home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:54:06 Bubbles Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I går kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I går kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132704 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AaB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: AaB  (Læst 24400 gange)
Vashtar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #45: 04 Dec 2012, 16:15 »

Hvad har I givet,
for at få Helenius til at forlænge?
Jeg har kommet med to tilbud,
hvor han har afvist begge Skuffet
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #46: 29 Jan 2013, 22:29 »

Jeg er i gang med AaB, efter at have spillet 6 sæsoner med Porto Smiley

Skal til at starte på 4. sæson 2015/2016 og holdet ser således ud.


                               Rønnow

Dalsgaard    Sviatchenko      Dehn     Ahlmann

                       
                Wichmann        Augo

Laudrup/Enevoldsen                              Kusk

                  Tulio de Melo     Helenius

Bænken:
Pär Hansson.
Gregers Sørensen (egen avl)
Patrick Kristensen
Patrick Beck (egen avl)
Nicolaj Thomsen
Thomas Enevoldsen/Andreas Laudrup
Takayuki Morimoto.


Første sæson blev jeg nummer 2 i ligaen, hvilket var godkendt.

Anden sæson blev jeg nummer 3 i ligaen, hvilket ikke var helt godkendt.

Tredje sæson vandt jeg ligaen, pokalen + en semi finale i Europa League  Thumbs Up


Min duo med Tulio de Melo og Helenius har vist sig at være rimelig giftig, sidste sæson lavede de begge 32 mål Smiley.

Morimoto er blevet købt i Catania i denne sæson og har end til videre kun fået en enkelt kamp, som var mod horsens, det førte til et hattrick i debuten Smiley




Logged

LUHG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #47: 31 Jan 2013, 19:12 »

Er nu begyndt med AaB, som også er mit første seriøse save i dette FM.
Målet er at vinde Champions League inden, til og med 2018.

Føler det er et realistisk mål, da jeg vandt Champions League i FM12 med Hobro i 2018 og med en transfer politik med troen på unge spillere gav pote og jeg indkasserede 1,2 mia på solgte spillere og brugte selv i alt 180 mio. på spillerkøb, så det gave lidt over 1 mia.



Har kun lige åbnet spillet og det ser ud til at jeg må lade Helenius og Lasse Nielsen gå. Bliver svært at finde kvalitetsspillere til pladserne, men tager hvad jeg kan Smiley
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #48: 28 Maj 2013, 19:51 »

Så er jeg begyndt med AaB også!
Måske nok et af de mest underholdne saves jeg har spillet indtil videre, da Aalborggenserne har masser af potentiale og dygtighed.
Jeg har nogle enkelte mål for mit save;
- Må kun købe danske spillere
- Skal vinde Superligaen inde for 3 år/minimum være i top 3

Jeg er endnu ikke nået specielt langt, da jeg kun er nået til starten af november, men indtil videre ligger jeg nr. 2, dog 10 points efter FCK, som næsten er uovervindelige, selvom jeg vandt 3-1 i Parken!
Af transfers har jeg solgt Helenius, Lasse Nielsen og Kusk, da de blev sat til salg efter eget ønske. Ind er kommet Daniel Meineke (målmand) på fri transfer. Min økonomi ser nu endelig god ud, da jeg har +2 mio i balance.
Samtidig spiller jeg en 4-4-1-1, afhængig af modstander.
Jeg vil gerne vise screenshots, men min print screen knap virker ikke inde i paint, så hvis i ved hvordan man fikser det, vil jeg være glad for at høre det!
Hvis i har nogen spørgsmål er jeg klar til at prøve at besvare dem Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #49: 11 Jun 2013, 19:26 »

Så skal jeg til at starte med favoritholdet aab! Smiley er der nogle spillere man bare SKAL købe, eller hente op på førsteholdet? Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #50: 19 Jun 2013, 13:53 »

Jeg har valgt at starte op med aalborg da jeg vil fører dem tilbage på vinderkurs.
inden jeg gik i gang satte jeg nogle regler for spillet.
Jeg skal som minimum sælge for dobbelt så meget som jeg handler for, fordi jeg gerne vil have en jern økonomi,
og indtil videre er det gået meget godt.
Har solgt for 18 mio og købt ind for 1,65 mio.
Jeg vil utrolig gerne have danske spillere, men da det er svært at trække danske spillere til i første sæson,
valgte jeg at satse på talenter.
Jeg har lige overstået vintertransfer og ligger på en dejlig første plads med 8 point ned til nummer 2 som er GF.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Faber88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #51: 26 Jul 2013, 16:13 »

Er også gået i gang med Aab.. Har formået at holde på hele holdet, deriblandt - Lasse Nielsen, Rasmus Wurtz, Helenius, Kasper Kusk osv.
Det har resulteret at efter 10 kampe har jeg 8 sejre og 2 uafgjorte.. fem point ned til FCK på anden pladsen Smiley
Dog går økonomien kun en vej, og det er nedad.. Minus på 37 mio. - Men håber og satser på en champions league til næste sæson, som kan redde økonomien Smiley
Logged

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #52: 26 Jul 2013, 16:48 »

Jeg er lige blevet mester med AaB i første sæson!!!! Tog allerede pokalen 5 kampe før slut.
Jeg havde brugt mange unge spiller, og jeg havde solgt en del profiler (Kusk, Würtz og Curth). Jeg havde da håbet på en 2. plads, men jeg havde slet ikke regnet med, at det ville ende sådan.  Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #53: 26 Jul 2013, 17:09 »

Jeg er i gang med 4. sæson med AaB. Vandt de første 3 sæsoner, og pokalen i 1. og 3. sæson. I starten var det sværeste at få lokket bedre spillere til, da man jo ikke kan give en skid i lønninger. Jeg solgte Kasper Kusk og Kasper Nielsen i første vindue, og Henrik Dalsgaard i vinterpausen i første sæson, og helenius efter første sæson, og i mellemtiden hentede jeg kun nogle marginalt bedre spillere gratis. Men det går fremad, og her i 4. sæson har jeg formodet at besejre både Chelsea og Valencia hjemme i CL - at jeg så tabte de andre kampe, er en anden sag. Men jeg synes godt nok også at det har været nogle dræberpuljer hvert år..

Af det oprindelige hold har jeg Nicolaj Larsen på mål, Ahlmann som venstre back, Würtz og Nicolai Thomsen på midtbanen, Wichmann som offensiv midt, Petersen og Thelander som backup to forsvaret og så regner jeg med at Mikkel Strauss, Jakob Blåbjerg og måske Jannik Pohl får gennembruddet i næste sæson. Jeg har bare så mange unge talenter på vej frem..
« Seneste Redigering: 26 Jul 2013, 17:12 af Hawkins » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

lassen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #54: 26 Jul 2013, 17:23 »

Jeg er i gang med 4. sæson med AaB. Vandt de første 3 sæsoner, og pokalen i 1. og 3. sæson. I starten var det sværeste at få lokket bedre spillere til, da man jo ikke kan give en skid i lønninger. Jeg solgte Kasper Kusk og Kasper Nielsen i første vindue, og Henrik Dalsgaard i vinterpausen i første sæson, og helenius efter første sæson, og i mellemtiden hentede jeg kun nogle marginalt bedre spillere gratis. Men det går fremad, og her i 4. sæson har jeg formodet at besejre både Chelsea og Valencia hjemme i CL - at jeg så tabte de andre kampe, er en anden sag. Men jeg synes godt nok også at det har været nogle dræberpuljer hvert år..

Af det oprindelige hold har jeg Nicolaj Larsen på mål, Ahlmann som venstre back, Würtz og Nicolai Thomsen på midtbanen, Wichmann som offensiv midt, Petersen og Thelander som backup to forsvaret og så regner jeg med at Mikkel Strauss, Jakob Blåbjerg og måske Jannik Pohl får gennembruddet i næste sæson. Jeg har bare så mange unge talenter på vej frem..

Jeg har allerede spillet lidt med Strauss og meget med Pohl. Pohl er voldsom god! Hvorfor solgte du Dalle? Han er en af mine bedste spillere.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #55: 26 Jul 2013, 17:28 »

Strauss fik nogle kampe som backup i sidste sæson, men han er ikke god nok til førsteholdet endnu, så derfor bliver han lånt ud. Pohl er heller ikke god nok i forhold til mine førsteholdsspillere, så derfor er han stadig på reserveholdet og lånt ud. Men han er ved at være 20, så han bliver nok introduceret i næste sæson. Jeg solgte Dalsgaard fordi jeg fik en god slat penge for ham Wink. Ingen af de spillere man starter med er uerstattelige, så hvis der bliver budt nok, finder jeg en anden og erstatter dem Smiley.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Faber88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #56: 26 Jul 2013, 17:44 »

Meget pæne resultater du har fået ud af det eftersom du har solgt ud af profilerne! Jeg har pt. 11 sejre og 3 uafgjorte og føre med seks point.. Jeg håber at jeg på et tidspunkt kan forlænge med profilerne, men det ser svært ud pt.! De store klubber begynder så småt også at vise interesse for mine spillere!

Jeppe Curth er også blevet en profil efterhånden.. Han spiller formidabelt!
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #57: 26 Jul 2013, 17:50 »

Ja så valgte junior på 4 lige at vi skulle spille med et hold i DK med røde trøjer så nu er vi Aab. De unge vil få chancen og første prioriteten bliver at få lidt styr på lønbudgettet så der ryger nok nogle af de gamle spillere ud som due og wurtz da de trækker en god løn og ikke vil gå ned i løn.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #58: 26 Jul 2013, 17:59 »

Curth var frygtelig ringe for mig..! Jeg hentede bl.a. Porokara og Esparza i første sæson, og de har gjort det ganske glimrende indtil jeg solgte dem i denne. I anden fik jeg Mateos på fri transfer, der stadig er at finde som fast mand i midterforsvaret. Caetano Calil score 15 mål i anden sæson for mig, og så fik jeg også Arshavin på en fri transfer i en halv sæson - bare fordi jeg kunne Opstemt. Ellers er det først nu at jeg virkelig begynder at kunne få lokket nogle dygtige spillere til. Pt. har jeg Simone Zaza (pudsigt navn til en AaB spiller) som eneangriber, og han scorede 22 mål i 30 kampe i første sæson, og har nu scoret 16 mål i 17 kampe i ligaen, og 24 mål i 24 kampe i alt - og jeg har ikke brugt ham i cuppen Wink. Så han kan varmt anbefales. Men han kostede så også £1.1mio.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #59: 26 Jul 2013, 18:01 »

Overvejer at starte et spil med AaB for at give FM13 en sidste chance. Og lyder jo til at det er forholdsvis nemt at opnå rigtig gode resultater - kan man mon se et billede af jeres taktik, eller kunne i fortælle lidt? Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010