home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?  (Læst 23348 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #75: 26 Aug 2007, 13:17 »

Han er imo en fantastisk fodbold spiller, som imo er en verdens 3 bedste fodbold spillere...
Han skal bare lære ikke at falde både i tide og utide som hen engang imellem har en lille tendens til, mange gange bremser han et kontra angreb når han istedet for bare burde kører direkte mod mål... og det eneste han får ud af den er mange gange ingenting, enten bliver der ikke dømt noget, han får selv en advarsel for film eller frisparket ender i ingenting...

En del af det problem kan selvføgelig være hans sydlandske oprindelse fra Portugal, men nu har han bare været så længde i England og spillet i PL at jeg synes han burde have lært det...

Men som jeg startede med at skrive så er han virkelig en fantastisk spiller...

Nope
Ynglingespiller

« Svar #76: 26 Aug 2007, 17:31 »

Verdens bedste offensive midtbanespiller i øjeblikket sammen med Kaka!

LosCules
Gæst

« Svar #77: 26 Aug 2007, 18:13 »

Verdens bedste offensive midtbanespiller i øjeblikket sammen med Kaka!

Om nogle måneder skal vi nok regne med, at Ronaldinho er verdens klart bedste sammen med Messi, Eto'o samt Henry Opstemt.

Ej... Han er jo en fantastisk fodboldspiller, der fortjener stor cadeau for hans tekniske evner, men hans tendenser til at falde er afskyelige.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #78: 27 Aug 2007, 11:02 »

Jeg tror efterhånden at jeg har set 2-3 af denne slags tråde om hvad man synes om Ronaldo, så jeg kan ikke helt se pointen i endnu en, medmindre man sidder og håber på forgudelse af ham som Man U fan. I de andre tråde mener halvdelen af brugerne at han er større end Gud, mens den anden halvdel mener at han er en gudsbenådet kæmpe idiot. Utroligt nok er den første halvdel som regel Man U fans eller neutrale, mens den anden halvdel er fans af andre engelske hold Wink

Jeg selv mener at han er et kæmpe talent og har en fabelagtig teknik. Men når det er sagt, så er han usportslig, en blærerøv og samtidig bruger han mere tid på hans udseende end Victoria Beckham og tuder når der er nogen som rører ham så det ødelægger hans frisure... Og ja, jeg er fan af en anden engelsk klub Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

juve4-ever
Ynglingespiller

« Svar #79: 27 Aug 2007, 12:31 »

messi Verdens bedste offensive midtbanespiller i øjeblikket

JUVETUS 4-ever Opstemt

Pikogpatter3000
Gæst

« Svar #80: 28 Aug 2007, 20:17 »

jeg mener at han burde spille i spansk fodbold....
men jeg mener han er utrolig god fodboldspiller

Pikogpatter3000
Gæst

« Svar #81: 28 Aug 2007, 20:19 »

Meget God Men Kaká er meget beder Wink

motZ
Gæst

« Svar #82: 28 Aug 2007, 20:23 »

Ronaldo kan noget med en bold som ingen anden kan.

Efter karantænen skal han nok blive sit gamle jeg igen.

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 28 Aug 2007, 20:24 »

Fantastisk spiller, men giver jer ret at skuespillet ikke høre til på verdens fodbold stadioner. På grund af hans film og imponerende teknik og ja generalt hans være måde bliver han jo også pløjet ned tusind gange. Syntes dog skuespillet er ved at blive lagt på hylden, og nu kan vi nyde hans spruldene teknik og hurtighed.  Wink
« Seneste Redigering: 28 Aug 2007, 20:25 af Fredi » Logged

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 28 Aug 2007, 20:32 »

synes ikke hans spil hører til på nogle af verdens fodboldbaner han er en kæmpe idiot!

motZ
Gæst

« Svar #85: 31 Aug 2007, 12:30 »

synes ikke hans spil hører til på nogle af verdens fodboldbaner han er en kæmpe idiot!

Det er da vidst dig der er en idiot.
Hans spil er med god teknik osv. og det er da lige det der hører til på stadioner ?

BokaaJ
Ynglingespiller

« Svar #86: 31 Aug 2007, 12:54 »

Hahahaha Grin
Ser du aldrig fodbold eller hvad, kan godt være han filmer osv nogle gange, men han er jo en verdensklasse fodbold spiller, han leger jo nogle gange med de andre tit. Såååååååååååå Opstemt
Tænk før du taler Wink

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #87: 31 Aug 2007, 13:19 »

Nu har jeg lige læst hele denne tråd igennem. En spændende diskussion synes jeg helt sikkert...eller vent...nej ik nogen særligt spændende diskussion, for der diskuteres og argumenteres ikke. Folk kommer deres holdninger ind i forummet, og selv når der lægges argumenter ud, så virker det til, at der holdes fast på ens eget. Folk, her mener jeg flere af dem som har skrevet i denne tråd, skal åbne øjnene lidt sys jeg.

Inden jeg går til topic, så lad mig sige, at jeg er brændende United-fan. Dette kan måske / måske ikke farve min næste del af indlægget!

Ronaldo er en voldsomt dygtig fodboldspiller, som stadig er meget ung. Ja han var slem til at filme da han kom til United, og ja han gjorde det under VM og ja det var noget lort mod Rooney under VM, og ja, han kan stadig smide sig ned under "falske" omstændigheder! Dette er noget, som man skal have NÆSTEN ud af ham...for som alle andre spillere, så skal man passe på, ikke at fjerne for meget af deres dårlige sider - for så risikerer du at få en dårligere spiller ud af det. Jeg vil slet ikke kommentere andres film eller lignende her, for det er Ronaldo det handler om. Hvis man fjernede Schmeichels aggresivitet og råben af medspillere, som tit gav frustrationer, så havde vi nok ikke haft den samme store målmand...

Jeg undrer mig over, at Hawkins beskriver Cesc F. som værende en ung spiller, som kan undskyldes på det punkt, når han koger over med argumentet om ungdomssind!! Samme kunne vel (uden at det gør det bedre) siges om Ronaldo? Jeg mener bare - der er mange sider af samme sag...

Derudover, så er det virkelig trist at se, at folk skriver one-liners om hvor grim en spiller er, tudefjæs og så videre. Synes det er ufortjent, at en spiller som Ronaldo stadig skal huskes for de ting han gjorde for længe siden...jeg havde da også tudet hvis jeg tabte en finale på hjemmebane, som en anden også sagde.

Jeg forsvarer på ingen måde skuespil, som jeg finder enormt irriterende - derimod mener jeg det er imod fair play. MEN - når man ser nogle af de taklinger Ronaldo udsættes for, som også ofte bliver set gennem fingre med, så mener jeg det er lige så meget unfair spil...f.eks. da Lee Catermole fra Middlesbrough slagtede Ronaldo i frustration sidste år? Er det ikke lige så uretfærdigt og beskidt som film? Det synes jeg! Og jeg gentager gerne mig selv - går langt fra ind for film! Det ved folk som kender mig også...

Til sidst bør jeg vel, når jeg har kritiseret manglen på argumenter i tråden, argumentere min holdning om Ronaldos evner på denne måde:

Se hans sidste sæson: Han scorede voldsomt mange mål, og faktisk lagde han op til lige så mange. Han var samtidig kun den anden nogensinde, som blev kåret til årets spiller og unge spiller, og så vandt jo nærmest alle personlige priser i England...er ik helt sikker, men mener faktisk han vandt alle?

Håber ikke jeg træder nogen over tæerne, og lad nu vær med at svine ham til usagligt - hold fast i argumentet som værende den bedste måde at overbevise andre!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #88: 31 Aug 2007, 16:15 »

Jeg undrer mig over, at Hawkins beskriver Cesc F. som værende en ung spiller, som kan undskyldes på det punkt, når han koger over med argumentet om ungdomssind!! Samme kunne vel (uden at det gør det bedre) siges om Ronaldo? Jeg mener bare - der er mange sider af samme sag...
Se hans sidste sæson: Han scorede voldsomt mange mål, og faktisk lagde han op til lige så mange. Han var samtidig kun den anden nogensinde, som blev kåret til årets spiller og unge spiller, og så vandt jo nærmest alle personlige priser i England...er ik helt sikker, men mener faktisk han vandt alle?

Håber ikke jeg træder nogen over tæerne, og lad nu vær med at svine ham til usagligt - hold fast i argumentet som værende den bedste måde at overbevise andre!

Cesc F? Hvornår har jeg kommenteret ham? Og ja, selvfølgelig kan man argumentere imod C Ronaldos film ved at sige at han er ung og uerfaren - Lad os håbe at det falder fra når han bliver ældre Smiley

Og så vil jeg lige rose dig for et rigtig godt indlæg, hvor du forholder dig forholdsvis neutral i forhold til at du er Man U fan. God og saglig argumentation, lad os få noget mere af det Smiley

Mht. priserne, så var det helt sikkert også berettiget. Jeg mener og mente også selv at Ronaldo var en af de helt store kræfter bag Man U's success, og derfor var alle hans priser da også fortjente. Jeg håber dog for Man U, at de ikke bliver et one-man-team som Arsenal blev beskyldt for at være, med Ronaldo. Jeg kan godt forestille mig at Man U vil mangle de kreative kræfter når/hvis Ronaldo bliver langtidsskadet. Men det kan være at det er derfor at Ferguson har købt Nani og Anderson, de skulle være rigtig gode teknikere også.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

lars123
Gæst

« Svar #89: 29 Dec 2007, 16:39 »

han er god til  filmer meget
at spille men selvisk spiller og Smiley

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010