home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 319 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AaB
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: AaB  (Læst 24471 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #75: 27 Jul 2013, 08:25 »

Mikkel strauss er netop blevet yngste spiller og målscorere for AaB nogensinde i en alder af 16 år og 38 dage. I en pokalkamp mod FC Roskilde hvor vi skulle bruge forlænget spilletid for at sikrer os sejren på 2-5. Næste runde er mod Avarta så det skulle gerne give videre avancement.
Logged


Faber88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #76: 27 Jul 2013, 15:24 »

Har lige vundet mesterskabet i første sæson med fem kampe tilbage.. Føre ligaen med 17 point ned til FCK, og har ikke hentet nogen indtil videre.. Har solgt Helenius for 27 mio. i vinterpausen Smiley
Samtidig er jeg i semifinalen i pokalen, så håber at kunne vinde the double!
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #77: 27 Jul 2013, 16:05 »

Ligger selv på en god 2. plads.. Er faktisk glad for at jeg ikke bare stryger igennem det hele, gør det lissom' lidt urealistisk og kedeligt IMO Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #78: 27 Jul 2013, 17:26 »

Nogen der har gode erfaringer med Würtz på u19-holdet? Har aldrig i mit liv oplevet en mere inkopentent boldspiller på det her plan.... Bag ud 2-3 til FCM på hjemmebane i 92' min: JA SELVFØLGELIG SKAL DU SKYDE DEN 40 METER FORBI DEN NÆRMESTE MEDSPILLER, NÅR DET ER SIDSTE ÅBNE CHANCE!!! ticked off
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #79: 27 Jul 2013, 19:30 »

Würtz er jo klasse spilleren på holdet!

Altså når man har solgt Lasse Nielsen, Kasper kusk & Nicklas Helenius Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #80: 27 Jul 2013, 19:34 »

Sådan.. Lasse Nielsen skadet.. KEP og Patrick Kristensen karantæne.. godt næste kamp er mod Avarta og ikke FCK for så have det da vidst givet slag. Thelander er da forresten også skadet ser jeg lige.. haha.. hold kæft et råddent forsvar jeg kan smide på banen i pokalen så..
Logged


22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #81: 28 Jul 2013, 02:54 »

Noooooooooooooooooo oooooo! Så røg den første spiller Skuffet Kusk røg til Parma for sølle 10 mio.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #82: 28 Jul 2013, 02:56 »

Og er jeg den eneste der ikke modtager rapport når Lynge spejder? Han er jo skide fuld!
« Seneste Redigering: 28 Jul 2013, 02:58 af 22 » Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #83: 28 Jul 2013, 06:19 »

10 mil er jo også penge men det er da langt fra nok for en spiller med hans potentiale. Var det stive Lynge som syntes det var godt nok med så lidt for ham?
Logged


22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #84: 28 Jul 2013, 06:34 »

Han har ihvertfald været godt vissen da han gav ham en frikøbsklausul på 10 mio!

- Tror forresten lige jeg har trukket det største danske talent siden Laudrup Peace
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #85: 28 Jul 2013, 07:04 »

Fedt nok så er der måske håb forude.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #86: 28 Jul 2013, 12:13 »

Jeg har omtrent spillet en halv sæson. (15/16 ligakampe)

I første transfervinude blev Lasse Nielsen & Kasper Kusk fyret af sted.
Kasper Kusk fik hans frikøbsklausul + 50% af næste transfer for. Da de startede med et lavere bud.
Lasse Nielsen blev smidt afsted for lidt over 10 millioner + 10% af fortjenesten på næste salg.
Jeg har gjort dette grundet at økonomien var i underskud med omkring 50 millioner. Når man starter i første sæson.
Meningen var også at Helenius skulle have været solgt, da bestyrelsen accepterede et bud på 14 millioner + fremtidige indtægter. Men da han afslog kontrakt tilbuddet fra Stade Reannais, selvom han var ret utilfreds, så må han jo blive.
Men nu er min økonomi også ved at have en balance på 0.
Jeg ligger på 2. pladsen i ligaen, da jeg slog Randers sidst, fik jeg lige hentet dem. Men det ligger ret tæt på lige bagved os. Så der kan stadig nå at ske meget Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #87: 28 Jul 2013, 14:52 »

Nogen der har haft held med at forlænge med Helenius?

Er forresten kommet op på en førsteplads, med 1 runde igen. Skuffet
Tabte 3 kampe i træk, men det samme gjorde FCK, og i hjemmekampen mod dem, var det som om at gud holdt hånden over os! Corner skadet efter 23 min, Claude udvist i '71 og så scorer Stadsgaard selvfølgelig et latterligt selvmål i '89 -.-

Overvejer næsten at tabe næste kamp med vilje, så jeg stadig har noget at gå efter (udover ChL trofæet), men er sgu lidt bange for at lægge mig ud med ham Gud.. :O
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #88: 28 Jul 2013, 15:12 »

Hovsa kom sgu til at stille op med en 6-1-3 formation.. Upsss Skuffet
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #89: 28 Jul 2013, 15:27 »

Regner med at skulle have Helenius til at fyrer sin agent før man kan forlænge med ham, men nu må vi se. Han er gået totalt i stå tilgengæld har Søren Frederiksen fundet formen frem. Fck har spillet røvskidt og de er derfor allerede 8 point efter, og med næste kamp hjemme mod dem kan vi udbygge til 11 points forspring. Fik forlænget med Kusk så han ikke længere kan forsvinde for sølle 10 millioner. Blåbjerg gør det overraskende godt pt i centerforsvaret hvor han efterhånden har fået et par kampe eftersom Nielsen og Thelander er skadet endnu, så det bliver spændende at se om han kan spille overfor Cornelius og slippe godt fra det.
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010