home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 566 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FCK
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: FCK  (Læst 17727 gange)
petermoller
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
FCK
« : 22 Okt 2011, 12:18 »

Jeg har netop spillet en sæson færdig med mestrene, og det gik helt vildt godt. Startede dog lidt svingende ud, og Aab lignede en af de helt store konkurrenter, som først blev vældet af pinden med 5 runder igen. Jeg formåede at komme i CL gruppespillet, hvor jeg trak, sharktar D, Inter og malmø. Blev 2'er i gruppen, hvilket jeg er gangske tilfreds med, Damen lavede 9 mål i CL. Efterfølgende trak jeg Bayern, en udemærket lodtrækning. Da tyske hold altid er spændende. Jeg vandt overraskende 4-1 hjemme. Men i returen, formåede sirgudsson og få rødt kort efter 5 min. Så jeg fik en øretæve på 6-0 jeg har købt metterazi, og karaki, en spiller på 22 fra norge, kender ikke præcis hans navn, da jeg ikke siddder med spillet nu. VIldt spændnende spiller med et enormt talent, pt DF midtbane, men har nu brugt ham i forsvaret, hvor han hætter mål en på samlebånd på hjørne. Ellers så hæv jeg også pokalen hjem. Hvilket alt i alt må siges at være en succesfuld sæson
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #1: 22 Okt 2011, 19:15 »

Jeg er også startet med FCK og jeg har indtil videre spillet 4 kampe i ligaen og har vundet alle sammen. I CL slog jeg i 3 kval runde Ekranas 6-1 samlet og nu venter Genk i Slutspillet, så hvis jeg slår dem er jeg klar til gruppe spillet.

Der er sket lidt på transfer siden ind er kommet: Nicolaj Jørgensen på en 2 årige leje aftale, Xisco Nadal på fri transfer, Ahmed Soukouna på fri, og så er Dean Paraett og Tolga Cigerci kommet på leje aftaler resten af sæson.

Den eneste jeg har solgt er Claudemir som røg til Milan for 30 mio kr. Hvilket svarede til hans frikøbs klausul, så dette kunne jeg ikke forhindre.

Glæder mig til at spille videre på mit spil og til at høre om jeres andres spil med FCK
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #2: 24 Okt 2011, 18:28 »

Nogen der er startet med danmarks bedste hold, som kunne give råd omkring opstilling osv? Smiley
Logged

Tatoo-Kav
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #3: 25 Okt 2011, 17:26 »

Jeg har også gang i FCK. Der har ikke været den store svinger i valsen. Efter 20 kampe, har jeg endnu ikke tabt, fører med 14 point til nr 2 og har en målscore på +39. Jeg er sikkert videre i pokalen efter at have slået mindre hold ud. I chl kom jeg i gruppen, hvor jeg trak United, Lyon og Napoli. En lidt hår gruppe, synes jeg. Jeg startede med 1-1 ude mod United. Ellers blev det til sejr hjemme over Napoli og ude over Lyon. Det var kun nok til 3. pladsen. Så nu må jeg i UEFA cuppen.

Jeg spiller enten 4-4-2 eller 4-2-3-1. Det afhænger lidt af modstander og skader. Jeg prøver altid at kontrollere kampene. Også selvom jeg stiller med reservehold. Zohore er røget til Wolves og Claudemir til milan for 3.6 mio pund. Ind er kommet James McFadden på fri. Desuden kommer vanden borre til i januar.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #4: 30 Okt 2011, 22:04 »

Så fik jeg også afsluttede en sæson med FCK, vandt sikkert ligaen med 87 point og en målscorer på 105-32. Kom i CL, hvor jeg kom i gruppe med Real Madrid, Milan og Genk, blev nummer 3 med 7 point. I EL mødte jeg Sparta Moskva hvor jeg røg ud med samlet 3-2. Derudover kom pokalen kom også i hus.

På transfermarkedet skete der ikke det store, i hvert fald ikke på ind siden, der blev kun brugt penge på Jonas Lössl 2,75 mio. kr., også blev Daniel Jensen og Philipp Degen hentet på en fri transfer, men jeg var så "heldige" at de var skadet 2/3 af sæsonen.  Claudemir blev solgt til Milan for 30 mio. kr. TK røg til QPR for 12 mio. kr. og Kim Christensen røg til West Bromwich for 3 mio. kr. 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #5: 03 Nov 2011, 16:46 »

Så fik jeg også afsluttet første sæson, hvor jeg selvfølgelig vandt superligaen Smiley
Jeg fik også en del succes i Europa, da jeg røg videre i en gruppe a la; Chelsea, CSKA Moskva og Otelul Galati. Endestationen var i 1. knockout runde, hvor jeg tabte sammenlagt 6-3 til porto Skuffet

Jeg har ikke været så aktiv på transfermarkedet, men jeg har dog købt en spiller: http://imageshack.us/photo/my-images/685/mateuszkuzmickioversigt.png/
Jeg har ikke brugt ham så meget på 1. holdet, men de kampe han har spillet, har han gjort det rigtig godt! Klart anbefales.

Nu hvor jeg går ind til 2. sæson, er der så nogle der ved, hvem jeg evt. kunne købe til erstatning af N'doye? Helst en Targetman.
« Seneste Redigering: 03 Nov 2011, 16:48 af Know112233 » Logged

sANDRMONG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #6: 07 Nov 2011, 11:37 »

Jeg er nu i starten af 2. sæson, hvor de 3 første kampe blev vundet. I 1. sæson kom jeg i CHL gruppespillet og gik videre som 2'er. Så mødte jeg shakhtar som jeg slog (husker ikke resultatet) og i kvartfinalen, rendte jeg ind i Inter. Meget overraskende vinder jeg 5-4 på udebane, og hiver så en 2-2 hjem på hjemmebane. Semifinalen bød på R. Madrid hvor ronaldo legede kispus med mit forsvar og jeg røg ud sammenlagt 7-1. Hvis vi kigger på suppen vandt jeg med 3 runder tilbage, foran midtjylland.
Pokalen tabte jeg i finalen til Lyngby. Mine spillere var rigtig trætte efter CHL og så havde N'doye og Bolanos karantæne.

På transfer markedet har jeg fået handlet lidt. I første sæson røg: TK 20 mill, Bergvold 13 mill, og desværre Claudemir 30 mill (frikøbsklusul).  Ind kom Daniel Jensen og Materazzi begge på fri, og Hamad for 6 mill fra malmø, han var et panik køb da claudemirs frikøbsklausul blev aktiveret kort før vinduet lukkede. Men han har vist sig at være rigtig god som joker, og smide ind som et friskt pust, så ham er ejg rigtig tilfreds med.
Nu er n'doye så røget for 87 mill og sølvi for 32 mill og absalonsen for 18 mill og sidst men ikke mindst nordstrand for 18 mill. Robert Mak, viktor fischer og mads albæk er købt ind til videre. Så lige nu bruger jeg pate i angrebet med santin og fischer, og så skal jeg have købt en ndoye type da han fungerede rigtig godt med santin og synes nu at viktor minder noget mere om santin end om ndoye.
Logged

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #7: 08 Nov 2011, 16:03 »



Kan i gætte hvem der fører? :-D

Indkøb: Gilberto fra Ac Horsens, gav 6 mil for ham i starten af sæsonen. Piscu, gav ca 23 for ham efter salget af Claudemir  Græder (35 mil til olympique lyonnais)!!

Bare stil spørgsmål til Taktik osv :-D
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #8: 09 Nov 2011, 03:57 »

Netop kommet til 3.sæson:

1.sæson: Mistede også Claudemir til Milan. Kom særdeles langt i CL hvor holdet spillede over alt forventning. Semifinalen blev ende station. Købte Pedro fra Sampdoria i 1.sæson. En spiller der giver interesse fra støvlelandet igen nu. Hentede også Andreas Hinkel på en Fri(Vildt god i første sæson) og forlængede med Lars J.

2. Mistede Damen for ca 75 mio til Inter(han har åbenbart også en satans releasefee.. Havde ellers lavet noget i retning af 36 mål i 35 kampe.)

Hentede på fri: Yaya Sanogo  Rilwan Hassan, A Bjelland, M. Abu, Lasse Schøne og købte  Mohammed Bangura for 35 mio som erstatning for damen. Tæt på at være lige så farlig.. Dog ikke i  CL. CL var denne gang en stor skuffelse - endte som 4'er i gruppe spillet. Indkøbt i løbet af 2.sæson: Adrian Luna, Nei, Michael Lumb,

I begge sæsoner har jeg vundet både liga og pokal.

Nu Klar til 3.sæson med indkøb an Marc-andre Ter Stegen.. og salg af Wiland. Desuden på fri: Kyle ebecilo, Milan Lalkovic, Jonathan Bond og Juan m. Martinez.

Min taktik er en 4-2-2-2 med wings. Offensiv fra start og 2 def. midtbane på midten(bruger dog grindheim og Pedro)
Logged

Kasper9
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #9: 11 Nov 2011, 21:21 »

Så har jeg spillet den første halvdel af sæsonen......
Kom i CL-gruppe med CSKA Moskva, Chelsea og Genk. Blev lidt heldig nummer to og skal nu møde Bayern i 1. knockoutrunde.

Ligger nummer 2 i Superligaen med samme antal point som OB. Tabte den 2. anden sidste kamp inden vinterpausen 2-1 til OB og derfor hentede de mig desværre. Kom foran 1-0 og følte at jeg havde rimelig godt styr på det og besluttede mig derfor at prøve en ny taktik til den afgørende CL kamp og derfor kom de desværre på 2-1.

På transfersiden er der ikke sket det helt store. Claudemir er røget på hans frikøbsklausul og har i stedet hentede Sylvester Igboun (Sly) fra Midtylland hvilket har været et superkøb. Han har været en genial joker at kunne sætte ind da han med hans hurtighed kan løbe fra næsten alle forsvarsspillere. Bla mod Genk. Jeg førte 2-1 med 20 min tilbage og følte mig meget pressede. Så kom Sly ind og løber fra deres forsvar 2 gange som resulterer i to kasser og en 4-1 sejr.

Har desværre lige fået nyheden om at Wiland som nok har været den mest stabile spiller er blevet skadet og går glip af Bayern-kampen.  Græder
Logged

FCK

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #10: 12 Nov 2011, 23:20 »

1. Sæson overstået!

Superliga: Check
Pokal: Check.... Nej hov, Midtjylland slog mig 6-5 på straffe!! R*v!
Champions League: 3 i gruppen.
Europa League: 2. Knockout runde (efter at have slået Sevilla ud Thumbs Up )

2. Sæson, starter man jo i CL gruppespil, og ligaen skal selvfølgelig vindes igen!

Indkøb:

1. Sæson: Gilberto BO, Siyanda Xulu FC (Gav 2,1 for ham, her i starten af anden er han 9,75 værd Opstemt ) Piscu OM (Virkelig en af mine helt store stjerner, han gør det FORMIDABELT på den Offensive midt!)

2. Sæson: En gut ved navn Brice Joviel. Lynende hurtig! Han bomber i venskabskampe med N'doye på siden!!
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #11: 13 Nov 2011, 00:05 »

og der er kun gået en halv sæson Wink



PS

Gilberto er købt. 23 mål, jeg blev nødt til at købe ham! Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: FCK
« Svar #12: 13 Nov 2011, 00:45 »

Er lige startet med FCK. Jeg valgte med det samme, at sætte Thomas Kristensen, Martin Bergvold og Morten Nordstrand til salg, og de blev solgt rimelig hurtigt. Købte så Kasper Povlsen, Siyanda Xulu og Jeppe Kjær, og ligger pt i forhandling med Maksim Bordachov. Alle 3 nyindkøb fik debut mod FC Nordsjælland, og kampen blev vundet 1-0 på mål af N'Doye, efter oplæg af Jeppe Kjær. Økonomien er ikke skide god, så regner med at sælge Zanka og Martin Vingaard når de bliver skadesfri.

Transfer ind:
Jeppe Kjær, 60.000 kr
Siyanda Xulu, 1,2 mio kr
Kasper Povlsen, 2,2 mio kr
Sylvester Igboun, 13 mio kr (10 på afdrag)

Transfer ud:
Morten Nordstrand, 5 mio kr
Thomas Kristensen, 7 mio kr
Martin Bergvold, 5 mio kr

EDIT: Nu kom Sylvester Igboun også til klubben, og ham glæder jeg mig meget til at bruge, ham og N'Doye kunne være giftige.
« Seneste Redigering: 13 Nov 2011, 00:53 af MichaelHarlev » Logged

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #13: 13 Nov 2011, 19:32 »

Er lige startet med FCK. Jeg valgte med det samme, at sætte Thomas Kristensen, Martin Bergvold og Morten Nordstrand til salg, og de blev solgt rimelig hurtigt. Købte så Kasper Povlsen, Siyanda Xulu og Jeppe Kjær, og ligger pt i forhandling med Maksim Bordachov. Alle 3 nyindkøb fik debut mod FC Nordsjælland, og kampen blev vundet 1-0 på mål af N'Doye, efter oplæg af Jeppe Kjær. Økonomien er ikke skide god, så regner med at sælge Zanka og Martin Vingaard når de bliver skadesfri.

Transfer ind:
Jeppe Kjær, 60.000 kr
Siyanda Xulu, 1,2 mio kr
Kasper Povlsen, 2,2 mio kr
Sylvester Igboun, 13 mio kr (10 på afdrag)

Transfer ud:
Morten Nordstrand, 5 mio kr
Thomas Kristensen, 7 mio kr
Martin Bergvold, 5 mio kr

EDIT: Nu kom Sylvester Igboun også til klubben, og ham glæder jeg mig meget til at bruge, ham og N'Doye kunne være giftige.


Xulu er GENIAL!! Han stiger hele tiden i værdi, i min vens brøndby save solgte han ham for 70 mill i 4 sæson

Jeg har også længe ville have fat i Igboun, men de acceptere ikke under 25 mill! Så jeg købte en anden angrebsmakker til N'doye som BOMBER!!!! Opstemt
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #14: 14 Nov 2011, 18:35 »

Er lige startet med FCK. Jeg valgte med det samme, at sætte Thomas Kristensen, Martin Bergvold og Morten Nordstrand til salg, og de blev solgt rimelig hurtigt. Købte så Kasper Povlsen, Siyanda Xulu og Jeppe Kjær, og ligger pt i forhandling med Maksim Bordachov. Alle 3 nyindkøb fik debut mod FC Nordsjælland, og kampen blev vundet 1-0 på mål af N'Doye, efter oplæg af Jeppe Kjær. Økonomien er ikke skide god, så regner med at sælge Zanka og Martin Vingaard når de bliver skadesfri.

Transfer ind:
Jeppe Kjær, 60.000 kr
Siyanda Xulu, 1,2 mio kr
Kasper Povlsen, 2,2 mio kr
Sylvester Igboun, 13 mio kr (10 på afdrag)

Transfer ud:
Morten Nordstrand, 5 mio kr
Thomas Kristensen, 7 mio kr
Martin Bergvold, 5 mio kr

EDIT: Nu kom Sylvester Igboun også til klubben, og ham glæder jeg mig meget til at bruge, ham og N'Doye kunne være giftige.

Bemærk Damen har frikøb på 50 mio. I mit spil købte Inter ham(noget uforståeligt) for 75 mio(incl målbonus)... Selvf. gode penge i kassen... men det kræver nogle gode indkøb at erstatte ham.


Andre der gør sig godt i FCK trøjen(2014): Milan Lalkovic, Adrian Luna, Horour Magnusson. Jeg hentede også Lindegaard som reseve for Ter stegen..
« Seneste Redigering: 14 Nov 2011, 18:49 af DonMambo » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010