home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Danmark - VM grupperne er fundet.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kommer Danmark med til VM i Braslien?
Ja, de vinder gruppen.
Ja, men de skal igennem playoff.
Nej, de ryger ud i Playoff
Nej, de har ikke truppen til VM.
Ved ikke.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Danmark - VM grupperne er fundet.  (Læst 52674 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På udgik efter nyt job
« Svar #30: 02 Maj 2008, 21:09 »

Nej der står " På udgik efter nyt job"
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På udgik efter nyt job
« Svar #31: 02 Maj 2008, 21:09 »

Jo den er pånær lige de senestes par updates Wink

Ok - hjælper dig lige... Din overskrift på bloggen er: "På udgik efter nyt job".... Find fejlen Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst
 
Sv: På udgik efter nyt job
« Svar #32: 02 Maj 2008, 21:11 »

Ok - hjælper dig lige... Din overskrift på bloggen er: "På udgik efter nyt job".... Find fejlen Opstemt
"På udkig efter et nyt job" så Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På udgik efter et nyt job
« Svar #33: 02 Maj 2008, 21:13 »

Der står UDGIK og ikke udkig FFS Grin
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: På udgik efter et nyt job
« Svar #34: 02 Maj 2008, 21:15 »

Der står UDGIK og ikke udkig FFS Grin
Den var ikke god, sorry guys, det er rettet nu Grin
« Seneste Redigering: 02 Maj 2008, 21:18 af -Benja- » Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: På udkig efter et nyt job
« Svar #35: 02 Maj 2008, 21:33 »

Var det den første trænerfyring, som vi fik under blogkonkurrencen? Smiley

Ærgeligt med jobbet.. Håber du vender stærkt tilbage!
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: På udkig efter et nyt job
« Svar #36: 02 Maj 2008, 21:38 »

Var det den første trænerfyring, som vi fik under blogkonkurrencen? Smiley

Ærgeligt med jobbet.. Håber du vender stærkt tilbage!
Ja, det tror jeg Smiley Jeg skal nok komme tilbage Wink
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: På udkig efter et nyt job
« Svar #37: 02 Maj 2008, 22:32 »

ærgeligt med jobbet men tror du kommer tilbage Rullende Øjne! er der nogen der er interreseret i Benjamin Henriksen? og kunne vi måske høre om det så? Grin
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: På udkig efter et nyt job
« Svar #38: 03 Maj 2008, 10:25 »

19/10-08 - Skrevet af Martin Nørgaard, BT

Overblik


Efter Benjamin Henriksen blev fyret i Sunderland, har han endnu ikke fundet et nyt job. Han vil gerne have den helt rette klub at træne, men der er nogle managers som er under pres. Der var to danske klubber som henvendte sig til Benjamin Henriksen i sommers, det var Lyngby og Viborg. Men det var ikke to optimale klubber for en så ambitiøs manager. Men jeg fangede ham til et hurtig interview.



Jeg har set at der er mange managers som er under pres, er nogle af klubberne en mulighed for dig?

- Ja, det er der bestemt, der er både Schalke 04 og Hertha Berlin. Det kunne være spændende at træne en tysk klub, de ligger ikke så godt i ligaen, så det er bestemt en mulighed.

Jeg har også set at der et par Championsships hold, hvor deres manager er under pres?

- Det har jeg også godt set, synes umiddelbart at Middlesbrough lyder mest interessant. Men lad os nu se hvad der sker, men jeg håber snart at finde mig et trænerjob. Jeg har en dygtig agent, og jeg er sikker på at han nok skal finde det rette jo til mig.


Jeg vil da også lige sige lidt om hvordan det går med Sunderland, nu hvor den nye træner Henning Berg står ved roret. De har fået en helt fantastisk start på sæsonen, Sunderland ligger til manges store overraskelse nummer 1 i selveste Premier League. Det var der nok ikke mange som havde regnet med, især ikke efter deres store krise i sidste sæson.

Stillingen i Premier League

Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny update - På udkig efter et nyt job
« Svar #39: 03 Maj 2008, 11:06 »

Det er ret nederen at starte med at blive fyret. Øv.

Men jeg håber nu at du finder dig en ny klub. Helst én, der ikke er alt for stor, så du har mulighed for at bygge noget nyt op.

Crystal Palace kunne være meget fed  Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Ny update - På udkig efter et nyt job
« Svar #40: 03 Maj 2008, 11:19 »

Det er ret nederen at starte med at blive fyret. Øv.

Men jeg håber nu at du finder dig en ny klub. Helst én, der ikke er alt for stor, så du har mulighed for at bygge noget nyt op.

Crystal Palace kunne være meget fed  Thumbs Up
ja. Det er ærgerligt, for det var sjovt at spille med Sunderland, selvom det ikke kørte for mig.
Jeg kan sige at jeg har fundet min nye klub, og arbejder på at få en update klar. Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Nyt job fundet- Middlesbrough FC.
« Svar #41: 03 Maj 2008, 11:22 »

3/12-08 – Skrevet af Martin Nørgaard, BT.



Benjamin Henriksen har fået et nyt job.


I dag har ledelse i Middlesbrough, præsenteret en ny manager ved roret efter en skuffende sæsonstart i den næstbedste engelske række. Den rumænske træner Mircea Lucescu, blev fyret. Mircea Lucescu har blandt andet spillet i en række storklubber, Inter, Galatasaray og Besiktas.

Middlesbrough ledelsen er meget glade for at kunne præsentere Benjamin Henriksen, som skal sende dem tilbage i Premier League hurtigst muligt. Benjamin Henriksen har underskrevet en 4 årige aftale, med målet at etablere sig i Premier League. Benjamin Henriksen har fået hele 429 millioner kroner at købe ind for, Middlesbrough har stortset også solgt alle deres profiler. Stewart Downing, Sanli Tuncay, Afonso Alves og Robert Huth.

Middlesbrough har ikke fået den bedste start på sæsonen, de ligger placeret som nummer ni The Championship. Benjamin Henriksen har allerede spillet en kamp, for sin nye klub. Det blev til en flot 3-0 sejr over Swindon, Swindon som står uden træner, da de for nylig fyret deres manager.

The Championship

Her er en oversigt over Middlesbroughs trup


I undrer jer nok lidt over at jeg også laver artikler om Middlesbrough, men det er fordi at min chef Peter Brüchman var tilfreds med det jeg lavede, at jeg nu er at finde i klubben Middlesbrough. Men jeg glæder mig til at rapportere om denne klub, jeg har efterhånden fået et godt kendskab til Benjamin Henriksen, han synes det var rart når jeg kom og snakkede med ham. Så han ikke hele tiden skulle interviewes på engelsk, men han glæder sig over at han har fundet en ny spændende klub.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt job fundet- Middlesbrough FC.
« Svar #42: 03 Maj 2008, 11:28 »

Et spændende skifte.. Holdet er i mine øjne stærke nok til at rykke op igen, men så heller ikke mere.. Du får brug for de 423 millioner.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nyt job fundet- Middlesbrough FC.
« Svar #43: 03 Maj 2008, 11:32 »

Et spændende klubskifte - så vidt jeg ved det første i konkurrencen

Men du får muligheden for at bygge et nyt Premier League hold op i en klub med et vist forventingspres. Det skal nok blive super spændende.

Truppen er ok, men der er absolut også plads til forbedringer. Det skriger ikke af Premier League lige nu  Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Nyt job fundet- Middlesbrough FC.
« Svar #44: 03 Maj 2008, 11:40 »

Glad for i kan lide mit skifte: Jeg giver jer fuld ret i at det har oprykningsklasse, men så heller ikke mere, blev overrasket da jeg så hvor mange penge de havde, men så kiggede jeg på holdet og blev skuffet, hvor var Downing, Alves osv. Men der skal hentes mange her i vinterpausen, og jeg er godt igang med at forstærke truppen.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010