home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AaB
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: AaB  (Læst 24175 gange)
laidez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #15: 29 Okt 2012, 12:35 »

Bøge har spillet rigtig godt for mig i de kampe han ikke har æret skadet, men nu er han gået på pension.
Jeg synes ikke Patrick Kristensen er god nok til at være fastmand på backen, så jeg vil finde en ny Smiley.

Vil høre om i har nogle erfaringer med nordiske spillere på højre back til en god pris? Smiley

Jeg ved godt, at det ikke er en holdbar løsning med Patrick på backen, men som økonomien ser ud, så har jeg ikke råd til at hente et bedre alternativ ind. Og jeg synes bestemt ikke, at du skal bruge Dalsgaard der nede, ham skal du have ud på kanten. Han holder i hvert fald tit en fest for mig  Wink
Logged

laidez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #16: 30 Okt 2012, 17:20 »

Så er sæsonen færdig, og er faktisk også nået et godt stykke ind i den næste. Først gør jeg status for sidste sæson.

Det blev til en flot 2. plads, men jeg sidder med en meget bitter smag i munden. Inden sidste runde ligger jeg nummer 1, og skal sådan set bare have 1 point mod Sønderjyske, som ligger nummer 11. FCK skal møde Esbjerg, som ligger nummer 12. Jeg ender med at tabe kampen 2-1, og da FCK vinder, må jeg desværre nøjes med 2.pladsen.

Sæsonen bedste spillere var Anders Due, Henrik Dalsgaard og Lasse Nielsen. Anders Due blev endda kåret til den bedste danske spiller foran Agger og Krohndehli.

Det blev til forlængelser til de fleste fra førsteholdet, da jeg ikke følte, at jeg kunne finde tilsvarende kvalitet til samme penge.
Folk smuttede, og nu var det tid til at shoppe lidt ind. Jeg fik et budget som sagde 12 mil at handle for og et lønbudget på ca. 550k.
Transfer så således ud:


Det blev til et gensyn med Jimmy Nielsen, som har gjort det fremragende i CHL kvallen, men knap så imponerende i ligaen. Derudover kom Pouire ind, og til den voldsomt lave pris på 500k, dette skyldes at Silkeborg endte med at rykke ned, da Sønderjyske vandt over mig. Den helt store satsning blev Karl Buckle, 16 årige regens, som faktisk ikke ville skifte til mig, men hans agent sagde, at hvis han fik et meget godt tilbud, så kunne det være, at han var interesseret. Så han fik ALT han kunne få, og det er jeg lykkelig over.

^^ Tjek lige det vidunder, han får meget i løn, men med det potentiale han løber rundt med, så regner jeg stærkt med, at det bliver en lønsom handel i sidste ende.

Sæsonen startede fint ud. Sejre i alle venskabskampene og også i de første 5 kampe i ligaen.
Så begyndte CHL kvallen, og her trak jeg i første omgang Olympiakos. En forholdsvis stærk modstander, og det blev også en hård omgang. Første kamp tabte jeg 1-2 på udebane, efter Jimmy Nielsen valgte at droppe for hårdt. I retur kampen vand jeg så 2-1, og vi endte i straffesparkskonkur rence. Her gjorde Jimmy skaden god, og reddede 3 straffespark i streg, og derved vandt jeg 3-2 i straffe og var videre til næste runde.
Her ventede Liverpool, som på papiret var en uoverkommelig modstander. første kamp på Anfiled endte 3-3. Efter jeg kom foran 0-1, så kom jeg bagud 3-1 men med en god slutspurt og et mål i overtiden fik jeg hevet 3-3 hjem.
Så kom retur opgøret en uge efter. Jeg havde sparet i ligaen, da jeg ville have de bedste muligher for at gå videre, men efter kort tid, kom jeg bagud 0-1. Og så troede jeg sgu, at det var slut. Men af en eller anden grund, så vågnede spillerne op til dåd, og jeg endte rent faktisk med at vinde kampen 3-1, og var videre sammenlagt 6-4.



Så nu skal jeg tilbage på sporet i ligaen, hvor det er blevet til to x'er i streg, da der er blevet sparret.

Jeg vender tilbage, når jeg engang når til vinterpausen. Smiley
« Seneste Redigering: 30 Okt 2012, 17:32 af laidez » Logged

laidez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #17: 31 Okt 2012, 00:17 »

Så er jeg nået til vinterpausen. Det har været lidt op og ned, og især i ligaen, har jeg revet mig i håret over, at spillet ikke fungere. Det har åbenbart været svært at fokusere på tre turneringer på én gang.
I ligaen er det Horsens, som er førerholdet og den helt store overraskelse. Jeg ligger nummer 2, men har spillet alt for mange kampe x. Målscoring er sløv og træværket bliver jævnligt skudt på.



I CHL trak jeg, Bayern, Benfica og Standard Liege. Det var på papiret i svær pulje, men ikke en helt umulig opgave. Jeg startede som lyn og torden og fik 7 point i de første 3 runder. Derefter var der intet som gik min vej, og der kom ikke flere point på kontoen. Til mit held, så lå de andre hold også og slog hinanden, og derfor endte jeg med at blive nummer 2 i gruppen. I næste runde må jeg nok erkende, at eventyret er slut for denne gang, der skal jeg nemlig op i mod mægtige Manchester City.



Jeg håber på, at jeg kan finde noget brugbart på transfermarkedet her i pausen, sådan at jeg kan komme tilbage på sporet, og forhåbentlig tage pokalen i ligaen i år. Primært tror jeg, at jeg skal have fundet en til midtbanen og backen, da Augu desværre ikke får forlænget sin kontrakt. Jeg vurdere simpelthen, at de 70k han forlanger om ugen ikke er det værd. Han gør det udmærket, og er anfører, men til den pris, så kan jeg simpelthen ikke give ham en ny kontrakt. Patrick får en ny kontrakt, men jeg føler, at der skal noget mere kvalitet ind på pladsen, evt. et ungt talent, som kan udvikle sig til at blive en profil.

Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #18: 31 Okt 2012, 09:30 »

Så er sæsonen færdig, og er faktisk også nået et godt stykke ind i den næste. Først gør jeg status for sidste sæson.

Det blev til en flot 2. plads, men jeg sidder med en meget bitter smag i munden. Inden sidste runde ligger jeg nummer 1, og skal sådan set bare have 1 point mod Sønderjyske, som ligger nummer 11. FCK skal møde Esbjerg, som ligger nummer 12. Jeg ender med at tabe kampen 2-1, og da FCK vinder, må jeg desværre nøjes med 2.pladsen.

Sæsonen bedste spillere var Anders Due, Henrik Dalsgaard og Lasse Nielsen. Anders Due blev endda kåret til den bedste danske spiller foran Agger og Krohndehli.

Det blev til forlængelser til de fleste fra førsteholdet, da jeg ikke følte, at jeg kunne finde tilsvarende kvalitet til samme penge.
Folk smuttede, og nu var det tid til at shoppe lidt ind. Jeg fik et budget som sagde 12 mil at handle for og et lønbudget på ca. 550k.
Transfer så således ud:


Det blev til et gensyn med Jimmy Nielsen, som har gjort det fremragende i CHL kvallen, men knap så imponerende i ligaen. Derudover kom Pouire ind, og til den voldsomt lave pris på 500k, dette skyldes at Silkeborg endte med at rykke ned, da Sønderjyske vandt over mig. Den helt store satsning blev Karl Buckle, 16 årige regens, som faktisk ikke ville skifte til mig, men hans agent sagde, at hvis han fik et meget godt tilbud, så kunne det være, at han var interesseret. Så han fik ALT han kunne få, og det er jeg lykkelig over.

^^ Tjek lige det vidunder, han får meget i løn, men med det potentiale han løber rundt med, så regner jeg stærkt med, at det bliver en lønsom handel i sidste ende.

Sæsonen startede fint ud. Sejre i alle venskabskampene og også i de første 5 kampe i ligaen.
Så begyndte CHL kvallen, og her trak jeg i første omgang Olympiakos. En forholdsvis stærk modstander, og det blev også en hård omgang. Første kamp tabte jeg 1-2 på udebane, efter Jimmy Nielsen valgte at droppe for hårdt. I retur kampen vand jeg så 2-1, og vi endte i straffesparkskonkur rence. Her gjorde Jimmy skaden god, og reddede 3 straffespark i streg, og derved vandt jeg 3-2 i straffe og var videre til næste runde.
Her ventede Liverpool, som på papiret var en uoverkommelig modstander. første kamp på Anfiled endte 3-3. Efter jeg kom foran 0-1, så kom jeg bagud 3-1 men med en god slutspurt og et mål i overtiden fik jeg hevet 3-3 hjem.
Så kom retur opgøret en uge efter. Jeg havde sparet i ligaen, da jeg ville have de bedste muligher for at gå videre, men efter kort tid, kom jeg bagud 0-1. Og så troede jeg sgu, at det var slut. Men af en eller anden grund, så vågnede spillerne op til dåd, og jeg endte rent faktisk med at vinde kampen 3-1, og var videre sammenlagt 6-4.



Så nu skal jeg tilbage på sporet i ligaen, hvor det er blevet til to x'er i streg, da der er blevet sparret.

Jeg vender tilbage, når jeg engang når til vinterpausen. Smiley
Jeg græmmes ved måden du behandler økonomien på. Du lader talenter som Christian Rye, Mads Kaalund og Rolf Toft gå på fri, for i stedet at give 4,5 mil og 65000K om ugen til en 16-årig englænder.

Dog kan jeg ekstremt godt lide det billige køb af Pourie.
Logged

welbz is dat guy

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #19: 31 Okt 2012, 12:46 »

Har ved vinterpausen hentet Thorstein Andersson Aase på en fri transfer Smiley.
Han har end til videre kun spillet to kampe, hvor han har fået ca. 25 min og 35 min. og det er blevet til en enkel kasse Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #20: 31 Okt 2012, 12:52 »

Har ved vinterpausen hentet Thorstein Andersson Aase på en fri transfer Smiley.
Han har end til videre kun spillet to kampe, hvor han har fået ca. 25 min og 35 min. og det er blevet til en enkel kasse Smiley
Kan man få et ss?
Logged

welbz is dat guy

mesqueunclubRalle
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #21: 31 Okt 2012, 13:01 »

Hvilke taktikker har i brugt, osv?
Kontra-fodbold eller kontrollerende?
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #22: 31 Okt 2012, 13:17 »

Hvilke taktikker har i brugt, osv?
Kontra-fodbold eller kontrollerende?

Jeg har oplevet kontrabold med dyb forsvarskæde som yderst effektivt mod bundholdene. Til gengæld har jeg fået smæk af fck med den taktik, og har yderligere måtte se mig besejret af et 2. divisionshold.. Generelt er en kontrollerende spillestil (aggressivt genpres, høj forsvarslinje, kortere afleveringer) klart mest effektiv for mig, men mod bundholdene taber jeg på et irriterende kontramål Smiley
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

laidez
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #23: 31 Okt 2012, 15:35 »

Rolf Toft ville ikke forlænge, og de to andre så jeg ingen perspektiv i. Ham englænderen er allerede en profil selvom han kun er 16 år, 65.000 om måneden er mange penge ja, men han er hver en øre værd.
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #24: 01 Nov 2012, 21:40 »

Kan man få et ss?
Kan ikke tage ss, min computer tager et af min baggrundsskærm Smiley
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #25: 01 Nov 2012, 21:42 »

Kan ikke tage ss, min computer tager et af min baggrundsskærm Smiley
Arh trist. Han lyder ellers som en typisk Lynge signing. Jeg starter med AaB når jeg får mig erhvervet spillet. Jeg har været inde i demoen og oprettet de tre taktikker vi benytter i virkeligheden. Glæder mig til at komme igang.
Logged

welbz is dat guy

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #26: 01 Nov 2012, 21:56 »

Arh trist. Han lyder ellers som en typisk Lynge signing. Jeg starter med AaB når jeg får mig erhvervet spillet. Jeg har været inde i demoen og oprettet de tre taktikker vi benytter i virkeligheden. Glæder mig til at komme igang.
Lige præcis! Smiley.
Han har fået den første kamp fra start, hvor han scorede til 1-1, desværre tabte vi kampen 3-2 Skuffet.
Han passer godt sammen med Ronnie Schwartz, men det gør Curth også, så der er kamp om pladsen Smiley
Det Lyder godt, så må du endelig smide noget herind som vi andre kan bruge Wink
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #27: 02 Nov 2012, 00:03 »

Sluttede på en 2. plads i ligaen og skal nu ud og kæmpe om en plads i Chl gruppespillet Smiley.
Har hentet en stor stjerne tilbage til klubben. Rade Prica har underskrevet en 1. årig kontrakt! Opstemt
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #28: 02 Nov 2012, 09:41 »

Udover at jeg har kvalificeret mig til Chl kvalifikationen, så er der også sket noget andet stort i Danmark.
Brøndby IF er rykket ned og jeg har det meget morsomt med det Opstemt
Tror det bliver et sjovt transfervindue da alle Brøndbys spillere ønsker sig væk fra klubben og at de med den økonomiske krise de er i, ikke har råd til at gå ud og hente spillere der kan dække Smiley.
Bestyrelsen har afsat 5,45 mio. til mig i dette vindue, så jeg regner med at der præsenteres en ny højreback inden sæsonen går i gang Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #29: 02 Nov 2012, 10:09 »

Har i også problemer med at når modstanderne slår en høj bold, at der så ikke er nogle af midterforsvarerne, der går op og clearer den, men blot lader modstanderen vinde duellen uden modstand? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010