home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 906 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '13' Lyngby Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: '13' Lyngby Boldklub  (Læst 10013 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '11' Lyngby Boldklub
« Svar #45: 28 Nov 2008, 16:39 »




Oprykningen en realitet
Lyngby formåede at gøre oprykningskampen lidt for spændende. Med tre runder igen havde man seks point ned til Viborg, og så burde det jo være ren formalia at sikre sig en SAS Liga-billet. Det blev det dog ikke, fordi Lyngby formåede kun at få uafgjort mod både Hvidovre og LFA.

Dermed var Lyngby kun to point foran Viborg inden den sidste spillerunde, hvor de to hold skulle mødes. De to hold skulle dermed i en direkte duel om andenpladsen. Lyngby kunne klare sig med uafgjort, mens kravet til Viborg var en sejr. Kampen endte til Lyngbys held uafgjort, og dermed har Lasse Hansen og hans spillere spillet sig tilbage til landets bedste fodboldrække.


Rygter omkring spillertruppen
Økonomien i Lyngby ser ikke god ud, og der skal derfor sælges ud, før der kan købes ind. Som bekendt er Brian Hamalainen en eftertragtet herre, og han bliver stadig rygtet til engelsk fodbold.

Derudover bliver der snakket meget om Lyngbys tre lejesvende Andreas Wihlborg, Søren Berg og Matti Lund Nielsen. Efter sigende skulle Lasse Hansen være meget interesseret i at forlænge alle tre lejeaftaler, og måske endda skrive med dem permanent. Men om pengene er der til det, vides ikke.


Lyngbys kampe i juni
Hvidovre 1-1 Lyngby (Fredgaard)
Lyngby 0-0 LFA
Viborg 1-1 Lyngby (Wihlborg)
Slutstillingen i 1. divisionen

Logged

Mathias
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: '11' Lyngby Boldklub
« Svar #46: 28 Nov 2008, 16:47 »

hehe , virkelig godt at du sikrede dig oprykning, det behøvede da ikke blive så spændene. men tilly med oprykningen, bloggen er fortsat spændende, så jeg vil fortsat følge med, når der er SAS liga bold på programmet Wink
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '11' Lyngby Boldklub
« Svar #47: 28 Nov 2008, 17:28 »

Så godt at du sikre dig oprykning Smiley Selvom det blev lidt for spændende her til sidst.
Hvordan har du tænkt dig at forstærke holdet?
Men tillykke med oprykningen Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Guldbrand
Gæst
 
Sv: '11' Lyngby Boldklub
« Svar #48: 28 Nov 2008, 17:40 »

Tilykke med oprykningen, selvom det nu blev lidt mere dramatisk end nødvendigt..  Bliver spændende at se hvordan dit hold kommer til at klare sig i SAS-LIgaen, og hvilke spillere du forstærker dig med   Thumbs Up
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '11' Lyngby Boldklub
« Svar #49: 29 Nov 2008, 01:01 »

Tak til jer alle tre! Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '11' Lyngby Boldklub
« Svar #50: 29 Nov 2008, 01:26 »

Hehe ja, tillykke med oprykningen - Det ikke tilfredstillende at det blev så tæt - Men igen, det kan jeg ikke tillade mig at have nogle krav om, med mine egne resultater Tunge
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '12' Lyngby Boldklub
« Svar #51: 29 Nov 2008, 19:56 »




Sommerens transfervindue
De tre spillere, Andreas Wihlborg, Søren Berg og Matti Lund Nielsen, der sidste sæson var lejet ud til Lyngby, har alle forladt klubben, da det ikke har været muligt for Lyngby at forlænge deres lejekontrakter. Derudover er ungdomsspilleren Anders Christiansen smuttet til Vejle for 800.000 kroner, og forsvarsreserven Rasmus Christiansen er skiftet til Randers FC, som måtte slippe 1.500.000 kroner. Til nytår skifter Nicolai Melchiorsen i øvrigt til AC Horsens, fordi midtbanespilleren ikke har ønsket at forlænge sin kontrakt med de kongeblå.

Selvom mange har forladt Lyngby, så har man kun skrevet med én enkelt spiller. Det er angriberen Kim Olsen, der er skiftet til Lyngby fra Silkeborg for 400.000 kroner. Kontrakten udløber dog allerede efter en sæson. Man har faktisk også hentet en meget ung venstrekant op fra ungdomstruppen. Det drejer sig om den bare 16-årige Thomas Bjerg, der først og fremmest skal fungere som back-up for Carsten Fredgaard.


Medierne tror på Lyngby
Ifølge den årlige medieprognose ender Lyngby som nummer 10, hvilket lige akkurat er nok til at undgå nedrykning. De klubber der er tippet til at rykke ned er nemlig Lyngbys ærkerivaler FC Nordsjælland og kronjyderne fra Randers FC.

Ikke overraskende er det FC København, som er tippet til at nappe guldet, mens OB og FC Midtjylland er tippet til at tage henholdsvis sølv og bronze.


SS af de nyankommende
Thomas Bjerg
Kim Olsen
Truppen
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '11' Lyngby Boldklub
« Svar #52: 30 Nov 2008, 13:55 »

Hehe ja, tillykke med oprykningen

Tak for det...   Peace
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '13' Lyngby Boldklub
« Svar #53: 30 Nov 2008, 14:25 »




Lyngby viser gode takter
Mange havde forventet, at Lyngby spillemæssigt ville halte efter de øvrige SAS Liga-hold, men det har faktisk ikke været tilfældet. Lyngby har efter de første 6 kampe skrabet 6 point sammen. Pointene kom i hus, da man slog SønderjyskE hjemme på Lyngby Stadion, og Randers blev besejret på udebane. Derudover har man tabt knebent til AGF, Brøndby og Silkeborg, mens de kongeblå blev kørt fuldstændig over, da de gæstede FC Midtjylland på SAS Arena.

Lyngbys forsvar har, ligesom sidste sæson, været stabilt, mens det har haltet lidt i angrebet. Det er nemlig kun lykkes for Lyngby at score 3 mål i de første 6 opgør.


Planmæssigt videre i Pokalen
Lyngby trådte ind i pokalturneringens 2. runde, og her var det 2. divisionsklubben Ølstykke der ventede. Lyngby gav sædvanen tro nogle af reserverne chancen, og de gjorde det til UG., da de vandt med 3-1.

I næste runde skal Lyngby møde Superliga-nedrykkerne AC Horsens.

Pokalturneringen - 1. runde
Ølstykke 1-3 Lyngby (Qvist, Qvist, Hansen)

SAS Liga - Kampe i juli og august
Lyngby 0-1 AGF
FC Midtjylland 4-1 Lyngby (Timm)
Lyngby 1-0 SønderjyskE (Aabech)
Randers 0-1 Lyngby (Bresemann)
Lyngby 0-1 Brøndby
Silkeborg 1-0 Lyngby
Ligastillingen
Logged

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '13' Lyngby Boldklub
« Svar #54: 30 Nov 2008, 15:05 »

God update, hverken mere eller mindre. Jeg foretrækker de lidt kortere updates, der giver det dejligt overblik, og når du skriver flydende som du gør, så er jeg fast læser.
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '13' Lyngby Boldklub
« Svar #55: 15 Dec 2008, 16:56 »

Jeg bliver desværre nødt til at meddele, at jeg stopper bloggen. Som I kan gætte, så har jeg haft utroligt lidt tid på det seneste, og da jeg stort set ikke er hjemme i juleferien, så ville jeg heller ikke kunne skrive der, og så ville den sidste gnist til bloggen utvivlsomt ryge...

Jeg håber, at I ellers nød at følge Lyngby Boldklub under min ledelse!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010