home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 507 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AC Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens  (Læst 23091 gange)
AkinfenwaPace
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #75: 09 Aug 2012, 19:38 »

Hvad taktik brugte du Cesc? :-)
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #76: 09 Aug 2012, 19:42 »

Hvad taktik brugte du Cesc? :-)

Jeg har lavet min egen 4-2-2-2 taktik ;-)
Logged

AkinfenwaPace
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #77: 09 Aug 2012, 19:43 »

Må jeg prøve den? Smiley
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #78: 09 Aug 2012, 19:46 »

Må jeg prøve den? Smiley

Kan sende den i morgen. ;-)
Logged

AkinfenwaPace
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #79: 09 Aug 2012, 19:47 »

Fair nok Smiley
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #80: 09 Aug 2012, 23:30 »

Jeg har helt glemt at fortælle hvordan alt sammen er gået. Jeg har jo vundet The Double igen i 3. sæson. 75 point. FCK som nummer to med 53 point. Ja, det var en voldsom god sæson. Pokalfinalen blev vundet med 2-1. Helt ufatteligt. Spillede måske sæsonens kamp, og skudstatistikken hed 32-3. Haha. Mærkeligt jeg ikke lavede flere mål. Men en sejr er en sejr.

Siden hen har jeg spillet 21 kampe i 4. sæson, og jeg ligger nummer 1. 41 point. 12 sejre. 5 uafgjort. 4 nederlag. Helt okay og tilfredsstillende. Målscoreren er 36-16 og jeg regner med at vinde igen. Nummer to er AaB og AGF med 34 point.

Champions League kom jeg ikke med i, da jeg røg ud til Rosenborg med samlet 3-2. Derfor kom jeg i Euro League, hvor jeg endte i gruppe med Arsenal, Karpaty og RB Salzburg. Jeg blev nummer 2 med seks point. Meget glad for det. Så i første knockoutrunde ramte jeg ind i Kiev. Den første kamp på CASA endte med en 2-1 sejr, mens udebanekampen endte med 2-2. Derfor gik jeg videre - og trak Sporting Lissabon i 2. runde.

Første kamp blev tabt med 4-1 og anden kamp blev tabt med 3-1. Så jeg fik tæsk, og røg desværre ud.

Den danske pokalturnering er jeg også med i endnu - semifinaler mod FC København.

Derudover har jeg afvist jobtilbud fra Man City, Chelsea og Gladbach. AC Horsens er fremtiden! ;-) ;-)
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #81: 10 Aug 2012, 04:51 »

Cesc, det er jo et voldsomt fedt spil du har gang i. Håber du bliver ved, er meget spændt på hvad du fører det til! Smiley
Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #82: 10 Aug 2012, 08:54 »

Det lyder sku godt det der Cesc!

Kan da også komme med en lille opdate på mit save, men er lige på job så det bliver uden SS :p

Er igang med sæsonen 23/24 og har nu vundet ligaen utrolige 12 gange i streg! Samtidig er cuppen blevet vundet 8 gange på stribe (Rieper, min assistent, har vundet den for mig de sidste 5) I CL er jeg fast inventar i knockoutrunderne, men hvor langt jeg kommer efter det er forskelligt (sidste sæson røg jeg ud til RMD efter 4-1 sejr på hjemmebane, og derefter et smerteligt 0-3 på Bernabeau)

Sæsonen er ikke startet endnu, men får udvidet Nielsen stadium, så der til November er plads til omkring 60.000 tilskuere Opstemt Det burde booste økonomien!

Hurtigt tip: Køb forhelved V. Fischer hvis i kan komme til det..

Stil endeligt spørgsmål hvis i vil, og kommer gerne med SS når jeg engang er hjemme hvis det ønskes..

Dauer over and out Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #83: 10 Aug 2012, 11:16 »

Så har jeg fået solgt min stjerne!!! Gavin Louis gad ikke underskrive ny kontrakt, så tænkte det var på tide at skyde ham afsted. 48 millioner + 50 % fra næste salg. Jeg føler lidt, at han kan blive sendt afsted for over 200 millioner i næste handel til en endnu større klub end Rangers. Så fremragende handel. Louis blev hentet som kontraktløs, så 48 millioner er dejligt i klubkassen! ;-)

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #84: 10 Aug 2012, 20:49 »

Så er 4. sæson slut, og jeg vandt The Double for 3. sæson i streg. Danmark er sgu' for nemt! Opstemt Men nu håber jeg på at komme med i Champions League igen efter et år uden deltagelse!

Ligaen:


Pokalfinale:


Spillerstatistik:


Næste sæson satser jeg på at slå point rekord for mit hold (75 point). Var lidt skuffet over indsatsen i denne her!

Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #85: 10 Aug 2012, 20:52 »

Fedt spil du har gang i, Cesc Smiley Kunne man lokke ss af Soukouna og hans historie ud af dig?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #86: 10 Aug 2012, 20:59 »

Fedt spil du har gang i, Cesc Smiley Kunne man lokke ss af Soukouna og hans historie ud af dig?

Jeg synes virkelig også det er monster fedt!

Og selvfølgelig.



Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010