home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 748 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FCK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: FCK  (Læst 17894 gange)
langskud
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #30: 03 Dec 2011, 14:36 »

Har 100mio at købe for, og de brænder i lommen Wink
Logged

nissen2012
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #31: 04 Dec 2011, 11:04 »

Har spillet med FCK 7 sæsoner nu og vundet dem allesammen... vundet pokalen 6 gange ( have en uheldig kamp med mange skader hvor tabte semifinalen 1-2) , ellers gået videre fra gruppe spillet i CL 6 gange hvor 1 af dem er blevet til en kvartfinale, desværre ikke vundet den el nået længere , men håber kommer ved at skabe et ret ondt hold Smiley

Ville anbefale til ny startede at købe Lenny Nangis fra Inter i 2 søson el første sæson hvis i kan, (købte ham for 55 millioner over 48 måneder) denne gut har scoret 252 mål for mig i 167 kampe indtil nu, han er VILD.... bruger ham som skarpskytter (angreb) i en 4-3-3 taktik... Han har vundet den gyldne støvle 4 gange i Europa indtil nu....

http://imageshack.us/photo/my-images/12/lennynangishistoriekarr.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/535/lennynangisoversigtprof.png/
« Seneste Redigering: 04 Dec 2011, 11:06 af nissen2012 » Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #32: 04 Dec 2011, 13:48 »

Er også starter med FCK - og har nu færdigspillet 1 sæson samt overstået de første 11 kampe i 2 sæson.

I mine første sæson blev til til mesterskab og pokalen. Desværre røg jeg ud i kvalifikationen til CL mod Genk og skulle derfor forsætte i EL hvilket blev en stor succes. I gruppespillet havde jeg Benfica,  Sparta Moskav og FC Vilsua(Stav). Gik videre på førstepladsen efter gode sejr på 5-2 over Benfica og 3-0 ude mod Sparta.

I første knock out runde ventede Dynamo Kiev som blev besejret 6-1 samlet, Shaktar var næste modstander der blev tæsket 6-2 hjemme efter de fik 2 mand smidt ud og kørte en sikker 0-0 hjem ude. Kvartfinalen troede jeg skulle være ende stationen da AC milan var modstander. Men N'doye og Santin viste internationalt klasse og AC milan var besejret efter to tætte kampe, PSG var i semifinalen var en 3-2 sejr hjemme ikke var nok efter et 2-0 nederlag ude. Men alt i alt synes jeg sæsonen har været godkendt.

Her i 2 sæson kører det på skinner efter 11 kampe har jeg vundet 8 spillet 2 uafgjort og tabt 1, med en målscorer på 32-4.

I første sæson røg Claudemir for 33 mil - Indkøbende var få da midler var lige så og eneste store indkøb blev Søren Rieks til 8 mil.

I anden sæson røg Damen for 75 mil til Inter samtidig forlod en masse reserve spiller i Bergvold, Nordstrand, Absalonsen, Kim C osv. ud af holdet.
Sigrudsson blev også solgt for 40 mil. til Dortmund.

Jeg har indkøbt Junker der gør det forrygende på toppen, Niki Zimling og en masse ungdomsspiller.

Ind er kommet Mads Junker, Andreas Bjelland, Dud
Logged

FCKristian
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #33: 10 Dec 2011, 16:56 »

Er lige startet med et nyt FCK save.. og har haft et fantastisk første transfervindue.!

Har solgt:
Thomas Kristensen
Morten Nordstrand
Kenneth Zohore
Martin Bergvold
Thomas Delaney
Johan Absalonsen

Har købt:
Kara
Mbaye Niang
Slyanda Xulu
Romario (skifter 1 januar)

De er dog allesammen købt på en 48 måneders afbetalings ordning.. så økonomien bliver nok lidt stram de næste par år. men det går nok..

Har i øvrigt forlænget med Claudemir og Dame N´Doye. Mest for at fjerne deres frikøbsklausuler.

er spændt på hvordan det kommer til at gå i chl med det hold jeg kan stille..  Grin
Logged

TimmeBruggeling
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #34: 12 Dec 2011, 02:16 »

Nu er jeg Færdig med min første sæson hos FCK. Det er godet mega godt.

Vandt Superligaen med 76 Point, Mål 83, Inkasseret 29.

Vandt Pokal Tuneringen med at slå Fc Fyn 4-1, AB 6-0, Silkeborg 2-0. Så ramte jeg muren mod Randers i semifinale og tabte den første kamp ude 2-3, men vandt en heldig 1-0 sejer hjemme og gik videre på udebane mål. Alt var dog glemt da jeg møde Lyngby i finalen og braget der ud af med en sikker 5-0 sejer Opstemt

Det gik også over alleforventninger i Champions League. I tredje kvalifikationsrunde vandt jeg sikkert 4-0 ude og 3-1 hjemme over Shamrock Rovers. I den sidste kamp før gruppe spilet trak jeg NK Maribor fra Slovenien slog dem 3-1 hjemme og spillet 2-2 ude. I gruppespilet trak jeg Porto, CSKA Moskva og Basel.

Første Kamp: 1-0 hjemme over Basel.
Anden Kamp: Tabte til et stærkt Porto hold 3-1 ude.
Tredje Kamp: Her troet jeg at mit eventyr i i Champions League var slut da jeg tabte til et midemåldigt CSKA Moskva 3-1 (det skal siges at alle mine center forsvar var skadet og at det var med et forsvar som normalt spiller B hold eller Def Mid)
Fjerde Kamp: Her kom jeg stærkt igen og slog CSKA Moskva 5-2 hjemme.
Femte Kamp: 3-2 sejer over Basel ude.
Sidste Kamp: Taber igen til Porto i en tæt kamp på udebane 2-3.

Slutter puljen af på en anden plads med 9 point kun redet af at Basel og CSKA Moskva spiller 1-1. Porto Vinder sikker Puljen med 13 point.

Ja og Gæt hvem jeg så trækker Rullende Øjne Ja FC Barcelona. Men det skal ikke stoppe byens hold. Spiller 1-1 hjemme og 0-0 ude, så taber på udebanemål  Forlegen

Der er ikke sket de store handeler

Ind: Daniel Jensen( Gør det ok, har ikke forlænget med ham da jeg har andre planer)
Ind: Gilberto Macena fra AC Horsens 6,25 Mil ( Har gjord det super godt. Spillet 32 kampe og scoret 22 mål , 10 oplæg og et gennemsnit på 7,56. Han Blev årets spiller i superligaen. Jeg bruger Ham som Skarpretter)
Ind: Ved Vinter pausen var jeg i tvivl om jeg kunne holde på mine to centrale forsvare(Ragnar Sigurðsson og Sölvi Ottesen) derfor sikret jeg mig den 22 årige brasilianske Fabrício Silva Dornellas da hans kontrakt udløb med Atlético Paranaense (Han gør det godt som Boldspillende central/Stopper. Han er mit tredje valg efter de to Islændinge)
Ind: Et par fremtidige spillere da jeg mener at FCK ikke har nok spiller af god kvalitet som egen avl

Ud: Lars Jacobsen har ikke valgt at forlænge.
Ud på Leje: Kenneth Zohore til Sampdoria. 100% løn, 1,3 mil med det samme og mulighed for at skrive med ham for 8,75 mil   
Ud: Så er jeg jo kommet til sommeren hvor jeg sige forvel til Daniel Jensen( Tak for en halv dårlig sæson. Skadet samlet ca. 2 måneder) og Morten Nordstrand( Mener ikke han er god nok til mig. Kunne ikke få ham solgt i julen så nu ryger han på fri)

Taktisk Bruger jeg mest en 4-3-3 og en 4-4-2.
jeg spiller med høj boldbesindelse, Bred og Langsomt

Skal nok Komme med en Post når vi rammer Jullen  Smiley
Logged

Timme Bruggeling

Stolt FC Groningen fan...

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #35: 14 Dec 2011, 14:35 »

hej.

jeg er 5 kampe inden i 2. sæson, og her ser mit hold noget anderledes ud end jeres. i min første sæson kørte jeg meget stramt lønbudget (1 mio hverken mere eller mindre Wink) og nu her i starten af 2. sæson holder jeg et lønbudget på under 1,2 mio på trods af at jeg selv synes jeg har fået et meget bedre hold og jeg har forlænget med spillere som zanka og delaney.

men i modsætning til mange af jer, forsøger jeg at handle dansk, og hvis det ikke er muligt så skandinavisk!
normalt vil vingaard spille frem for delaney og bolanos frem for gamboa, men på grund af skader så holdet lidt anderledes ud af jeg tog ss.


og lige den sidste del af holder der ikke kun være på billedet



« Seneste Redigering: 14 Dec 2011, 14:37 af dalle112 » Logged

reneskovgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #36: 18 Dec 2011, 16:57 »

1 sæson.



Jeg ved snart ikke hvem jeg skal sætte ind  Skuffet

Ligger 7 points fra FCM efter 14 kampe, og man kan vidst godt sige at jeg er skadesramt..
Logged

kongen17
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #37: 03 Jan 2012, 13:39 »

Så blev det vist min tur til at fortælle om mit FCK-save.
Jeg starter med en lille udrensning i truppen, tilsat lidt ekstra "krydderi" i form af et par indkøb.
Så ud røg Martin Bergvold, Thomas Kristensen, Morten Nordstrand, Claudemir (alle 4 i sommers), Grindheim og Kim Christensen (sidste 2 i vinter). Alle blev solgt til fine beløb, og allesammen blev solgt med månedlige afdrag i 48 måneder, så jeg selv kunne gå på "afdrags-indkøb" med samvittigheden i orden. Sådan gør jeg stort set med alle mine handler, med den hensigt at have god samvittighed, hvis jeg selv køber med månedlige afdrag.
Jeg hentede dermed Marco Verratti, Piscu og Sylvester Igboun ind i stalden, og det skulle vise sig at være helt fantastiske køb. Verratti og Piscu gik direkte ind på den centrale midtbane, og de tryllede virkelig!
Med Igboun som skarpretter oppe ved siden af N'Doye har heller ikek været skuffende. Tværtimod! Med hans hurtige dybdeløb var han en konstant trussel, og spillede til hele 7.41!
Pokalturneringen satser jeg ikke højt, så den bliver brugt til alle mine reserver/ungdomsspillere, men de formåede at bringe mig til finalen, hvor det dog blev til et spinkelt 2-1 nederlag til OB.
Jeg vandt ligaen suverænt, og gik videre fra CL i en svær gruppe! Arsenal, Villareal og M.Haifa stod for skud. Men det hele blev grundlagt i første kamp mod Arsenal, hvor englænderne måtte tage hjem med et 5-1 nederlag i bagagen! Selvfølgelig med to mål af Sly (Igboun).
Jeg tabte klart i 1. knockout runde, men alt i alt, en fantastisk sæson, som bliver svær at følge op på i kommende sæson. Men med de rette indkøb, tror jeg det kan lade sig gøre!

I hører mere om sæson 2 lige så snart jeg er færdig med den.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2012, 22:52 af kongen17 » Logged

kongen17
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #38: 03 Jan 2012, 22:50 »

Så blev anden sæson også spillet færdig.
Jeg gik og havde som målsætning, og gøre det mindst ligeså godt som i foregående sæson. Og det må man virkelig sige den gjorde, idet jeg vandt Suppen med hele 30 point! Men den helt store overraskelse var under Euro Cup, da Porto blev besejret med 1-0 i finalen!
(Jeg har virkelig prøvet med screenshots, men kan åbenbart ikke finde ud af det, idet jeg aldrig har sat mig ned i 2 sek. for at lære det. Beklager!)

Sæsonen blev lagt ud med at sælge Cesar Santin og Peter Larsson. Igen på månedlige afdrag, så jeg kunne gå på spillerjagt med god samvittighed, hvis jeg skulle købe dem på månedlige afdrag.
Ind i stalden kom Yaya Sanogo (Auxerre) og Nicolai Larsen (AaB). Begge blev købt på fri, og hvor Sanogo var tiltrængt en plads i start-11'eren, så var hr. Larsen tiltrængt en tur på bænken.

Der kan siges så meget om sæsonen, men ligger det kort ud:
- Indtil starten af november (14-15 kampe) havde jeg kun lukket 1 mål ind i Suppen!
- Igboun og Sanogo på toppen (begge som skarprettere) viste sig at være en dødelig gift for stort set alle modstandere. Det beviser også lidt når man kan sætte selveste Dame N'Doye på bænken!
- Pokalturneringen er stadig nederst i hierarkiet hos mig, og bliver brugt som reserve/ungdomsturnering. Noget som gjorde jeg blev slået ud i kvartfinalen.
- CL var en pose blandet bolscher. Kom i gruppe med Juve, Madrid og Werder men først i sidste runde blev min skæbne slået fast. Jeg måtte spille Euro Cup efter vinterpausen.
- Efter at have slået Besiktas, Dynamo Kiev, Rubin (7-1 samlet!!!!) og Stuttgart på min vej til finalen, ventede Porto i finalen. Og en spændende kamp endte ud til min fordel, som sagt; 1-0 sejr!

Nu må vi se hvad tredje sæson kan bringe, forventer slet ikke den bliver ligeså succesfuld. Men denne gang er målet mere succes i CL!

Skriver om tredje sæson når den er færdi.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #39: 08 Jan 2012, 16:22 »

Jeg har ikke fået taktikken op at køre med FCK, det har ærligtalt været helt ude og skide.. nogle der vil dele deres vellykkede taktik med dette dejlige hold? Smiley

Evt. også et par must haves
Logged

kongen17
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #40: 08 Jan 2012, 19:59 »

Jeg har ikke fået taktikken op at køre med FCK, det har ærligtalt været helt ude og skide.. nogle der vil dele deres vellykkede taktik med dette dejlige hold? Smiley

Evt. også et par must haves

Jeg bruger bare den gode gamle 4-4-2.  Wink
Logged

seblarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #41: 10 Feb 2012, 14:44 »

Er også lige startet med FCK. Har lejet Nicolai Jørgensen i 1 sæson, og købt Kara.
Nogle der er nået langt, som kan smide et SS af Zohore? :-)
Logged

kongen17
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #42: 15 Feb 2012, 19:08 »

Jeg er i dette øjeblik blevet vinder af Champions Leagues i 2016/2017.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #43: 29 Feb 2012, 16:15 »

Valgte også at prøve mig af med "Scandinavias Finest" og befinder med pt på 1. pladsen halvvejs gennem 2. sæson. Min første sæson blev en stor succes både sportsligt og økonomisk, idet gode spillere blev hentet ind samt løntunge spillere solgt ud. Derudover nåede jeg 1/4-finalen i CHL hvor Chelsea blev min bøddel, da de slagtede et nervøst københavnsk mandskab.

Mine transfers anno 11/12:
Ind:
Jonas Svensson, 8 mio. (Rosenborg)
Yaya Sanogo, leje 1 mio. (Auxerre)
Ole Kristian Selnæs, 100k. (Rosenborg)
Fredrik Midrsjø, 4 mio. (Rosenborg)
Ben Klomsten Feirud, free. (Rosenborg)
Ole Kristian Langås, 200k. (Rosenborg)
James Boadu, 850k. (Ashanti Gold)

Som I nok kan se er tendensen lettere monoton, idet jeg handler meget i Rosenborg. Jeg synes, at de besidder en virkelig stor og spændende talentmasse som samtidig er utrolig billig. Jeg har gjort mig nogle investeringer, som jeg tror på vil kunne gøre en forskel på sigt for klubben.
"Finten" med Yaya Sanogo, som jeg personligt fandt utrolig snedig, er at man kan skrive under med ham på en fri transfer, et halvt år inde i lejeperioden. Dermed har man spilleren i sin trup 100% af tiden, men man får ham utrolig billigt.

Ud:

Martin Bergvold, 6 mio. (Birmingham)
Thomas Kristensen, 23 mio. (Vitesse)
Cesar Santin, 11 mio. (Porto)
Claudemir, 37 mio. (AC Milan)

Martin Bergvold og Cesar Santin var begge løntunge og indgik ikke i mine planer. Jeg vægtede både Nordstrand og Sanogo som værende bedre end Cesar og på baggrund af dette grundlag blev han solgt. Bergvolds tekniske kompetencer var slet ikke gode nok til et hold som FCK.
Thomas Kristensen ville jeg gerne have beholdt, men jeg modtog et forholdvist stort tilbud på ham jeg ikke kune afslå. Claudemir indgik i mine planer, men AC Milan købte ham ud af sin kontrakt (35 mio frikøbsklausul) og dermed kunne jeg intet foretage mig. Desværre.


Logged

Thaurat al Shabab

Hanii
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #44: 24 Mar 2012, 10:04 »

Nogen som har prøvet at få u19 holdet med i "NexGen Series"? Og hvad gjorde i såfremt det er lykkes?
Logged

Jeg er hurtig
jeg er farlig
.....
.....
Og jeg score hver gang!;)

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010