home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FCK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: FCK  (Læst 17725 gange)
Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #15: 14 Nov 2011, 23:06 »

Midt anden sæson i CHL, med 2 kampe igen en andenplads i en ellers "Lidt" svær pulje Smiley



Her er anden kamp mod fenerbache, første kamp blev 1-1 Opstemt

Her viste Brice Jovial altså sit værd!! Opstemt
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #16: 15 Nov 2011, 17:27 »

Jeg ender også med de bedste hold fra hvert lag - CL efter CL. Så det bliver en kamp om 2-3 pladsen.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2011, 17:42 af DonMambo » Logged

frederikerne
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #17: 17 Nov 2011, 11:07 »

Hvordan bruger i Damen? Smiley
Logged

Kasper9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #18: 17 Nov 2011, 14:38 »

Hvordan bruger i Damen? Smiley

Jeg bruger ham som tagetman ved siden af Santin..

I den position har han virkelig scoret mange mål for mig. 25 mål i 35 kampe Wink
Logged

FCK

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #19: 17 Nov 2011, 16:02 »

Jeg kan slet ikke rigtig få mit hold til at virke, det er møg irreterende er kun i 1. sæson
Logged

Tidligere: Baloo38

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #20: 17 Nov 2011, 16:17 »

Jeg har ham som Target med blandede bolde. På hans side er min Skarpretter, Brice Jovial. Han BOMBER! Han er hurtig, prøv at købe ham.
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #21: 18 Nov 2011, 19:39 »

Forår 3 sæson.


Start 11'er :



Har vundet superligaen de første 2 sæsoner, og fører også lige nu. Har haft uheldig lodtrækning i Champions League og har taget en 3 plads hver sæson Smiley


Sig bare vis i vil have nogle screenshots, eller yderligere info Peace

Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #22: 19 Nov 2011, 00:08 »

ENDELIG


Jeg fik købt Lucas Andersen (For 50 mio.  Shockeret ) Ja.. Han var dyr!

Håber han bliver det hele værd...  Cool
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #23: 26 Nov 2011, 12:11 »

Jeg er i gang med 5. sæson, og vundet ligaen hvert år, så det er bestemt tilfredsstillende. I Europa er jeg ikke helt tilfreds endnu, er blevet nummer 3, 4 gange i træk i CL gruppen, dog har jeg været tæt på at tage 2 pladsen de sidste 2 år. I EL er jeg kun kommet videre til 2. Knockout runde, så er ikke helt tilfreds med mine præstationer i Europa. Sidste år røg jeg ud til City på regler om udebane mål, efter en 4-3 sejr hjemme blev det til et 1-0 nederlag ude. I år er jeg kommet i CL gruppe med Porto, City og Le Havre, vandt min første kamp hjemme 3-0 mod Porto, så håber på en god sæson i Europa i år. Har fået bygget en forholdsvis ung trup op, så der skulle være en god fremtid for klubben.

Her er de taktikker jeg spiller med.

Denne bruger jeg primær til superligaen.



Mens disse 2 bliver brugt til kampe i Europa.



Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #24: 26 Nov 2011, 12:30 »

har haft samme problemer i europa.. Lige indtil 5. sæson. Det blev en semi i CHL, hvor jeg dog tabte på udebanemål til Olympique Lyonnais.. Skuffet

Edit: Bestyrelsen har lige valgt at udvide stadionet med 15 000 pladser Opstemt
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #25: 26 Nov 2011, 12:39 »



Syntes lige i skulle se min angriber. Købte ham da han var 16, (49 mio.) og var lidt skeptisk selv om han havde gode stats. Han har været i start 11'eren siden han var 17, og har været topscorer i SL 2 gange, og 2. plads i målscorer konkurrencen i europa, som jeg ikke kan huske hvad hedder Peace

Hvad syntes i Peace
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

de stijl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #26: 28 Nov 2011, 11:53 »

Jeg er også i igang med Byens Hold, og nyder mit save.

Her i anden sæson fører jeg solidt med 17 points, men er skuffende røget ud af pokalturneringen.
Til min store glæde er jeg tilgengæld kommet videre i en på papiret svær pulje med Dinamo, Villarreal og Liverpool. Den videre kvalifikation skyldes ikke mindst et fantastisk mål af Damen i en 1-0 sejr hjemme i parken, hvor han lobbede bolden over målmanden fra kanten af feltet.

Jeg slukkede FM 2012 lige inden jeg tog på arbejde med den største spænding...lodtrækn ingen til første runde i CHL:)
Logged

Kenni
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #27: 28 Nov 2011, 20:52 »

Netop kommet til 3.sæson:

1.sæson: Mistede også Claudemir til Milan. Kom særdeles langt i CL hvor holdet spillede over alt forventning. Semifinalen blev ende station. Købte Pedro fra Sampdoria i 1.sæson. En spiller der giver interesse fra støvlelandet igen nu. Hentede også Andreas Hinkel på en Fri(Vildt god i første sæson) og forlængede med Lars J.

2. Mistede Damen for ca 75 mio til Inter(han har åbenbart også en satans releasefee.. Havde ellers lavet noget i retning af 36 mål i 35 kampe.)

 Hentede på fri: Yaya Sanogo  Rilwan Hassan, A Bjelland, M. Abu, Lasse Schøne og købte  Mohammed Bangura for 35 mio som erstatning for damen. Tæt på at være lige så farlig.. Dog ikke i  CL. CL var denne gang en stor skuffelse - endte som 4'er i gruppe spillet. Indkøbt i løbet af 2.sæson: Adrian Luna, Nei, Michael Lumb,

I begge sæsoner har jeg vundet både liga og pokal.

Nu Klar til 3.sæson med indkøb an Marc-andre Ter Stegen.. og salg af Wiland. Desuden på fri: Kyle ebecilo, Milan Lalkovic, Jonathan Bond og Juan m. Martinez.

Min taktik er en 4-2-2-2 med wings. Offensiv fra start og 2 def. midtbane på midten(bruger dog grindheim og Pedro)


Hvad gav du for Ter Stegen han er jo pænt dyr allerede i starten af spillet?? Smiley
Logged



Unstoppable 2011!!

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #28: 28 Nov 2011, 20:57 »

Hvad gav du for Ter Stegen han er jo pænt dyr allerede i starten af spillet?? Smiley
Ter Stegen bliver billigere jo længere du kommer hen.
tror det er 100 mil han koster ca. i starten, men i starten af anden sæson, kan man vist hente ham for 60 mil? U

Undskyld hvis det er helt forkert det jeg siger Smiley
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

langskud
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #29: 03 Dec 2011, 14:34 »

Halløj. Jeg er blevet færdig med 3. sæson i Fck, og blevet sikker mester hvert år. Cl er gået fint, vidre fra puljen første år, og semifinale de to seneste år. Men jeg kan ikke tiltrække "store" navne, ej heller Danske. Har fået afslag fra Bendtner, Eriksen og Boilesen, plus udenlandske. Har dog hentet Sturrige, mega god! Jeg kan se at flere af jer andre har haft held med at hente Eriksen bla. Hvordan gør i? Kendte trænere eller hvad?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010