home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FCK
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: FCK  (Læst 17724 gange)
Drillo
Gæst
 
Sv: FCK
« Svar #60: 03 Maj 2012, 22:21 »

Jeg spiller med classic taktik så jeg har ikke givet mine spillere nogle bestemte roller.

Statestik efter 20 kampe i alle turneringer.
Mostafa Abdellaoue:
Superligaen - kampe (3(7)) Mål (5)
EB Cup - Kampe (1) Mål (1)
Champions League - Kampe (1(3)) Mål (4)
IALT - Kampe (5(10)) Mål (10)

Cesar Santin:
Superligaen - Kampe (13) Mål (10)
EB Cup - Kampe (0) Mål (0)
Champions League - Kampe (5) Mål (3)
IALT - Kampe (18) Mål (13)

Morten Nordstrand:
Superligaen - Kampe (0(1)) Mål (1)
EB Cup - Kampe (1) Mål (0)
Champions League - Kampe (2(1)) Mål (1)
IALT - Kampe (3(2)) Mål (2)

Dame N'Doye:
Superligaen - Kampe (13) Mål (10)
EB Cup - Kampe (0) Mål (0)
Champions League - Kampe (4) Mål (1)
IALT - Kampe (17) Mål (11)

Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #61: 04 Maj 2012, 16:29 »

Hold kæft hvor er jeg ved at være træt af N'Doye. Er i Oktober i min første sæson, han har allerede haft 2 skader, af 2-4 ugers varighed. Når han så endelig er fit, scorer han en del mål, hvilket mine andre angribere ikke rigtig formår. Og så nu, i hans første kamp efter en skade, scorer han efter 22 sekunder... Hvorefter han får et rødt kort i den andet minut -.- ! Sur
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #62: 04 Maj 2012, 16:31 »

Hold kæft hvor er jeg ved at være træt af N'Doye. Er i Oktober i min første sæson, han har allerede haft 2 skader, af 2-4 ugers varighed. Når han så endelig er fit, scorer han en del mål, hvilket mine andre angribere ikke rigtig formår. Og så nu, i hans første kamp efter en skade, scorer han efter 22 sekunder... Hvorefter han får et rødt kort i den andet minut -.- ! Sur
Sælg ham i sommerens transfervindue. Du kan få 50 mio for ham, og hent Wallyson på fri istedet. Han burde være til at hente, kan hente ham hver gang i mine saves. Han scorede 30 mål i ligaen i 1. sæson, og i 2. sæson scorede han 37. Fik et bud på 67 mio efter 2 sæsoner, og jeg hentede ham på fri Smiley
Logged

Hala Madrid!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #63: 04 Maj 2012, 16:54 »

Citat
Sælg ham i sommerens transfervindue. Du kan få 50 mio for ham, og hent Wallyson på fri istedet. Han burde være til at hente, kan hente ham hver gang i mine saves. Han scorede 30 mål i ligaen i 1. sæson, og i 2. sæson scorede han 37. Fik et bud på 67 mio efter 2 sæsoner, og jeg hentede ham på fri


Ja, han ser da godt nok rimelig spændende ud, men nu spørger jeg måske lidt dumt Wink
- Men kan jeg ikke risikere at hans klub forlænger med ham, så jeg ender med at skal betale endnu mere for ham, end det jeg skal nu ?  Huh
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #64: 04 Maj 2012, 17:41 »



Ja, han ser da godt nok rimelig spændende ud, men nu spørger jeg måske lidt dumt Wink
- Men kan jeg ikke risikere at hans klub forlænger med ham, så jeg ender med at skal betale endnu mere for ham, end det jeg skal nu ?  Huh
Selvfølgelig kan det godt ende med at han forlænger, men det har han ikke gjort i nogle af mine saves Smiley
Logged

Hala Madrid!

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #65: 04 Maj 2012, 17:53 »

Okay, super. Tak for tippet !  Thumbs Up
Logged

R.Poulsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #66: 09 Maj 2012, 18:52 »

Nogen der har fået udbygget parken? Jeg har et gennemsnit på knap 36000, men bestyrelsen siger nej. Det skal siges, at der ok med penge og en god trup (under info er klubben vurderet til 1.7 mia). Skal bruge udbygningen til at øge omdømmet.

Jeg har netop fået udbygget parken med 16.000 ekstra sidepladser. Det der skal til er: tilskuergennemsnit på 98% + 180 mil...
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: FCK
« Svar #67: 13 Maj 2012, 14:53 »

Efter en helt utrolig første sæson, som bød på the treble (Superligaen, DBU Pokalen og Champions League) gik jeg lidt med tanken om at søge nye græsgange, da jeg bestemt ikke kan nå mere med FCK, men der kom ikke nogen tilbud hen over sommeren, så jeg tager som minimum en sæson mere i spidsen for Byens hold.

Ligaen i første sæson var en noget blandt fornøjelse, vi lage stærkt fra land ved at vinde de første 10 kampe med en målscore på 32-7. De næste 12 kampe var noget af en blandet landhandel med kun 6 vundne kampe, 3 nederlag og 2 uafgjorte målscoreren lød på 22-7, så udfra målscoreren så burde vi havde vundet nogle flere kampe i denne periode, godt nok satsede vi utroligt meget på Champions League og derfor var det ikke i mange af kampene hvor vi stillede op i stærkeste opstilling.
De sidste 11 kampe var meget mere stabile med 9 sejre og 2 uafgjorte og en målscorer på 25-4.

Kampe der kan frem hæves var kamp nr. 8 hjemme mod Brøndby. Vi starte i et rigtig højt tempo og lægger Brøndby under pres fra start af. Da dommeren fløjter første halvleg af står der 5-0 på mål af Dame N'Doye (3) Cesar Santin (1) Cristian Bolanos (1). Anden halvleg blev spillet på cruise control, dog stadig uden at Brøndby kom frem til de helt store chancer. Dame N'Doye lukker og slukker med sin scoring i det 83 minut til slut resultatet 6-0.

Kamp nr. 33 ude mod FC Nordsjælland, godt nok havde vi allerede vundet mesterskabet men jeg havde lovet vores fans at vi ville give dem en fest af en afslutning. Men det startede meget skidt FC Nordsjælland stod på alt spillet og vores spiller lignede nogen der allerede var rejst til Tyskland for at spille Champions League finale, så efter første halvleg stod det 2-0 til FC Nordsjælland på mål af Rawez Lawan (2). Jeg talte med meget store bogstaver og forklarede overfor spillerne at vores fans fortjente en fest at slutte sæsonen af på.
Det virkede som om at spillerne var vågnet op fra deres søvn, for det var et helt andet hold der kom på banen til anden halvleg, vi lage FC Nordsjælland under pres og havde mange rigtige store chancer, i det 76 minut modtager Sankey bolden på kanten af feltet løber på tværs og banker bolden op i målhjørnet til 2-1. Det var starten på en rigtig god periode for allerede i det 78 minut sender Abdellaoue bolden ind over mod Sankey som lægger bolden til rette for Delaney som scorer til 2-2.
Kampen dør lidt ud efter denne scoring, men i 3 minutters overtid for vi et hjørnespark som Bengtsson tager sig af, han sender bolden ind i det lille felt hvor Peter Larsson kommer højest og pander bolden ind i mål til slut resultatet 2-3.


Vejen til finalen i DBU Pokalen, Vi satsede slet ikke på denne turnering så det var alle de spiller der fik mindst spilletid der fik nogle minutter i benene. Vi spillede imod Søllerød-Vedbæk, AGF, SønderjyskE og Silkeborg. Kampen imod Silkeborg var en tæt affære hvor vi gik videre på reglen om udebane mål.
I finalen ventede FC Midtjylland som vi endte med at besejre med 2-0 i en meget kedelig kamp, målene blev scoret at Mathias Zanka Jørgensen (1) og Dame N'Doye (1).


Eventyret i Champions League, er næsten umuligt at beskrive, da der den 20 Juli blev trukket lod til Gruppe spillet sad jeg med en noget kedelig fornemmelse da jeg så hvem vi var blevet trukket sammen med, M. Haifa, Porto og Villarreal. Vi gik inden gruppe spillet gik i gang efter 3 pladsen, men da der var spillet 3 kampe i gruppen og der stod 9 point på kontoen, så kunne vi ikke lade være med som minimum at gå efter 2 pladsen i gruppen. De sidste 3 kampe endte med 5 point, 1 sejer over Villarreal og 2 uafgjorte mod Porto og M. Haifa, så vi sluttede 3 point over Porto på 2 pladsen.

I første knockout runde blev vi trukket sammen med Ajax, hvilket var en god modstander i forhold til nogen af dem vi kunne havde trukket. Vi tog til Amsterdam Arena med troen på at vi kunne vinder over Ajax, men da slut fløjtet lod kunne vi forlade Holland med et nederlag på 2-0, bestemt ikke det vi havde forventet og det gjorde det hele meget sværere hjemme i Parken.
Retur opgøret i Parken fik en god start da Mads Albæk allerede efter 12 minutter gør det til 1-0, vi blev ved med at presse på med bolden ville bare ikke ind, så første halvleg slutter uden flere mål. Anden halvleg er kun 16 minutter gammel da Kris Stadsgaard gør det til 3-0 før ham har Sankey scoret til 2-0, de to scoringer vil sende os videre i tuneringen, og Para så scorer til 4-0 i det 74 minut eksploderer Parken i vild
jubel, Ajax når dog og få scoret et trøste mål til sidst. Vi var videre med en samlet målscorer 4-3.

I kvart finalen trak vi Chelsea, en på alle måder stærkere modstander ind Ajax, men med troen på egen evne efter kampen imod Ajax gik vi ind til den første kamp i Parken med oprejst pande. Kampen endte 3-0 på mål af Wallyson (2) og Kris Stadsgaard (1).

Wallyson første mål blev kåret til det bedste mål i Champions League
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6tJObNtFK3o

Retur kampen startede meget skidt da Drogba allerede efter 21 sekunder lobbede bolden over Wiland. Hele kampen igennem skulle vi modstå et enormt pres fra Chelsea, de vinder og så kampen 2-0 det sidste mål scorede Lampard. Vi var dog stadig videre med en samlet sejer på 3-2.

I Semi finalen stod vi over for Man Utd og igen startede vi på hjemmebane, imod alle forventninger var det os der styrede kampen fra start til slut hvilket resultatet også viste klart 4-1 til FCK på mål af Kris Stadsgaard (1) allerede efter 2 minutter, Wallyson (1) efter 13 minutter, Mads Albæk (1) og et selvmål af David De Gea, Man Utds mål blev scoret af Berbatov.
Retur kampen blev en kedelig spillet kamp uden de helt store chancer, Wallyson scorede på vores eneste stor chance, og Rooney gjorde det til 1-1 som kampen sluttede.   

Nu stod vi her i Champions League finalen, det var der bestemt ikke nogen der havde regnet med hverken nogen fra Medierne eller nogen i og omkring klubben.
Vi skulle møde den blå del af Manchester på Allianz-Arena i München, jeg fortalte mine spillere at de skulle gå ud og nyde den her kamp, og at der ikke var nogen der forventede at vi skulle vinde den her kamp.
Edin Dzeko gjorde dog kampen noget nemmere for os da han helt umotiveret valgte at save Zanka ned bagfra, direkte rødt efter 2 minutter, men det var stadig Man City der stod på alt spillet, og vi kom ikke frem til særlig mange chancer. I den 53 minut bliver i tildelt et frispark lige uden for feltet som Cristian Bolanos tager sig af, han banker bolden ind under overliggeren til vild jubel blandt FCK fansene. Hvis vi troede at vi var under pres inden vi scorede så tog vi fejl, for det var ikke meget at vi kom over midterlinjen efter vores scoring, og i det 87 minut kunne vi ikke holde stand mere Yaya Toure trykker af uden for feltet og scorer til 1-1 og kampen til 2*15 minutter. Mine spillere er helt smadret og det er ikke meget de løber mere, så vores spille bliver meget primitivt med lange bolde op til vores angribere, og i det 97 minut har Emil Larsen forvildet sig ind i feltet hvor han sætter hovedet på et indlæg fra Para og scorer til slut resultatet 2-1.


Indkøb i første sæson: "priser er angivet i pund"
9.7.11 - Emil Larsen (Lyngby) - 875K
19.8.11 - Sol Campbell (Free) - 0
1.1.12 - Ole Kristian Selnæs (Rosenborg) - 0
5.1.12 - Frederik Rønnow (Horsens) - 375K
5.1.12 - Edvard Setterberg (IFK Nörrköping) - 325K
5.1.12 - Valon Berisha (Viking) - 2.6mil
11.1.12 - Para (Santos) - 600K
18.1.12 - Wallyson (Cruzeiro) - 775K
20.1.12 - Mads Albæk (Midtjylland) - 950K
26.1.12 - Eugene Sankey (Heartland) - 80K

Spiller salg i første sæson: "priser angivet i pund"
1.1.12 Kim Christensen (Fulham) - 3.5Mil
5.1.12 Claudemir (Genoa) - 3.5Mil
16.1.12 Christian Grindheim - 5.5Mil
     
« Seneste Redigering: 13 Maj 2012, 16:16 af Drillo » Logged

R.Poulsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #68: 15 Maj 2012, 18:53 »

"The trible" i første sæson... Lugter langt væk af snyd!!!
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #69: 15 Maj 2012, 19:02 »

Wow, jeg ville kaste mit FM ud af vinduet (eller ikke helt, lol), hvis jeg formåede at vinde Champions Legue og slå Chelsea, United og City. Det ville fuldstændig ødelægge spillet for mig. Og så er der vel mistanke for snyd, da jeg simpelthen ikke tror, det kan lade sig gøre uden. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #70: 15 Maj 2012, 19:10 »

Alle kan jo gemme et spil, og spille kampen om til uendelighed. Kort sagt - det kan ikke lade sig gøre, i første sæson at vinde Champions League, med FCK, eller noget andet skandinavisk hold.
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #71: 15 Jul 2012, 19:55 »

Så lige i tråden her..

Jeg tror sgu' godt det kan lade sig gøre. En skarp taktik og nogen svagtspillende modstandere. Voldsomt fedt, at du har vundet Champions League i første sæson med FCK, Drillo!! Jeg ved du har været på scenen længe, og jeg er sikker på det er rent spil du har kørt med!

Men anyway.
Jeg overvejer lidt at starte et spil med FCK. Vil bare lige høre, hvor nemt det er at sælge spillere til udlandet og hvordan Københavns økonomi ser ud i starten af spillet?
Logged

ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FCK
« Svar #72: 17 Jul 2012, 20:03 »

Hold kæft, N'Doye er jo for vild. 5 mål i de første 2 Superliga kampe.  Cool
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: FCK
« Svar #73: 17 Jul 2012, 21:03 »

Det er da godt nok imponerende når der er nogen som opnår et super resultat i et save som meget få andre har gjort så må man da snyde. Det må være trist at tænke sådan.

Tankegang - Det har jeg ikke opnået, så må der være snyd indblandet.
Det er lidt det samme som at sige. Jeg har aldrig set haj så de eksistere ikke.

Men så er der vel heller ikke noget ved at se fodbold i tv eller på station mere, for der findes jo så meget doping, bestikkelse og hvad de ikke kan finde på.

Lige et surt opstød.

Tak Cesc har heller ikke prøvet noget ligene før eller efter, desværre mistede jeg lysten til spillet ret hurtigt efter at jeg var gået igang med 2 sæson.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK
« Svar #74: 17 Jul 2012, 21:08 »

Det er da godt nok imponerende når der er nogen som opnår et super resultat i et save som meget få andre har gjort så må man da snyde. Det må være trist at tænke sådan.

Tankegang - Det har jeg ikke opnået, så må der være snyd indblandet.
Det er lidt det samme som at sige. Jeg har aldrig set haj så de eksistere ikke.

Men så er der vel heller ikke noget ved at se fodbold i tv eller på station mere, for der findes jo så meget doping, bestikkelse og hvad de ikke kan finde på.

Lige et surt opstød.

Tak Cesc har heller ikke prøvet noget ligene før eller efter, desværre mistede jeg lysten til spillet ret hurtigt efter at jeg var gået igang med 2 sæson.
Tror skam også på dig, for kan ikke se det fede ved at lyve omrking det. Men det undrer mig heller ikke at du mistede lysten allerede i 2. sæson, alt er jo ligesom vundet Opstemt Jeg oplevede det samme i FM11, og legede lidt med editoren og smed FCK over i Ligue 1, det blev ganske underholdende!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010