home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '13' Lyngby Boldklub
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: '13' Lyngby Boldklub  (Læst 10224 gange)
KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '4' Lyngby Boldklub
« Svar #15: 21 Nov 2008, 18:20 »

Jaae, desværre ikke de bedste resultater som forberedelser. Men det skal nok gå, det er jo bare træningskampe.

Du skal nok rykke op, eller det håber jeg da du gør Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' Lyngby Boldklub
« Svar #16: 22 Nov 2008, 11:49 »




Acceptabel start
Lyngby har fået en udmærket start på 1. divisionen, men det kunne bestemt ha' været bedre. De lagde ud med en flot udesejr på 3-1 mod Fredericia, mens man kun formåede at få ét point mod Næstved ugen efter. Derefter gjaldt det sæsonens første hjemmekamp, hvor Herfølge kom på besøg. Det var en temmelig tam affære, og Herfølge tog hjem med en 1-0 sejr i bagagen. Augusts sidste ligakamp var mod oprykkerne FC Amager. Lyngby kom foran 2-0. Derefter pressede den nyoprettede fusionsklub kraftigt på, men formåede kun at reducere en enkelt gang, og Lyngbys anden sejr var dermed kommet i hus.

Lyngby har fået 7 point i deres første 4 ligakampe, hvilket er acceptabelt. Spillet er blevet forbedret siden træningskampene, men det skal stadig blive bedre, hvis de kongeblå har forhåbninger om en hurtig tilbagevenden til Superligaen.


Hurtigt pokalexit
I første runde af pokalturneringen skulle Lyngby en tur til Valby, hvor Valby Boldklub ventede. Der blev stillet op med et halvt B-hold, men det var heldigvis nok til videre avancement. Lasse Qvist stod for kampens to eneste scoringer, hvilket betyder, at kampen endte 2-0. I anden runde blev Lyngby trukket sammen med Hobro. De stillede op med det samme B-hold, hvilket havde fatale følger. Allerede efter en halvtime var undertippede Hobro foran med 2-0, og det var altså en stilling, der holdte kampen ud.

Lyngbys fans var meget skuffede efter nederlaget til Hobro, da man har tradition for at nå langt i pokalturneringen. Nu kan Lyngby dog koncentrere sig fuldt ud om ligaen, hvilket helt sikkert er til deres egen fordel.


August - 1. division
FC Fredericia 1-3 Lyngby (Selvmål, Gundersen, Qvist)
Næstved 1-1 Lyngby (Gundersen)
Lyngby 0-1 Herfølge
Lyngby 2-1 FC Amager (Gundersen, Gundersen)
Ligastillingen

Pokalturneringen
1. runde: Valby 0-2 Lyngby (Qvist, Qvist)
2. runde: Hobro 2-0 Lyngby
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' Lyngby Boldklub
« Svar #17: 22 Nov 2008, 16:33 »

Hvis I vil se SS af nogle spillere, så siger i bare til!  Peace
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' Lyngby Boldklub
« Svar #18: 22 Nov 2008, 19:19 »

Jeg er dybt skuffet over pokal exitet!

Og hvis man skal have oprykningen i hus, skal du have nogle flere til at score, det hjælper ikke så meget det kun er Gundersen som banker boldene i kassen over en hel sæson.

Ellers super update, som de foregående gange!
Logged


Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' Lyngby Boldklub
« Svar #19: 22 Nov 2008, 21:38 »

Jeg er dybt skuffet over pokal exitet!

Og hvis man skal have oprykningen i hus, skal du have nogle flere til at score, det hjælper ikke så meget det kun er Gundersen som banker boldene i kassen over en hel sæson.

Ellers super update, som de foregående gange!

Jeg er opmærksom på problemet. Jeg beskriver det faktisk i den næste update, så det meget sjovt, du nævner det Smiley

Men jeg takker for rosen. Er glad for at du læser med!  Thumbs Up
Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: '5' Lyngby Boldklub
« Svar #20: 22 Nov 2008, 22:04 »

Off Topic
Er Hobro også rimelig gode i dit spil?
Har en spil med brøndby hvor hobro rykkede op i første sæson:)
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' Lyngby Boldklub
« Svar #21: 22 Nov 2008, 22:10 »

Off Topic
Er Hobro også rimelig gode i dit spil?
Har en spil med brøndby hvor hobro rykkede op i første sæson:)

Nu var det et amputeret hold, jeg sendte afsted til den kamp, men helt dårlige kan de vel ikke være... Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '5' Lyngby Boldklub
« Svar #22: 22 Nov 2008, 22:11 »

Jeg er opmærksom på problemet. Jeg beskriver det faktisk i den næste update, så det meget sjovt, du nævner det Smiley

Men jeg takker for rosen. Er glad for at du læser med!  Thumbs Up

You'll Never Walk Alone
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: '5' Lyngby Boldklub
« Svar #23: 22 Nov 2008, 22:12 »

Rigtig fed blog, med rigtig flot sprogligt niveau, og rimelige resultater... Får du også mange skader, som jeg gør i Viborg Opstemt ?
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' Lyngby Boldklub
« Svar #24: 22 Nov 2008, 22:15 »

Rigtig fed blog, med rigtig flot sprogligt niveau, og rimelige resultater... Får du også mange skader, som jeg gør i Viborg Opstemt ?

Jeg får en del skader ja... Dog er det ikke langtidskader. Mener den højeste har været på 2 måneder.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '6' Lyngby Boldklub
« Svar #25: 23 Nov 2008, 14:56 »




Lyngby sat af i oprykningskampen
I september stod Lyngby overfor et svært kampprogram. De to tophold Kolding og Silkeborg ventede på udebane, mens FC Roskilde var gæster på Lyngby Stadion. Månedens første kamp var mod Kolding, der har overrasket alt og alle ved at ligge på en samlet førsteplads. Det var også Kolding, der trak sig sejrrigt ud af mødet med Lyngby, da Jacob Olesen scorede kampens enlige mål. I kampen mod FC Roskilde formåede man kun at få ét enkelt point, hvilket man også fik i den svære udekamp mod Silkeborg.

Lyngby har nu seks point op til en oprykningsplads. Så det er på tide, at de kongeblå rejser sig igen, fordi nu har de godt nok været nede og ligge i lang tid.


Angriberne har succes
Lyngby har samlet scoret 10 mål i pokalturneringen og 1. divisionen i denne sæson. Samtlige mål er sat ind af enten Lasse Qvist eller Tore Andreas Gundersen. Det beviser, at de to angribere er skarpe, men samtidig beviser det, at inefiktiviteten på midtbanen og fløjene er stor. Selvom målfarlige kræfter som Aabech, Fredgaard og Timm starter inde hver gang, så har de alligevel ikke formået at få bolden ind bag modstanderens målmand.

Lasse Hansen skal have gang i hele holdet, før drømmen om en hurtig oprykning skal blive til virkelighed.


Kampe i september
SS af Gundersen og Qvist
Tore Andreas Gundersen
Lasse Qvist

Kolding FC 1-0 Lyngby
Lyngby 1-1 FC Roskilde (Qvist)
Silkeborg 1-1 Lyngby (Qvist)
Stillingen i 1. divisionen
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: '5' Lyngby Boldklub
« Svar #26: 23 Nov 2008, 14:57 »

Det er meget flot det her, og jeg vil gerne igen rose dit skriftlige niveau. Layoutet er også flot, og meget enkelt som er en sukkerbombe for ens øjne. Det med de blå farver er helt kanons, men resultaterne er der ikke helt.. RIGTIG FLOT!
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '5' Lyngby Boldklub
« Svar #27: 23 Nov 2008, 17:10 »

Det er meget flot det her, og jeg vil gerne igen rose dit skriftlige niveau. Layoutet er også flot, og meget enkelt som er en sukkerbombe for ens øjne. Det med de blå farver er helt kanons, men resultaterne er der ikke helt.. RIGTIG FLOT!

Mange tak for rosen! Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '7' Lyngby Boldklub
« Svar #28: 23 Nov 2008, 18:03 »




Lyngby imponerer
Efter en skidt sæsonstart har Lyngby virkelig oppet sig. De tabte nemlig ikke én eneste kamp af de sidste otte i efterårssæsonen. Køge, Frem, Skive og Hvidovre blev alle slået, mens man spillede uafgjort mod Thisted, AB, LFA og Viborg. Kampen mod Viborg må betegnes som den største gyser i mange år. Lyngby havde muligheden for at sætte et perfekt punktum for efterårssæsonen, og kampen blev ført med 2-1 indtil det 95. minut, hvor Ralf Pedersen headede en udligning i kassen. Meget ærgerligt for Lyngby, der ellers havde kontrolleret kampen på flotteste vis.


Lasse Hansens første halvsæson
Lasse Hansen var i modvind i sin første tid i Lyngby. Man mistede en del point, og de fleste havde dømt dem ude af oprykningskampen. Spillet hang ikke sammen, og det var kun Tore Gundersen og Lasse Qvist, der havde koldblodighed nok til at få modstandernes net til at blafre.

Det blev der dog ændret på i den sidste halvdel af efterårssæsonen. Midtbanespillerne begyndte at lyne, og spillet flød nogenlunde. Samtidig har Lyngbys defensiv gjort det godt. De kongeblå kan nemlig prale med at have ligaens bedste forsvar, da de kun har lukket 13 mål ind efter de første 15 kampe. Til gengæld har de kun formået at score 19 gange.

Lyngby ligger på en fjerdeplads, og har kun to point op til en oprykningsplacering . Toppen er dog yderst tæt, og hele 8 hold ligger med i kampen om de to eftertragtede positioner, så det bliver uden tvivl en spændende forårssæson, vi går i møde.


Lyngbys kampe i oktober og november
Lyngby 1-1 Thisted (Lund)
Køge 1-2 Lyngby (Aabech, Schmidt)
Frem 0-1 Lyngby (Aabech)
Lyngby 2-1 Skive (Qvist, Bresemann)
Lyngby 0-0 AB
Lyngby 2-0 Hvidovre (Timm, Timm)
LFA 1-1 Lyngby (Gundersen)
Lyngby 2-2 Viborg (Wihlborg, Wihlborg)
Logged

Mathias
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: '7' Lyngby Boldklub
« Svar #29: 23 Nov 2008, 18:08 »

Godt det endelig er begyndt at gå godt for de kongeblå.
Men som der blev skrevet tidligere, er layoutet rigtigt flot og simpel. genialt det der med den blå skrift til afvæksling
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010