home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AC Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens  (Læst 23231 gange)
ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #45: 18 Jul 2012, 16:53 »

Også en af de bedste i virkeligheden. Det er en fantastisk sammensætning af to spillere som virkelig forstår at sætte medspillere i scene og Spelle løber banen sort hver eneste kamp. Han er fremragende! En der udelukkende spiller for holdet, og han er fremragende at overvære.

Hvor langt kom du i spillet?
Jeg er helt enig.

Jeg mener jeg spillede halvanden sæson. Så vidt jeg husker blev jeg to'er i første sæson, hvilket var at spille over evne. Det faktum, samt at der ingen penge var gjorde at jeg gik død, hvilket jeg lidt fortryder. Spillet er desværre blevet slettet, ellers ville jeg have genoptaget det nu ;-)
Logged

welbz is dat guy

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #46: 18 Jul 2012, 16:55 »

Jeg er helt enig.

Jeg mener jeg spillede halvanden sæson. Så vidt jeg husker blev jeg to'er i første sæson, hvilket var at spille over evne. Det faktum, samt at der ingen penge var gjorde at jeg gik død, hvilket jeg lidt fortryder. Spillet er desværre blevet slettet, ellers ville jeg have genoptaget det nu ;-)

Jeg har haft tre Horsens-spil før det nuværende, hvor jeg også er gået død op til anden sæson pga. de manglede penge. For man kan intet gøre i og med truppen er så smal som den er.

Det som holder mig oppe i dette spil, er ham spilleren min talentspejder har fundet også lysten til endelig at få det fedeste spil med Horsens! For når underskuddet er væk, så tror jeg man kan føre klubben så langt som man lyster!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #47: 18 Jul 2012, 17:42 »



Så er vi i gang med den nye sæson med manér!

OB - AC Horsens 0-1
AC Horsens - FCK 0-0
AaB - AC Horsens 0-4

Yup!!

EDIT:
Jeg har lige trukket Atletico Madrid i Euro League... Hmmm...  crazy
« Seneste Redigering: 18 Jul 2012, 17:46 af Cesc » Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #48: 19 Jul 2012, 00:16 »

Kan sige at de kan føres RIGTIGT langt....er godtnok helt fremme i 2022, men sidste sæson lykkedes det mig, at nå til CL finalen, hvor jeg dog tabte til Lyon i overtiden :< Derudover er ligaen blevet vundet 9 sæsoner i streg, og er godt på vej mod det 10....Casa Arena er udvidet til 30k sæder, men da dette konstant er et nyt ved at blive planlagt...Ydermere er der top træningsfaciliteter og State of the Art ungdomsfaciliteter Opstemt

Så bare kør på med dem, det er det fedeste save ever :-)
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #49: 20 Jul 2012, 09:37 »

Kan sige at de kan føres RIGTIGT langt....er godtnok helt fremme i 2022, men sidste sæson lykkedes det mig, at nå til CL finalen, hvor jeg dog tabte til Lyon i overtiden :< Derudover er ligaen blevet vundet 9 sæsoner i streg, og er godt på vej mod det 10....Casa Arena er udvidet til 30k sæder, men da dette konstant er et nyt ved at blive planlagt...Ydermere er der top træningsfaciliteter og State of the Art ungdomsfaciliteter Opstemt

Så bare kør på med dem, det er det fedeste save ever :-)

Ej, hvor fedt Dauer!

Hvem hentede du af spillere de fire første sæsoner?

EDIT:
Jeg har netop skrevet med Enock Adu, som kommer til sommer. Derudover har jeg hentet Kalouda fra CSKA Moskva. Han blev fri tranfer for mig, prøvede trænede og lavede et godt mål i en træningskamp så giver ham chancen! Han er uhyggelig efter SAS-Liga standarden..

Desuden er Emil Larsen, Johan Absalonsen, Thorbjørn Holst Rasmussen, Anders Randrup, Lasse Heinze, Jens Stryger Larsen, Kasper Povlsen og AC's kontrakter ved at udløbe om under seks måneder. Så forsøger at se om jeg kan skaffe nogle af dem til CASA.
« Seneste Redigering: 20 Jul 2012, 09:40 af Cesc » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #50: 20 Jul 2012, 13:23 »

Hold kæft, hvor er jeg glad!! Mit hold er SÅ vanvittig godt med min taktik! Jeg myrder alle hold med den taktik stort set!!

Endnu en finale er vundet!!



Dame N'Doye har heldigvis måltørke på over 600 minutter, og hold op han brændte store chancer. Fremragende præstation!

Desuden ligger jeg nummer 1 i ligaen med fire kampe igen. Skal dog møde 2 hold fra top fire (BIF og FCM), mens FCK har et meget nemmere kampprogram! Håber jeg overrasker og henter trofæet!! Er for vanvittigt!!!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #51: 20 Jul 2012, 14:24 »

THE DOUBLE-SÆSON!!!!! i billeder!


















Ungdomsholdet kan også! ;-)

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #52: 20 Jul 2012, 16:20 »

Jeg har så småt lavet mine sommerhandler.

Endelig et vindue, hvor jeg kan bruge penge for første gang i karrieren! Men jeg valgte dog kun at bruge dem alle på én spiller - nemlig Jim Larsen fra Rosenborg, 1,5 millioner sendt afsted.

Derudover har jeg hentet:
Educk Adu, fri
Thomas Villadsen, fri
Anders Randrup, fri
Joco Isic, fri
Louis Gavin, fri

De to sidste er regens:


Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #53: 20 Jul 2012, 20:44 »

Så blev det 10. mesterskab på stribe hentet til Horsens, samtidig kom der ny ejer, nemligt direktør Henrik Ravn, som valgte at smide 35 mio euro ind i klubkassen (Jeg takker og bukker)...Derudover er et nyt stadion under opbygning, og Nielsen Stadium (Er MEGA skuffet over, at de opkalder det efter Kent Nielsen i stedet for mig) med plads til 45.000 glade tilskuere står klart til sommeren 2024 (næste sæson)

Transfers de 4 første sæsoner som udbedt:

1.

2.

3.

4.

Mmmmh, er ikke lige sikker på hvordan SS funktionen virker herinde, men hvis i trykker på de tomme rammer kommer billedet frem :p
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #54: 26 Jul 2012, 13:10 »

Ser godt ud drenge. Er ikke selv hjemme, men kan dog sige Macena er vendt hjem i mit save Smiley

Men updater når jeg kommer hjem söndag. Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #55: 29 Jul 2012, 11:14 »

Så har jeg spillet en halvsæson færdig i sæsonen 2013-2014. Hold kæft, hvor er min regen Gavin Louis verdens bedste spiller!!








Jeg lå nummer 3 gennem hele turneringen. Men i allersidste runde mod Twente valgte Søren Jensen at lave et selvmål og så fik jeg ellers bank i Twente. Meget surt, da jeg godt gad have fortsat eventyret i EL. Mod Inter er det lidt spøjs, at alle de seks mål de lavede var på hjørnespark!! Marseille-kampen er måske min bedste taktiske kamp nogensinde og min sejr mod Twente havde jeg virkelig ikke set komme!!



Modsatte kamp er Viborg mod Randers FC - så regner med en tre på stribe.


Sjovt billede:

Oktober var der gang i gode mål fra min side af!

 Opstemt

Desuden er jeg ved at rippe OB for spillere, da mange af deres største profiler har kontraktudløb til sommer. Tore Reginiussen er allerede sikret, mens jeg også forhandler med Nicklas Helenius og Rurik Gislason. De to skal dog fungere som reserver!
« Seneste Redigering: 29 Jul 2012, 11:15 af Cesc » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #56: 29 Jul 2012, 12:11 »

Rurik Gislason er nu købt ind som reserve/backup til Kalouda på højrekanten. Hvor er det spændende det spil her!

Det fedeste er nu, at en sæson i SAS-Ligaen går så hurtigt fordi der er to tidspunkter på året hvor man spiller alle sine kampe. Det gør det jo mega fedt at komme langt frem og skabe sit eget præg på ens hold!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #57: 29 Jul 2012, 17:46 »

Er der andre som spiller med AC Horsens??

Jeg må ærligt indrømme, at det nok er mit fedeste save i FM 2012. Jeg synes virkelig det er nice, at man kan ændre klubben så meget med et par gode resultater. Jeg håber at kunne stable et godt hold på benene der ikke i næste sæson, men sæsonen efter har mulighed for at gå videre fra gruppespillet i Champions League!
Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #58: 29 Jul 2012, 17:50 »

Self spiller vi da med Horsens Smiley Der sker bare ikke så meget i mit lge nu....Vinder ligaen suverænt hver sæson og kæmper hårdt i CL....Bedste resultat i ligaen er 99 point i en sæson, og et nederlag i CL finalen til Lyon....Har nu fået stadion med plads til 45k og cruiser videre :p
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #59: 29 Jul 2012, 17:53 »

Self spiller vi da med Horsens Smiley Der sker bare ikke så meget i mit lge nu....Vinder ligaen suverænt hver sæson og kæmper hårdt i CL....Bedste resultat i ligaen er 99 point i en sæson, og et nederlag i CL finalen til Lyon....Har nu fået stadion med plads til 45k og cruiser videre :p

Wow, 99 point i en sæson! Eddermanme godt klaret! Det må have været overbevisende ned til nummer 2. Hvor mange point havde de?

Og det er jo vanvittigt at der er plads til 45.000 mennesker. I Horsens bor der rundt regnet 60.000, og det er sgu' ikke alle der tager til fodbold - men du har vel fået et flot internationalt brand! Opstemt
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010