home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  1 Bruger, 820 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM17 Deal/No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FM17 Deal/No Deal  (Læst 73389 gange)
Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #75: 14 Jan 2017, 15:17 »

Året er 2025 er Juli måned skal til at begynde, hvilket betyder starten på transfer.. Jeg er Borussia Mönchengladbach, og er dobbelt vinder af Bundesligaen. I CHL er jeg røget ud i 1/8-finalen og senest i kvartfinalen de to gange jeg har været med (Overtog holdet for 2½ år siden). Klubben har en rigtig god økonomi og er vokset godt i omdømme. Min største svaghed er dog angrebspositionen, hvor jeg lige nu har et stort talent, men for at nå helt til tops, har jeg udformet en ønskeliste af angribere, men jeg er i tvivl om, hvem jeg skal vælge. Som nævnt er penge ikke et problem, og de store stjerner koster rigtig mange penge - Men jeg er klar til at betale, hvis det er det jeg beslutter. Min liste er som følger:

Mathias von Ahlen
23 År
930 Millioner
Han er tysker og er faktisk egen avl i klubben, inden de i sin tid solgte ham. Han er dog klart den dyreste, men tysk blod er altid rart i en tysk klub. Var noteret for 17 mål i 23 kampe sidste sæson

Facundo Colidio
25 År
350-500 Millioner
39 mål i 55 kampe. Han er et brød i feltet, men måske lidt dårligere med fødderne end så mange andre. Han er tiltænkt (Det er alle) en rolle som Fremskudt angriber i en meget boldbesiddende form for fodbold, så jeg har lidt bekymring, om han er god nok til det

Stanislav Korolev
24 År
235 Millioner
11 Mål i 21 kampe. Han er måske den dårligste af dem, men også den billigste. Havde ham dengang jeg var i CSKA og han var altid solid og garant for mål. En god billig allrounder

Manuel Gomez
24 År
650-900 Millioner
40 Mål i 53 kampe og topscorer i Ligue 1. Han er et fysisk bæst, og en anelse bedre med fødderne end Colidio, men det kan så også mærkes på prisen. Formegentlig den næstbedste angriber i verden lige nu.

Kevin Munoz
24 År
600-850 Millioner
Rigtig god med fødderne og egentlig også fysisk stærk og god i boksen. Min bekymring er dog hans springkræft. Han er ikke særlig høj, hvilket virkelig forringer hans fylde i boksen. Lavede 26 mål i 49 kampe (Chelsea skuffede dog også fælt)

Kim Sang-Hyuk
22 År
450+ Millioner
Det kommer an på hvornår man lige spejder, om han har lyst til at komme til klubben. Fysisk stærk og stærk både med hoved og fødder. 6 Mål i 7 kampe fordi PSG egentlig bruger ham som reserve.

Andre
25 År
295 Millioner
Til salg i Bayern München. Stærk, kynisk og teknisk god, men igen en spiller der er dårlig til at hoppe. Lavede 11 mål i 21 kampe som indskifter.

Moise Kean
25 År
400-500 Millioner
Anden angriber fra Chelsea som også kun lavede 10 mål i 24 kampe. Han er lidt mere en boksspiller, men også super solid med fødderne. og så er han væsentlig billigere end flere af de andre af hans typer.

Francesco Caruso
23 År
400-550 Millioner
En hurtig og kynisk angriber. Dog bekymrer hans naturlige form og hans fylde i boksen mig. Noteret for 11 mål i 12 kampe.

Jeg er oprigtig i tvivl om, jeg skal kaste de helst store summer efter Ahlen, Gomez eller Sang-Hyuk, om jeg skal lave en stor handel med Kean, Caruso, Munoz eller Colidio eller begrænse mig til Andre eller Korolev. Taget i betragtning af der kommer massere af kampe, så er der også massere af plads til mit nuværende talent til at fortsætte sin udvikling, men så bruge de tunge skyts når det for alvor brænder på.. Men hvem skal det være? Smiley
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #76: 14 Jan 2017, 15:27 »

Hvilken rolle skal din nye angriber anvendes i? 
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #77: 14 Jan 2017, 15:30 »

Hvilken rolle skal din nye angriber anvendes i? 
Alene på toppen som enten Fremskudt Angriber eller Komplet.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #78: 14 Jan 2017, 15:33 »

I så fald havde jeg personligt hentet Kevin Munoz, og mit andetvalg havde været Kim Sang-Hyuk. Smiley

Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #79: 15 Jan 2017, 15:03 »

I så fald havde jeg personligt hentet Kevin Munoz, og mit andetvalg havde været Kim Sang-Hyuk. Smiley



Kan sige at Kean Moise er en fantastisk komplet angriber.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #80: 15 Jan 2017, 15:09 »

Hvad betaler folk normalt for at hente Gianluigi Donnarumma?

Jeg måtte op på 350 for at få et bud accepteret i vinter transfervinduet, og nu da jeg har fået forhandlet kontrakt med ham, overvejer jeg om jeg betaler alt for meget for ham, på trods af han er et kæmpe talent.

350 mio for Gianluigi Donnarumma er det en deal?

Jeg vil sige det er for meget for en målmand, men hvis du virkelig vil have ham er det det værd. Du skal bekymre dig om en ny målmand indtil han stiller skoene på hylden.

Hvis du har pengene og du virkelig vil have ham er det en Deal fra min side. Forresten tror jeg han koster ekstra pga. vinter vinduet.

Jeg oplevede en Rasmussen Nissen, som FCM ville have over 300 mio kr. ved januar. Halvt år efter fik jeg ham til 14 mio kr.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #81: 15 Jan 2017, 15:11 »

Har lige vundet mesterskabet med Sporting Gijon og har fået  et bud på 255 mio. kr for ham. Han har en frikøbsklausul på 275 mio kr.

Han er utilfreds fordi jeg har afvist City. Skal jeg sælge ham?

Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #82: 15 Jan 2017, 15:26 »

Jeg ville afvise buddet.
Men der er jo umiddelbart ingenting at gøre, hvis de byder frikøbsklausulen, hvis han ikke er interesseret i at forlænge kontrakten. Lad dem byde frikøbsklausulen, hvis ikke, så bliver han glad igen og du har en fantastisk keeper. Smiley
Logged

Arsenal <3

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #83: 15 Jan 2017, 15:32 »

Jeg ville afvise buddet.
Men der er jo umiddelbart ingenting at gøre, hvis de byder frikøbsklausulen, hvis han ikke er interesseret i at forlænge kontrakten. Lad dem byde frikøbsklausulen, hvis ikke, så bliver han glad igen og du har en fantastisk keeper. Smiley

Det virker ikke som om de ville byde frikøbsklausulen. Jeg vil også helst beholde ham.

Jeg har dog mulighed for at hente Schzeny, som er ligeså god som Rulli, dog 2 år ældre. Kan købes for 82,5. mio. og får i forvejen 200k mere i løn end  Rulli
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #84: 28 Jan 2017, 21:39 »

Sæsonstart 2. sæson
Arsenal til At. Madrid
Et år tilbage af nuværende kontrakt og han fylder 31 om en måned.
155 mio nu og 85 mio over 12 mdr (tilsammen 240)
Giroud
Første sæson endte med 27(8) kampe, 15 mål og 5 assist
Umiddelbart har jeg Lucas (topscore i sidste sæson), Kuki, og eventuelt Welbeck og Kean som kan spille den position.

Er det en deal eller ej?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #85: 28 Jan 2017, 21:44 »

Jeg elsker Giroud. Men det er en meget god pris for en angriber i hans alder. Hvis du mener, at du har angribere nok selv uden ham, så synes jeg, at du skal skippe ham afsted. Smiley
Logged

Arsenal <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #86: 28 Jan 2017, 22:03 »

Jeg elsker Giroud. Men det er en meget god pris for en angriber i hans alder. Hvis du mener, at du har angribere nok selv uden ham, så synes jeg, at du skal skippe ham afsted. Smiley

Jeg synes nemlig også det er en fin pris i den situation jeg er i lige nu. Men jeg kommer til at mangle en Targetman hvis jeg lader ham gå, og det er nu også rart med en angriber der kan true i luftrummet. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, har ikke nemt ved at finde en angriber til en fornuftig pris der kan noget af det samme.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #87: 28 Jan 2017, 22:12 »

Jeg synes nemlig også det er en fin pris i den situation jeg er i lige nu. Men jeg kommer til at mangle en Targetman hvis jeg lader ham gå, og det er nu også rart med en angriber der kan true i luftrummet. Ved ikke helt hvad jeg skal gøre, har ikke nemt ved at finde en angriber til en fornuftig pris der kan noget af det samme.
Han er også en dejlig mand at have. Tror også selv, at jeg ville have svært ved, at sælge ham. Prisen er dog super god, især med tanke på, at han kun har ét år tilbage af kontrakten..
Du kunne kigge på Babacar fra Fiorentina som en billig løsning, hvis han alligevel skal være tiltænkt en backup.
Logged

Arsenal <3

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #88: 28 Jan 2017, 22:30 »

Han er også en dejlig mand at have. Tror også selv, at jeg ville have svært ved, at sælge ham. Prisen er dog super god, især med tanke på, at han kun har ét år tilbage af kontrakten..
Du kunne kigge på Babacar fra Fiorentina som en billig løsning, hvis han alligevel skal være tiltænkt en backup.

Ja, jeg får nok ikke mere ud af ham ved at forlænge et år eller to, og så prøve at skyde ham af til næste sæson.
Jeg har faktisk lige siddet og kigget på ham, A. Mitrovic, U. Sadiq, F. Bonazzoli, L. Jovic og  K. Dolberg, selvom jeg godt ved at de sidste to ikke er targetman typer, men Jovic kan dog alligevel være med i hovedspillet vil jeg tro.  Sadiq bliver vurderet til 5-stjernet potentiale men jeg har aldrig hørt om ham?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #89: 29 Jan 2017, 00:10 »

Så endte den saga uden at jeg havde noget at skulle have sagt, for Giroud afviste At. Madrid på grund af engangsbeløb og løn.
Må se om jeg skal have nogen af de unge angribere jeg nu ellers var begyndt at jagte.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010