home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  1 Bruger, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '13' Lyngby Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: '13' Lyngby Boldklub  (Læst 10088 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '7' Lyngby Boldklub
« Svar #30: 23 Nov 2008, 18:25 »

Der er noget enkelt og smukt ved denne blog, som jeg godt kan lide. Jeg håber du kan holde den i gang længe og at folk vil lade sig inspirere af den  Thumbs Up
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '7' Lyngby Boldklub
« Svar #31: 23 Nov 2008, 20:44 »

Der er noget enkelt og smukt ved denne blog, som jeg godt kan lide. Jeg håber du kan holde den i gang længe og at folk vil lade sig inspirere af den  Thumbs Up

Tak for de store ord Smiley

Godt det endelig er begyndt at gå godt for de kongeblå.
Men som der blev skrevet tidligere, er layoutet rigtigt flot og simpel. genialt det der med den blå skrift til afvæksling

Jeg takker.. Glad for at du følger med  Smiley
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '7' Lyngby Boldklub
« Svar #32: 23 Nov 2008, 22:24 »

Det ser jo lovende ud det her Smiley
Dejligt at der ikke er en masse billeder og at det er simpelt. Bare bliv ved Thumbs Up

Men hvad hulen laver Kolding og Fredericia over dig?
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '7' Lyngby Boldklub
« Svar #33: 24 Nov 2008, 19:03 »

Jeg er ked af, at jeg ikke har lagt en update op i dag!
Der kommer måske en senere på aftenen, men jeg vil ikke love noget. Smiley

Og tak for rosen Vestjyde Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '8' Lyngby Boldklub
« Svar #34: 25 Nov 2008, 17:36 »




Ændringer i truppen
Lyngby har benyttet vinterens transfervindue til at lave et par ændringer i truppen. Tore Andreas Gundersen er vendt tilbage til norske Lillestrøm, da Lyngby ikke ønskede at forlænge hans lejekontrakt. Matti Lund Nielsens lejekontrakt udløb også ved årsskiftet, men den har Lyngby til gengæld fået forlænget, så Matti nu spiller i den kongeblå indtil sæsonens afslutning.

Som erstatning for Tore Gundersen har man hentet en markant profil. Søren Berg har nemlig sat sit navn på en lejekontrakt med Lyngby, da han ikke indgik i Randers' planer. Lejekontrakten udløber ved sæsonens udløb.

For at styrke truppens bredde har Lyngby valgt at rykke forsvarsspilleren Marc Møller og det unge angrebstalent Christian Gytkjær op i A-truppen. Møller har gennem hele efterårssæsonen siddet ude med en skade, mens Gytkjær har bombet for Lyngbys andethold.


Vinterens træningskampe
Lyngby har gjort det godt i vinterpausen træningskampe. Man har stået over for to SAS Liga-hold, og begge kampe er kun tabt meget knebent. Man spillede skuffende 1-1 mod Måløv, men til gengæld blev Skovshoved, HIK og Glostrup alle fejet af banen på imponerende vis.

Det ser ud til, at Lyngby er mere end klar til at starte forårssæsonen op. Der er ikke foretaget mange ændringer i vinterpausen, men spillet ser alligevel en del mere poleret ud.


Resultaterne
SønderjyskE 1-0 Lyngby
Lyngby 0-1 Esbjerg
Måløv 1-1 Lyngby (Aabech)
Skovshoved 0-5 Lyngby (Gytkjær, Fredgaard, Aabech, Rise, Møller)
HIK 0-2 Lyngby (Aabech, Qvist)
Glostrup 0-2 Lyngby (Selvmål, Berg)

Logged

Mesipo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: '8' Lyngby Boldklub
« Svar #35: 25 Nov 2008, 20:20 »

En rigtig god blog som jeg ser frem til at følge med i, i fremtiden. Held og lykke med kampen om oprykning!
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '9' Lyngby Boldklub
« Svar #36: 26 Nov 2008, 21:25 »




Lyngby styrer mod SAS Ligaen
Lyngby har lagt fremragende ud i forårssæsonen. Næstved, FC Fredericia, Kolding FC og FC Roskilde er alle blevet slået, mens man har klaret uafgjort mod Herfølge, FC Amager og Silkeborg. Dermed fortsætter Lyngby deres fantastiske stime uden nederlag. Det er 17 ligakampe siden, at de kongeblå sidst led et nederlag. Det har resulteret i at Lyngby ligger på en andenplads med 40 point efter 22 kampe. Silkeborg har to point mere end Lyngby. FC Fredericia er Lyngbys nærmeste forfølger, og de har 5 point op.

Mange havde tidligt i sæsonen afskrevet Lyngby som oprykker, men det unge mandskab har på flotteste vis gjort kritikkernes ord til skamme.

Lyngby talenter i storklubbers søgelys
Lyngbys spillere gør det fantastisk for tiden, hvilket naturligvis fanger andre klubbers interesse. Højrebacken Brian Hamalainen er en meget eftertragtet herre. AB, AC Horsens, Esbjerg og engelske Cheltenham er blot nogle af de klubber, som har været ude med riven.

Derudover er der tidligere blevet vist interesse for Alexander Fischer, Kim Aabech og Morten Christiansen. Lyngby har dog afvist alle henvendelser på disse spillere, så interessen er faldet stødt.


Kampe i marts og april
Skadeslisten - 30. april
Ronni Hansen - Korsbåndet - 3-4 måneder
Søren Berg - Knæhaserne - 1 måned
Mads Timm - Ankel - 1 måned

Lyngby 2-0 Næstved (Berg, Timm)
Herfølge 0-0 Lyngby
Lyngby 2-1 Fredericia (Timm, Petersen)
FC Amager 2-2 Lyngby (Aabech, Timm)
Lyngby 2-1 Kolding FC (Aabech, Berg)
FC Roskilde 0-1 Lyngby (Selvmål)
Lyngby 2-2 Silkeborg (Berg, Berg)
Ligastillingen

Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '9' Lyngby Boldklub
« Svar #37: 26 Nov 2008, 21:28 »

Super! Håber du kan rykke op, så vi kan se superliga bold næste år Opstemt
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '10' Lyngby Boldklub
« Svar #38: 27 Nov 2008, 18:30 »




Få point fra oprykning
Det er ikke mange point Lyngby mangler for at sikre sig oprykningen til Superligaen. Kampene i maj bød på tre sejre, en uafgjort og et sjælendt nederlag. Sejrene blev hentet ind mod Køge, Frem og AB, mens Thisted formåede at få ét point mod de kongeblå. Det var Skive, der stod for Lyngbys tredje nederlag i 1. divisionen. Lyngby kom ellers planmæssigt foran, men to kasser af Skives Thomas Dalgaard afgjorde kampen til jydernes fordel.

Der resterer nu tre kampe af 1. divisionen, og Lyngby er i en favorabel situation. Det er dog Silkeborg der fører ligaen med 52 point. Lyngby ligger 2'er med 50 point, mens Viborg er den nærmeste forfølger med 44 point. Alt skal dermed gå galt, hvis Lyngby skulle undgå at vende tilbage til Danmarks bedste fodboldrække.


Dét skete i Superligaen
1. divisionen kører på sit højeste, men SAS Ligaen er afsluttet. FC København vandt overlegent ligaen med hele 11 ned til andenpladsen, som OB besidder. Mestrene fra AaB formåede slet ikke at være med i mesterskabskampen, da de endte på en 7. plads med hele 29 point op til FC København.

AC Horsens og Vejle endte på de to sidste pladser, hvilket betyder, at de i næste sæson spiller i 1. divisionen.

Topscorerlisten blev suverænt vundet af Djiby Fall, der har scoret 21 kasser.

Superligaen - Slutstilling og statistik
Slutstillingen
Spillerstatistiker

Kampe i maj
Thisted 1-1 Lyngby (Bresemann)
Lyngby 3-1 Køge (Christiansen, Christiansen, Wihlborg)
Skive 2-1 Lyngby (Qvist)
Lyngby 3-1 Frem (Berg, Aabech, Fredgaard)
AB 1-4 Lyngby (Christiansen, Aabech, Aabech, Petersen)
Ligastillingen
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '10' Lyngby Boldklub
« Svar #39: 27 Nov 2008, 19:02 »

Du lever jo på et stabilt forsvar Smiley Dejligt.. Nu ligner det en oprykning til SAS-Ligaen. En flot præstation alligevel.

Og rart at se at spillet holder sin realisme I at FCK tager sig af mesterskabet crazy
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Mathias
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: '10' Lyngby Boldklub
« Svar #40: 27 Nov 2008, 23:12 »

Sygt du kun har lukket 19 kasser ind i næst sidste update :p
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '10' Lyngby Boldklub
« Svar #41: 27 Nov 2008, 23:15 »

Jubii! Så hedder det oprykning!

Selve bloggen er stadig, helt kanon!
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '10' Lyngby Boldklub
« Svar #42: 28 Nov 2008, 00:27 »

Du lever jo på et stabilt forsvar Smiley Dejligt.. Nu ligner det en oprykning til SAS-Ligaen. En flot præstation alligevel.

Og rart at se at spillet holder sin realisme I at FCK tager sig af mesterskabet crazy

Sygt du kun har lukket 19 kasser ind i næst sidste update :p


Jubii! Så hedder det oprykning!

Selve bloggen er stadig, helt kanon!

Tak til jer alle tre for jeres ros!
Dejligt at I læser med  Thumbs Up
Logged

Doctor Who
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: '10' Lyngby Boldklub
« Svar #43: 28 Nov 2008, 14:38 »

Jeg vil også gerne melde mig til koret af begejstrede læsere.  Thumbs Up

Men jeg kunne godt tænke mig et par ord om talenterne på U19 holdet. Har du f.eks. fået kontrakt på Andreas Laudrup? Er der nogen af de andre unge, der begynder at vise sig modne til seniorfodbold?

Jeg har en særlig interesse i dette. Det er nemlig mig, der har researchet Lyngby til spillet.  Wink
Logged

Lyngby-researcher for FM.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '10' Lyngby Boldklub
« Svar #44: 28 Nov 2008, 15:49 »

Jeg vil også gerne melde mig til koret af begejstrede læsere.  Thumbs Up

Men jeg kunne godt tænke mig et par ord om talenterne på U19 holdet. Har du f.eks. fået kontrakt på Andreas Laudrup? Er der nogen af de andre unge, der begynder at vise sig modne til seniorfodbold?

Jeg har en særlig interesse i dette. Det er nemlig mig, der har researchet Lyngby til spillet.  Wink

Der er ikke rigtig nogle fra U19-holdet som har fået chancen. Jeg har kontrakt med Laudrup indtil sommeren 2011, og han må nok betegnes som den U19-spiller, der er tættest på førsteholdet.

Og tak for de flotte ord i øvrigt! Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010