home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AC Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens  (Læst 23088 gange)
HRz
Gæst
 
AC Horsens
« : 15 Okt 2011, 12:33 »

Andre som er startet med ACH i demoen?

Indtil videre har jeg smadret AGF 3 - 0 og HB Køge 6 - 0 Wink


Har hentet Bogi fra Vejle Kolding

Tadas fra HB Køge

Ernad fra Esbjerg..


Vist sig at være nogle klasse inskiftnings spillere i starten Wink
« Seneste Redigering: 15 Okt 2011, 12:47 af MBJ » Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #1: 23 Okt 2011, 16:57 »

Det er dejligt at du starter en tråd om dette fantastiske hold HRz.

Jeg er endnu ikke begyndt med klubben, men regner da med at starte inden længe, hvor jeg kan præstere lige så godt som de har gjort irl.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #2: 25 Okt 2011, 21:59 »

Jeg har givet mig i kast med AC Horsens, faktisk for første gang i min 'Fm-karriere', fordi jeg tænkte at dette var en behagelig udfordring Smiley

Og det går fremragende! Det er lykkes med at samle hele 34 point ind, hvilket giver mig en anden plads i ligaen her ved vinterpausen. FCM ligger ét point bag mig på en tredjeplads, mens FCK er stukket af og fører ligaen med hele 50 point. Efter ca. 9-10 runder lå jeg lige med FCK efter en 2-1 sejr over dem. Men jeg rendte så ind i alvorlige skader til flere stamspillere som Henrik Toft, Niels Lodberg, Jeppe Mehl og Anthony Obodai, hvilket gjorde at jeg ikke holde samme suveræne niveau som FCK, men faldt lidt tilbage Smiley

Jeg er også gået i semifinalen i pokalturneringen efter sejre over FC Øresund, FC Fyn, Esbjerg og Silkeborg i nævnte rækkefølge

Min helt store stjerne har været Gilberto Macena (Ja, sikke en overraskelse! Peace) Han har scoret hele 17 mål i 20 kampe og har spillet til en gennemsnitskarakter til 7.63, hvilket også har nomineret ham blandt favoritterne til Efterårets spiller i Superligaen Smiley

Jeg har ikke rigtig ageret på transfermarkedet udover at hente Anthony Obodai ind, som har spillet udmærket, samt hentet Franck Songo'o, som dog ikke nåede at blive tilmeldt til Superliga registreringen. Begge hentet på fri transfer Smiley Har derudover lånt Frederik Rønnow ud til Braga, da jeg ikke kunne love ham fast spilletid, da jeg ikke ser ham som garvet nok til at stå bag et forsvar der oftest er under pres Smiley

Men AC Horsens er rigtig sjove at spille med, . Håber at hører fra andre, der også har et save kørende med Horsens Smiley
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #3: 31 Okt 2011, 13:59 »

Så er sæsonen færdig spillet Smiley

Efterårs sæsonen var dog langt fra lige så vellykket som foråret. Det lykkedes mig dog at holde fast i min 2. plads i ligaen, på utrolig vis. I løbet af de sidste 7 kampe(5 liga kampe, og 2 pokalsemfinaler) formåede jeg at vinde en kamp, mod SønderjydskE i sidste runde. FCM overtog min 2. plads i ligaen efter 32 kampe, men formåede ikke at besejre allerede nedrykkede Lyngby i sidste runde, og med min sejr over SønderjydskE kunne jeg så tilbage erobre 2. pladsen.

FCK blev mestre, med et forspring på hele 25 point til mig. HB Køge og Lyngby blev nedrykkerne.

Jeg lavede ikke nogle handler i januar, udover den handel af Ken Fagerberg, som Horsens allerede har lavet fra start. Den handel irriterede mig en smule, da jeg synes at mine fire angriber havde spillet en flot halv sæson og at det var lige i overkanten at skulle give Fagerberg 27.000 om ugen, når han ikke er bedre. Han imponerede da hellere ikke i efteråret med 3 mål i 10 kampe.

Gilberto blev anden bedste spiller i ligaen bedømt på gennemsnits karakter, og nummer 2 på topscorer listen med 22 mål, 1 mål efter Igboun. Derfor tror jeg også jeg mister ham i sommertransfer vinduet. Ligesom Retov ikke er villig til at forlænge, og muligvis derfor også på vej væk. Nogle der har nogle ideer til hvem der kunne være deres afløsere? - Satser meget på særligt arbejdssomme spillere, hvorfor Jeppe Mehl, Martin Spellmann og Henrik Toft også har været vigtige spillere i denne sæson

Blev til sidst også kåret som årets manager Smiley
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #4: 31 Okt 2011, 14:12 »

Osama Akrazzes kan anbefales Smiley
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #5: 31 Okt 2011, 14:16 »

Vil kigge på ham Smiley Er ikke sikker på at han falder ind i holdets spillestil, man han er sikkert et fremragende talent, som man måske skulle satse på Smiley
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: AC Horsens
« Svar #6: 31 Okt 2011, 14:18 »

Tjek PM Smiley..

Men forsvars spillerne: Morten Rasmussen og Alexander Barthel er klasse for mig (Spiller kun med 2 centrale forsvare, og en WB venstre, og en højremidtbane defensiv wing Smiley
Logged

MortenBach
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #7: 19 Nov 2011, 18:53 »

Jeg hentede Fredrik Midtsjø i Rosenborg for 2,5 mil og Anthony Obodai på fri transfer som begge starter inde og gør det fantastisk! + Gilberto bomber som en gal! Vandt superliagen + pokalen første sæson med 2 points over fck, og 2-0 sejr og brøndby i pokal finalen! :-)
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #8: 19 Nov 2011, 19:12 »

Jeg hentede Fredrik Midtsjø i Rosenborg for 2,5 mil og Anthony Obodai på fri transfer som begge starter inde og gør det fantastisk! + Gilberto bomber som en gal! Vandt superliagen + pokalen første sæson med 2 points over fck, og 2-0 sejr og brøndby i pokal finalen! :-)
Kæft det er vildt, det der. Kan du ikke uploade savet?
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #9: 02 Dec 2011, 16:31 »

Kan i ikke lige et ss ind af jeres taktik og start 11'er Smiley
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #10: 26 Dec 2011, 00:49 »

Så er den første superliga title i hus. året hedder 2015 - Bonus!
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #11: 26 Dec 2011, 02:24 »

Min første halvsæson i Horsens er overstået. Og på vanvittig vis er det blevet til 41 point, og en foreløbig førsteplads. I sommer-transferen stod den på to ud - to ind. Til fansenes store skuffelse var den ene spiller der røg ud Martin Retov. Men jeg scorede tre mil, på en transferfri spiller, der havde kontraktudløb om et år og ikke var interesseret i at forlænge. Den anden der røg ud var Kenneth Stenild, han havde ikke udsigt til spilleminutter, og erfaringen fra tidligere spil siger mig at han ikke er andet end til besvær da han ser sig selv som sikkert førstevalg. Spillerne der kom til klubben, var den forholdsvist ubeskrevne svenske central-midt (erstatning for Retov), Björn Westerblad, der blev hentet fok 5k, og senere viste sig at være en rigtig god investering. Og den anden var Tobias Mikkelsen fra FCN 850k.

I vintertransferen var det igen to ud - to ind. Allerede fra spillets start havde jeg besluttet at spille med Frederik Rønnow fast i kassen frem for Søren Jochumsen, og eftersom man ikke lader en klublegende sidde og bænke den, lod jeg ham gå på fri transfer til Cardiff. Desuden gik Kenan Hajdarevic også på fri transfer, for at skabe noget plads i lønbudgettet til Ken Fagerberg, som der jo er skrevet aftale med fra spillets start, og derfor er tvunget ind i truppen. Det skal dog siges at Kenan ikke rigtigt havde vist noget i klubben, og kun var med et enkelt mål. Foruden Fagerberg har vi i vintertransferen hentet en gammel kending ind i form af Steffen Ernemann, for 700k i Esbjerg.

Udover den meget overraskende start i ligaen, har vi formået at spille os i pokal-semi, efter at have slået Tjørring (6-0), Marienlyst(1-0 efs), Elite 3000 (4-0) og Lyngby (1-0) på vejen dertil.
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #12: 26 Dec 2011, 02:26 »

Det er du da ikke helt dårlig til Opstemt Godt første halvår!
Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #13: 15 Jan 2012, 17:06 »

Jeg har også givet mig i kast med AC Horsens.
Jeg er i vinterpausen i første sæson, hvor det pt. lyder på en 2. plads i ligaen, med 41 point. FCK har 46 point oppe på 1. pladsen. Der er dog et lille hop ned til 3. pladsen, hvor Aab befinder sig med 32 point.
Stillingen kan ses her: http://imageshack.us/photo/my-images/685/skrmbillede20120115kl16.png/

Jeg er kommet til semifinalen i Pokal turneringen med disse sejr, Aabyhøj (7-0), Viby (6-0), FC Vestsjælland (2-1), FCK (1-0).
Nu venter FC Nordsjælland i næstekamp, hvor der skal spilles om at møde enten FC Midtjylland eller OB i finalen.

Jeg valgte at sælge Martin Retov i starten af sæsonen, grundet at han ikke var interesseret i at forlænge sin kontrakt.
Så jeg valgte han hente Ousmane Sarr på en fri transfer til klubben, som har gjort det rigtig godt.
Jeg hentede også Tobias Mikkelsen til klubben, og ligesom Sarr, er han kommet godt fra start.
Kenneth Stenild er også blevet solgt til AGF, og Søren Jochumsen ryger her i vinterpausen, idet jeg ikke er interreseret i at forlænge han kontrakt.
Så det eneste der skal hentes til klubben i vinterpausen er en målmand, idet jeg kun har Rønnow på den plads nu, formentlig bliver det en Davis Ousted fra Randers.

Skriver endnu et indlæg, når jeg har spillet sæsonen til ende...
« Seneste Redigering: 15 Jan 2012, 17:11 af bert0089 » Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #14: 15 Jan 2012, 17:18 »

Kunne man få SS af dine transfers??

BTW. glimrende indsats af Køge  funny
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010