home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 715 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Missionen er klar: Gennemgang: A.C. Horsens
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Tror i at denne blog lever til efter jul?
Ja
Nej
Hvorfor bliver du ved?

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Missionen er klar: Gennemgang: A.C. Horsens  (Læst 11016 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Missionen er klar: Optakten
« Svar #15: 07 Dec 2008, 20:17 »

Hehe.... Topbanneret skal også ud, det er bare et spørgsmål om at finde et der passer til min stil Smiley Layoutet er min akilleshæl, og det vil der fokuseres mere på.

Ang. visne-Winsnes, så håber jeg at han kan træde i karakter, og jeg ikke bare har købt en spiller, for at FCK ikke skulle få fat på ham.....

Hvordan kan det være at du gætter på andenpladsen?? Det er jo trods alt Brøndby vi snakker om Wink

Det er selvfølgelig fordi jeg er FCK fan (:
- Jeg glæder mig selvfølgelig til at se hvordan du klare Layout missionen.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Optakten
« Svar #16: 07 Dec 2008, 21:31 »


Sæsonen indtil videre er for Brøndbys vedkommende gået slag-i-slag. I Europa var vi via pokaltriumfen med i UEFA Cup’ens indledende runder.
Vi startede med hjemme at tage imod et så eksotisk hold, som Sant Juliá fra Andorra. Hjemmekampen skulle vise sig, ikke at volde store problemer, da Farnerud valgte sin første betydende kamp til at blive dobbelt målscorer, samt at Peter Madsen fik hul på bylden ligeledes.

I returopgøret ude, startede Jan Kristiansen med at gøre det umuligt for Sant Juliá at komme videre i turneringen, da han gjorde det til 1-0. Men det er som om at Alexander Farnerud vil bevise at Europa er hans hjemmebane. Med 3 mål, heraf 2 på straffe, blev han endnu en gang kampens spiller, og med 5 mål i 2 europæiske kampe, er han klart den spiller der har skilt sig mest ud fra flokken.

Men det er som om at hver gang vi spiller mod et ny hold over 2 kampe i UEFA’en, er det en ny spiller, der skiller sig ud. Og således var det Gilberto der fik en hovedrolle, da vi startede 2. kvalrunde ude mod Borac. Efter første halvleg stod der 2-0 til os på tavlen. Begge mål signeret af ovenstående Gilberto. Anden halvleg blev stram for vores vedkommende da Martin Ericsson hovedløst vælger at brokke sig over et gult kort, og efterfølgende fik marchordre. Patrick Mortensen fik debut, og kvitterede på den bedst mulige måde, da han gjorde det til 3-0. Herefter gik holdet ned i præstationen, hvilket gjorde at Borac minuttet efter fik reduceret til slutstilling 3-1.

Hjemme skulle det afgøres, og hvem anden end Mr. Europa – Alexander Farnerud – skulle gøre det af med modstanderen. Med en enkelt pind på straffe, til samlet sejr 4-1 og videre var vi til første runde.

Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Europa
« Svar #17: 08 Dec 2008, 17:48 »


Da vi fik af vide, hvem modstanderen i første runde af turneringen var, blev mine forhåbninger om videre avancement slået i gulvet.

Målet var Deportivo, og ude skulle vi forsøge at få det bedste udgangspunkt, hvilket også så ud til at blive resultatet, da overtiden gik i gang. Inden da havde Mista scoret til 2-0, men Kasper Lorentzen ville det anderledes, da han lige inden overtiden reducerede til 2-1.

Fortrøstningsfuld som jeg er, begyndte det straks at se lyst ud……

Indtil Mista fuldendte sit hattrick i overtiden til en sejr på Riazor til Deportivo på 3-1. Straks så det ganske ulideligt ud for os, da vi hjemme nu var pisket til en 2 måls sejr.

Når man virkelig ligger meget af sin sæson på en enkelt kamp, skal der ikke meget til, før sæsonen kan karakteriseres som en fiasko eller succes. Desværre for os blev det fiasko.

Hjemme på Vilfort Park (Eller Brøndby Stadion, om man vil) skulle vi som tidligere skrevet vinde med 2 mål eller mere, for at have en chance for videre avancement. Men da Sergio scorer efter 19 minutter, forsvandt det sidste håb jeg havde for holdet og Europa i denne sæson. Og for dem der stadig troede på det:

Juan Carlos Valerón til 2-0 efter 38 minutter. At Ousman Jallow så reducerer, gør ikke det store, og 2 klare nederlag på 1-3 og 1-2, og deraf 2-5 sammenlagt er en realitet. Med disse resultater var bestyrelsen ikke tilfredse, da de havde regnet med videre avancement til UEFA Cup’ens gruppespil, men set i lyset af at modstanderen hed Deportivo, var de overbærende med vores exit.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Europa, del 2
« Svar #18: 08 Dec 2008, 21:55 »

Træls at ryge ud mod Deportivo. Ellers god blog!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Europa, del 2
« Svar #19: 08 Dec 2008, 22:12 »

Træls at ryge ud mod Deportivo. Ellers god blog!

Jo, men med det hold jeg havde på daværende tidspunkt var der sgu ikke meget at gøre, desværre Græder
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Europa, del 2
« Svar #20: 09 Dec 2008, 22:04 »


Nå, men dvæler man for meget ved nederlag, har det en grim tendens til at blive hængende.

I pokalturneringen – eller Ekstra Bladet Cup, som det hedder i disse dage – går det straks bedre. Det tager kun 3 minutter at banke Avedøre, men vi vil så gerne vinde med mere end 2. Jan Kristiansen og Alexander Farnerud i det 10. og 13. minut, og så var kampen lukket.

Så tager man turen til Søllerød, for at spille mod BSV, eller Søllerød-Vedbæk, som klubben egentlig hedder. Det havde vi nu ikke behøvet. 4 mål scoret, og Anders Randrup, Ousman Jallow og Patrick Mortensen kunne i første halvleg score et mål hver, og da modstanderen kun fik scoret en enkelt gang, ja så behøver man ikke gætte særlig lang tid, for at finde ud af at fjerde runde af landspokalturnering en venter i Silkeborg, hvor holdet af samme navn holder til.
 
Det er lækkert at have mange angribere man kan bruge. Selvom der er nogle der ikke har fået spilletid overhovedet, kan på grund af skader gå hen og få spilletid en hel kamp, hvor de foruden at blive hamrende trætte, også kan få en hovedrolle. Dette var nu ikke tilfældet med Silkeborg kampen, men alligevel er den værd at berette om.

Det værste der kan ske for et hold, er når modstanderen får et MEGET hurtigt mål. Og endnu mere, hvis det hurtige mål kommer på hjemmebane, hvorefter modstanderen i teorien kan grave sig ned, og vente på hjemmebane holdets næste udspil. Efter 4 minutter, fik Silkeborg dette at føle, da Morten ”Duncan” fik hul på bylden. Holdet har en tendens til at gøre alting værre for de hold vi spiller imod, hvis vi er det første hold til at score, og det er lige hvad der skete mod Silkeborg. ”Duncan” var ikke færdig med at lege med keeperen. Lige inden afslutningen på første halvleg fordobler han føringen på et veltimet hovedstød.

Lige så lidt betyder det at Steffen Ernemann reducerer midtvejs i anden halvleg, da der ikke bliver scoret mere. 2-1 sejr og vi er videre til kvartfinalen ude mod Lyngby.

Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ekstra Bladet Cup
« Svar #21: 09 Dec 2008, 22:12 »

Det er ikke for at være en sippe eller noget, men vesper, plejer man ikke at give credit for hjælp? Altså det plejer man da, ikke for at være sur.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ekstra Bladet Cup
« Svar #22: 09 Dec 2008, 22:14 »

Det er ikke for at være en sippe eller noget, men vesper, plejer man ikke at give credit for hjælp? Altså det plejer man da, ikke for at være sur.

Jo, det plejer man, men hvis man glemmer det, er man så tilgivet? Forlegen

Ren og skær forglemmelse: Wink
DET ER ROXER DER HAR HJULPET MED GRAFIKKEN! Wink

Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ekstra Bladet Cup
« Svar #23: 09 Dec 2008, 22:18 »

Du er tilgivet Grin
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ekstra Bladet Cup
« Svar #24: 10 Dec 2008, 19:28 »


”I har spillet alle jeres cup kampe på udebane, og nu står i overfor Lyngby. Hvordan påvirker det jer, ikke at spille foran Faxe tribunen?”

”Nu er det ikke de største danske hold vi har spillet mod, så vi overlever nok, men håber da snart at skulle spille hjemme, da det er nu turneringen bliver afgørende for holdene. Jeg håber at kampen mod Lyngby er den sidste på udebane, da jeg som sagt gerne vil skræmme modstanderne med stemningen derfra!”

Kampen startede ikke godt. 3 minutter spillet, og Fredrik Winsnes sender bolden i eget net, med et ellers ganske flot hovedstød. Indtil da i kampen havde vi ellers rimeligt styr på det, men for at gøre ondt værre, scorer Nicolai Jørgensen til 2-0, inden vi reducerer ved Ousman Jallow, et lille kvarter inden pausen. Nu var vi under pres, både fra mig, fra holdet selv og fra de medrejsende fans, der var vant til sejre på udebane. Lidt sent i kampen, men stadig med tid, udligner Jon Jönsson med 5 minutter igen af ordinær spilletid, da han med et kraftfuldt hovedstød får den ind bag keeperen. Men selv da det så ud som om at det rent faktisk skulle lykkedes os at komme tilbage i kampen, får vi ligesom Europa Cup’en en kold dukkert, da Svenne Poulsen med 2 minutter igen scorer til 3-2. Kampens resultat, og det eneste vi har at gå efter er mesterskabet, hvor vi til gengæld ligger godt til at løbe med sejren.

Men i modsætning til at fortælle løbende om kampene, vil jeg over de næste updates i stedet fortælle om mine møder med de forskellige klubber.
Håber i vil følge med.

Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ydmygelse
« Svar #25: 10 Dec 2008, 20:06 »

rigtig ærgerligt at du taber den kamp, men som du selv siger så handler det bare om mesterskabet nu! men er god update og rigtig god blog, og jeg kan sige at jeg følger stadig med i din selvom Cesc også er startet med Brøndby(som jeg dog også følger med i) Men er rigtig god blog som jeg håber fortsætter! KIU Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ydmygelse
« Svar #26: 10 Dec 2008, 20:14 »

rigtig ærgerligt at du taber den kamp, men som du selv siger så handler det bare om mesterskabet nu! men er god update og rigtig god blog, og jeg kan sige at jeg følger stadig med i din selvom Cesc også er startet med Brøndby(som jeg dog også følger med i) Men er rigtig god blog som jeg håber fortsætter! KIU Opstemt

Takker for rosen..... Ja, nu bliver der kamp om læserne Djævel hehe.... Der er ingen tvivl om at det bliver spændende at se om Cesc kommer langt med bloggen, men jeg vil blive ved med denne et godt stykke tid endnu Thumbs Up
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ydmygelse
« Svar #27: 10 Dec 2008, 20:25 »

Virkelig god update. KIU
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ydmygelse
« Svar #28: 10 Dec 2008, 20:34 »

Virkelig god update. KIU

Takker.....
Logged

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Missionen er klar: Ydmygelse
« Svar #29: 10 Dec 2008, 20:37 »

Takker.....
Jeg håber virkelig at denne blog fortsætter i lang tid. Hvornår kan vi forvente en ny update.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010