home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2017
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM17 Deal/No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FM17 Deal/No Deal  (Læst 72840 gange)
Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #105: 24 Feb 2017, 17:22 »

Jeg er Crewe, skal igang med 3. sæson og lige rykket op i Championship. Økonomien er ikke den mest fantastiske med ca. 6 mio kr. i klubkassen, selvom jeg har en budget på 23 mio liggende.

Jeg har fået et godt bud på min 2. bedste talent.



Newcastle fra PL har budt 21 mio kr. + 50% af fortjenesten(fuldstændig ligemeget, da dette talent bliver til intet hvis han skifter til Newcastle)

Det er ikke fordi jeg sådan har brug for pengene, selvom det vil lune rigtig godt i klubkassen.
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #106: 24 Feb 2017, 20:01 »

Jeg er Crewe, skal igang med 3. sæson og lige rykket op i Championship. Økonomien er ikke den mest fantastiske med ca. 6 mio kr. i klubkassen, selvom jeg har en budget på 23 mio liggende.

Jeg har fået et godt bud på min 2. bedste talent.



Newcastle fra PL har budt 21 mio kr. + 50% af fortjenesten(fuldstændig ligemeget, da dette talent bliver til intet hvis han skifter til Newcastle)

Det er ikke fordi jeg sådan har brug for pengene, selvom det vil lune rigtig godt i klubkassen.

Sælg... Om 3-4 år hvor han er klar til 1. holdet er du nok rykket op i PL.. Og der vil han sandsynligvis ikke være godt nok... Han har potentiale til 4-5 stjerner til en bundhold i Championship... Hvis du rykker op, tror jeg at han ryger ned på 3-4 stjerner som max...
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #107: 24 Feb 2017, 20:02 »

Ingen tvivl om du skal sælge til den pris. Du kan finde en med samme tal og flair for 1/10 af prisen  Smiley
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #108: 01 Mar 2017, 22:06 »



Er det helt skævt at mig at jeg gerne vil hente denne regen til Arsenal.
Jeg er bestemt kommet i tvivl da hans klub ser ud til ikke at vil lade sig nøje med mindre end 300+ mio for ham, hvilket jeg finder absurd. Bør jeg droppe ham, eller have is i maven og vente på han måske bliver billigere at få fat i ved at blive utilfreds, eller skal jeg bar sende pengene afsted til portugal?  (Ps. har pt lidt over 300 til transfers, men intet stort ønske om at brænde dem af lige med det samme)

Vurderingen af ham er baseret på flere rapporter samt at jeg har fulgt ham den seneste mdr. Så en mulighed for at han kan forbedre holdet, som pt. på den position udgøres af Özil og Fekir.

Is i maven vil jeg mene.. Han bliver træt af at spille i Portugal og vil på et tidspunkt brokke sig over ikke at må skifte.. Du kan måske hjælpe det lidt på vej, ved at byde lidt under så det bliver afvist - det kan jo nogle gange godt hjælpe lidt.. Wink

Så gik der nogle måneder, og jeg har hentet manden for sølle 20 mio.
Han slutter sig til klubben til sommer sammen med en række andre talenter jeg har købt for 5-10 mio pr. stk. ganske fordelagtige priser for 3,5 - 4,5 stjernede talenter.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #109: 03 Mar 2017, 18:45 »



Så er spørgsmålet om United vender tilbage - da jeg afviste...  Grin
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #110: 04 Mar 2017, 02:20 »



Så er spørgsmålet om United vender tilbage - da jeg afviste...  Grin

Mon ikke de gør.
Når jeg kan klemme 500 ud af Liverpool for Iwobi, så kan Greizmann sikker give en hel del mere.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #111: 04 Mar 2017, 14:56 »

Ja det håber jeg også.
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #112: 05 Mar 2017, 16:24 »

Ved ikke hvem jeg skal vælge af disse 2.

A:

B:

A koster kun 65 mio. kr og B koster 265  mio.

Som spiller type heller jeg mest til A, da jeg spiller boldbesiddende fodbold, ved ikke hvor god en skarpretter er i det system. Har ikke haft gode erfaringer med skarpretter som enlig angriber. Dog ser B ud til at være et større talent.

Hvem skal jeg købe. Penge er forresten ikke et problem, men derimod kvalitet, da jeg ikke kan tiltrække det store.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #113: 09 Mar 2017, 12:48 »

Sælger man Koscielny på 32, med et år tilbage af sin kontrakt, vurderet til 28 mio, for 87.5+ klausuler (som ikke bliver til noget), til Monaco før 3. sæson? Han er pt. anføre i klubben endnu.

Jeg har Romanogli, Mustafi, Lemos (Ny) og Paulista (som jeg gerne vil have solgt, men som Barca ikke gad at byde på alligevel), samt en 17 årig engelsk regen som alternativer. 

Deal ?
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #114: 09 Mar 2017, 13:04 »

IMO nej. Koscielny er en legende i din klub, såvel som anfører. Så havde jeg personligt hellere solgt Paulista (som du også selv nævner). Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #115: 09 Mar 2017, 13:40 »

IMO nej. Koscielny er en legende i din klub, såvel som anfører. Så havde jeg personligt hellere solgt Paulista (som du også selv nævner). Smiley

Hælder også selv til at beholde ham af samme årsager. Men tænkte at jeg måske var ene om de tanker, og at folk bar tænkte "sælg sælg". Paulista blev knotten da jeg prøvede at sende ham afsted ved at tilbyde ham til klubberne. Barca kølnede samtidigt deres interesse da han brokkede sig. Men håber jeg alligevel kan få ham strittet ud. Han er dog ret OP når han spilles regelmæssigt...
« Seneste Redigering: 09 Mar 2017, 13:43 af Highbury » Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #116: 10 Mar 2017, 16:20 »

Hej jeg er Crewe er i min 6. sæson og 3. sæson i PL. er kommet i euroapa ved at vinde FA cup og kan lig pludseligt tiltrække lækre talenter. Ham her er real life talent fra Bayern. Han er uden tvivl Neuers erstatning på landsholdet.



Bayern gider ikke sælge for andet end 395 mio kr. lige ude. med sign on fee til agent og spiller bliver det 415 mio. kr. jeg har presset mit løn budget helt ned for at for transferbudgetten op på 410 mio kr og kan acceptere købt nu.

Deal no deal?



Kan få ham alternativt til 185 mio kr.
« Seneste Redigering: 10 Mar 2017, 16:24 af Sutharam » Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #117: 10 Mar 2017, 16:36 »

Køb ham stortalentet! Uden at blinke vil jeg sig det er klart den bedste handel. Så har du sikret din målmandspost de næste 15 år Smiley Han ser virkelig lovende ud, og den anden er IMO average at best. Køb talentet!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #118: 10 Mar 2017, 16:41 »

Køb ham stortalentet! Uden at blinke vil jeg sig det er klart den bedste handel. Så har du sikret din målmandspost de næste 15 år Smiley Han ser virkelig lovende ud, og den anden er IMO average at best. Køb talentet!

Rigtig glad for svaret! Han er for vild i forhold til dem jeg kan hente! Han er hermed købt Wink
Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FM17 Deal/No Deal
« Svar #119: 19 Mar 2017, 13:09 »

Spiller med AS Monaco og er i slutning af april i anden sæson.
Har muligheden for at hente Thibaut Courtois for 260 mio til den nye sæson, da han er utilfreds i Chelsea efter jeg flere gange har budt endnu flere penge på ham.
Men jeg har dog allerede hentet Predrag Rajkovic i første sæson, og han har stort set været fast mand i hele anden sæson og gør det godt.
Hvad skal man gøre?
Købe Courtois og kører lidt rotation eller satse på Rajkovic?
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010