home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 803 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Missionen er klar: Gennemgang: A.C. Horsens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Tror i at denne blog lever til efter jul?
Ja
Nej
Hvorfor bliver du ved?

Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Missionen er klar: Gennemgang: A.C. Horsens  (Læst 10775 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ydmygelse
« Svar #30: 10 Dec 2008, 20:45 »

Jeg håber virkelig at denne blog fortsætter i lang tid. Hvornår kan vi forvente en ny update.

Nu er jeg nået i bund med dem jeg havde fremstillet inden første blev smidt op!

Så forhåbentlig i løbet af i morgen, burde næste komme op Thumbs Up
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ydmygelse
« Svar #31: 10 Dec 2008, 20:48 »

Nu er jeg nået i bund med dem jeg havde fremstillet inden første blev smidt op!

Så forhåbentlig i løbet af i morgen, burde næste komme op Thumbs Up
Okay, jeg glæder mig allerede.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ydmygelse
« Svar #32: 11 Dec 2008, 18:30 »

Nogen grafikere der vil hjælpe med noget grafik??
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ydmygelse
« Svar #33: 14 Dec 2008, 09:09 »


ATT: Bestyrelsen i Brøndbyernes Idrætsforening

AC Horsens
AGF
Brøndby
Esbjerg fB
FC København
FC Midtjylland
FC Nordsjælland
OB
Randers FC
SønderjyskE
Vejle
AaB

Dette er sådan som ligaen så ud i sæsonen 2008/2009. Over de kommende sider, vil jeg beskrive, hvordan jeg så sæsonen for vores vedkommende, samt hvad mine egne mål med truppen for sæsonen 09/10 vil byde på. Der skal ikke herske tvivl om at bestyrelsens mål, da jeg blev ansat hed SAS-Liga titel indenfor 2 sæsoner, og det vil jeg holde fast i. Spørgsmålet er bare, hvordan det skal opnås.

Jeg vil gennemgå vores møder med alle vore modstandere, samt at komme ind på, hvordan det kunne være gået anderledes.

Gennemgangen vil starte med Alliance Club Horsens:

Første gang vi mødte Horsens i ligaen, var oktober måned. På Casa Arena kommer vi under pres 2 gange i kampen, da først Martin Spelmann scorer, hvorefter Fredrik Winsnes udligner. Herefter scorer Jimmy Mayasi til 2-1, før ”Duncan” udligner til slutresultatet 2-2. Ikke det bedste resultat, men grunden til dette er antallet af chancer vi ikke fik placeret indenfor rammen. Med hele 12 skud, var der kun 3, der sad inden mellem stængerne, hvoraf vi scorer på 2. Denne procentsats på 66% er ganske god, men ikke god nok, da vi skal score på flere af de 12 chancer. Selvom det piner mig at se, at vi på dagen var svagere i afleveringer og hovedstødsdueller, kan jeg dog glæde mig over at vi vandt flere tacklinger, samt at vi kom til flere indlæg over kanterne. På daværende tidspunkt i sæsonen, var det dog et godkendt resultat.

Anden gang var på Vilfort Park. Denne gang var det sjovere at se holdet spille mod Horsens. Indenfor 8 minutter, fordelt på 2 halvlege, vinder vi kampen med hele 4 mål, mod ingen. Gilberto Macena lavede med sine 2 mål, kisten af fyrtræ, Alexander Farnerud lagde Horsens i kisten med sit straffe, og Jallow sømmede kisten i, med sit mål til 4-0 og så var kampen færdig. I denne kamp fik vi produceret lidt færre chancer, til gengæld havde vi flere inden for selve rammen. Denne gang er jeg ikke i tvivl om at vores flere vundne hovedstødsdueller har været medvirkende til at holde Horsens fra åbne chancer. Sikker sejr!

Den sidste kamp i sæsonen mod Horsens foregik endnu en gang i Jylland, men denne gang gjorde det ikke noget, da vi havde ”Duncan” og Jönsson med i truppen. Det vigtigste for mig denne gang, var at vi i næsten alt, var modstanderen overlegen. Besiddelse af bolden, afleveringer, indlæg og tacklinger, var vi bedre end Horsens i, mens at vi kom frem til hele 19(!) chancer. Denne kamp – selvom det var på udebane – var den bedste mod A.C. Horsens hele sæsonen.

Opsummering: 7 ud af 9 mulige point, og bedre præstationer fra kamp til kamp og en samlet målscore på 8-2 til os. Det er så absolut godkendt.

Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Missionen er klar: Gennemgang: A.C. Horsens
« Svar #34: 14 Dec 2008, 10:01 »

Du har nogle sjove vendinger men god idé med at lave en slags 'gennemgang'. Flot skrevet.

KIU Wink
Logged

former zoesuckins

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Gennemgang: A.C. Horsens
« Svar #35: 14 Dec 2008, 10:04 »

Du har nogle sjove vendinger men god idé med at lave en slags 'gennemgang'. Flot skrevet.

KIU Wink

Hvilke vendinger mener du?
Logged

asj89
Gæst
 
Sv: Missionen er klar: Gennemgang: A.C. Horsens
« Svar #36: 16 Dec 2008, 17:22 »

Fed blog!

Ville klart ha' lavet dit topbanner, hvis du havde holdt dig til ACH.. HADER BIF!!!!!!!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Gennemgang: A.C. Horsens
« Svar #37: 16 Dec 2008, 17:34 »

Fed blog!

Ville klart ha' lavet dit topbanner, hvis du havde holdt dig til ACH.. HADER BIF!!!!!!!

Takker...... Nu forholder det sig sådan at der kun er en klub i DK, og det er BRØNDBY! Thumbs Up funny

Men jeg takker for rosen Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010