home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AC Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: AC Horsens  (Læst 23089 gange)
Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #60: 29 Jul 2012, 18:00 »



Sæsonen er her Smiley

Ja 45k er sku fedt, især fordi jeg i de første kampe i denne sæson har haft 99 % fyldt, så det hjælper altså på pengepungen Smiley Mit rep er stadig kun national, så det med internationalt brand er desværre ikke rigtigt
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #61: 30 Jul 2012, 00:38 »

Har lige fået en voldsom spiller på fri transfer.
Marc Albrighton fra Aston Villa!!!!!!!

Derudover har jeg hentet et par andre spillere på fri transfer:

Tore Regniussen, Rurik Gislason, Mikkel Beckmann, Greg Cunningham og Alejandro Cabral.

Jeg får et voldsom godt hold!
Logged

AkinfenwaPace
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #62: 30 Jul 2012, 00:48 »

SS? :-)
Logged


AkinfenwaPace
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #63: 30 Jul 2012, 00:57 »

Startet med AC igen efter crash dump..

Er igang med at hente Soukouna, Tidiane Sane (backup), Valentino Lai og Fischer Smiley
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #64: 30 Jul 2012, 09:21 »

Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #65: 30 Jul 2012, 10:33 »

Vildt hentet Cesc Smiley Ser sku godt ud....Har i fået nogle gode regens op gennem ungdomsakademiet, eller er jeg bare meget heldig? Allerede i 2. sæson fik jeg en som har startet inde siden, og var grunden til at jeg solgte Lucas A....Har efterhånden fået nogle stykker og har pt 3 startere og et KÆMPE talent fra eget akademi (Rønnow er talt med i de 3) og det selvom der nærmest aldrig kommer gode danskere...
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #66: 30 Jul 2012, 10:38 »

Vildt hentet Cesc Smiley Ser sku godt ud....Har i fået nogle gode regens op gennem ungdomsakademiet, eller er jeg bare meget heldig? Allerede i 2. sæson fik jeg en som har startet inde siden, og var grunden til at jeg solgte Lucas A....Har efterhånden fået nogle stykker og har pt 3 startere og et KÆMPE talent fra eget akademi (Rønnow er talt med i de 3) og det selvom der nærmest aldrig kommer gode danskere...

En af mine favoritspillere, Emmanuel Frimpong, er netop også hentet til klubben, mens Paul Jatta er solgt for 750.000 til Malmö.

Jeg har desværre lidt problemer med at få tilpasset mig fire spillere som har været i klubben tre år før 21 år. Derfor jeg blev nød til at hente Islamovic for at kunne registrere min trup. Sidenhen har jeg hentet en masse unge under 18, så jeg med tiden kan få opfyldt det krav uden problemer.

Jeg har lavet en ny taktik - i kan se den i: Erfaringer med 3 mandsforsvar.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #67: 03 Aug 2012, 22:28 »

Jeg har netop spillet min sidste kamp i Champions League for denne sæson :-( Jeg trak Rosenborg i sidste kval. runde, og i den første kamp ramte mine spillere alt andet end dagen og jeg måtte forlade kampen med et nederlag på 0-3. Ærgerligt!! Jeg følte at kampen var afgjort på forhånd, men i returkampen på hjemmebane var jeg så heldig at komme foran med 2-0 efter 20 minutter. Desværre kom der ikke flere mål i kampen, og jeg måtte tage til takke med Euro League, hvor FCK og FCM også deltager!!!

Men jeg ser positivt på det. Jeg har trukket Red Bull Salzburg, Karpaty og sidst, men ikke mindst - ARSENAL!!! Tænk hvis det var virkelighed, så havde jeg haft billet som den første!!! Opstemt

Men gruppen ser meget overkommelig ud, og jeg regner med at slutte som 2'er. Det eneste minus ved ingen Champions League er de 55 millioner jeg går glip af, men sådan er det!

Ligaen føres af.... AC Horsens med Vejle som nærmeste forfølger! Østjylland overtager!! ;-)
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #68: 04 Aug 2012, 15:55 »

Har netop modtaget et bud på Gavin Louis, mit kæmpetalent, på hele 62,5 millioner plus 20 % videresalg.

Jeg er godt nok meget i tvivl om jeg skal skyde ham afsted.

Hvad synes I?
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #69: 04 Aug 2012, 16:21 »

Har netop modtaget et bud på Gavin Louis, mit kæmpetalent, på hele 62,5 millioner plus 20 % videresalg.

Jeg er godt nok meget i tvivl om jeg skal skyde ham afsted.

Hvad synes I?

Det kommer jo an på lidt af hvert. umiddelbart er 62,5 millioner kr. for en Superliga-spiller jo rigtigt rigtigt mange penge, og burde være nok til at kunne finansiere en erstatninger eller ti  Wink

Men igen, det kommer jo an på om han er helt uvurderlig for holdet, eller om det er muligt for dig at skaffe en spiller med samme kvaliteter. Derudover er det jo også spørgsmålet om du i fremtiden kan tjene mere på ham, eller om han måske falder i værdi.

Umiddelbart ville jeg sige sælg da 62,5 millioner som sagt er rigtigt mange penge, og tror sagtens du kan finde en erstatning for det beløb.. Men der er jo argumenter for og i mod så det er ikke helt nemt.  Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #70: 04 Aug 2012, 16:36 »

Det kommer jo an på lidt af hvert. umiddelbart er 62,5 millioner kr. for en Superliga-spiller jo rigtigt rigtigt mange penge, og burde være nok til at kunne finansiere en erstatninger eller ti  Wink

Men igen, det kommer jo an på om han er helt uvurderlig for holdet, eller om det er muligt for dig at skaffe en spiller med samme kvaliteter. Derudover er det jo også spørgsmålet om du i fremtiden kan tjene mere på ham, eller om han måske falder i værdi.

Umiddelbart ville jeg sige sælg da 62,5 millioner som sagt er rigtigt mange penge, og tror sagtens du kan finde en erstatning for det beløb.. Men der er jo argumenter for og i mod så det er ikke helt nemt.  Smiley

Lige præcis. Altså han er vigtig for mig, men han har ikke spillet så godt i denne sæson. Sidste sæson var han dog alle vegne og scorede 34 mål i sæsonen. Fremragende. Louis har været rimelig ofte småskadet i denne sæson, så han har spillet 19 kampe med 7 mål til følge og et par assist. Jeg er ikke helt tilfreds, og han vil ikke forlænge sin sæson der udløber i 2016. Er i januar 2015.

Jeg tror jeg sælger ham til sommer, hvis han ikke vil forlænge. Krydser fingre for han spiller en fremragende halvsæson og enten vil forlænge eller stiger med 20 millioner i værdi! Afviste tilbuddet fra Rangers på 62,5.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AC Horsens
« Svar #71: 04 Aug 2012, 16:51 »

Lige præcis. Altså han er vigtig for mig, men han har ikke spillet så godt i denne sæson. Sidste sæson var han dog alle vegne og scorede 34 mål i sæsonen. Fremragende. Louis har været rimelig ofte småskadet i denne sæson, så han har spillet 19 kampe med 7 mål til følge og et par assist. Jeg er ikke helt tilfreds, og han vil ikke forlænge sin sæson der udløber i 2016. Er i januar 2015.

Jeg tror jeg sælger ham til sommer, hvis han ikke vil forlænge. Krydser fingre for han spiller en fremragende halvsæson og enten vil forlænge eller stiger med 20 millioner i værdi! Afviste tilbuddet fra Rangers på 62,5.

Så ville jeg næsten sige at et salg ville være det bedste. Lyder som lidt af et sats at holde på ham med det du fortæller. Men mon ikke det ender godt nok alligevel  Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #72: 04 Aug 2012, 16:54 »

Så ville jeg næsten sige at et salg ville være det bedste. Lyder som lidt af et sats at holde på ham med det du fortæller. Men mon ikke det ender godt nok alligevel  Wink

Det er det også, især nu hvor Gilberto er blevet transferfri og han skal tilbage!!! :-D

Men ja, håber sgu' Gavin Louis spiller en stor halvsæson og virkelig banker kasser ind! ;-)
Logged

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #73: 08 Aug 2012, 09:52 »

Jeres entusiasme har netop fået mig igang med mit AC save igen. TAK! Wink Vandt jo ligaen i første sæson, så må hellere forberede mig på CL!
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

pallestar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Horsens
« Svar #74: 08 Aug 2012, 12:04 »

DANG... fik en CL gruppe med Real Madrid, AC Milan & PSG
Logged

FM2017 Crewe
Sæson 1: vinder League two
Sæson 2: vinder League one
Sæson 3: vinder Championship
Sæson 4: nr 10 i PL
Sæson 5: nr 3 i PL
Sæson 6: nr 5 i PL - Vinder EFL Cup & CL
Sæson 7: nr 4 i PL. Vinder EFL Cup, FA Cup, CL & VM for klubhold

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010