home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  AaB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: AaB  (Læst 24177 gange)
22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #90: 28 Jul 2013, 15:52 »

fuuuuuck kom til at afvise et bud på 14 mio. for Lasse Nielsen Skuffet Skuffet Skuffet Skuffet Var fanme et stort bud, når nu han kun har 1 år tilbage..
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #91: 28 Jul 2013, 18:33 »

Hvis I vil have nogle tal at sammenligne med, solgte jeg dem for dette:

Kasper Kusk: £1.4mio
Lasse Nielsen: £1.1mio
Henrik Dalsgaard: £975k
Nicklas Helenius: £1.8mio

Siden da er den dyreste spiller jeg har solgt Esparza til £775k. Resten har enten været gratis eller ubetydelige summer.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #92: 28 Jul 2013, 18:44 »

Har netop modtaget et bud på Lasse Nielsen på 19 millioner plus 50% af næste salg.. ja tak

Edit... Han afviste dem ticked off ticked off Sur
« Seneste Redigering: 28 Jul 2013, 18:58 af darkalf » Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #93: 28 Jul 2013, 19:46 »

Har netop modtaget et bud på Lasse Nielsen på 19 millioner plus 50% af næste salg.. ja tak

Edit... Han afviste dem ticked off ticked off Sur

Det er fandme mere end jeg fik for Helenius af Fullham (18 millioner + 50% af næste salg Peace)
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #94: 28 Jul 2013, 19:55 »

Nå nu er der nyt bud på ham.. denne gang 18 mil plus 50% så må vi se hvad han siger til det.

Nå han sagde ja og tjener dermed 175.000 i ugen i Al-Gharrafa. Så mangler jeg så en central forsvarer.. nogen forslag? Har små 8,5 mil og Dehn kommer til sommer fra Randers.. måske man bare skulle sparer pengene og satse endnu mere på de unge.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2013, 20:10 af darkalf » Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #95: 28 Jul 2013, 20:15 »

Mateos. Dehn har jeg også hentet til min 5. sæson, men Mateos har været fast mand siden anden.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #96: 28 Jul 2013, 21:12 »

Mateos. Dehn har jeg også hentet til min 5. sæson, men Mateos har været fast mand siden anden.
Ham Mateos er det David Mateos?? Marcus Solberg er hentet i AGF og støder til truppen når vi når januar, mens jeg har valgt at skrive kontrakt med Anders Post Jakobsen som var amatør i klubben, da han også har 15 i målrettethed kan han altid bruges til at lærer de yngre op, og dahan kun skal fungere som 4. valg går det nok. Er nået i semifinalen i pokalen, hvor overraskelsen Rishøj fra 2.Division venter, mens ACH og Esbjerg står overfor hinanden i den anden semifinale, så måske det kan blive til en pokaltitel i første sæson. Cool
Logged


22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #97: 28 Jul 2013, 21:34 »

Har sgu lige fået forlænget med den kære Helenius!! Så stiger mindsteprisen vidst til 35 mio.

Har tilmed hentet Andy Kawaya gratis! Han var åbenbart ikke god nok til Anderlecht??! Han bliver vild Peace
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #98: 28 Jul 2013, 22:45 »

Ja, det var David Mateos Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #99: 29 Jul 2013, 05:31 »

Han har pt ingen lyst til at skifte til det kolde nord men det kan jo ændrer sig til sommer når hans kontrakt udløber i hans nuværende klub. Håber desuden at jeg kan nå at forlænge med Helenius dog indtil videre uden held, og ændrer det sig ikke må han desværre skydes af til sommer, hvorfor jeg allerede nu har sikret mig Solberg fra AGF for små 2,5 millioner mener jeg. Har også fået et bud på Hagelskjær godkendt men han ville ikke skifte klub pt. Har planer om at tjekke markedet for snart kontraktløse spillere for at se om der eventuelt kan findes nyt blod gratis, dog skal det ikke være for en hver pris da økonomien også skal hænge sammen, plus at de nuværende spillere gør det forrygende især de to fløj Dalsgaard og Kusk som har lavet omkring 30 assists tilsammen. En ny højre back står højt på ønskelisten da PK sommetider tager en stener dag på kontoret og koster mål, så må man skulle prøve at lokke Alexander Juul Andersen til klubben.
Logged


22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #100: 29 Jul 2013, 13:27 »

Kan anbefale den norske trio; Sondre Tronstad, Stefan Johansen og Sebastian Remme Berge!
De to af dem kan hentes på fri, men for at hente Johansen skulle jeg dog hoste op med hele 1,5 mio. hvilket dog var fint da Würtz røg til Anderlecht for 11 mio. og da min spejder vurderede ham til 4 stjerner tøvede jeg ikke!
- Man skal dog nok give ham lidt mere i løn end han vil have + rose ham 2 gange, lidenskabeligt, da større klubber også forsøger sig Peace
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #101: 29 Jul 2013, 13:54 »

Har planer om at tjekke markedet for snart kontraktløse spillere for at se om der eventuelt kan findes nyt blod gratis, dog skal det ikke være for en hver pris da økonomien også skal hænge sammen

Haha, what? Opstemt Gratis er vel ikke for en hver pris - det er gratis! Tunge

Mht. Mateos hentede jeg ham også først da hans kontrakt udløb.. Jeg har faktisk hentet meget få superliga spillere. Jeg hentede Christopher Poulsen som backup i første sæson, men brugte ham næsten aldrig, og ellers har jeg lige hentet Youssuf Poulsen og Jacob Dehn og så Erik Lund (regen) i sidste sæson, men ellers er det udelukkende udlændinge jeg henter.. Og de fleste er franske regens da de smider dem ud til højre og venstre Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #102: 29 Jul 2013, 14:32 »

Gratis er gratis, men hvis spilleren så skal have 1 mil til sig selv og 1 mil til agent plus måske 50000 i igen.. så er det jo ikke længere gratis i min bog i hvert fald. De tre fjeldaber vil jeg tage et kig på.
Logged


Faber88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AaB
« Svar #103: 29 Jul 2013, 14:59 »

Jeg er lige blevet færdig med 2. sæson med Aab. Igen et mesterskab i hus! Jeg er lige blevet gældsfri og er klubben er nu 270 mio. værd! Balancen siger 236 mio i plus og har 60 mio. at købe for! Så skal der købes stærkt ind Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AaB
« Svar #104: 29 Jul 2013, 15:14 »

Så fik jeg hentet Solberg for 2,25 mil, Holst for 6 mil og to af de fjeldaber som 22 forslog nemlig Sondre Tronberg og Remme Berge kvit og frit. Desværre er Curth netop rendt ind i en skade som holder ham ude resten af vinduet så han kan ikke sælges før til sommer. Mikkel Cramer og Jacob Dehn kommer til klubben til sommer også. Semou valgte at skifte til fransk fodbold, mens Dumic ikke ville snakke med mig. Stryger Larsen overvejer pt kontrakt tilbud fra mig, men vi er blot en blandt mange, så vi må se hvem han vælger.

Edit.. Stryger valgte Nürnberg desværre Skuffet
« Seneste Redigering: 29 Jul 2013, 15:20 af darkalf » Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010