home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 937 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?  (Læst 20256 gange)
Chelidze90
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #105: 29 Dec 2007, 17:45 »

Den må du meget gerne uddybe. Messi har været Barcelonas bedste - uden tvivl endda - i år. Han har været utrolig dygtig - også før Eto'o var i opstillingen. Han er blot skadet lige nu.

Jeg vil mene at Messi's niveau har været helt i top i denne sæson, hvor han virkelig har trukket det store læs. Her i år 2007 har han virkelig spillet helt igennem fantastisk og har overstrålet Ronaldinho en hel del.

Men altid sjovt at have en subjektiv diskussion omkring fodboldspillere...

@SirToby:
Tillykke...!! Før syntes jeg at Kaka, Ronaldo og Messi var lige, men siden du siger han har scoret med hovedet, så er der ingen tvivl mere. For det er bare så vildt og sindssygt vigtig når man er fløjspiller...
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #106: 29 Dec 2007, 17:46 »

Synes også Ronaldo er tildels meget meget bedre.
Han har flere egenskaber end de andre.
Kaka, vælger altid den nemme løsning(siger ikke der er en dårlig ting). Han finder sine medspiller rigtig godt, og er en klog spiller.
Men han kan ikke det tekninske som Ronaldo.

Han kan intet med hovedet, hvor Ronaldo er blevet rigtig, rigtig dygtig,
Han sparker ikke frispark så godt som Ronaldo.
Hvad kan han Ronaldo ikke kan?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #107: 29 Dec 2007, 17:49 »

@SirToby:
Tillykke...!! Før syntes jeg at Kaka, Ronaldo og Messi var lige, men siden du siger han har scoret med hovedet, så er der ingen tvivl mere. For det er bare så vildt og sindssygt vigtig når man er fløjspiller...

Kanon - luk for ironien!

Når man kan score på hovedet, er man vigtigere for et hold. På hjørnespark og i det frie spil. Måske er det et tegn på, at han løber mere end Kaka og Messi i stedet for at befinde sig på kanten hele tiden.

Noget pis at sige, at det ikke er vigtigt.

Hvad kan han Ronaldo ikke kan?

Det var en sætning, jeg ledte efter!
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #108: 29 Dec 2007, 17:51 »

@SirToby:
Tillykke...!! Før syntes jeg at Kaka, Ronaldo og Messi var lige, men siden du siger han har scoret med hovedet, så er der ingen tvivl mere. For det er bare så vildt og sindssygt vigtig når man er fløjspiller...

Fedt indlæg, Er det ikke vigtig at scorer gang på gang med hovedet for sit hold ?
omg du er da til grin
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #109: 29 Dec 2007, 17:52 »

Kanon - luk for ironien!

Når man kan score på hovedet, er man vigtigere for et hold. På hjørnespark og i det frie spil. Måske er det et tegn på, at han løber mere end Kaka og Messi i stedet for at befinde sig på kanten hele tiden.

Man er jo ikke vigtigere for et hold, når man scorer på hovedet.
Messi har - trods sin højde - scoret på hovedet! Han må da i den grad være verdens bedste.
Logged

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #110: 29 Dec 2007, 17:54 »

Ang. Messi.

Ingen tvivl om at han har været Barca's bedste. Mener bare ikke han har været ligeså god som han var, da Barca virkelig spillede klassebold. Synes han er faldet lidt sammen med holdet. Han er dog stadig en af verdens bedste. Det siger også lidt om, hvor god han egentlig er, når man synes han skuffer lidt, når han har været fantastic Ubeslutsom
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #111: 29 Dec 2007, 17:54 »

Kanon - luk for ironien!

Når man kan score på hovedet, er man vigtigere for et hold. På hjørnespark og i det frie spil. Måske er det et tegn på, at han løber mere end Kaka og Messi i stedet for at befinde sig på kanten hele tiden.

Noget pis at sige, at det ikke er vigtigt.

Det var en sætning, jeg ledte efter!

Jamen det er da så vigtig for et hold, at ens ene fløj kan heade til en bold og score et mål. Jeg vil gerne sætte min penge på, at det er derfor United kommer til at vinde CL. Ingen tvivl.

Alle fodboldspillere kan heade til en bold, men man har sgu en fordel når man er 1.85 i stedet for 1.69...
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #112: 29 Dec 2007, 17:56 »

Man er jo ikke vigtigere for et hold, når man scorer på hovedet.
Messi har - trods sin højde - scoret på hovedet! Han må da i den grad være verdens bedste.

Man er jo vigtigere, når man kan score på hovedet.
Men man er ikke mindre vigtig når man ikke kan.
Vi siger jo ikke Messi ikke er vigtig for Barca, vi siger bare det er et kæmpe plus at være en trussel hvergang bolden er i luften.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #113: 29 Dec 2007, 17:57 »

Jamen det er da så vigtig for et hold, at ens ene fløj kan heade til en bold og score et mål. Jeg vil gerne sætte min penge på, at det er derfor United kommer til at vinde CL. Ingen tvivl.

Alle fodboldspillere kan heade til en bold, men man har sgu en fordel når man er 1.85 i stedet for 1.69...
Messi skal jo ikke have særbehandling fordi han er 1.10cm.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #114: 29 Dec 2007, 17:57 »

Man er jo ikke vigtigere for et hold, når man scorer på hovedet.
Messi har - trods sin højde - scoret på hovedet! Han må da i den grad være verdens bedste.

Det fandme flot at score med hovedet (ironi)!

Jamen det er da så vigtig for et hold, at ens ene fløj kan heade til en bold og score et mål. Jeg vil gerne sætte min penge på, at det er derfor United kommer til at vinde CL. Ingen tvivl.

Alle fodboldspillere kan heade til en bold, men man har sgu en fordel når man er 1.85 i stedet for 1.69...

Hvis dine første to sætninger er ironi, er det simpelthen *** ****!
Logged

ydersog
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #115: 29 Dec 2007, 17:59 »

Man er jo vigtigere, når man kan score på hovedet.
Men man er ikke mindre vigtig når man ikke kan.

Vi siger jo ikke Messi ikke er vigtig for Barca, vi siger bare det er et kæmpe plus at være en trussel hvergang bolden er i luften.

Det er da en værre gang vrøvl - du modsiger dig selv i løbet at to sætninger Smiley
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #116: 29 Dec 2007, 18:00 »

Fedt indlæg, Er det ikke vigtig at scorer gang på gang med hovedet for sit hold ?
omg du er da til grin

Du er sej, at du kan skrive med småt? Men nej, selvfølgelig er det ikke vigtig at man kan score for sit på hovedstød...

Man er jo vigtigere, når man kan score på hovedet.
Men man er ikke mindre vigtig når man ikke kan.
Vi siger jo ikke Messi ikke er vigtig for Barca, vi siger bare det er et kæmpe plus at være en trussel hvergang bolden er i luften.

Nu er det jo også meningen at en fløjspiller skal være inde i boksen hvergang der bliver slået et indlæg derind...

Men tillykke da JakobHove, du må i sandheden være stolt over at have en fløjspiller som kan heade til en bold  Thumbs Up
Logged

DelPiero1
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #117: 29 Dec 2007, 18:00 »

Ronaldo er uden tvivl verdens bedste fodboldspiller. Hvis det ikke var fordi vi havde gode nok spillere på posetionerne ville han også kunne spille angriber, offensiv midtbane, you name it. Han er den mest komplette fodboldspiller i verdenen, og for mig er det lig med at være den bedste. Og jeg vil ikke være bleg for at sammenligne ham med Maradona, og Pelé.

Alle fodboldspillere kan heade til en bold, men man har sgu en fordel når man er 1.85 i stedet for 1.69...

Ja? Det gør ham vel bare mere komplet.
« Seneste Redigering: 29 Dec 2007, 18:04 af DelPiero1 » Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #118: 29 Dec 2007, 18:03 »

Messi skal jo ikke have særbehandling fordi han er 1.10cm.

Siger jeg han skal det? Uden at vide hvor høj du er, men vil skyde på at du er 1.74. Så synes jeg da at du skal vinde hovedstøddueller med folk på 1.9X...

Muddekast for the win! Man kan blive ved til evig tid om at diskutere hvem der er den bedste, når spillere fra ens favorithold er involveret.

Til sidst min egen meningen:
Jeg synes Ronaldo er den bedste spiller for tiden, samt at Kaka er alt for hyped i medierne.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #119: 29 Dec 2007, 18:03 »

Det er da en værre gang vrøvl - du modsiger dig selv i løbet at to sætninger Smiley

Nej.. Det er jo et plus at være en fantastisk header. Mod Sporting, fx. Bolden er ovre i modsatte side, så søger han ind i boksen og header den ind.

Du er vigtig for et hold hvis du kan det som fløj,
Men det er ikke et krav til en god fløj, det er bare et kæmpe plus. forstå det sådan. Opstemt

Du er sej, at du kan skrive med småt? Men nej, selvfølgelig er det ikke vigtig at man kan score for sit på hovedstød...

Nu er det jo også meningen at en fløjspiller skal være inde i boksen hvergang der bliver slået et indlæg derind...

Men tillykke da JakobHove, du må i sandheden være stolt over at have en fløjspiller som kan heade til en bold Thumbs Up

Hvorfor er du overhovedet her inde, man kan jo overhovedet ikke debatere med dig.
Man kan jo ikke tage din indlæg seriøst. :/
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010