home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 636 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bayern München Tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München Tråd  (Læst 68376 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #240: 23 Apr 2013, 11:03 »

Du har ret, men Gomez er så lidt bevægelig og har så lidt teknik, at han ikke vil kunne indgå i kombinationsspillet, som Guardiola ønsker. Der passer Götze perfekt. Ham, Martinez, Shaqiri, Ribery osv passer godt ind. Gomez og måske også Mandzukic har jeg min tvivl om. Dertil har de vitterligt for lidt teknik.

Af Gomez og Mandzukic er jeg ret sikker på at det er Gomez som bliver solgt. Mandzukic har faktisk en okay teknik, han er ikke helt hjælpeløs på det område og generelt en rigtig dygtig angriber.

Gomez er også dygtig, men ikke i et shortpassing tiki taka system. Der kræver det at alle spillere har noget bevægelse og bold i benene og selvom Gomez er en knivskarp afslutter tvivler jeg på han kan indordne sig her.

Tror generelt ikke det er det sidste køb vi har set Bayern lave, kunne godt se dem hente en angriber der passer endnu bedre ind. Suarez er faktisk et skoleeksempel på en spiller der ville passe ind i systemet, men ham håber jeg naturligvis ikke de henter Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #241: 23 Apr 2013, 11:04 »

Mandzukic er en super arbejdsom spiller, som faktisk også er super god pasningsspiller, også løber han meget rundt på kanten, mens Robben så kan være på toppen af
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #242: 23 Apr 2013, 11:05 »

VK: De har vidst sagt at de henter 1 stor spiller også satser på Pierre og Can i 1 holdstruppen
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #243: 23 Apr 2013, 11:09 »

Mandzukic laver mål, arbejder hårdt og gør hvad han kan. Men så er spørgsmålet? Er en okay teknik accepteret i et system, hvor hurtigt pasningsspil langs jorden er i højsædet? Jeg håber, han fortsætter i Bayern München for det fortjener han, men jeg kan godt have min tvivl.

For Pierre-Emile Højbjerg og Danmark er det fantastisk, at Guardiola kommer til Bayern.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #244: 23 Apr 2013, 11:10 »

Du har ret, men Gomez er så lidt bevægelig og har så lidt teknik, at han ikke vil kunne indgå i kombinationsspillet, som Guardiola ønsker. Der passer Götze perfekt. Ham, Martinez, Shaqiri, Ribery osv passer godt ind. Gomez og måske også Mandzukic har jeg min tvivl om. Dertil har de vitterligt for lidt teknik.
Men de skal jo bare finde Gomez i feltet én eneste gang, så ligger bolden i rusen. Men jeg er enig med at Gomez ikke er en mester i pasningsspillet.
Logged

welbz is dat guy

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #245: 23 Apr 2013, 11:11 »

Men de skal jo bare finde Gomez i feltet én eneste gang, så ligger bolden i rusen. Men jeg er enig med at Gomez ikke er en mester i pasningsspillet.
Atter er det svært at være uenig, men jeg tvivler bare på, at Guardiola ønsker sådan en spiller. Men på den anden side, så lyder et ældre citat; "Never change a winning team".
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #246: 23 Apr 2013, 11:14 »

Atter er det svært at være uenig, men jeg tvivler bare på, at Guardiola ønsker sådan en spiller. Men på den anden side, så lyder et ældre citat; "Never change a winning team".
Ville ikke overraske mig hvis han solgte enten Mandzukic eller Gomez, for så at hente Falcao.
Logged

welbz is dat guy

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #247: 23 Apr 2013, 11:18 »

De smider ikke penge på en stor spiller mere, der er jeg næsten 99% sikker. De har haft smidt cirka 73 mil euro på Martinez og Gotze tilsammen nu
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #248: 23 Apr 2013, 11:20 »

Robben er også rygtet væk.

Mht. Götze-signingen er vel en super signing set med Bayern-briller. Dog viser dette også lidt om, hvor meget klubfølelse og loyalitet efterhånden betyder...
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #249: 23 Apr 2013, 11:23 »

Robben er også rygtet væk.

Mht. Götze-signingen er vel en super signing set med Bayern-briller. Dog viser dette også lidt om, hvor meget klubfølelse og loyalitet efterhånden betyder...
Jeg synes, at man skal passe på her. Götze er en super spiller, men han har jo ingen legendestatus i Dortmund. Han får chancen for at spille på pt. verdens bedste fodboldhold og være en del af Guardiolas nye Bayern München. Jeg synes, at det er svært at klantre Götze for det her skifte. Det må være en drøm.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #250: 23 Apr 2013, 11:43 »

Jeg synes, at man skal passe på her. Götze er en super spiller, men han har jo ingen legendestatus i Dortmund. Han får chancen for at spille på pt. verdens bedste fodboldhold og være en del af Guardiolas nye Bayern München. Jeg synes, at det er svært at klantre Götze for det her skifte. Det må være en drøm.

Det kan sagtens være du har ret, men det kan også være fordi, jeg sammenligner med engelsk fodbold. Her er det jo virkeligt sjældent, at man ser spillere skifte mellem rivaliserende klubber, hvor forholdet mellem Bayern og Dortmund måske er mindre anspændt end Arsenal og Tottenham, City og United osv.

Og der er ingen tvivl om, at Bayern er et af de mest attraktive hold at spille for netop nu, men Dortmund er altså heller ikke det værste sted at befinde sig. Det er et vanvittigt spændende projekt de har gang i, et tophold i en af verdens bedste rækker, og lige nu er de altså i en CHL-semifinale. Smiley
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #251: 23 Apr 2013, 11:53 »

Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #252: 23 Apr 2013, 11:53 »

Det kan sagtens være du har ret, men det kan også være fordi, jeg sammenligner med engelsk fodbold. Her er det jo virkeligt sjældent, at man ser spillere skifte mellem rivaliserende klubber, hvor forholdet mellem Bayern og Dortmund måske er mindre anspændt end Arsenal og Tottenham, City og United osv.
Arhhh, det er jeg altså ikke helt enig i. Vi har netop købt Sturridge i Chelsea, Torres delte vandende den anden vej, Og RVP blev også anset som den rene Judas i United. Nasri skiftede også fra Arsenal til City i sin tid, så det er ikke fordi jeg synes det er "værre" i Tyskland end i England.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #253: 23 Apr 2013, 12:01 »

Arhhh, det er jeg altså ikke helt enig i. Vi har netop købt Sturridge i Chelsea, Torres delte vandende den anden vej, Og RVP blev også anset som den rene Judas i United. Nasri skiftede også fra Arsenal til City i sin tid, så det er ikke fordi jeg synes det er "værre" i Tyskland end i England.

Nu tænker jeg de helt hardcore rivaler som City og United, Arsenal og Tottenham, Liverpool og United osv. Der er de seneste eksempler vel Tevez og Adebayor, som efterhånden er ved at være et par år siden. Disse skifte var skyld i, at spillerne virkeligt blev lagt for had, da de jo virkeligt pissede på deres eksisterende klubber, og det mener Jakob E ikke Götze gør i helt samme omfang her. Jeg kan sagtens se hvad han mener, og derfor sammenligningen med at et skifte mellem ærkerivaler måske blev set mere ned på i England end i Tyskland.

Men du har bestemt ret i, at der har været en del skifte mellem de større hold i England, særligt siden City og Chelsea begyndte at melde sig på banen. Smiley
« Seneste Redigering: 23 Apr 2013, 12:03 af Sir Jeppe » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München Tråd
« Svar #254: 23 Apr 2013, 12:08 »

Det kan sagtens være du har ret, men det kan også være fordi, jeg sammenligner med engelsk fodbold. Her er det jo virkeligt sjældent, at man ser spillere skifte mellem rivaliserende klubber, hvor forholdet mellem Bayern og Dortmund måske er mindre anspændt end Arsenal og Tottenham, City og United osv.

Og der er ingen tvivl om, at Bayern er et af de mest attraktive hold at spille for netop nu, men Dortmund er altså heller ikke det værste sted at befinde sig. Det er et vanvittigt spændende projekt de har gang i, et tophold i en af verdens bedste rækker, og lige nu er de altså i en CHL-semifinale. Smiley
Men Bayern er jo kendt for at hente spillere i andre tyske klubber. Gomez, Neuer og nu Götze blot for at nævne få.
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010