home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 984 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Lynge tuder, jeg tuder med
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Har lynge ret? Burde der være nogle AaB spillere med i landsholdstruppen
Nej, ingen har den nødvendige kvalitet
- 21 (31,8%)
Ja, se bare Kasper Risgård, Thomas Enevoldsen osv.
- 35 (53%)
Ligeglad
- 10 (15,2%)
Antal Stemmer: 66

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint
Forfatter Emne: Lynge tuder, jeg tuder med  (Læst 32079 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #210: 26 Mar 2008, 10:07 »

Flot det tog dig 13 sider at finde ud af hvad der bliver debatteret om. Måske der problemet ligger.

Du er da ikke for klog  crazy... Vi har lige debatteret randrup på livet løs, og nu siger du at jeg ikke ved hvad debatten handler om...  Grin Rullende Øjne.. eller ihvertfald hvad den er endt med at handle om Cool

Syntes sku det er trist at folk ikke kan glemme klubtilhørsforhold et øjeblik, når det drejer sig om landsholdet... Men der er jo desvære nogle fans der får  ondt i røven når rivalerne har spillere med på landsholdet Skuffet


« Seneste Redigering: 26 Mar 2008, 10:09 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #211: 26 Mar 2008, 11:41 »

Du er da ikke for klog  crazy... Vi har lige debatteret randrup på livet løs, og nu siger du at jeg ikke ved hvad debatten handler om...  Grin Rullende Øjne.. eller ihvertfald hvad den er endt med at handle om Cool

Syntes sku det er trist at folk ikke kan glemme klubtilhørsforhold et øjeblik, når det drejer sig om landsholdet... Men der er jo desvære nogle fans der får  ondt i røven når rivalerne har spillere med på landsholdet Skuffet


Kerzhakov har ret.

Klubtilhørsforholde t har nemlig en hel del med topic at gøre i denne tråd. Det er nemlig uendelig meget nemmere, at blive udtaget af Bedstemor Olsen, hvis man spiller godt for Bif og FCK, end hvis man spiller godt for stort set alle andre klubber.

Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #212: 26 Mar 2008, 11:50 »

Kerzhakov har ret.

Klubtilhørsforholde t har nemlig en hel del med topic at gøre i denne tråd. Det er nemlig uendelig meget nemmere, at blive udtaget af Bedstemor Olsen, hvis man spiller godt for Bif og FCK, end hvis man spiller godt for stort set alle andre klubber.



Jamen hvis ikke MO mener han vil bruge f.eks. Enevoldsen endnu skal han så udtage ham fordi Jylland og pressen synes det?

Hvis så Enevoldsen floppede i aften og pressen spurgte hvorfor han udtog ham? Skulle han så svare: "Jamen det var jo jer der ville have ham med"?

Han har udtaget dem han mener han har brug og jeg tror sgu ikke han sidder derhjemme og tænker at det er smartest kun at udtage spillere fra sjælland. Det kan godt være nogle spillere kan føle sig forbigået men det er hans ansvar og hans job. Hvis DBU ikke mener han gør det på den måde de ville have, havde han vel ikke haft jobbet længere.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #213: 26 Mar 2008, 11:52 »

Hvis DBU ikke mener han gør det på den måde de ville have, havde han vel ikke haft jobbet længere.

Jo, det havde han! Historien viser at lige meget hvor inkompetente vores landsholdstræner er, så bliver han aldrig fyret. MO har lige ladet os gå glip af 2 slutrunder, på trods af at vi for ikke så mange år siden, var i kvartfinalen ved VM, og ikke ret meget længere siden, var i EM finalen. DBU nægter principielt at fyre nogen, og det er pisseærgerligt, for MO er så inkompetent at selv Morten og Peter ville kunne se det
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #214: 26 Mar 2008, 11:57 »

Jo, det havde han! Historien viser at lige meget hvor inkompetente vores landsholdstræner er, så bliver han aldrig fyret. MO har lige ladet os gå glip af 2 slutrunder, på trods af at vi for ikke så mange år siden, var i kvartfinalen ved VM, og ikke ret meget længere siden, var i EM finalen. DBU nægter principielt at fyre nogen, og det er pisseærgerligt, for MO er så inkompetent at selv Morten og Peter ville kunne se det

Du sammenligner da ikke VM-holdet fra 98 med nu? Materialet er overhovedet ikke det samme. Dengang var der 2 x Laudrup, Schmeichel og en masse andre spillere der spillede fast i store klubber. Jeg mener personligt ikke at det er udtagelsen der gør forskellen, men derimod systemet.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #215: 26 Mar 2008, 12:04 »

Du sammenligner da ikke VM-holdet fra 98 med nu? Materialet er overhovedet ikke det samme. Dengang var der 2 x Laudrup, Schmeichel og en masse andre spillere der spillede fast i store klubber. Jeg mener personligt ikke at det er udtagelsen der gør forskellen, men derimod systemet.

Ja, selvfølgelig er der klasseforskel, men vi har altså stadig spillerne til at kunne komme med til både VM og EM. At dette ikke er sket pga. at MO fastholder sit latterlige system med 1 angriber, og samtidig udtager spillere som skulle være stoppet for flere år siden på landsholdet, i stedet for at prøve nye kræfter, gør ham inkompetent. Nicklas Jensen, Thomas Helveg, Thomas Sørensen, Jon Dahl, Jesper Grønkjær, Martin Jørgensen - Der er efterhånden mange spillere som MO burde have fundet unge erstatninger for, men de udtages gang på gang. Jon Dahl kan dog forsvares eftersom han stadig scorer mål. Men hverken Helveg, Jensen, Sørensen, Grønkjær eller Jørgensen har den klasse som de engang havde, men de er alligevel selvskrevet til landsholdet. Hvis han var manager i Arsenal, ville vi stadig have Lehmann på mål Skuffet
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #216: 26 Mar 2008, 12:17 »

Ja, selvfølgelig er der klasseforskel, men vi har altså stadig spillerne til at kunne komme med til både VM og EM. At dette ikke er sket pga. at MO fastholder sit latterlige system med 1 angriber, og samtidig udtager spillere som skulle være stoppet for flere år siden på landsholdet, i stedet for at prøve nye kræfter, gør ham inkompetent. Nicklas Jensen, Thomas Helveg, Thomas Sørensen, Jon Dahl, Jesper Grønkjær, Martin Jørgensen - Der er efterhånden mange spillere som MO burde have fundet unge erstatninger for, men de udtages gang på gang. Jon Dahl kan dog forsvares eftersom han stadig scorer mål. Men hverken Helveg, Jensen, Sørensen, Grønkjær eller Jørgensen har den klasse som de engang havde, men de er alligevel selvskrevet til landsholdet. Hvis han var manager i Arsenal, ville vi stadig have Lehmann på mål Skuffet

Jeg er enig med dig langt hen af vejen. Jeg synes os at MO skal væk men det er ik sket og så synes jeg at han skal gøre det han selv tror på. Hvis der skal komme et generationsskifte skal det komme sammen med en ny træner. Nu har spillerne efterhånden lært systemet at kende, så systemet synes jeg først ska ændres når der kommer en ny landstræner, hvilket forhåbentlig kommer efter næste kvalifikation.

Nu har Helveg jo selv meldt fra så han kan ik tælles med. Jeg stadig Sørensen skal være førstevalg, for så længe han præstere på landsholdet rører det ikke mig han er på bænken i Villa. Jeg synes for den sags skyld også at det er iorden at Jørgensen og Grønkjær er med. Hvem ville du personligt tage med i stedet tage med i stedet for dem du nævner ikke har klassen?
Logged


ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #217: 26 Mar 2008, 12:25 »

Jeg er enig med dig langt hen af vejen. Jeg synes os at MO skal væk men det er ik sket og så synes jeg at han skal gøre det han selv tror på. Hvis der skal komme et generationsskifte skal det komme sammen med en ny træner. Nu har spillerne efterhånden lært systemet at kende, så systemet synes jeg først ska ændres når der kommer en ny landstræner, hvilket forhåbentlig kommer efter næste kvalifikation.

Nu har Helveg jo selv meldt fra så han kan ik tælles med. Jeg stadig Sørensen skal være førstevalg, for så længe han præstere på landsholdet rører det ikke mig han er på bænken i Villa. Jeg synes for den sags skyld også at det er iorden at Jørgensen og Grønkjær er med. Hvem ville du personligt tage med i stedet tage med i stedet for dem du nævner ikke har klassen?

Du mener altså, at der er i orden, at MO ikke udtager spillere pga. deres klubtilhørsforhold? Bare det er dét han tror på?
Logged

Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #218: 26 Mar 2008, 12:28 »

Jeppe Curth, Johan Absalonsen,  Frank Kristensen, Winston Reid, Simon Poulsen, Mikkel Thygesen Smiley

Var bare nogle af de bud jeg har Smiley
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #219: 26 Mar 2008, 12:37 »

Du mener altså, at der er i orden, at MO ikke udtager spillere pga. deres klubtilhørsforhold? Bare det er dét han tror på?

Nej det er ikke det jeg skriver. Men hvis han ikke mener at der er nogle spillere fra AAB eller andre jyske klubber han kan bruge skal han da ikke udtage dem. Så kunne man lige så godt lave en afstemning hver gang der var landskamp så befolkningen sætter holdet.
Den her sag startede med at alle var sure fordi han ikke udtog Enevoldsen. Så blev alle sure fordi han aldrig var i Aalborg. Så blev alle sure fordi han aldrig er i Jylland og nu er alle sure fordi der er for lidt jyder på holdet. Det er jo ren gætteri at sige at han ikke vil udtage spillere pga. deres klubtilhørsforhold.

I det hele taget er hele sagen til grin. Synes jeg.

Til Bakko:
Thyge har spillet skidt på det seneste. Reid er skadet. Farlige Frank måske ja men for meget Jon Dahl type. Resten kunne jeg godt være enig med dig i  Smiley
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #220: 26 Mar 2008, 12:39 »

Jeg er enig med dig langt hen af vejen. Jeg synes os at MO skal væk men det er ik sket og så synes jeg at han skal gøre det han selv tror på. Hvis der skal komme et generationsskifte skal det komme sammen med en ny træner. Nu har spillerne efterhånden lært systemet at kende, så systemet synes jeg først ska ændres når der kommer en ny landstræner, hvilket forhåbentlig kommer efter næste kvalifikation.

Nu har Helveg jo selv meldt fra så han kan ik tælles med. Jeg stadig Sørensen skal være førstevalg, for så længe han præstere på landsholdet rører det ikke mig han er på bænken i Villa. Jeg synes for den sags skyld også at det er iorden at Jørgensen og Grønkjær er med. Hvem ville du personligt tage med i stedet tage med i stedet for dem du nævner ikke har klassen?

Altså, efter 2 mislykkedes kvalifikationer, så synes jeg ikke at MO skal gøre det han selv tror på. Det har han jo nu vist at han ikke kan finde ud af. Han burde lytte til kritikerne, og skifte systemet til 4-4-2, og så tage udtagelsen derefter. Tiden har vist at 4-4-2 ER den bedste formation, og derfor ville den selvfølgelig være den mest indlysende formation.

Nu er jeg ikke den store fodboldexpert, men nogle spillere som jeg gerne ville se (igen) på landsholdet, er Søren Larsen, Peter Løvenkrands, Mads Junker, Jonas Kamper, Jeppe Curth, Kevin Stuhr, Jesper Bech, Simon Poulsen, Mikkel Thygesen, William Kvist, Jan Kristiansen, Johan Absalonsen.. Nogle af dem er omkring førsteholdstruppen, og dem vil jeg gerne se mere til.. Jeg vil vædde med at samtlige brugere herinde også kunne finde på spillere som har fortjent en chance på landsholdet - Især her til venskabskampene, som i aften. Hvad skal folk som Niklas Jensen til en venskabskamp? Det er der man prøver de unge og nye kræfter.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #221: 26 Mar 2008, 12:47 »

Altså, efter 2 mislykkedes kvalifikationer, så synes jeg ikke at MO skal gøre det han selv tror på. Det har han jo nu vist at han ikke kan finde ud af. Han burde lytte til kritikerne, og skifte systemet til 4-4-2, og så tage udtagelsen derefter. Tiden har vist at 4-4-2 ER den bedste formation, og derfor ville den selvfølgelig være den mest indlysende formation.

Nu er jeg ikke den store fodboldexpert, men nogle spillere som jeg gerne ville se (igen) på landsholdet, er Søren Larsen, Peter Løvenkrands, Mads Junker, Jonas Kamper, Jeppe Curth, Kevin Stuhr, Jesper Bech, Simon Poulsen, Mikkel Thygesen, William Kvist, Jan Kristiansen, Johan Absalonsen.. Nogle af dem er omkring førsteholdstruppen, og dem vil jeg gerne se mere til.. Jeg vil vædde med at samtlige brugere herinde også kunne finde på spillere som har fortjent en chance på landsholdet - Især her til venskabskampene, som i aften. Hvad skal folk som Niklas Jensen til en venskabskamp? Det er der man prøver de unge og nye kræfter.

Fuldstændig enig - Niclas Jensen skal IKKE være på landsholdet(Michael Jakobsen skal med i stedet). Men igen, hvis Morten Olsen ikke mener han kan finde andre der kan gøre det bedre så skal han da ikke udtage andre bare fordi pressen siger det. Desuden tror jeg Thomas Rasmussen får chancen i aften. Jeg forsvarer ham ikke for jeg er helt enig i at han skal væk, men i bund og grund ligger problemet hos DBU der åbenbart har accepteret at vi kun skal være blandt de næstbedste ved at lade ham sidde.

Men hvis Olsen skifter system til 4-4-2 ville det være det samme som at ansætte en ny træner der melder ud at han vil bruge samme system som MO. Det er bare tal. Vores system ender ofte i en 4-4-2 alligevel
Logged


Bakko
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #222: 26 Mar 2008, 12:48 »

Jeg overvejer sku også kraftigt at spille 200 kr på Tjekkiet iaften, danmark spiller jo med nærmest et b hold. Det er træls vi ikke kan spille noget bedre fodbold Opstemt vi må ha fat i Laudrup'erne
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #223: 26 Mar 2008, 12:51 »

Fuldstændig enig - Niclas Jensen skal IKKE være på landsholdet(Michael Jakobsen skal med i stedet). Men igen, hvis Morten Olsen ikke mener han kan finde andre der kan gøre det bedre så skal han da ikke udtage andre bare fordi pressen siger det. Desuden tror jeg Thomas Rasmussen får chancen i aften. Jeg forsvarer ham ikke for jeg er helt enig i at han skal væk, men i bund og grund ligger problemet hos DBU der åbenbart har accepteret at vi kun skal være blandt de næstbedste ved at lade ham sidde.

Men hvis Olsen skifter system til 4-4-2 ville det være det samme som at ansætte en ny træner der melder ud at han vil bruge samme system som MO. Det er bare tal. Vores system ender ofte i en 4-4-2 alligevel

Nej, men hvis Olsen begyndte at udtage et helt hold af inkompetente spillere (ikke langt fra fantasi til virkelighed), skulle han så også bare have "lov" til det? Der er ikke noget galt med at tage imod kritik eller idéer fra andre. MO burde få en åbenbaring om at det KUNNE være at de 90% af befolkningen som er uenige med ham, måske har en pointé, og så lytte til hvad der bliver sagt, og udtage nogle andre spillere - Det kan jo være at han bliver overrasket og de spiller bedre end de amatører han til tider udtager.

Og ja, jeg er enig i at halvdelen af problemet ligger ved DBU fordi at de lader ham sidde.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Lynge tuder, jeg tuder med
« Svar #224: 26 Mar 2008, 12:56 »

Hæhæ.. Jonas Kamper? Jesper Bech? Så vil jeg hellere have Kenneth Brylle tilbage.
Logged



Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010