home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM17 Deal/No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FM17 Deal/No Deal  (Læst 75127 gange)
andersnomanni
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #45: 21 Dec 2016, 10:40 »

Drenge, jeg skal bruge et råd.... Jeg spørger ellers aldrig om råd herinde, for plejer at stole på min dømmekraft, men den her er så hulens svær...

Han er min stjerne, og en af de største talenter i verden.

http://billedeupload.dk/images/gCohH.png

Og Dortmund smed det her efter ham (bemærk det er i Euro)
http://billedeupload.dk/images/1iVHA.png

Er virkelig splittet, da han virkelig giver mig ekstra lyst til savet, og scorer mål for sjov. Men potientielt 76 millioner euro? For en dansk klub?

Han kan lige pt ikke erstattes med en på samme niveau, og jeg klarer mig fint (!) økonomisk, men det er virkelig mange penge.

Så hvad siger i? Deal eller no deal?

Hjertet siger nej, hjernen siger ja. Men hvad følger man i sådan en situation?  Ubeslutsom

Er godt nok noget overrasket over at din bestyrelse ikke har takket ja, på klubbens vegne, det synes jeg tit man ser med så store bud i den danske liga.
Derudover havde jeg til gengæld solgt ham på stedet. (jeg er også forretningsmand)
Den affektion du skulle have til spilleren, synes jeg ikke vejer op for de økonomiske muligheder, du fremadrettet ville få i klubben, det er så mange penge, at du uden tvivl ville kunne gå hen og blive Skandinaviens rigeste klub, hvis du formønter pengene ordentlig. Smiley
Logged

Glory Glory Man Utd!

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #46: 21 Dec 2016, 13:56 »

Har du gjort noget særligt for at udvikle ham, eller er han bare et naturtalent?

Mentalt er han fremragende - og også på fysikken.

Spillede ham som fast mand siden han kom til klubben i en alder af 16-17 år. Det var han ikke god nok til rent teknisk, men kunne se på hans mentale og fysiske aspekter at han nok skulle komme efter det.

http://billedeupload.dk/images/p7NQD.png

Derudover har han konstant haft en tutor til at vejlede ham, og har ikke løbet ind i større skader.
(Og så har jeg sørget for at fortælle ham at han skulle træne højere når hans stats ikke steg  Djævel )
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #47: 21 Dec 2016, 13:58 »

Jgg havde bestemt ikke solgt , taget alt hvad du fortæller i betragtning.

Det tror jeg heller ikke jeg gør. Klubben har ikke brug for pengene, og satser på at komme længere i Champions Leauge i år, og det bliver svært uden ham  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #48: 21 Dec 2016, 14:03 »

Er godt nok noget overrasket over at din bestyrelse ikke har takket ja, på klubbens vegne, det synes jeg tit man ser med så store bud i den danske liga.
Derudover havde jeg til gengæld solgt ham på stedet. (jeg er også forretningsmand)
Den affektion du skulle have til spilleren, synes jeg ikke vejer op for de økonomiske muligheder, du fremadrettet ville få i klubben, det er så mange penge, at du uden tvivl ville kunne gå hen og blive Skandinaviens rigeste klub, hvis du formønter pengene ordentlig. Smiley

Åh ja, den har de allerede lavet med mig før, hvor de solgte et af mine talenter alt for billigt... Der protesterede jeg dog, og det gav pote! Men tror ikke de har gjort det denne gang fordi økonomien har det så godt som den har det, og det ser ud til at fortsætte  Smiley

http://billedeupload.dk/images/RiHEX.png

... Og derudover er jeg allerede by far den rigeste klub i Skandinavien   Peace

Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #49: 22 Dec 2016, 21:55 »

Drenge... Jeg afviste et bud på 85 millioner euro for ham, og så kommer Tottenham 2 uger efter med dette bud:

http://billedeupload.dk/images/odIi.png

Det er ikke nemt, men det kan jeg simpelhen ikke sige nej til.
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #50: 22 Dec 2016, 22:04 »

Drenge... Jeg afviste et bud på 85 millioner euro for ham, og så kommer Tottenham 2 uger efter med dette bud:

http://billedeupload.dk/images/odIi.png

Det er ikke nemt, men det kan jeg simpelhen ikke sige nej til.
Det kan jeg dælme godt forstå.. godt salg. selvom det måske vil koste lidt på det sportslige, vil det give økonomisk grundlag for resten af spillet  funny
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #51: 22 Dec 2016, 22:08 »

Det kan jeg dælme godt forstå.. godt salg. selvom det måske vil koste lidt på det sportslige, vil det give økonomisk grundlag for resten af spillet  funny

Tak, også selvom det er lidt mærkeligt haha. Hans afløser blev allerede fundet til 1/7 af hvad han kostede, i form af ham her:

http://billedeupload.dk/images/gIwnY.png

Forhåbenligt kan han opveje det sportslige nogenlunde, det håber jeg da  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #52: 22 Dec 2016, 22:31 »

Tak, også selvom det er lidt mærkeligt haha. Hans afløser blev allerede fundet til 1/7 af hvad han kostede, i form af ham her:

http://billedeupload.dk/images/gIwnY.png

AV et bæst... han må da ku klare sig mod superliga forsvarende i luften tænker jeg... gal et monster funny
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #53: 24 Dec 2016, 11:42 »

1. sæson første vindue
Fra Real Madrid til Arsenal
Pris 125 mio
Spiller: Lucas Vázquez

Er han det værd, set i forhold til at spille i engelsk fodbold, ellers kunne jeg overveje at køre videre med talenterne som jeg har hevet op på førsteholdet. Jeg kan justere budgetterne så pengene passer, for har hentet nogle unge spillere før ham her.

Mit alternativ er om muligt at hente Moise Kean fra Juventus for 60 mio, er han et mere interessant alternativ? Han er jo kun 16 men får en pokkers god vurdering.

Et andet alternativ er self. at holde mig til dem jeg har nu.
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #54: 24 Dec 2016, 13:42 »

1. sæson første vindue
Fra Real Madrid til Arsenal
Pris 125 mio
Spiller: Lucas Vázquez

Er han det værd, set i forhold til at spille i engelsk fodbold, ellers kunne jeg overveje at køre videre med talenterne som jeg har hevet op på førsteholdet. Jeg kan justere budgetterne så pengene passer, for har hentet nogle unge spillere før ham her.

Mit alternativ er om muligt at hente Moise Kean fra Juventus for 60 mio, er han et mere interessant alternativ? Han er jo kun 16 men får en pokkers god vurdering.

Et andet alternativ er self. at holde mig til dem jeg har nu.

Jeg havde hentet Moise Kean. Han bliver virkelig god! Og ellers ville jeg personligt satse på dem du allerede har  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #55: 26 Dec 2016, 01:02 »

Jeg havde hentet Moise Kean. Han bliver virkelig god! Og ellers ville jeg personligt satse på dem du allerede har  Smiley

Jeg henter ham ind.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #56: 01 Jan 2017, 18:48 »

Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvor meget diverse talenter er værd, så jeg håber I kan give en hånd.. Jeg er kommet til Gladbach sidste vinter (December 2022) efter tid i OB og CSKA, og jeg er nu i Januar 2024.

Min spiller Tim Jonczyk har været jagtet gennem alle transfervinduer jeg har været i Tyskland, og nu har jeg forhandlet et bud fra Dortmund op på 26 millioner og 50 % af næste salg.. Umiddelbart ikke så meget, men når jeg så kigger ned over min trup, har jeg svært ved at se han skal gøre sig gældende. Jeg har en ældre Son Heung-Min som førstevalg og så to unge drenge, jeg til hver en tid ville vælge over Tim - Nemlig Marko Bähr-Beuing og Ivan Rodic der tilmed har prædikatet Vidunderdreng.

Så egentlig er der ingen tvivl om, at han skal sælges. Men spørgsmålet er nu bare om det er en god pris. For hvis jeg selv leder efter talenter, så forlanger nogle klubber flere hundrede millioner, mens andre kan købes for en skilling.. Så jeg har ret svært ved at værdisætte både mine og andres talenter :p

Pengene er altid rare, men 26 millioner er nok ikke dem der skal gøre forskellen. Min balance er fin, de projekteret er opadgående og det er kun overskud/underskud for denne sæson der er rødt, men det forventer jeg ændre sig ved slutningen af sæsonen, når de mange præmiepenge og TV-Penge kommer i hus.

Så er han værd at sælge?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #57: 02 Jan 2017, 07:17 »

Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvor meget diverse talenter er værd, så jeg håber I kan give en hånd.. Jeg er kommet til Gladbach sidste vinter (December 2022) efter tid i OB og CSKA, og jeg er nu i Januar 2024.

Min spiller Tim Jonczyk har været jagtet gennem alle transfervinduer jeg har været i Tyskland, og nu har jeg forhandlet et bud fra Dortmund op på 26 millioner og 50 % af næste salg.. Umiddelbart ikke så meget, men når jeg så kigger ned over min trup, har jeg svært ved at se han skal gøre sig gældende. Jeg har en ældre Son Heung-Min som førstevalg og så to unge drenge, jeg til hver en tid ville vælge over Tim - Nemlig Marko Bähr-Beuing og Ivan Rodic der tilmed har prædikatet Vidunderdreng.

Så egentlig er der ingen tvivl om, at han skal sælges. Men spørgsmålet er nu bare om det er en god pris. For hvis jeg selv leder efter talenter, så forlanger nogle klubber flere hundrede millioner, mens andre kan købes for en skilling.. Så jeg har ret svært ved at værdisætte både mine og andres talenter :p

Pengene er altid rare, men 26 millioner er nok ikke dem der skal gøre forskellen. Min balance er fin, de projekteret er opadgående og det er kun overskud/underskud for denne sæson der er rødt, men det forventer jeg ændre sig ved slutningen af sæsonen, når de mange præmiepenge og TV-Penge kommer i hus.

Så er han værd at sælge?

Henset til at det ofte er en fordel at have flere spillere til at rotere, så vil jeg nok ikke sælge. Hvis du vil sælge kan du måske prøve at forlange 35 millioner.
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #58: 02 Jan 2017, 08:39 »

Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvor meget diverse talenter er værd, så jeg håber I kan give en hånd.. Jeg er kommet til Gladbach sidste vinter (December 2022) efter tid i OB og CSKA, og jeg er nu i Januar 2024.

Min spiller Tim Jonczyk har været jagtet gennem alle transfervinduer jeg har været i Tyskland, og nu har jeg forhandlet et bud fra Dortmund op på 26 millioner og 50 % af næste salg.. Umiddelbart ikke så meget, men når jeg så kigger ned over min trup, har jeg svært ved at se han skal gøre sig gældende. Jeg har en ældre Son Heung-Min som førstevalg og så to unge drenge, jeg til hver en tid ville vælge over Tim - Nemlig Marko Bähr-Beuing og Ivan Rodic der tilmed har prædikatet Vidunderdreng.

Så egentlig er der ingen tvivl om, at han skal sælges. Men spørgsmålet er nu bare om det er en god pris. For hvis jeg selv leder efter talenter, så forlanger nogle klubber flere hundrede millioner, mens andre kan købes for en skilling.. Så jeg har ret svært ved at værdisætte både mine og andres talenter :p

Pengene er altid rare, men 26 millioner er nok ikke dem der skal gøre forskellen. Min balance er fin, de projekteret er opadgående og det er kun overskud/underskud for denne sæson der er rødt, men det forventer jeg ændre sig ved slutningen af sæsonen, når de mange præmiepenge og TV-Penge kommer i hus.

Så er han værd at sælge?

Jeg ville sælge - ikke lagt op til
Meget spilletid og 50% af næste salg ser godt ud for mig..
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #59: 02 Jan 2017, 16:32 »

Tak for inputsene.. Jeg endte med at sælge, efter at have kigget Bundesligaen igennem for transfers af unge spillere. Den samlede salgspris var i den lave ende, men da alle kom kontant, så føler jeg lidt det går op. Derudover så havde jeg stadig to unge til rotation, som stadig er egen avl i klub og nation, så følte fremtiden var sikret. Og så var chancen for førsteholdsfodbold større i Dortmund, så de 50% giver formegentlig flere penge, end jeg kunne presse ud af andre klubber Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010