home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 101977 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #75: 22 Jul 2008, 14:06 »



Efter salget af Lars Jacobsen havde FC København problemer på deres højreback, men efter tilgangen af den tjekkiske landsholdsspiller Zdenek Pospech er dette hul godt og grundigt lukket. Der er ingen tvivl om, at FCKs højreback er den bedste i ligaen, såvel offensivt som defensivt. Han har en masse ting, som du ikke ser hos mange andre spillere i ligaen, og det kan overraske, at FCK kan tiltrække en sådan spiller, selv med deres ambitionsniveau. Fem sikre point til FCK og Pospech. En fornøjelse at følge en sådan klassespiller.

Langt efter, men alligevel nok til en andenplads, finder vi FC Midtjyllands højreback Kolja Afriyie. Den tyske back er formentlig ved at være fortid i FCM, men indtil da er de godt dækket ind på pladsen. Kolja har gennem flere år været en af de bedste på sin plads, men han nærmer sig tiden for et eventyr i sit hjemland Tyskland.

Tredjepladsen tilfalder AaBs nyindkøb Kasper Bøgelund, som i flere lands- og klubkampe har vist et højt niveau. Desværre har han været meget ramt af skader, men der er ingen tvivl om, at hvis han finder sit niveau, så er han klart blandt de bedste højrebacks i ligaen, men stadig langt efter Pospech.

Et lysende talent har Brøndby på backpositioner. Ja faktisk har klubben to. Daniel Wass og Anders Randrup kommer formentlig til at dække positionen sammen, men pt. ser jeg Wass som et skridt foran Randrup. Det kan hurtigt ændre sig, men der er ingen tvivl om, at Brøndby her har to kommende landsholdsspillere, hvis deres udvikling kan fortsætte. Det er dog ikke nok til at blande sig i toppen, og derfor må Brøndby nøjes med to point.

Hos OB har deres højreback efterhånden overskredet sidste salgsdato, men alligevel opretholder Thomas Helveg et rimelig højt defensivt niveau. Det er dog nødvendigt med en back, som kan spille med begge veje, og her halter det efterhånden for en aldrende Helveg. Derfor må den tidligere landsholdsspiller tage til takke med ét enkelt point i denne duel. Han kan dog risikere at miste pladsen til nyindkøbet Espen Ruud, og den norske spiller kan vise en klasse, som gør, at han burde ligge højere.


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #76: 22 Jul 2008, 14:24 »

Jeg er meget enig, dog ved jeg ikk helt om Helveg ikke burde få to point, men det kan gå begge veje med ham syntes jeg.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #77: 22 Jul 2008, 14:26 »

Jeg er meget enig, dog ved jeg ikk helt om Helveg ikke burde få to point, men det kan gå begge veje med ham syntes jeg.

Du har helt ret i, at det kan gå begge veje, men alligevel mener jeg ikke at han er så god som Wass. Han er imo ikke god nok offensiv, men tilgengæld har han så en rutine, som ikke mange andre i ligaen. Men det til trods, så mener jeg lige nøjagtig at Wass sniger sig foran Helveg.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #78: 22 Jul 2008, 14:27 »

Efter min mening burde C. Poulsen have lagt højere på venstreback og Karim Zaza højest i målmands hierakiet samtidig med at på højreback ville jeg gerne bytte Bøgelund og Kolja.
Men sådan er vi jo alle så forskellige med vores meninger Opstemt Opstemt Opstemt
Men virkelig nice John og spændende debat Peace
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #79: 22 Jul 2008, 14:34 »

Det ser fint ud indtil videre.. Dog synes jeg Jesper C er bedre end Onysko, men bare min smag Wink
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Bilic
Gæst
 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #80: 22 Jul 2008, 14:34 »

Den er jo helt gal at du kun giver Brøndby (Wass) 2 point. Han er klart en af de bedste i ligaen, hvilket han også tydeligt beviste mod FCN og også mod Deportivo.
Han kommer konstant med frem og leverer superindlæg, dog kan mangler han stadig en smule i det defensive arbejde, men er helt klart en upcoming star.

Du vælger i stedet så at give Pospech 5 point, som ofte ikke aner hvad han laver på banen og er efter min mening nok en af de dårligste af de 5 klubber. Han smider simpelthen for mange bolde væk og var utrolig usikker mod EfB igår. Meget ustabil back og der plejer at være langt mellem snapsene til hans toppræstationer.

Det er nok bare mig, men hvad er det folk ser i Afriyie? Han har ikke bevist noget voldsom kvalitet efter hvad jeg har set til FCM og så at gøre ham til landets næstbedste højreback er måske lige at stramme den en tand.

Bøgelund som har landsholdspotential e vælger du at placere på en midterplacering. Han kom tilbage til SAS-ligaen med et brag og leverede en rigtig god indsats mod FCM og lukkede Borring helt ned. Op på 5 point med ham Smiley

Så kan du få ros!! Da jeg ikke kender så meget til Ruud andet end fra FM, kan jeg kun forholde mig til det Helveg præstere.. Og det er ikke meget, han kan faktisk intet, han er "way over the hill" og burde nok tage at stoppe mens legen er god.

Men det er også bare min holdning Smiley Glæder mig til dine næste vurderinger John
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #81: 22 Jul 2008, 14:39 »

Den er jo helt gal at du kun giver Brøndby (Wass) 2 point. Han er klart en af de bedste i ligaen, hvilket han også tydeligt beviste mod FCN og også mod Deportivo.
Han kommer konstant med frem og leverer superindlæg, dog kan mangler han stadig en smule i det defensive arbejde, men er helt klart en upcoming star.

Du vælger i stedet så at give Pospech 5 point, som ofte ikke aner hvad han laver på banen og er efter min mening nok en af de dårligste af de 5 klubber. Han smider simpelthen for mange bolde væk og var utrolig usikker mod EfB igår. Meget ustabil back og der plejer at være langt mellem snapsene til hans toppræstationer.

Det er nok bare mig, men hvad er det folk ser i Afriyie? Han har ikke bevist noget voldsom kvalitet efter hvad jeg har set til FCM og så at gøre ham til landets næstbedste højreback er måske lige at stramme den en tand.

Bøgelund som har landsholdspotential e vælger du at placere på en midterplacering. Han kom tilbage til SAS-ligaen med et brag og leverede en rigtig god indsats mod FCM og lukkede Borring helt ned. Op på 5 point med ham Smiley

Så kan du få ros!! Da jeg ikke kender så meget til Ruud andet end fra FM, kan jeg kun forholde mig til det Helveg præstere.. Og det er ikke meget, han kan faktisk intet, han er "way over the hill" og burde nok tage at stoppe mens legen er god.

Men det er også bare min holdning Smiley Glæder mig til dine næste vurderinger John

Det er jo netop holdninger som skaber debat, hvorfor jeg også ser dit indlæg her som et fremragende indslag i denne tråd. Du kommer med begrundelser for dine valg.

Jeg har valgt, at give Wass to point kun, selvom jeg ser meget stort potentiale i knægten. Han er om nogen en upcoming star, men han laver altså stadig begynder fejl, hvor han kommer på den forkerte side af sin mand, og det er ikke godt nok, hvis man skal op og have toppointene.

De kampe jeg har set med Pospech, der har han uden tvivl vist sig et niveau over alle andre backs i ligaen. Selvfølgelig har han også sine udfald, men derfra og til at smide ham længere ned af listen, der er trods alt et stykke vej.

Kolja synes jeg gennem længere tid, også i Esbjerg, har vist et generelt højt niveau, og derfor har jeg placeret ham som nummer to. Han kan dog meget vel blive overhalet af Bøgelund, men her er det mest af alt de mange skader der spiller ind. Man ved simpelthen ikke hvor man har Bøgelund, og hvor længe man har ham. Han kan dog, hvis han finder sit topniveau, gå helt i top på listen.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #82: 22 Jul 2008, 14:40 »

SIGER DU POSPECH ER DÅRLIG?! Hvad H******* snakker du om? Har du overhovedet set ham spille billic? Man kan ikke bedømme en spiller for 1kamp?

Kom nu med argumenter i stedet for svar som disse. Enhver har ret til sin egne holdning og meninger, det kan vi ikke lave om på, men der er ingen grund til, at komme med svar som dette. Jeg ønsker en god og sober debat her - ikke indlæg som dit Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bilic
Gæst
 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #83: 22 Jul 2008, 14:42 »

Jeg har set masser af kampe med ham, følger stort set alle kampe i SAS-Ligaen så jeg har masser af grundlag at bedømme manden på, så det med at jeg ikke har set ham spille kan du godt droppe. Jeg siger i øvrigt ikke han er dårlig, jeg siger bare han er dårligere end de andre. Og i øvrigt har hver mand sin egen smag og den har man ret til at have.

Men jeg siger at det er en ny sæson og dermed starter jeg på en frisk med at se hvordan spillerne præstere. Folk kan have udviklet sig både positivt og negativt i løbet af sommeren og jeg synes Pospech var faldet enormt i den måde han spiller på normalt til den kamp mod Esbjerg.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #84: 22 Jul 2008, 14:43 »

Kom nu med argumenter i stedet for svar som disse. Enhver har ret til sin egne holdning og meninger, det kan vi ikke lave om på, men der er ingen grund til, at komme med svar som dette. Jeg ønsker en god og sober debat her - ikke indlæg som dit Wink

Hehe sorry, men blev lidt muggen  Smiley

Pospech er god i hovedet spillet, til at dække af og først for alt går han fremragende med frem, og sikke et skud! En højreback der score mål og samtidig kan er med i defensiven er da perfeckt og ingen i sas ligaen kan være med der. Den tætteste på Posh er i min bog Wass som alligevel mangler en del i defensiven
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Bilic
Gæst
 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #85: 22 Jul 2008, 14:46 »

Det er jo netop holdninger som skaber debat, hvorfor jeg også ser dit indlæg her som et fremragende indslag i denne tråd. Du kommer med begrundelser for dine valg.

Jeg har valgt, at give Wass to point kun, selvom jeg ser meget stort potentiale i knægten. Han er om nogen en upcoming star, men han laver altså stadig begynder fejl, hvor han kommer på den forkerte side af sin mand, og det er ikke godt nok, hvis man skal op og have toppointene.

De kampe jeg har set med Pospech, der har han uden tvivl vist sig et niveau over alle andre backs i ligaen. Selvfølgelig har han også sine udfald, men derfra og til at smide ham længere ned af listen, der er trods alt et stykke vej.

Kolja synes jeg gennem længere tid, også i Esbjerg, har vist et generelt højt niveau, og derfor har jeg placeret ham som nummer to. Han kan dog meget vel blive overhalet af Bøgelund, men her er det mest af alt de mange skader der spiller ind. Man ved simpelthen ikke hvor man har Bøgelund, og hvor længe man har ham. Han kan dog, hvis han finder sit topniveau, gå helt i top på listen.

Tak for der i det mindste er nogen der værdsætter mit indlæg Smiley Jeg kan også kun give dig ret med Wass, med at han har sine momenter hvor der simpelthen er noget der glipper (Fuckede fuldstændig en offside-fælde op mod Deportivo der kostede et mål). Ja, skader er en grim ting og det er ærgeligt at det skal ødelægge en mand som Bøgelund, som hvis han kan finde tilbage på topniveauet nok er vores bedste mand til backen på landsholdet (sammen med Lars J. som har samme problem med skader)
Logged

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #86: 22 Jul 2008, 14:52 »

Jeg er meget enig i din bedømmelse. (:

Pospech, har jeg nu ikke set så meget til, men af hvad jeg har set virker han med placerings stærk og hurtig.
Kolja, spiller altid godt, og selv om han ikke er den bedste i back ting, er han stadig en af de bedste.
Kasper, har udlands rutine, som kommer til at give bonus i Champions league.
Daniel, er stadig ung og har masser af lære både i det offensvie og i det difensive.
Helveg, er ved at være gammel, og er ved gå en i hurtighed, form osv. derfor skal man have en god backup.

God debat. d;
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #87: 22 Jul 2008, 14:59 »

Jeg kan slet ikke tage det seriøst at Brøndby bliver tildelt "2", men sådan er det hehe,,
nu glæder jeg mig til bedømmelsen af midterforsvaret, for den har jeg facit på Opstemt
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #88: 22 Jul 2008, 15:03 »

Jeg kan slet ikke tage det seriøst at Brøndby bliver tildelt "2", men sådan er det hehe,,
nu glæder jeg mig til bedømmelsen af midterforsvaret, for den har jeg facit på Opstemt

Jamen brøndbys højre back er jo ikke bedre lige nu, det er meget muligt der er potentiale til landsholdet, men nu bilver der jo vurderet for den nuværende styrker, og der står de andre hold efter min mening stærker.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'højreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #89: 22 Jul 2008, 15:11 »

Jamen brøndbys højre back er jo ikke bedre lige nu, det er meget muligt der er potentiale til landsholdet, men nu bilver der jo vurderet for den nuværende styrker, og der står de andre hold efter min mening stærker.

Hvis du så kampen mod FCN må du da ku se at manden er til mere end den vurdering john spurs har givet ham?
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010