home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 98400 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Afslutning af guldfavoritterne
« : 21 Jul 2008, 21:00 »



Jeg er igang med at prøve og kigge igennem de fem trupper, som jeg mener vil komme til at blande sig i guldkampen i den kommende sæson. Fem hold mener jeg er med i guldkampen, og disse fem hold vil jeg gennemgå og kigge på, hvem jeg mener er guldfavoritter på den baggrund. I er selvfølgelig meget velkomne til, at give jeres besyv med på mine vurderinger, da det selvfølgelig altid er objektivt hvordan man ser det.

De fem klubber kan dog ikke diskuteres, og lad derfor vær med det Smiley

Jeg tager udgangspunkt i disse startopstillinger hos de fem hold, hvis der er nogle store fans af den pågældende klub, som herinde vil give et andet billede til startopstillingen, så gør venligst dette hurtigst muligt. Der vil blive givet fra 1 - 5 point i hver kategori. Målmand, venstre back, spillende forsvar, fysisk forsvar, højreback, kontrollerende midt, offensiv midt, venstre kant, højre kant, hængende angriber og fysisk angriber.

Her er trupperne.
(FCM) Lasse Heinze – Christopher Poulsen, Danny Califf, Winston Reid, Kolja Afriyie – Jonas Borring, Adigun Salami, Danny Olsen, Gheorghe Florescu – Mikkel Thygesen, Frank Kristensen
Træner: Thomas Thomasberg

(OB) Arek Onyszko – Chris Sørensen, Atle Roar Håland, Anders Møller Christensen, Thomas Helveg – Johan Absalonsen, Eric Djemba-Djemba, Hans Henrik Andreasen, Henrik Hansen – Björn Runström, Baye Djiby Fall
Træner: Lars Olsen

(BIF) Stephan Andersen – Thomas Rasmussen, Max von Schlebrügge, Jon Jönsson, Daniel Wass – Jan Kristiansen, Stefan Gislason, Samuel Holmén, Alexander Farnerud – Chris Katongo, Morten "Duncan" Rasmussen
Træner: Tom Køhlert

(AaB) Karim Zaza – Michael Jakobsen, Michael Beauchamp, Steve Olfers, Kasper Bøgelund – Thomas Enevoldsen, Thomas Augustinusen, Anders Due, Kasper Risgård – Andreas Johansson, Jeppe Curth
Træner: Bruce Rioch

(FCK) Jesper Christiansen, Oscar Wendt, Ulrik Laursen, Zanka, Zdenek Pospech – Hjalte Nørregaard, Atiba Hutchinson, Libor Sionko, Thomas Kristensen – Aílton, César Santin
Træner: Ståle Solbakken

Nogen indvendinger til start-11 hos de forskellige hold?
« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 14:47 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #1: 21 Jul 2008, 21:29 »

« Seneste Redigering: 12 Dec 2008, 23:37 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #2: 21 Jul 2008, 21:30 »

Ikke herfra
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

-Benja-
Gæst
 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #3: 21 Jul 2008, 21:32 »

Måske i Brøndby. Tror når Randrup er tilbage at han ryger ind i stedet for Wass. Selvom Wass gjorde det forrygende igår, tror også Lorentzen er med i startopstillinge, ved dog ikke i stedet for hvem.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #4: 21 Jul 2008, 21:33 »

Hmm.. FCK's offensiv synes svær at forudsige... Netop på grund af det med udlændinge.. Tror mere muligheden fra dagens kamp er et valg... Og så måske en taktik der hedder

Jesper Christiansen, Oscar Wendt, Ulrik Laursen, Zanka, Zdenek Pospech – Cescar Santin, Atiba Hutchinson, Libor Sionko, Thomas Kristensen – Aílton, Morten Nordstrand
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #5: 21 Jul 2008, 21:33 »

Måske i Brøndby. Tror når Randrup er tilbage at han ryger ind i stedet for Wass. Selvom Wass gjorde det forrygende igår, tror også Lorentzen er med i startopstillinge, ved dog ikke i stedet for hvem.

Det eneste jeg er lidt i tvivl om, er om Madsen går ind i stedet for Katongo. Ellers tror jeg nu ikke der er meget at udsætte på Brøndbys opstilling. Men tror Randrup og Wass kommer til at skifte meget, men indtil videre tror jeg at Wass har opbygget noget goodwill hos Tom K!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #6: 21 Jul 2008, 21:34 »

AaB's startopstilling er ikke som du skriver den, Caca er ikke førstevalg og Beauchamp kommer bestemt også ind!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #7: 21 Jul 2008, 21:35 »

Hmm.. FCK's offensiv synes svær at forudsige... Netop på grund af det med udlændinge.. Tror mere muligheden fra dagens kamp er et valg... Og så måske en taktik der hedder

Jesper Christiansen, Oscar Wendt, Ulrik Laursen, Zanka, Zdenek Pospech – Cescar Santin, Atiba Hutchinson, Libor Sionko, Thomas Kristensen – Aílton, Morten Nordstrand

Du tror ikke, at Kvist er at finde i start-11?
Men altså, du følger FCK noget mere end jeg gør, så jeg bruger din opstilling. Forventede bare, at efter Juniors klassemål mod Cliftonville, så ville han være sikker. Men ja det er svært at forudsige, så det er selvfølgelig ikke sikkert at jeg rammer 100% rigtigt, men det er nu også svært Smiley

Jeg bruger din så Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #8: 21 Jul 2008, 21:36 »

AaB's startopstilling er ikke som du skriver den, Caca er ikke førstevalg og Beauchamp kommer bestemt også ind!

Hvem er så førstevalg for Caca? Og hvem skal Beauchamp ind i stedet for? Ryger Michael J ud på backen, og så Beauchamp ind i midten - eller hvad?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #9: 21 Jul 2008, 21:37 »

(AaB) Karim Zaza – Michael Jakobsen, Michael Beauchamp, Steve Olfers, Kasper Bøgelund – Thomas Enevoldsen, Thomas Augustinusen, Anders Due, Kasper Risgaard – Andreas Johansson, Jeppe Curth

Det er den opstilling der er den optimale for AaB, og det er også den der er den foretrukne når alle er klar. Du har sat dem op i 4-4-2, det kan diskuteres, men går ud fra du ikke vurdere ud fra "talkombinationer" så det går nok.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #10: 21 Jul 2008, 21:38 »

Hvem er så førstevalg for Caca? Og hvem skal Beauchamp ind i stedet for? Ryger Michael J ud på backen, og så Beauchamp ind i midten - eller hvad?

Zaza
Bøgelund - Olfers - Beauchamp - Jakobsen
Enevoldsen - Augu - Risgaard - Due/Nomvethe
Johansson
Curth

TROR JEG  Cool
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #11: 21 Jul 2008, 21:40 »

YoggiDK: Due er venstre midtbanespiller, og det har Rioch sagt at det er den plads han kommer til at spille, så det der holder nok ikke helt. Jeg tror at Rioch i stedet sætter Ene over på højre.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #12: 21 Jul 2008, 21:41 »

YoggiDK: Due er venstre midtbanespiller, og det har Rioch sagt at det er den plads han kommer til at spille, så det der holder nok ikke helt. Jeg tror at Rioch i stedet sætter Ene over på højre.

er du blind? Opstemt Due er på venstre  funny funny funny
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #13: 21 Jul 2008, 21:46 »

er du blind? Opstemt Due er på venstre  funny funny funny

Fordi jeg kiggede forkert på opstillingen, ingen grund til at gøre nar.
Hvis du vil have Nomvethe som andetvalg skal det altså være på højre midtbane, da det er der han er bedst.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #14: 21 Jul 2008, 21:48 »

Fordi jeg kiggede forkert på opstillingen, ingen grund til at gøre nar.
Hvis du vil have Nomvethe som andetvalg skal det altså være på højre midtbane, da det er der han er bedst.

Enevoldsen er gud, og det var ikke ment til at gøre nar, tværtimod.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010