet er jo ren idioti.
Bare det at venstrefløjen har haft mange møder med toppen, midten og bunden af erhvervslivet er jo en indikation på at de vil forsøge at samarbejde. Der er også mange store virksomhedsledere, der har set sig positive på forslaget.
ItaliensLarsen
Manager
«
Svar #212:
26 Jan 2011, 20:51 »
Et meget oplagt emne at diskutere indenfor indenrigspolitik, må da være 'pressen som den fjerde statsmagt?'
Både med Lene Espersen og nu også Henriette Kjær. Man kan da ikke komme uden om, at det er en magtdemonstration af pressen som statsmagt.
managerlife.dk
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #213:
26 Jan 2011, 21:09 »
Citat af: ElGuapo 25 Jan 2011, 12:53
....som de aldrig løser tilfredsstillende.
Lad dem dog prøve. Hvem ved?
Jeg synes det er sjovt, at alle mener, at den danske økonomi ville blive kørt helt i sænk, at virksomhederne flytter udenlands og vi derfor får flere arbejdsløse, at skatten bliver sat lidt op (for en periode til velfærdssamfundet - se på finland, det kan godt betale sig at sætte uddannelsen i første sæde)
Jeg ville utroligt gerne se en rød regering. Jeg tror ikke, at erhvervslivet ville smuldre som flere ultraliberalister går ud og proklamere. Over de seneste måneder har folk som Ole Sohn og andre fra venstrefløjen været i dialog med folk, der ved det. Store firmaer, små firmaer. Få den nødvendige viden om tingene. Højrefløjen ved ganske sikkert mere, men lad os da stabilisere folkeskolen og de videregående uddannelse og leve på viden. Det ville gavne sig i sidste ende, det er jeg sikker på.
Jeg gad godt se hvad kritikere har så meget i mod en rød regering. "Fair Plan" er ganske vidst ikke det bedste udspil der er set i dansk politik, men jeg gad godt vide, hvad der er så elendigt i det? Det virker som om nogle herinde bare kører med på bølgen og har låst sig lidt fast i de gamle ideologier, såsom at venstrefløjen er høj skat og høj velfærd og intet ved om erhvervslivet.
Jeg gad godt at kritikerne herinde pillede noget frem så vi kunne forholde os til det
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #214:
26 Jan 2011, 21:31 »
Citat af: ItaliensLarsen 26 Jan 2011, 20:51
Et meget oplagt emne at diskutere indenfor indenrigspolitik, må da være 'pressen som den fjerde statsmagt?'
Både med Lene Espersen og nu også Henriette Kjær. Man kan da ikke komme uden om, at det er en magtdemonstration af pressen som statsmagt.
De 2 damer kunne jo bare i første omgang tænke sig lidt om. tænk lige at Henriette Kjær sidder og prøver at belære os "fattige" at man skal yde og betale til samfundet. Mens hun selv ikke kan betale sine regninger selvom hun sikkert har en kæmpe løn, og betaler det mindste i skat her i DK.
kerzhakov
Førsteholdsspiller
«
Svar #215:
26 Jan 2011, 21:57 »
Citat af: Riis 26 Jan 2011, 21:09
Jeg synes det er sjovt, at alle mener, at den danske økonomi ville blive kørt helt i sænk, at virksomhederne flytter udenlands og vi derfor får flere arbejdsløse, at skatten bliver sat lidt op (for en periode til velfærdssamfundet - se på finland, det kan godt betale sig at sætte uddannelsen i første sæde)
Jeg ville utroligt gerne se en rød regering. Jeg tror ikke, at erhvervslivet ville smuldre som flere ultraliberalister går ud og proklamere. Over de seneste måneder har folk som Ole Sohn og andre fra venstrefløjen været i dialog med folk, der ved det. Store firmaer, små firmaer. Få den nødvendige viden om tingene. Højrefløjen ved ganske sikkert mere, men lad os da stabilisere folkeskolen og de videregående uddannelse og leve på viden. Det ville gavne sig i sidste ende, det er jeg sikker på.
Jeg gad godt se hvad kritikere har så meget i mod en rød regering. "Fair Plan" er ganske vidst ikke det bedste udspil der er set i dansk politik, men jeg gad godt vide, hvad der er så elendigt i det? Det virker som om nogle herinde bare kører med på bølgen og har låst sig lidt fast i de gamle ideologier, såsom at venstrefløjen er høj skat og høj velfærd og intet ved om erhvervslivet.
Jeg gad godt at kritikerne herinde pillede noget frem så vi kunne forholde os til det
Problemet er jo netop at det er svært at finde noget direkte frem fra planen at kritisere fordi der ikke er noget konkret at tage frem. Den røde sides plan virker til at være at man fortæller mindst muligt om sine egne planer og i stedet gør valget til en folkeafstemning for/mod regeringen og deres genopretningsplan og efterlønsforslag. Det tror jeg er et smart træk, da det giver den røde side en noget større chance for at vinde.
Nogle eksempler på det manglende konkrete: De 15 mia man ville finde ved arbejdsmarkedsrefor
mer. Det man har døbt 12 min for at få det til at glide let ned. De penge skal findes ved trepartsforhandling
er og derfor aner man ikke om de penge overhovedet kan findes. Hvis de findes ved man ikke hvordan. Man har prøvet at sige 12 mins mere arbejde om dagen, men det har både Arbejdsgiverne og fagforeningerne(især FOA) afvist. Så hvis man altså overhovedet kan finde de 15 mia, så bliver det hårdere tiltag end bare de blot 12 mins betalt arbejde mere om ugen, man nu bilder folk ind.
Et andet eksempel er SF's nye plan for at skabe arbejdspladser. Udover at der er en risiko i satse det hele på 3-4 områder(som rigtig mange lande satser på), så har man sagt at man ville skære ned på erhvervsstøtten, men man har ikke sagt på hvilke områder. Det eneste man har fremstammet er de zoologiske haver.
Man forsøger altså ikke at afsløre hvem det ville gå udover. De eneste man kritiserer er alle de rige(så mange er der vist ikke af dem i DK pga. netop skattesystemet) og eliten. Harald Børsting har udtalt: "Jeg konstaterer bare, at der er en stærk og indspist elite. De gifter sig med hinanden, bor ved siden af hinanden og har omgangskreds med hinanden". Hyklerisk af en mand, der så samtidig mener at andre slet ikke ved noget om hvordan medlemmerne af hans fagforening har det.
Jeg tror planen virker og at den røde fløj vinder. Jeg tror dog kun man holder en periode, da det kommer til at virker som et løftebrud, næsten ligegyldigt hvad man gør for at få penge i statskassen, fordi man netop ikke har været konkret nu og istedet har kritiseret alle regeringens spareforslag.
Citat af: Roman 26 Jan 2011, 21:31
De 2 damer kunne jo bare i første omgang tænke sig lidt om. tænk lige at Henriette Kjær sidder og prøver at belære os "fattige" at man skal yde og betale til samfundet. Mens hun selv ikke kan betale sine regninger selvom hun sikkert har en kæmpe løn, og betaler det mindste i skat her i DK.
Hvorfor skulle hun betale mindst i skat i DK? Hun har ingen mand, der arbejder i udlandet eller lignende, så hun på den måde kunne snige sig uden om.
It's gonna be legendary
korzika
Gæst
«
Svar #216:
26 Jan 2011, 22:14 »
Jeg synes det er sjovt, at alle mener, at den danske økonomi ville blive kørt helt i sænk,
at virksomhederne flytter udenlands og vi derfor får flere arbejdsløse,
at skatten bliver sat lidt op (for en periode til velfærdssamfundet - se på finland, det kan godt betale sig at sætte uddannelsen i første sæde)
Med ligestillings forslaget kunne det godt tyde på det. Måske ikke decideret flygte, men omregistrere, hvis der er mulighed for det.
http://epn.dk/samfund/arbmarked/article2214409.ece
Derudover vil S-SF også øge selskabsskatten og skatten for højtuddannede. For det første er der en fare for, at danske virksomheder vælger at flytte fra Danmark, hvilket kan betyde færre arbejdspladser. En anden konsekvens er, at med en højere selskabsskat vil Danmark tiltrække færre virksomheder, der jo kan bidrage til det danske velfærd.
Danmark får også sværere ved at tiltrække kompetent arbejdskraft, hvis man øger skatten for højtuddannede. Måske kan det også føre til, at nogle vælger at flytte fra Danmark... Med en hævelse af skatten for højtuddannede bliver det i hvert fald mindre attraktivt at bo i Danmark, når man er højtuddannet.
Over de seneste måneder har folk som Ole Sohn og andre fra venstrefløjen været i dialog med folk, der ved det. Store firmaer, små firmaer. Få den nødvendige viden om tingene.
Men har de gjort det godt nok?
http://epn.dk/okonomi2/dk/article2206802.ece
Om Ole & Co. vil det eller ej, er der blandt folk
der ved det
mere opbakning til "genopretningsplanen" end der er til "Fair Løsning"
Under den såkaldte dialog havde det i hvert fald også været en idé at drøfte udspillet om kønskvoterne... Det er ikke fordi, at erhvervslivet har modtaget det særlig godt...
«
Seneste Redigering: 26 Jan 2011, 22:16 af korzika
»
kerzhakov
Førsteholdsspiller
«
Svar #217:
26 Jan 2011, 22:22 »
Det eneste der kan få mig til at ønske en rød sejr er netop det med kønskvoter. For Søren Pind, altså Venstre; og DF har lovet en folkeafstemning om forslaget i så fald. Det ville med al sandsynlighed sikre at forslaget ikke går igennem og så er man forhåbentlig sikker på at dette tåbelige forslag ikke indføres i dette århundrede.
It's gonna be legendary
korzika
Gæst
«
Svar #218:
26 Jan 2011, 22:29 »
Citat af: ItaliensLarsen 26 Jan 2011, 20:51
De danske medier er desværre ved at få amerikanske tendenser, når det gælder personsager, og de ting, der vedørerer politikernes privatliv. Diverse personsager overtrumfer desværre tit konkret politik. Heldigvis er der stadig langt til Cirkus-America.
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #219:
26 Jan 2011, 22:30 »
Citat af: korzika 26 Jan 2011, 22:14
Med ligestillings forslaget kunne det godt tyde på det. Måske ikke decideret flygte, men omregistrere, hvis der er mulighed for det.
http://epn.dk/samfund/arbmarked/article2214409.ece
Derudover vil S-SF også øge selskabsskatten og skatten for højtuddannede. For det første er der en fare for, at danske virksomheder vælger at flytte fra Danmark, hvilket kan betyde færre arbejdspladser. En anden konsekvens er, at med en højere selskabsskat vil Danmark tiltrække færre virksomheder, der jo kan bidrage til det danske velfærd.
Danmark får også sværere ved at tiltrække kompetent arbejdskraft, hvis man øger skatten for højtuddannede. Måske kan det også føre til, at nogle vælger at flytte fra Danmark... Med en hævelse af skatten for højtuddannede bliver det i hvert fald mindre attraktivt at bo i Danmark, når man er højtuddannet.
Men har de gjort det godt nok?
http://epn.dk/okonomi2/dk/article2206802.ece
Om Ole & Co. vil det eller ej, er der blandt folk
der ved det
mere opbakning til "genopretningsplanen" end der er til "Fair Løsning"
Under den såkaldte dialog havde det i hvert fald også været en idé at drøfte udspillet om kønskvoterne... Det er ikke fordi, at erhvervslivet har modtaget det særlig godt...
Det er jo udelukkende fordi de kære økonomers arbejdsgivere skal til at betale deres regning for bankpakkerne. De er utroværdige kilder. Dem man kan bruge til noget er virksomhederne, erhvervslivet etc.
kerzhakov
Førsteholdsspiller
«
Svar #220:
26 Jan 2011, 22:38 »
Citat af: matnic_92 26 Jan 2011, 22:30
Det er jo udelukkende fordi de kære økonomers arbejdsgivere skal til at betale deres regning for bankpakkerne. De er utroværdige kilder. Dem man kan bruge til noget er virksomhederne, erhvervslivet etc.
Både Dansk Erhverv og Dansk Industri er klart for en afskaffelse af efterlønnen. Det har de været i lang tid. Også lang tid før Lars Løkke fandt ud af, at det måske kunne forøges hans valgchancer at satse på økonomisk ansvarlighed.
Tåbeligt at sige at økonomer ikke må bruges overhovedet til denne sag. Skal vi til at føre al økonmisk politik efter mavefornemmelse og følelser?
It's gonna be legendary
korzika
Gæst
«
Svar #221:
26 Jan 2011, 22:49 »
Citat af: matnic_92 26 Jan 2011, 22:30
Tvivler oprigtigt på, at økonomerne handler ud fra, at deres arbejdsgivere skal til til at betale deres regning for bankpakkerne..
Og økonomerne er ikke de eneste, der ikke er positive over for "Fair Løsning"
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2010/06/01/102135.htm
http://epn.dk/okonomi2/dk/article2076131.ece
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #222:
27 Jan 2011, 19:11 »
Citat af: korzika 26 Jan 2011, 22:49
Tvivler oprigtigt på, at økonomerne handler ud fra, at deres arbejdsgivere skal til til at betale deres regning for bankpakkerne..
Og økonomerne er ikke de eneste, der ikke er positive over for "Fair Løsning"
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2010/06/01/102135.htm
http://epn.dk/okonomi2/dk/article2076131.ece
Det er da klart, når det er store direktører. Det er altid dem, som ville blive ramt hårdest af røde regeringer. Hvis spørger en dagplejemor eller en folkeskolelærer, ville det jo se anderledes ud. Det er jo let at spørge en mand med høj indkomst - han ville jo i mange tilfælde være i mod
I øvrigt var jeg enig med ham, som sagde, at det nye forslag om mindst 40% kvinder i virksomhederne er latterlig. Jeg er en smule ovre på venstrefløjen (udelukkende grundet Lars Løkke, før var jeg central) og jeg ser virkeligt ingen grund til en reform på det område. Man burde vælge efter hvilke kompetencer de enkelte personer har - 100% enig i det. Synes det er latterligt og man kan da også se på de tal du fremviser, at der intet hold i det er ud over febrilsk at forsøge at ligestille samfundet, hvilket aldrig i den grad har været pointen i ordet ligestilling
Folk skal have samme rettigheder, men mindre kompetente kvinder skal ikke have det job, som en mere kompetent mand ville have fået.
korzika
Gæst
«
Svar #223:
27 Jan 2011, 19:30 »
Citat af: Riis 27 Jan 2011, 19:11
Det er da klart, når det er store direktører. Det er altid dem, som ville blive ramt hårdest af røde regeringer. Hvis spørger en dagplejemor eller en folkeskolelærer, ville det jo se anderledes ud. Det er jo let at spørge en mand med høj indkomst - han ville jo i mange tilfælde være i mod
I øvrigt var jeg enig med ham, som sagde, at det nye forslag om mindst 40% kvinder i virksomhederne er latterlig. Jeg er en smule ovre på venstrefløjen (udelukkende grundet Lars Løkke, før var jeg central) og jeg ser virkeligt ingen grund til en reform på det område. Man burde vælge efter hvilke kompetencer de enkelte personer har - 100% enig i det. Synes det er latterligt og man kan da også se på de tal du fremviser, at der intet hold i det er ud over febrilsk at forsøge at ligestille samfundet, hvilket aldrig i den grad har været pointen i ordet ligestilling
Folk skal have samme rettigheder, men mindre kompetente kvinder skal ikke have det job, som en mere kompetent mand ville have fået.
Det er svært at diskutere med dig, når du hele tiden bruger kortet om folks politiske overbevisning.. Du kan med alt respekt ikke have nogen idé om de adspurgte forholder sig objektivt til sagerne, eller de tænker økonomisk.. Hvad skulle de adspurgtes (dvs. sydbank- og novo nordisk direktørerne) motiv være, hvis de svarer subjektivt?
Og nu ved jeg ikke om du snakker efterløn (?) - det gør jeg nemlig ikke.. Jeg taler om de to forskellige økonomiske planer.. Men ja, du har selvfølgelig ret i, at det ville se anderledes ud, hvis man både dagplejemor eller en folkeskolelærer, men der vil stadig ikke være nogen tvivl om, hvem der har mest viden på området.
Og det var mig, der skrev det om kønskvoterne. Så er vi da enige i noget.
«
Seneste Redigering: 27 Jan 2011, 19:32 af korzika
»
Swizz CataR
Manager
«
Svar #224:
27 Jan 2011, 22:33 »
Citat af: kerzhakov 26 Jan 2011, 21:57
Problemet er jo netop at det er svært at finde noget direkte frem fra planen at kritisere fordi der ikke er noget konkret at tage frem. Den røde sides plan virker til at være at man fortæller mindst muligt om sine egne planer og i stedet gør valget til en folkeafstemning for/mod regeringen og deres genopretningsplan og efterlønsforslag. Det tror jeg er et smart træk, da det giver den røde side en noget større chance for at vinde.
Nogle eksempler på det manglende konkrete: De 15 mia man ville finde ved arbejdsmarkedsrefor
mer. Det man har døbt 12 min for at få det til at glide let ned. De penge skal findes ved trepartsforhandling
er og derfor aner man ikke om de penge overhovedet kan findes. Hvis de findes ved man ikke hvordan. Man har prøvet at sige 12 mins mere arbejde om dagen, men det har både Arbejdsgiverne og fagforeningerne(især FOA) afvist. Så hvis man altså overhovedet kan finde de 15 mia, så bliver det hårdere tiltag end bare de blot 12 mins betalt arbejde mere om ugen, man nu bilder folk ind.
Et andet eksempel er SF's nye plan for at skabe arbejdspladser. Udover at der er en risiko i satse det hele på 3-4 områder(som rigtig mange lande satser på), så har man sagt at man ville skære ned på erhvervsstøtten, men man har ikke sagt på hvilke områder. Det eneste man har fremstammet er de zoologiske haver.
Man forsøger altså ikke at afsløre hvem det ville gå udover. De eneste man kritiserer er alle de rige(så mange er der vist ikke af dem i DK pga. netop skattesystemet) og eliten. Harald Børsting har udtalt: "Jeg konstaterer bare, at der er en stærk og indspist elite. De gifter sig med hinanden, bor ved siden af hinanden og har omgangskreds med hinanden". Hyklerisk af en mand, der så samtidig mener at andre slet ikke ved noget om hvordan medlemmerne af hans fagforening har det.
Jeg tror planen virker og at den røde fløj vinder. Jeg tror dog kun man holder en periode, da det kommer til at virker som et løftebrud, næsten ligegyldigt hvad man gør for at få penge i statskassen, fordi man netop ikke har været konkret nu og istedet har kritiseret alle regeringens spareforslag.
Hvorfor skulle hun betale mindst i skat i DK? Hun har ingen mand, der arbejder i udlandet eller lignende, så hun på den måde kunne snige sig uden om.
Jeg kunne ikke være mere enig. Hvis man kunne kåre månedens indlæg havde jeg stemt på dette
Jeg synes desværre at begge blokke hiver politikken ned, men allerværst er dog den røde blok. Jeg kan simpelthen ikke finde hoved eller hale i deres politik, netop fordi, at de aldrig vil fortælle noget. Jeg ved godt, at de senere kan blive kritiseret for ikke at følge deres ord 100% men snart hellere det, end at de kun skyder efter de andre.
Hver gang der stilles skarpe spørgsmål til Helle Thorning, så undgår hun dem ved at skyde den anden vej.
Jeg tror også på en rød sejr, men ikke fordi de er gode, eller er kommet med gode forslag af nogen slags, men simpelthen fordi, at den blå blok efterhånden har så mange lig i lasten, og har fejlet på adskillige punkter efter mange år.
Værst af alt synes jeg egentlig det er, at uanset hvilken side der vinder, så er vi sq ikke garanteret noget godt Danmark fremover. Den ene side er mere uvidende omkring realiteterne end den anden side, og der er utallige punkter, hvor begge blokke burde skamme sig rigtig meget. De er så forfejlede, og kæmper så meget for egen vinding (valgsejr og dermed ministerpost med efterfølgende ministerpension) fremfor hvad de hver især tror på er det rette for Danmark. Hvis ikke det antages at en ide giver god stemning blandt befolkningen, så tror jeg sq ikke de fremlægger den, selvom de udmærket ved, at det meget muligt er det bedste for DK.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
58
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »