home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 99124 gange)
Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #105: 22 Jul 2008, 15:38 »

BØGELUND?! HAHA,, du har ikke set ham spille i 1 år. og Kolja har da ikke vist noget bemærkelsesværdigt, han er stabil, men så heller ikke mere. Wass kunne godt ha fået en lille 4 pga hans alder, kunne godt gå med til 3. pospech skal heller ikke have mere end fire,
Han spillede den anden dag for Aab en meget god kamp Wink
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #106: 22 Jul 2008, 15:38 »

Han spillede den anden dag for Aab en meget god kamp Wink

Jaja? men så er han da på lige vilkår med wass?
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #107: 22 Jul 2008, 15:40 »

Hehe fin vurdering, men mener personligt at Bøgelund skal byttes med Pospech som ikke har imponeret mig.

Alt den diskussion der er kan man jo kun grine af. Folk ser på tingene med farvede briller på  Huh
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #108: 22 Jul 2008, 15:40 »

Uha, og jeg må sige du slår meget hårdt ned på OB. Helveg er en bomstærk back, smider ingen bolde væk samt lukker totalt af i sin side. Han må i den grad vurderes højere end et 1-tal imo. At man har Ruud og Troest der også kan spille på backen gør vel bare deres position endnu bedre besat. Bøgelund bliver stor, bare vent Wink

Jeg er enig. Den rutine Helveg har, gør at jeg vil placere OB højre end Brøndby. Men det kan også være Helveg får problemer med alderen i den her sæson. Ruud skal jeg ikke udtale mig om, da han er et ukendt blad for mig.
Jeg var meget glad for Troest dengang han spillede for SiF, men som højre back, syntes jeg ikke han er bedre end de andre.

BØGELUND?! HAHA,, du har ikke set ham spille i 1 år. og Kolja har da ikke vist noget bemærkelsesværdigt, han er stabil, men så heller ikke mere. Wass kunne godt ha fået en lille 4 pga hans alder, kunne godt gå med til 3. pospech skal heller ikke have mere end fire,

Jeg har nu rent faktisk set Bøgelund spille indenfor det sidste år. Og han har bevidst førhen at han har niveau der er højre end Wass. Om Wass kan blive bedre ved jeg ikke.

Jaja? men så er han da på lige vilkår med wass?

Du ville jo selv bedømme for en kamp lige før.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #109: 22 Jul 2008, 15:41 »


Alt den diskussion der er kan man jo kun grine af. Folk ser på tingene med farvede briller på  Huh

Det vil jeg gerne se mig fri for, da jeg er Silkeborg fan  Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #110: 22 Jul 2008, 15:42 »

Bøgelund var også klart en af de bedste under AaB's kamp mod FCM Smiley
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #111: 22 Jul 2008, 15:43 »

Jeg er enig. Den rutine Helveg har, gør at jeg vil placere OB højre end Brøndby. Men det kan også være Helveg får problemer med alderen i den her sæson. Ruud skal jeg ikke udtale mig om, da han er et ukendt blad for mig.
Jeg var meget glad for Troest dengang han spillede for SiF, men som højre back, syntes jeg ikke han er bedre end de andre.

Jeg har nu rent faktisk set Bøgelund spille indenfor det sidste år. Og han har bevidst førhen at han har niveau der er højre end Wass. Om Wass kan blive bedre ved jeg ikke.

Du ville jo selv bedømme for en kamp lige før.
Og han spillede rent faktisk 21 kampe i Tyskland i sidste sæson.

Ja selvfølgelig har han førhen bevidst et højere niveau en Wass, manden er lige blevet 18, så det ville da være fantastisk hvis Wass var bedre end bøgelund for 2-3 år siden. Ommer!

Ja præcis?  men det var jo det du sagde man ikke skulle? derfor .!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #112: 22 Jul 2008, 15:43 »

Hehe fin vurdering, men mener personligt at Bøgelund skal byttes med Pospech som ikke har imponeret mig.

Alt den diskussion der er kan man jo kun grine af. Folk ser på tingene med farvede briller på  Huh

Det er da netop diskussionen som en sådan tråd ligger på, og bliver det bare holdt på et sobert niveau, så er der bestemt ikke noget problem i deres diskussion. Jeg synes kun det er dejligt, at der er opbakning til tråden, og at den kan være med til at skabe debat.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #113: 22 Jul 2008, 15:45 »

Ja, jeg er FCK-fan, glødende, men derfor kan jeg godt se på kendsgerningerne.

Jeg synes klart at Pospech er den bedste højreback i ligaen, baseret på hvad jeg har set med ham og de andre backs. Dog vil jeg sige, at Bøgelund er en spiller jeg glæder mig til at se, når han er blevet etableret. Jeg tror han kunne dele topposten med Pospech. Kolja ville jeg ikke give et 4-tal. Han er dygtig, ja, men jeg synes Bøgelund er bedre. Wass er muligvis det største talent på højreback i Danmark. Men han er ikke den bedste, eller næstbedste, endnu. Men giv ham et par år, så kunne han med den rette træning toppe denne liste. Men lige pt tror jeg et 2-tal er på sin plads. Bedømte man ud fra talent, så ville han ligge langt højere, hvis ikke på 5-tallet. Helveg er i mine øjne en fantastisk spiller. Men mest for hans betydning for holdet. Som spiller er han blevet så gammel, at det tydeligt hæmmer hans spil. Men det at de unge spillere har ham at læne sig op ad gør ham til en vigtig del af et hold.

Og så lige et flashback der siger spar to. Angående venstreback-evalueringen.

Thomas Rasmussen er i mine øjne en bedre venstreback end Michael Jacobsen, og jeg ville nok også sætte ham sidestillet med Wendt, hvor det er marginaler og generel form der adskiller Wendt og Rasmussen. De er begge to helt fantastiske spillere. Jacobsen ville, som andre har skrevet før mig, være bedre i det centrale forsvar.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #114: 22 Jul 2008, 15:46 »

Skal jeg være helt ærlig, synes jeg det er en rigtig god vurdering. Pospech er den bedste og mest stabile højreback i suppen, både offensivt og defensivt. Men en lille indvending, jeg synes helt klart bøgelund skal byttes med Kolja. Synes ikke Kolja er en god back, da han stort set aldrig går med frem, og han mest bliver tilbage. Selvfølgelig er han fremragende defensivt, men en back skal altså også være god fremad.

Synes også vurderingen af Wass er rigtig god, ja han er en god back, og han bliver kommende stjerne. Men det kan Brøndby jo ikke bruge til en skid i denne sæson. Helveg er helt præcist den dårligste back af disse 5, og måske også dårligere end nogle af de andre holds backs.

Meget bedre vurdering end din venstre back vurdering synes jeg.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #115: 22 Jul 2008, 15:47 »

Ja selvfølgelig har han førhen bevidst et højere niveau en Wass, manden er lige blevet 18, så det ville da være fantastisk hvis Wass var bedre end bøgelund for 2-3 år siden. Ommer!

Ja præcis?  men det var jo det du sagde man ikke skulle? derfor .!

Hvad jeg kan forstå på John Spurs vurderinger, bliver fremtiden ikke taget med, og da Wass endnu ikke har vist noget super stort, så er han ikke berettiget til mere end Bøgelund.
Og til den stabilitet Kolja har, så er det mere end hvad Wass har vist, og der er ingen tvivl om at lige pt. er Kolja en bedre spiller end Wass. I hvert falde ikke i mine øjne. Det er nok kun folk med Brøndby briller på der siger noget andet.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #116: 22 Jul 2008, 15:48 »

Jaja? men så er han da på lige vilkår med wass?
Siger bare at han jo så godt kan have set ham spille indenfor det sidste år  Grin
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #117: 22 Jul 2008, 15:48 »

Synes også vurderingen af Wass er rigtig god, ja han er en god back, og han bliver kommende stjerne. Men det kan Brøndby jo ikke bruge til en skid i denne sæson. Helveg er helt præcist den dårligste back af disse 5, og måske også dårligere end nogle af de andre holds backs.

Det er da lige det de kan? en kommende stjerne spiller jo ikke en forfærdelig sæson for aå at blive stjernen næste sæson, Wass har allerede nu vist at han er en god-back, som kun bliver bedre. Så det kan Brøndby sagtens bruge til noget.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #118: 22 Jul 2008, 15:53 »

Det er da lige det de kan? en kommende stjerne spiller jo ikke en forfærdelig sæson for aå at blive stjernen næste sæson, Wass har allerede nu vist at han er en god-back, som kun bliver bedre. Så det kan Brøndby sagtens bruge til noget.

Ja en god back, men endnu ikke en topback. Han må nok vente et par år før han kan få en højre placering.
Men fair nok at du har så højre tanker om ham, vi må håbe han ikke skuffer.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

stimo92
Gæst
 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #119: 22 Jul 2008, 15:54 »

Det er da lige det de kan? en kommende stjerne spiller jo ikke en forfærdelig sæson for aå at blive stjernen næste sæson, Wass har allerede nu vist at han er en god-back, som kun bliver bedre. Så det kan Brøndby sagtens bruge til noget.
skal jeg være helt ærlig gider jeg ikke diskutere det med dig blomvikings, for du kan ikke se ud over din egen næsetip. Jeg vil næsten godt vædde med hvis wass ikke havde spillet i Brøndby, havde du ikke ment han skulle i top2.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010